Snips Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20, 2020 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20, 2020 Αγόρασα την Πεμπτη ένα xiaomi redmi 8 από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Απο την ζελατίνα το εβγαλα το Σάββατο. Το άνοιξα και διαπίστωσα ότι η οθόνη του είναι απαράδεκτη για να βλέπεις video youtube klt. Δεν είχα διαβάσει ότι είναι 1200+x720. Το mi note 2 που έχω τώρα και κλείνει 5ετία έχει καλυτερη. Τεσπα απογοητευτηκα. Και το πλήρωσα και ακριβότερα από τον ανταγωνισμό. Μπορώ νομικά να επιστρέψω το κινητό και να πάρω κάτι άλλο έστω και με μείωση χρημάτων? Εννοείται συσκευασία (χωρις τη ζελατίνα φυσικά) φορτιστες manuals κλπ είναι άθικτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 20, 2020 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2020 Συγκεκριμένα το Πλαίσιο αναφέρει: Quote Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: - επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) Και λίγο πιο κάτω στην ίδια σελίδα αναφέρει: Quote Συγκεκριμένα: - Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν - Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο Η σελίδα εδώ στην ενότητα "Πληρωμή, Παράδοση & Αποστολή" και ερώτηση "Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν". Μία άλλη σελίδα όμως που αναφέρει τα δικαιώματα του καταναλωτή εντός ΕΕ αναφέρει: Quote Εάν αγόρασες κάτι online, μπορείς να το επιστρέψεις εντός δύο εβδομάδων, χωρίς να χρειαστεί να αναφέρεις τον λόγο, και θα σου επιστραφούν όλα τα χρήματα που πλήρωσες, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής. Και αν ο πωλητής αρνηθεί; Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει διάφορους τρόπους για να σε βοηθήσει να επιλύσεις τη διαφορά. Εάν τα online βήματα αποδειχθούν αναποτελεσματικά σε μία διασυνοριακή διαφορά, το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτών έχει γραφεία σε όλη την ΕΕ για να σε βοηθήσουν. Οι οργανώσεις καταναλωτών στη χώρα σου μπορεί επίσης να σου προσφέρουν βοήθεια. Αγαθά όπως τρόφιμα ή προϊόντα που κατασκευάστηκαν κατόπιν παραγγελίας εξαιρούνται φυσικά από αυτή την πολιτική. Οπτικοακουστικά προϊόντα εξαιρούνται, εάν έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους ή εάν έχει ήδη γίνει λήψη των ηλεκτρονικών αρχείων. Εάν χρησιμοποίησες ένα προϊόν περισσότερο χρόνο από ό,τι απαιτείται για να το δοκιμάσεις, ο πωλητής δικαιούται να μειώσει το χρηματικό ποσό που θα επιστρέψει ή και να αρνηθεί να το καταβάλει. Εάν λοιπόν δοκίμασες ένα προϊόν που αγόρασες online και δεν έμεινες ευχαριστημένος, μπορείς να το επιστρέψεις. Έτσι, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τις αγορές σου στην ΕΕ. Η Media Markt από την άλλη το γράφει πιο ξεκάθαρα ότι θα υπάρχει μείωση στο ποσό επιστροφής. Δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις καλύτερα; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιανουάριος 20, 2020 Author #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2020 (edited) Τα είχα διαβάσει όλα αυτά. Απλως άνοιξα θέμα μηπως τελικα ισχύει κάτι διαφορετικό λογω ισως παρόμοιας εμπειρίας άλλων μελών. Πηρα στο μεταξυ, και μου είπαν το κλασσικό "απο τη στιγμη που έχει ανοιχτει κλπ. δεν μπορει να επιστραφεί", ουτε και μείωση χρημάτων. Το θέμα ειναι οτι το αγόρασα απο το κατάστημα. Και ειλικρινά δεν μου φάνηκε τόσο χάλια η οθόνη στον πάγκο του καταστήματος. Αλλά σπίτι χωρις φως κλπ ειναι ...κλάφτα. Καπου σε ενα site περι δικαιωμάτων διάβασα αυτό: Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων από αγορές σε φυσικό κατάστημα Ο Νόμος δεν προβλέπει κάτι για επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων που αγοράστηκαν από φυσικό κατάστημα. Το κάθε κατάστημα έχει τη δική του πολιτική. Κάποια καταστήματα δίνουν πιστωτικό, άλλα επιστρέφουν τα χρήματά σας πίσω, κάποια άλλα δέχονται την επιστροφή αλλά απαιτούν να αγοράσετε επι τόπου κάτι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας (δε δίνουν καν πιστωτικό δηλαδή). Επίσης το κάθε κατάστημα καθορίζει πόσες μέρες μετά μπορείτε να επιστρέψετε κάτι αν το μετανοιώσατε. Η γενική αρχή είναι ότι το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο και κόβεται πιστωτικό, αλλά αυτός είναι ένας "άγραφος νόμος" που δε δεσμεύει τα καταστήματα. Να τονίσω ότι μιλάμε για περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι ελαττωματικά και έχουν όλες τις συνομολογημένες ιδιότητες, απλά "αλλάξαμε γνώμη" και θέλουμε να τα επιστρέψουμε. Επειδή μεχρι αυριο δεν με βλεπω να βρίσκω χρόνο για νέα επίσκεψη, θυμάται κανεις αν σε όλα τα ταμπελάκια περιγραφής των κινητών στο ΠΛΑΙΣΙΟ αναγράφεται η ακριβής ανάλυση της οθόνης; (Οχι FHd, HD η IPS κλπ.) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2020 από Snips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now