tragikos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5, 2019 Καλημέρα σας, στο πατρικό μου οι γονείς μου έχουν τον ZTE VDSL ZXHN H168N v3.1 για VDSL 50άρα. Η γραμμή πιάνει κανονικά γύρω στα 48mbps οπότε όσον αφορά αυτό είμαστε καλά. Το θέμα είναι ότι αρκετά συχνά οι γονείς παραπονιούνται ότι σέρνεται το δίκτυο και το έχω επιβεβαιώσει κι εγώ. Αυτό που κάνω είναι ένα restart και φαίνεται ότι στρώνει. Δυστυχώς δεν έχει πολύ καλή διαχείριση των συνδεμένων σε αυτόν συσκευές για να δω αν πχ απλά κάποιος εκείνη τη στιγμή καταναλώνει όλο το bandwidth ή απλά έχει φάει σκάλωμα και ο router. Επίσης θερμαίνεται πάρα πολύ. Στον router συνδέονται μόνιμα 5 συσκευές τουλάχιστον (ασύρματα: 2 smartphones, 1 tablet, 1 PC | ενσύρματα [powerline]: 1 TV/Novabox), συν όσες επιπλέον βρίσκονται από επισκέπτες. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως αγοράσουν έναν μπας και βελτιωθεί η κατάσταση. - Έχω δικαίωμα να ζητήσω από την Forthnet να μας δώσουν κάποιον καλύτερο; (είναι συνδρομητές 3-4 χρόνια τώρα με ανανέωση συμβολαίου) - Τι πρέπει να προσέξω στην επιλογή; - Τους κωδικούς σύνδεσης στο δίκτυο της Forthnet θα πρέπει να τους βρω κάπου; - Έχετε κάποιες προτάσεις (πχ κάτι τέτοιο); Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Δεκέμβριος 5, 2019 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2019 Όσον αφορά στην προμήθεια νέου μόντεμ/ρούτερ από τον πάροχο, δικαιολογείται στα πλαίσια αντιμετώπισης του προβλήματος. Όμως το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρείται επίκαιρο, και πιθανότατα θα αντικατασταθεί από κάποιο ίδιο. Εάν υπάρχει πράγματι κάποιο ζήτημα στη συγκεκριμένη συσκευή (πχ γι' αυτό ζεσταίνεται αφύσικα πολύ), τότε θα λυθεί και το πρόβλημα. Για αντικατάσταση με μόντεμ/ρούτερ του εμπορίου, μιλάς με την Nova για τα στοιχεία πρόσβασης (αν και την τελευταία φορά που είχα δοκιμάσει, ήταν αποδεκτά και κάποια generic). Αν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε δυσλειτουργία της συσκευής, δεν νομίζω ότι μπορείς να γλιτώσεις το χαμαλίκι... Πρέπει να αποσαφηνιστεί πού εντοπίζεται το πρόβλημα: Πχ μόνο στο ασύρματο, σε όσα παίρνουν δίκτυο από το powerline, κλπ. Μήπως είναι κορεσμένες οι συχνότητες του ασύρματου από γειτονικά δίκτυα; Υπάρχει πιθανότητα κάποιος τρίτος να έχει πρόσβαση στο ασύρματο και να "κλέβει" δίκτυο; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Δεκέμβριος 5, 2019 #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2019 Στο ζήτημα της δωρεάν αλλαγής από Forthnet, να ξέρεις ότι τελευταία είναι αρκετά αρνητικοί. Πλήρωσα το σάπιο τους Technicolor κάνα 25άρι, ενώ: α) αρνήθηκαν να υποστηρίξουν το μόντεμ/ρούτερ που μου είχαν δώσει εκείνοι πριν 12 χρόνια β)τους τόνισα 2 και 3 φορές ότι είμαι πελάτης τους πάνω από 20 χρόνια κι ότι το μοναδικό πράγμα που μου έχουν δώσει ποτέ ήταν αυτό το ρούτερ δωδεκαετίας γ) σε ερώτησή μου πριν το αγοράσω, αν δεν αγοράσω το μοντέλο που συστήνουν και πάω να πάρω ελεύθερα κάποιο του εμπορίου, θα υπάρχει θέμα ή όχι, μου απάντησαν ότι ναι μεν θα δώσουν τα στοιχεία πρόσβασης αλλά δεν θα ασχοληθούν με το σετάρισμα ούτε θα ασχοληθούν αν υπάρχει θέμα με ρούτερ που δεν είναι στα δύο που αυτοί προτείνουν (φαντάζομαι αυτό ενέχει δόσεις παπαριάς εκ μέρους τους, δλδ τελικά μάλλον θα βοηθούσαν έστω και λίγο έστω και αργά όταν θα φτάναμε στο σημείο «οκ αφού δεν έχω ίντερνετ, εσείς λέτε ότι δεν φταίτε από την άκρη σας κι εγώ αφού δεν έχω ίντερνετ τώρα φεύγω και πάω σε άλλο πάροχο να βρω ίντερνετ» αλλά δεν θέλησα να το ρισκάρω) Φαντάζομαι ότι αν έκανα μεγάλη μανούρα και το κλιμάκωνα, τελικά μπορεί να μου το έδιναν δωρεάν αλλά δεν είχα όρεξη να χαλαστώ περισσότερο και να μείνω χωρίς ίντερνετ ακόμα περισσότερη ώρα. Επειδή στη διάρκεια του προβλήματος μίλησα με 3-4 διαφορετικούς στην τεχνική υποστήριξη και 1-2 στο εμπορικό τμήμα, να ξέρεις ότι δεν είναι όλοι ίδιας προθυμίας/επιπέδου. Όταν στο τελευταίο τηλεφώνημα για να σετάρουμε το νέο μόντεμ/ρούτερ που μου είπαν να αγοράσω ρώτησα την τεχνικό πώς θα απενεργοποιήσω το WiFi μέσα από το interface του ρούτερ, η απάντησή της ήταν να με φλομώσει στην παπαριά (όχι δεν γίνεται να απενεργοποιηθεί από το interface), την ευχαρίστησα, κλείσαμε το τηλέφωνο και σε λιγότερο από 5 λεπτά είχα δει πως να κάνω αυτό που υποτίθεται «δε γινόταν στο συγκεκριμένο μοντέλο». Τα στοιχεία πρόσβασης κι ίσως κι οδηγίες για γενικά προβλήματα, υπήρχαν κάπου στη σελίδα τους (forthnet και μετά τεχνική υποστήριξη). Τέλος, ανακάλυψα με αρκετή ενόχληση ότι στο μοντέλο που μου πούλησαν (ίσως ισχύει σε όσα δίνουν, δεν ξέρω τι γίνεται με άλλα μοντέλα) εκτός από το username και τον κωδικό που έχω, έχουν κι αυτοί δυνατότητα πρόσβασης με άλλο username και κωδικό (forthnet, F0rth@c$n3t#) το οποίο θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο, τουλάχιστον όταν δεν το γράφουν πουθενά. Καταλαβαίνω ότι το κάνουν για να μπορούν να βοηθούν περιπτώσεις που ο χρήστης δεν είναι για πολλά πολλά με τηλεφωνική καθοδήγηση και θέλουν να κάνουν τις ρυθμίσεις στα γρήγορα αλλά εξακολουθώ να βρίσκω απαράδεκτο το ότι ούτε καν το αναφέρουν. Δεν ξέρω καν κατά πόσον είναι νόμιμο όταν έχω αγοράσει το ρούτερ και δεν μου έχει παραχωρηθεί από αυτούς. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherryman Δεκέμβριος 5, 2019 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2019 Generic στοιχεια ή ακόμα και τα στοιχεία απο ρούτερ άλλου παρόχου, ειναι αποδεκτά στις ADSL συνδέσεις, στις VDSL μέσω οπτικής ίνας πρέπει να είναι τα στοιχεία της υπηρεσίας ακριβώς, αλλιώς το ρουτερ δεν παίρνει IP. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now