Jump to content



Recommended Posts

πριν 23 ώρες, το μέλος trib έγραψε:

Θα βάλω φωτογραφίες μόλις πάρω και το Display Port καλώδιο διότι το HDMI με περιορίζει για την ώρα σε Full HD.

Δε θα επρεπε, και εγω με HDMI παιζω σε QHD

35 minutes ago, slalom said:

Δε θα επρεπε, και εγω με HDMI παιζω σε QHD

 

Χρησιμοποιώ τα ενσωματωμένα γραφικά του Intel 3570. Και βγάζει αυτή την ανάλυση μόνο μέσω display port. 

  • Like 1
Μία ώρα πριν, το μέλος trib έγραψε:

Χρησιμοποιώ τα ενσωματωμένα γραφικά του Intel 3570. Και βγάζει αυτή την ανάλυση μόνο μέσω display port. 

Και θα σου βγαλει 144Hz??

50 minutes ago, slalom said:

Και θα σου βγαλει 144Hz??

 

Δεν ξέρω αλλά δεν με απασχολεί και τόσο. Δεν παίζω παιχνίδια. Την πήρα σαν επένδυση όταν φτιάξω ένα αξιολογο σύστημα επιδόσεων. Για την ώρα ταπεινά πράγματα κυρίως :)

(edited)
πριν 3 ώρες, το μέλος trib έγραψε:

Χρησιμοποιώ τα ενσωματωμένα γραφικά του Intel 3570. Και βγάζει αυτή την ανάλυση μόνο μέσω display port. 

Δεν ειχε καλωδια μεσα με την οθονη?

Έγινε επεξεργασία από slalom
(edited)
9 hours ago, slalom said:

Δεν ειχε καλωδια μεσα με την οθονη?

 

Είχα δει review στο YouTube και είχε καλώδιο Display Port μέσα. Εκτός αν το είχε ο reviewer τυλιγμένο εκεί κοντά στο γραφείο. Εγώ βρήκα μόνο HDMI μέσα. 

 

Επίσης,

Cyber Monday Πλαίσιο

https://www.plaisio.gr/wd-eksoterikos-skliros-diskos-2-5-elements-portable-3tb-mauro_2899884

 

WD Elements 3TB @ 60€

Έγινε επεξεργασία από trib
  • Like 5

Πάει και φέτος το πανδαιμόνιο αγορών. Πραγματική παρέλαση διαφημίσεων, εκατοντάδες newsletter, μεγάλες κονταρομαχίες με ανελέητο price matching και εκατομμύρια clicks/pageviews. Προσωπικός απολογισμός: 1) Οθόνη υπολογιστή, 2) Ταμπλέτες πλυντηρίου πιάτων. Μετά από 8-9 μέρες δεν "πείστηκα" να ξοδέψω κάπου αλλού χρήματα και ούτε έπεσα στην "παγίδα" να αγοράσω κάτι που δεν ήθελα πραγματικά.

 

Βέβαια στις ΗΠΑ ο τζίρος μέσω διαδικτύου έφτασε τα 7.2δις, δηλαδή 14% περισσότερο από πέρυσι.

https://www.forbes.com/sites/johnkoetsier/2019/11/30/record-black-friday-sales-14-growth-to-72b-in-digital-revenue/#3f9860c96aff

 

Η Ελλάδα όμως αποδεικνύεται μία αγορά που αυτός ο θεσμός δεν μπορεί να κυριαρχήσει και μάλλον έχει και πτωτική πορεία. Στα ίδια με πέρυσι κυμάνθηκε ο τζίρος στη χώρα μας με εκτίμηση να κάνει κοντά στα 3δις ευρώ (physical + digital). Σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι καταναλωτές ήταν πιο συγκρατημένοι κόβωντας 4-6 αποδείξεις στο σύνολο των ημερών με κατά μέσο όρο 180-240€ ο καθένας.

https://www.cnn.gr/news/ellada/story/199093/den-enthoysiase-toys-katanalotes-i-vlack-friday

 

Και για να βάλουμε το παραπάνω νούμερο σε σύγκριση με άλλες αντίστοιχες ενέργειες, πέρυσι τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα ο συνολικός τζίρος έφτασε τα 3.5δις με 450€ κατά μέσο ο καθέ συμπολίτης μας. Σίγουρα παίζει ρόλο το "δώρο" Χριστουγέννων, το κλίμα των γιορτών και των δώρων όπως φυσικά και οι άδειες. 

https://www.economistas.gr/oikonomia/3985_b-korkidis-sta-35-dis-o-hristoygenniatikos-tziros

 

Ραντεβού λοιπόν...του χρόνου.

image.thumb.png.9f6d8044233f59729f597f1e8a2236e0.png

  • Like 1
Παράθεση

Η Ελλάδα όμως αποδεικνύεται μία αγορά που αυτός ο θεσμός δεν μπορεί να κυριαρχήσει και μάλλον έχει και πτωτική πορεία

Ο θεσμός δεν έχει επικρατήσει, γιατί τα καταστήματα ενδιαφέρονται περισσότερο να πείσουν τούς καταναλωτές ότι κάνουν εκπτώσεις, παρά να κάνουν πραγματικές εκπτώσεις. Η πλειοψηφία των εταιριών έχει marketing προσανατολισμένο προς τη τσέπη τους παρά στον καταναλωτή.

 

 

  • Like 2

Για να μπορείς να κανείς προσφορές τη μαύρη Παρασκευή, πρέπει να έχεις δουλέψει και να έχεις βγάλει τα σπασμένα του προηγούμενου έτους και επιπλέον να έχεις βάλει και κάτι στην άκρη. Σε μια αγορά που ακροβατεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, τι έξοδα να έχουν καλύψει τα μαγαζιά και τι αποθεματικό να έχουν δημιουργήσει για να μπορούν να ρίξουν λεφτά στην έμμεση διαφήμιση της μαύρης Παρασκευής;

  • Like 3
Παράθεση
πριν 5 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε:

Για να μπορείς να κανείς προσφορές τη μαύρη Παρασκευή, πρέπει να έχεις δουλέψει και να έχεις βγάλει τα σπασμένα του προηγούμενου έτους και επιπλέον να έχεις βάλει και κάτι στην άκρη. Σε μια αγορά που ακροβατεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, τι έξοδα να έχουν καλύψει τα μαγαζιά και τι αποθεματικό να έχουν δημιουργήσει για να μπορούν να ρίξουν λεφτά στην έμμεση διαφήμιση της μαύρης Παρασκευής;

 

Αναφέρομαι περισσότερο σε αλυσίδες καταστημάτων, παρά σε μεμονωμένα καταστήματα.

Και στην δεύτερη περίπτωση όμως, είναι προτιμότερο να έχεις πωλήσεις με μικρότερο ποσοστό κέρδους, παρά να μην έχεις καθόλου.

 

Σε ποια έμμεση διαφήμιση αναφέρεσαι;

  • Like 2
(edited)

Cyber pampers δεν είχαν, γι΄ αυτό πήγαν κατά διαόλου...:p

Πέρα από την πλάκα, εάν θέλεις να λέγεσαι σοβαρό μαγαζί, θα κάνεις και σοβαρές προσφορές.

@astrolabos

Προτιμώ να μου πει κάποιος με εντιμότητα ότι δεν δύναται να συμμετάσχει στη black friday (για τους χ, ψ απολύτως σεβαστούς λόγους) παρά να διαφημίζει τα απούλητα προϊόντα του σε τιμές ευκαιρίας (χα, χα, χα) και να δικαιολογείται πως αυτό συμβαίνει επειδή η ελληνική αγορά κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.

Έχω την εντύπωση ότι τα ελληνικά μαγαζιά έχουν μετατρέψει τη black friday σε κακόγουστη εμποροπανήγυρη.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ψέγω τον Αντώνη, θεωρώ, όμως, πως, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, οι ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει κάποια στιγμή να κάνουν κάτι με γνώμονα την προσέλκυση του πελάτη, έστω και αν ζημιωθούν βραχυχρόνια.

Έγινε επεξεργασία από DEADLAZARUS
  • Like 4
πριν 1 ώρα, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ψέγω τον Αντώνη, θεωρώ, όμως, πως, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, οι ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει κάποια στιγμή να κάνουν κάτι με γνώμονα την προσέλκυση του πελάτη, έστω και αν ζημιωθούν βραχυχρόνια.

Κανενας δε δουλευει για να ζημιωθει απο τις πωλησεις

  • Like 1
πριν 5 ώρες, το μέλος Ονειρος έγραψε:

Σε ποια έμμεση διαφήμιση αναφέρεσαι;

 

Στο βάζω ένα κράχτη (5-10 οθόνες κάτω από το κόστος) για να σε βάλω στο μαγαζί μου μπας και ψωνίσεις, και επώμίζομαι το κόστος αυτό ως έμμεση διαφήμιση.

Από την άλλη, τέτοια σκατόφαρα που είμαστε, θα αρχίσουμε τους καρκίνους και τους ψόφους σε όποιον το κάνει αυτό γιατί δεν προλάβαμε εμείς να πάρουμε το σκοτωμένο στοκ :p

  • Like 3
24 minutes ago, astrolabos said:

δεν προλάβαμε εμείς να πάρουμε το σκοτωμένο στοκ

γι΄αυτό βρίσκουμε φίλους που έχουν πολλά τανκς να μπαίνουμε πρώτοι κι εύκολα. Αν δεν ξέρεις κανέναν σφύρα μου κλέφτικα να σου στείλω συστάσεις.

Στο σοβαρό τώρα, ναι μεν Deadlazarus αναφέρεσαι κυρίως σε αλυσίδες αλλά το κακό με αυτή την ιστορία κι ιδιαιτέρως το χρονικό της σημείο είναι ότι ουσιαστικά παρασύρει τα πάντα. Επειδή, στη χώρα μας ακόμα περισσότερο, σε μια περίοδο του χρόνου, όπου υπάρχει από τους καταναλωτές η διάθεση για ξόδεμα του περιορισμένου ποσού που έχουν, επικρατεί αναπόφευκτα η λογική «όποιος (πωλητής) προλάβει να του τα αρπάξει (από τον καταναλωτή)». Αν τα ξοδέψω τέλη Νοεμβρίου για το Α είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχω λιγότερα διαθέσιμα για να ξοδέψω τον Δεκέμβριο, αναλογιζόμενοι μάλιστα ότι ο χρυσός (για τις περισσότερες κατηγορίες εμπόρων) εορταστικός Δεκέμβριος συμπιέζεται κι από τις εκπτώσεις του Φεβρουαρίου, που αρχίζουν στις 15-10 και τελικά 5 Ιανουαρίου.
Το αποτέλεσμα είναι να σέρνονται στον χορό θέλοντας και μη όλοι. Από εκείνον που πουλά ρούχα μέχρι εκείνον που πουλά χαρτομάντηλα. Βοηθά λιγάκι κι η ξιπασιά/γελοιότητα και στο τέλος μπλακ φραϊντέι σε μελομακάρονα, ξηρούς καρπούς μέχρι και για γραφείο τελετών διάβασα κάπου. Δεν θα βιαζόμουν να τους καταδικάσω με απόλυτο τρόπο.

 

  • Like 2
  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.