JOHNX2 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31, 2019 (edited) Καλησπερα στην ομαδα. Πριν 4 μηνες αγορασα το Dell Inspiron 3583 P75F καθαρα για δουλεια γραφειου. Στα δια ταυτα τωρα του προβληματος... Καθομουν πριν λιγο στο laptop και σερφαρα στο Net.... μου βγαζει το κλασικο μήνυμα οτι η μπαταρια τελειωνει και πρεπει να συνδεσω τον φορτιστη, πιανω λοιπον τον φορτιστη, τον κοτσαρω, αλλα... ΑΜ ΔΕΕΕΕΕΕΕΕ, σιγα μη φορτισει, εχει περασει μια ωρα και το laptop ακομη δειχνει 7% μπαταρια....... Ο φορτιστης μια χαρα εχει ρευμα, και το laptop φορτιζε κανονικα μεχρι και το μεσημερι που το ειχα ξαναφορτισει. Τωρα πλεον δεν φορτιζει και εαν αποσυνδεσω τον φορτιστη η σταθμη της μπαταριας πεφτει. Τι restart του εκανα, τι BIOS UPDATE μπας καιιιιιιι, αλλαγη στα πλανα διαχειρισης ενεργειας κτλ κτλ, αυτο εκει βαλαντωμενο..... Τι μηνυμα ειναι αυτο ρε παιδια ? Παρακατω και μια φωτο απο το μηνυμα που μου εμφανιζει, καμια ιδεα του τι μπορει να φταιει ? Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 31, 2019 από JOHNX2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 1, 2019 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2019 Κανε ενα κοπο και βγαλε την μπαταρια. Ανοιξε το λαπτοπ με τον φορτιστή μονο. Ξανακλειστο και βαλε παλι την μπαταρια και δες αν εστρωσε. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNX2 Νοέμβριος 1, 2019 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2019 (edited) Η μπαταρια στο laptop για να βγει πρεπει να λυσω το πισω καπακι, απο την στιγμη που ειναι εντος εγγυησης δεν του εβαλα χερι. Καλεσα λοιπον σημερα της Dell Ελλας και τους ανεφερα το προβλημα που μου παρουσιασε το laptop. Την Τριτη το πρωι θα ερθει τεχνικος δικος τους στο χωρο μου για αμεση αλλαγη... 1) Μπαταριας 2) Τροφοδοτικου 3) Βυσματος φορτισης Στην περιπτωση που αλλαχτουν ολα τα ανωτερο και το laptop συνεχιζει να παρουσιαζει το ιδιο προβλημα, την επομενη μερα θα μου φερουν νεο ολοκαινουργιο σφραγισμένο laptop. Η πολiτικη που ακολουθουμε μου ειπαν οτι ειναι αλλαγη οτι εχει σχεση με το κυκλωμα φορτισης, ανεξαρτητως εαν εχει προβλημα ή οχι, εαν δεν λυθει το προβλημα σας αλλαζουμε το laptop με καινουργιο. Μπραβο στην Dell, με αφησε απλα αφωνο ! Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2019 από JOHNX2 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 2, 2019 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2019 Έτσι πρέπει κανονικά να είναι η εγγύηση σε όλα τα προϊόντα. Η Dell δίνει το παράδειγμα και μπράβο της. Ενημερωτικά η εγγύηση σου δεν επηρεάζεται αν ανοίξεις το καπάκι. Έχεις το δικαίωμα να κάνεις αναβάθμιση στις μνήμες ή να βάλεις μεγαλύτερο drive χωρίς να χάσεις την εγγύηση σου. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNX2 Νοέμβριος 6, 2019 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2019 Καλημερα, τελικα το προβλημα ηταν στον φορτιστη. Αλλαχτηκε στα πλαισια της εγγυησης και ολα καλα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now