DiS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13, 2019 Έχω κάνει αίτηση αλλαγής υφιστάμενης γραμμής από dsl σε fiber. Παρέλαβα συμβόλαιο, υπέγραψα και το επέστρεψα. Τονίζω ότι από την τηλεφωνική αίτηση τους είχα ζητήσει να ενημερώσουν τα στοιχεία μου γιατί είχαν ακόμα τα αρχικά (παλιό κινητό) από το 2013. Παίρνοντας σήμερα να μάθω σε τι στάδιο βρίσκεται μαθαίνω πως έχει γίνει δεκτή η αίτηση στις 02/09 και πως έχει σταλεί ο εξοπλισμός αλλά υπήρξε αδυναμία παράδοσης. Διαπιστώνω πως είχαν ακόμα δηλωμένο το παλιό μου τηλέφωνο αν και είχα ζητήσει 2 φορές να διορθωθεί. Ευτυχώς πρόλαβα το ρούτερ στην τοπική κούριερ πριν επιστραφεί. Η αρχική ημερομηνία παράδοσης ήταν στις 10/09. Η διαδικασία αναφέρει πως λαμβάνω μήνυμα στο κινητό και αντικαθιστώ τον εξοπλισμό. Μήνυμα αν και το ξαναζήτησα σήμερα φοβάμαι πως θα στείλουν πάλι στο παλιό κινητό. Όταν θα γίνει η αλλαγή από πλευράς τους θα το καταλάβω ; Υπάρχει συμβατότητα του dsl router που υπάρχει ήδη ή θα διακοπεί το δίκτυο ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Σεπτέμβριος 13, 2019 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2019 1 hour ago, DiS said: Όταν θα γίνει η αλλαγή από πλευράς τους θα το καταλάβω ; Υπάρχει συμβατότητα του dsl router που υπάρχει ήδη ή θα διακοπεί το δίκτυο ; Τι είδους "fiber" θα βάλεις; Σχεδόν όλα τα προγράμματα που προσφέρονται με αυτό το όνομα δεν είναι πάνω από πραγματική οπτική ίνα μέχρι το σπίτι σου, αλλά από χαλκό, όπως και η τρέχουσα σύνδεσή σου (VDSL). Θα είναι πολύ πιο εύκολο να σου απαντήσουμε αν γράψεις το μοντέλο του παλιού και του νέου σου ρούτερ. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 13, 2019 Author #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2019 Προφανώς δεν πρόκειται για οπτική ίνα μέχρι το σπίτι. Για εμπορική ονομασία πρόκειται αλλά λόγω αραιοκατοικημένης περιοχής και γνωρίζοντας ότι φτάνει μέχρι αρκετά κοντά η οπτική ίνα θέλω να πιστεύω πως δε θα υπάρχει τεράστια απόκλιση. Στην τελική μέχρι τώρα έδινα 23€ για 24ρα dsl που έφτανε το πολύ 7. Με 36€ και 30-40 να πάρω ευχαριστημένος θα μαι. Αν θυμάμαι σωστά πρόκειται για το fiber 100+. Είχα το Asus 56U. Μου έστειλαν το ZTE ZXHN H268N. Το αντικατέστησα ήδη για δοκιμή και η dsl δουλεύει κανονικά. Υποθέτω πως απλώς περιμένω κάποιες μέρες ακόμα μέχρι την ενεργοποίηση της “fiber”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 13, 2019 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2019 (edited) Δίκιο έχει ο @acct, αλλά εγώ θα ποντάρω στις πιθανότητες Επομένως υποθέτω ότι το νέο πρόγραμμα είναι ψευτο-fiber, δηλαδή FTTC, δηλαδή VDSL. Σχεδόν σίγουρα το νέο μόντεμ-ρούτερ είναι VDSL, σε αντίθεση με το παλιό, που λογικά είναι ADSL. Εξίσου σίγουρα το νέο υποστηρίζει το προφίλ ADSL που έχεις τώρα. Επομένως εάν βάλεις απλά το νέο όποτε σε εξυπηρετεί, θα έχεις σχεδόν αδιάλλειπτη χρήση δικτύου, πριν και μετά που θα γίνει η αναβάθμιση. Για την αλλαγή των στοιχείων, τί να πω, εκτός "κουράγιο" edit: γράφαμε μαζί, πλήρης ταύτιση! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 13, 2019 από minast 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 13, 2019 Author #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2019 Ωραία. Όποτε το μόνο σίγουρο είναι πως η μετάβαση θα ναι ομαλή και δε θα μείνω χωρίς δίκτυο. Με τα ποσά και τις ταχύτητες που ανέφερα για το πριν και το μετά, με τι θα είσαστε ευχαριστημένοι ; Το 30-40 που ελπίζω είναι υπεραισιόδοξο ; Καλά από τη wind μου πουλήσανε παπά ότι θα ναι πολύ κοντά στα 100 και πως σε αντίθετη περίπτωση το ακυρώνω άμεσα. Το δίκτυο της περιοχής είναι παλιό και προβληματικό. Οπτική ίνα έχει περάσει πρόσφατα σε ελάχιστη απόσταση από το σπίτι αλλά δε γνωρίζω ποσό μπορεί να βοηθήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Σεπτέμβριος 13, 2019 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2019 16 minutes ago, DiS said: Ωραία. Όποτε το μόνο σίγουρο είναι πως η μετάβαση θα ναι ομαλή και δε θα μείνω χωρίς δίκτυο. Με τα ποσά και τις ταχύτητες που ανέφερα για το πριν και το μετά, με τι θα είσαστε ευχαριστημένοι ; Το 30-40 που ελπίζω είναι υπεραισιόδοξο ; Καλά από τη wind μου πουλήσανε παπά ότι θα ναι πολύ κοντά στα 100 και πως σε αντίθετη περίπτωση το ακυρώνω άμεσα. Το δίκτυο της περιοχής είναι παλιό και προβληματικό. Οπτική ίνα έχει περάσει πρόσφατα σε ελάχιστη απόσταση από το σπίτι αλλά δε γνωρίζω ποσό μπορεί να βοηθήσει. Μπορεί το παλιό δίκτυο της περιοχής να είναι προβληματικό, αλλά η νέα οπτική που περνά δίπλα από το σπίτι σου τερματίζει σε νέα καμπίνα από την οποία θα σου προσφέρουν τη "fiber" 100ρα. Έχοντας αρκετά ακριβή στοιχεία από την πλευρά τους υπολογίζουν βάσιμα ότι θα είσαι πολύ κοντά σε αυτόν τον αριθμό. Πάντως, αν μετά την ενεργοποίηση μετράς στην είσοδο της οικοδομής σου τέτοια χαμηλά νούμερα (30-40), μπορείς κάλλιστα να τη ρίξεις σε 50ρα, αν και θα είναι σχετικά ασυνήθιστη περίπτωση. Αντίθετα, αν στην είσοδο της οικοδομής έχεις ~100 και πέφτει πολύ μέχρι το σπίτι σου, θα πρέπει εσύ να λύσεις τα προβλήματα της καλωδίωσης (παλαιά ή ακατάλληλα καλώδια, διακλαδώσεις, ματίσεις κοκ). 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 13, 2019 Author #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2019 Μπορεί το παλιό δίκτυο της περιοχής να είναι προβληματικό, αλλά η νέα οπτική που περνά δίπλα από το σπίτι σου τερματίζει σε νέα καμπίνα από την οποία θα σου προσφέρουν τη "fiber" 100ρα. Έχοντας αρκετά ακριβή στοιχεία από την πλευρά τους υπολογίζουν βάσιμα ότι θα είσαι πολύ κοντά σε αυτόν τον αριθμό. Πάντως, αν μετά την ενεργοποίηση μετράς στην είσοδο της οικοδομής σου τέτοια χαμηλά νούμερα (30-40), μπορείς κάλλιστα να τη ρίξεις σε 50ρα, αν και θα είναι σχετικά ασυνήθιστη περίπτωση. Αντίθετα, αν στην είσοδο της οικοδομής έχεις ~100 και πέφτει πολύ μέχρι το σπίτι σου, θα πρέπει εσύ να λύσεις τα προβλήματα της καλωδίωσης (παλαιά ή ακατάλληλα καλώδια, διακλαδώσεις, ματίσεις κοκ).Την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση των 12€ τη βλέπω αστεία σε σύγκριση με τον 5πλασιαμό ας υποθέσουμε στην καλύτερη της ταχύτητας. Περιλαμβάνει επίσης η τιμή και πακέτο ομιλίας αλλά δεν το υπολογίζω μιας και δε θα χρησιμοποιηθεί.Αμφιβάλλω ότι έχουν κάνει τέτοιου είδους ακριβή υπολογισμό αλλά μακάρι να έχουν και να έχεις δίκιο. Κρατάω μικρό καλάθι. Και με τα μισά ικανοποιημένος θα μαι. Η αρχική ερώτηση απαντήθηκε. Ας στείλουν πλέον μήνυμα ενεργοποίησης στο καταργημένο κινητό. Είμαι σίγουρος πως δεν το έχουν διορθώσει. Ευχαριστώ. Αν και όταν γίνει η ενεργοποίηση θα θυμηθώ να ενημερώσω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 18, 2019 Author #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2019 Καλά, θα σκοτωθούμε με τέτοια ταχύτητα... [emoji3][emoji23][emoji851] Πριν Μετά Στην ημερομηνία που μου είχαν δώσει αρχικά, αλλά η αλλαγή έγινε πριν 10 λεπτά και η ενεργοποίηση από τον ΟΤΕ παίζει να πάρει από λίγη ώρα ως μια μέρα. Αυτή τη στιγμή δεν έχω δίκτυο. Οπότε εντελώς αδιάλειπτη λειτουργία δεν υπάρχει, αλλά δεν πειράζει. Τελικά η καινούργια καμπίνα είναι αρκετά κοντά και τα νούμερα πολύ καλά ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 19, 2019 Author #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2019 Η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε τελικά σήμερα. Αλλά έχω πλέον άλλο τηλεφωνικό αριθμό.... Ο παλιός αριθμός δεν αντιστοιχεί πλέον σε συνδρομητή και το μήνυμα που έλαβα για την ενεργοποίηση ανέφερε νέο αριθμό. Μιας και δεν είχα κάποια τέτοια ενημέρωση κατά την αίτηση και ήθελα να βεβαιωθώ ότι δεν έχει γίνει κάτι λάθος χρειάστηκε να καλέσω 3-4 φορές στην υποστήριξη της Wind. Αρχικά οι υπάλληλοι τεχνικοί και μη, μου έδειχναν σαστισμένοι που τους καλούσα από αριθμό που δεν ήταν καταχωρημένος στο όνομά μου και όχι από τον αριθμό για τον οποίο είχε γίνει η αίτηση αναβάθμισης. Και στις 3 κλήσεις οι οποίες έγιναν πριν την ενεργοποίηση μου ανέφεραν ότι δε θα έπρεπε να αλλάξει ο αριθμός και πως με την ενεργοποίηση το πρόβλημα θα αποκατασταθεί και θα έχω πάλι τον αρχικό αριθμό. Στην τελευταία κλήση η οποία έγινε σήμερα μετά από το μήνυμα που έλαβα ότι η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε, χρειάστηκε κάποια ενέργεια από πλευράς τους μιας και το δίκτυο δεν ήταν ακόμα διαθέσιμο (κόκκινο λαμπάκι Internet στο router που μετά από reset διορθώθηκε), ενώ στη συνέχεια υπάλληλος του εμπορικού ανέφερε κατηγορηματικά πως ο παλιός αριθμός έχει οριστικά καταργηθεί μιας και δεν υπήρχε διαθέσιμος βρόγχος για αναβάθμιση γι αυτόν και πως πλέον η αναβάθμιση έχει ολοκληρωθεί με τον νέο τηλεφωνικό αριθμό. Λίγο με ενδιαφέρει μιας και το τηλέφωνο το χρησιμοποιώ ελάχιστα εως καθόλου, απλώς μου φάνηκε εντελώς άκυρη η διαδικασία αλλαγής αριθμού χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και δεν ξέρω αν η δικαιολογία που δόθηκε τεχνικά ευσταθεί. Κατά τ άλλα, τελικά έχω λίγο κάτω από 90mbps με το router τοποθετημένο σε πρίζα δωματίου. Με την πρώτη ευκαιρία θα δοκιμάσω και στην κεντρική πρίζα για να δω τι απώλειες ενδεχομένως υπάρχουν αλλά όπως και να χει μια χαρά είναι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Σεπτέμβριος 19, 2019 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2019 1 hour ago, DiS said: Κατά τ άλλα, τελικά έχω λίγο κάτω από 90mbps με το router τοποθετημένο σε πρίζα δωματίου. Με την πρώτη ευκαιρία θα δοκιμάσω και στην κεντρική πρίζα για να δω τι απώλειες ενδεχομένως υπάρχουν αλλά όπως και να χει μια χαρά είναι. Κατανοώ ότι μετά την προηγούμενη εμπειρία σου δεν έχεις λόγο να επιμείνεις για το τελευταίο Mbps. Όμως, αν θέλεις τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, πρέπει να αποσυνδέσεις εντελώς όλες τις τηλεφωνικές πρίζες πλην της κεντρικής και να πάρεις από εκεί DSL. Πάντως, μου προκαλεί τεράστια έκπληξη το γεγονός ότι σου άλλαξαν απροειδοποίητα τον αρχικό αριθμό σου. Το να καταλήξεις μετά από αίτημα φορητότητας με νέο αριθμό χωρίς προηγούμενη ενημέρωση είναι σοβαρό ατόπημα... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 19, 2019 Author #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2019 (edited) πριν 25 λεπτά, το μέλος acct έγραψε: Κατανοώ ότι μετά την προηγούμενη εμπειρία σου δεν έχεις λόγο να επιμείνεις για το τελευταίο Mbps. Όμως, αν θέλεις τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, πρέπει να αποσυνδέσεις εντελώς όλες τις τηλεφωνικές πρίζες πλην της κεντρικής και να πάρεις από εκεί DSL. Πάντως, μου προκαλεί τεράστια έκπληξη το γεγονός ότι σου άλλαξαν απροειδοποίητα τον αρχικό αριθμό σου. Το να καταλήξεις μετά από αίτημα φορητότητας με νέο αριθμό χωρίς προηγούμενη ενημέρωση είναι σοβαρό ατόπημα... Θα το βάλω στην κεντρική σίγουρα, έστω και για δοκιμή. Δίπλα στην κεντρική άλλωστε είναι και η τηλεόραση και θα βολέψει μιας και τώρα η τηλεόραση συνδέεται ασύρματα. Πάντως, ακόμα κι έτσι δοκίμασα Netflix και είδα 2160 (στο όριο της TV και του Netflix υποθέτω), που πριν 720 και με το ζόρι. Κι εμένα προφανώς που προκάλεσε έκπληξη η αλλαγή αριθμού, γι αυτό το έγραψα. Ήθελα να μάθω αν ευσταθεί η δικαιολογία ότι στο προηγούμενο νούμερο ο βρόγχος δεν ήταν κατάλληλος για αναβάθμιση. Δεν ξέρω. Δεν έχω σχετικές γνώσεις. Μάλιστα πριν λίγο με πήραν από το τεχνικό τους τμήμα να με ενημερώσουν γιατί έχει "κολλήσει" η αίτηση αναβάθμισης του παλιού αριθμού... Τους ενημερώνω για το τι έχει γίνει, παύση, ναι μισό λεπτό, το ελέγχουν ότι το παλιό καταργήθηκε και ισχύει το νέο και μου λένε όλα οκ... Σκέψου να ήταν επαγγελματικός αριθμός. Και δεν πρόκειται για φορητότητα. Αναβάθμιση υπηρεσίας στην ίδια εταιρεία. Υ.Γ.: η τηλεφωνική συσκευή δλδ είναι προτιμότερο να μπει στην ίδια με το router και όχι σε ξεχωριστή πρίζα ; Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 19, 2019 από DiS Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Σεπτέμβριος 19, 2019 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2019 5 hours ago, DiS said: Θα το βάλω στην κεντρική σίγουρα, έστω και για δοκιμή. Δίπλα στην κεντρική άλλωστε είναι και η τηλεόραση και θα βολέψει μιας και τώρα η τηλεόραση συνδέεται ασύρματα. Πάντως, ακόμα κι έτσι δοκίμασα Netflix και είδα 2160 (στο όριο της TV και του Netflix υποθέτω), που πριν 720 και με το ζόρι. Το 4K του Netflix είναι σχετικά μικρό φορτίο στη γραμμή (μόλις 15 Mbps μεσοσταθμικά). 5 hours ago, DiS said: Κι εμένα προφανώς που προκάλεσε έκπληξη η αλλαγή αριθμού, γι αυτό το έγραψα. Ήθελα να μάθω αν ευσταθεί η δικαιολογία ότι στο προηγούμενο νούμερο ο βρόγχος δεν ήταν κατάλληλος για αναβάθμιση. Δεν ξέρω. Δεν έχω σχετικές γνώσεις. Μάλιστα πριν λίγο με πήραν από το τεχνικό τους τμήμα να με ενημερώσουν γιατί έχει "κολλήσει" η αίτηση αναβάθμισης του παλιού αριθμού... Τους ενημερώνω για το τι έχει γίνει, παύση, ναι μισό λεπτό, το ελέγχουν ότι το παλιό καταργήθηκε και ισχύει το νέο και μου λένε όλα οκ... Για το αν ευσταθεί ο ισχυρισμός... ναι και όχι. Μπορώ να φανταστώ 1-2 τρόπους με τους οποίους θα μπορούσες να φτάσεις στο αδιέξοδο που σου περιγράφουν, αλλά είναι αδιανόητο να σου καταργούν τον παλιό αριθμό χωρίς πρώτα να σου παρουσιάσουν τις εναλλακτικές και να δώσεις σαφή έγκριση. Είναι πολύ ευτυχής συγκυρία ότι δε σ' ένοιαζε η αλλαγή αριθμού και νομίζω ότι συνδρομητές σαν κι εσένα είναι πολύ σπάνιοι για να ρισκάρει η εταιρεία να αντιμετωπίζει το θέμα με τέτοια χαλαρότητα. 5 hours ago, DiS said: Υ.Γ.: η τηλεφωνική συσκευή δλδ είναι προτιμότερο να μπει στην ίδια με το router και όχι σε ξεχωριστή πρίζα ; Το βέλτιστο είναι: • αποσυνδέεις όλες τις περιφερειακές πρίζες (να μην παίρνουν καθόλου σήμα) • συνδέεις το ρούτερ στην κεντρική για DSL • συνδέεις το τηλέφωνο απευθείας στο ρούτερ για τηλεφωνία • (προαιρετικά) καλωδιώνεις τις υπόλοιπες πρίζες από την τηλεφωνική έξοδο του ρούτερ (αν θέλεις περισσότερες τηλεφωνικές συσκευές στο σπίτι) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 19, 2019 #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2019 πριν 12 λεπτά, το μέλος acct έγραψε: Το 4K του Netflix είναι σχετικά μικρό φορτίο στη γραμμή (μόλις 15 Mbps μεσοσταθμικά). Για το αν ευσταθεί ο ισχυρισμός... ναι και όχι. Μπορώ να φανταστώ 1-2 τρόπους με τους οποίους θα μπορούσες να φτάσεις στο αδιέξοδο που σου περιγράφουν, αλλά είναι αδιανόητο να σου καταργούν τον παλιό αριθμό χωρίς πρώτα να σου παρουσιάσουν τις εναλλακτικές και να δώσεις σαφή έγκριση. Είναι πολύ ευτυχής συγκυρία ότι δε σ' ένοιαζε η αλλαγή αριθμού και νομίζω ότι συνδρομητές σαν κι εσένα είναι πολύ σπάνιοι για να ρισκάρει η εταιρεία να αντιμετωπίζει το θέμα με τέτοια χαλαρότητα. Το βέλτιστο είναι: • αποσυνδέεις όλες τις περιφερειακές πρίζες (να μην παίρνουν καθόλου σήμα) • συνδέεις το ρούτερ στην κεντρική για DSL • συνδέεις το τηλέφωνο απευθείας στο ρούτερ για τηλεφωνία • (προαιρετικά) καλωδιώνεις τις υπόλοιπες πρίζες από την τηλεφωνική έξοδο του ρούτερ (αν θέλεις περισσότερες τηλεφωνικές συσκευές στο σπίτι) Αφού συμφωνήσω πλήρως, μικρή επισήμανση ότι τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που η τηλεφωνία είναι VoIP/VoBB. Εάν είναι ακόμη PSTN (συνδέεις το τηλέφωνο στην πρίζα και όχι πάνω στο ρούτερ), τότε αλλάζουν ελαφρώς τα πορτοκαλιά: Βάζεις ένα DSL splitter στην μοναδική πρίζα που έχεις αφήσει, και συνδέεις πάνω του το τηλέφωνο και το ρούτερ. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 20, 2019 Author #14 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2019 Η προ οπτικής ίνας κατάσταση του δικτύου στην περιοχή ήταν τέτοια που στην αρχική ενεργοποίηση το 2013 είχαν δοκιμαστεί 2-3 ζευγάρια για να καταλήξουμε σε αυτό που τελικά μου δόθηκε, λέγοντας μου πως με τα 6mbps που κατέληξα έπρεπε να ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Οι 2 πρώτοι βρόγχοι πάνω από τηλέφωνο δε σήκωναν. Μέχρι το 2015 που έχει καταγραφή ο λογαριασμός μου στο mywind είχα δηλώσει βλάβη 3 φορές. Θυμάμαι πως την τελευταία φορά δεν υπήρχε διαθέσιμο ζευγάρι για αλλαγή. Η βλάβη αφορούσε στο ότι με τις πρώτες βροχές το δίκτυο χανόταν και το τηλέφωνο αρκετές φορές χτυπούσε και έκανα συνακρόαση σε συνομιλίες γιαγιάδων στις 7 το πρωί....Μαζί με συνεργείο του ΟΤΕ ο τεχνικός της wind κάπως τα μπάλωσε και είχα 6-7 το πολύ αλλά σταθερά και χωρίς προβλήματα στο τηλέφωνο μέχρι και πριν την τελευταία αλλαγή προχτές. Η οπτική ίνα έχει 1 χρόνο που έχει περαστεί. Πως γίνεται η μεταφορά των υφιστάμενων στις καινούριες καμπίνες δεν το γνωρίζω. Αλλά ίσως έφταιγε το γεγονός της προβληματικής περιοχής που περιέγραψα. Ασφαλώς και με ενόχλησε ότι έγινε η αλλαγή αριθμού χωρίς την έγκριση μου, αλλά ίσως καλούσαν όταν έγινε η αίτηση και πριν καταλάβω ότι έχουν ακόμα δηλωμένο το παλιό μου κινητό. Ίσως αυτή είναι η εξήγηση της “αυθαιρεσίας” τους. Στην πράξη η μόνη ενόχλησή μου είναι πως θα πρέπει να αλλάξω το τηλέφωνο σε κάποιες υπηρεσίες που είναι δηλωμένα τα στοιχεία μου. Ούτως ή άλλως όμως σε αυτό τον αριθμό εργάσιμες ώρες κανείς δεν απαντά.Με την αλλαγή αριθμού βελτιώθηκε σημαντικά και η ποιότητα ήχου στις κλήσεις. Το τηλέφωνο δεν είναι voip οπότε θα πρέπει να μπει στην ίδια πρίζα με το router με splitter. Οι πρίζες του σπιτιού είναι 3. Σαλόνι, γραφείο, υπνοδωμάτιο. Πριν τις ανοίξω, θεωρητικά, η κεντρική είναι η πιο κοντινή στην παροχή της πολυκατοικίας ή συνηθίζεται να τοποθετείται στο κεντρικό σημείο του σπιτιού (είσοδο - σαλόνι ); Η πιο κοντινή στον πίνακα της πολυκατοικίας είναι η πρίζα του υπνοδωματίου. Από την κεντρική φεύγει ξεχωριστά για τις άλλες πρίζες ή στην δεύτερη και από τη δεύτερη στην τρίτη σε σειρά ; Από εγκατάσταση σε εγκατάσταση ξέρω πως μπορεί να αλλάζει απλώς ρωτάω θεωρητικά ποια είναι η συνηθισμένη πρακτική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Σεπτέμβριος 20, 2019 #15 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2019 πριν 3 ώρες, το μέλος DiS έγραψε: Οι πρίζες του σπιτιού είναι 3. Σαλόνι, γραφείο, υπνοδωμάτιο. Πριν τις ανοίξω, θεωρητικά, η κεντρική είναι η πιο κοντινή στην παροχή της πολυκατοικίας ή συνηθίζεται να τοποθετείται στο κεντρικό σημείο του σπιτιού (είσοδο - σαλόνι ); Η πιο κοντινή στον πίνακα της πολυκατοικίας είναι η πρίζα του υπνοδωματίου. Από την κεντρική φεύγει ξεχωριστά για τις άλλες πρίζες ή στην δεύτερη και από τη δεύτερη στην τρίτη σε σειρά ; Από εγκατάσταση σε εγκατάσταση ξέρω πως μπορεί να αλλάζει απλώς ρωτάω θεωρητικά ποια είναι η συνηθισμένη πρακτική. Συνήθως είναι όπως το λες, στην πιο κοντινή πρίζα στη ρεγκλέτα της πολυκατοικίας ανεβαίνουν ένα ή δύο ζεύγη και μετά διανέμονται στις υπόλοιπες του σπιτιού. Κανονικά πρέπει να φεύγουν παράλληλα καλώδια προς τις άλλες πρίζες, αλλά δε θα μου έκανε εντύπωση αν είναι σε σειρά γιατί τσιγκουνεύονταν τα καλώδια όταν έχτιζαν το σπίτι. Οπότε θα πρέπει να ανοίξεις για να δεις τι παίζει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 20, 2019 Author #16 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2019 Βρήκα λίγο χρόνο και έκανα βόλτα το router. Σε κάθε πρίζα έκανα και ένα reboot μιας και είδα ότι έχει κάποιες μικροδιαφορές. Πρίζα 1Πρίζα 2Πρίζα 3Το καλό είναι ότι κατάλαβα ποια είναι η κεντρική. Το κακό είναι ότι η κεντρική είναι του υπνοδωματίου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 25, 2019 Author #17 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2019 Το δίκτυο μια βδομάδα σχεδόν τώρα που λειτουργεί δείχνει σταθερό και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα. Παραμένει στην πρίζα του γραφείου χωρίς να έχω κάνει κάποια αλλαγή στις πρίζες και είναι στα 92-94mbps. Στις συσκευές που συνδέονται ασύρματα υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί η ταχύτητα ; Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστα είναι αλλά σε speedtests σε τηλέφωνα και tablets φτάνει μέχρι 30 περίπου. Να δοκιμάσω το Asus 56U μιας και υπάρχει και είναι και dual band σε access point mode ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 25, 2019 #18 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2019 πριν 2 ώρες, το μέλος DiS έγραψε: Το δίκτυο μια βδομάδα σχεδόν τώρα που λειτουργεί δείχνει σταθερό και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα. Παραμένει στην πρίζα του γραφείου χωρίς να έχω κάνει κάποια αλλαγή στις πρίζες και είναι στα 92-94mbps. Στις συσκευές που συνδέονται ασύρματα υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί η ταχύτητα ; Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστα είναι αλλά σε speedtests σε τηλέφωνα και tablets φτάνει μέχρι 30 περίπου. Να δοκιμάσω το Asus 56U μιας και υπάρχει και είναι και dual band σε access point mode ; Καλό είναι να μην έχεις πολύ μεγάλες προσδοκίες από το ασύρματο, αλλά με το Asus σχεδόν σίγουρα θα δεις βελτίωση... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stilskin Σεπτέμβριος 25, 2019 #19 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2019 Να ξέρεις ότι σημαντικό ρόλο παίζει και το ίδιο το κινητό. Το Xiaomi Redmi Note 4 πιάνει 30 Mbps και όταν είχα το Samsung S9+ έβλεπα 50+. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Σεπτέμβριος 25, 2019 Author #20 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2019 Το Asus μου σπασε τα νεύρα. Δεν υπήρχε πουθενά η επιλογή να το βάλω σε AP mode. Μόνο στην εφαρμογή του κινητού αλλά και από εκεί δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί. Θα το ψάξω πάλι αύριο. Οι συσκευές που συνδέονται ασύρματα σε μόνιμη βάση είναι ένα XS Max, ένα iPad 6 και μια Sony smart περσινή. Δεν ξέρω τι προδιαγραφές έχει κάθε συσκευή απλώς ήθελα να μπορούν να παίρνουν όσο μπορούν να διαχειριστούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now