Jump to content



Προβληματισμοί για κόστος αγοράς (και χρήσης) νέου αυτοκινήτου


gdp77

Recommended Posts

On 29/8/2019 at 2:49 ΠΜ, το μέλος stilskin έγραψε:

Για Astra G Z14XE και Corsa D Z14XEP ξέρουμε τι προβλήματα έβγαζαν;

Το πρωτο ελαχιστα, το εχω ακομα, το δευτερο με την εισαγωγη εχω ακουσει

πριν 9 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Το ευτυχές είναι οτι οι κατασκευαστές πλέον κάνουν προσπάθειες για μείωση του βάρους 

π.χ η Opel στα Astra και Insignia 

Ναι αφου τα ανεβασαν +200 κιλα, αποφασισαν τα μειωσουν στο κανονικο

Και παρε φαρδια λαστιχα, και παρε καταναλωση 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

πριν 4 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

 110-120 άλογα σε συνδυασμό με καλή ροπή είναι αρκετά για ένα αμάξι οικογενείας, αν όμως θέλετε επιδόσεις στην πίστα τότε ΟΚ, πάω πάσο.

.

Αυτό είναι σχετικό, εγώ θα έλεγα ότι αντίθετα για αμάξι πόλης είναι καλά τα 100 άλογα. Όταν όμως έχεις μεγάλο αυτοκίνητο φορτωμένο με κόσμο και αποσκευές, το κλίμα να δουλεύει και ανηφορική διαδρομή, δεν φτάνουν. Επίσης το καλή ροπή είναι πολύ φλου. Σε εσένα μπορεί να φτάνουν τα 13. Για εμένα τα 17 κιλά ήταν ικανοποιητικά όταν το αγόρασα. Πλέον δε θα έπαιρνα με κάτω από 25. Κατά προτίμηση προς το 30.

πριν 2 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

Ναι αφου τα ανεβασαν +200 κιλα, αποφασισαν τα μειωσουν στο κανονικο

Και παρε φαρδια λαστιχα, και παρε καταναλωση 

Ακριβώς αυτό! Στην προηγούμενη γενιά, αυξήθηκε αλόγιστα το βάρος αλλά ήρθε η κρίση και η καραμέλα(???) της οικολογίας και γίνεται σοβαρή προσπάθεια για μείωση του βάρους.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Simon said:

Αυτό είναι σχετικό, εγώ θα έλεγα ότι αντίθετα για αμάξι πόλης είναι καλά τα 100 άλογα. Όταν όμως έχεις μεγάλο αυτοκίνητο φορτωμένο με κόσμο και αποσκευές, το κλίμα να δουλεύει και ανηφορική διαδρομή, δεν φτάνουν. Επίσης το καλή ροπή είναι πολύ φλου. Σε εσένα μπορεί να φτάνουν τα 13. Για εμένα τα 17 κιλά ήταν ικανοποιητικά όταν το αγόρασα. Πλέον δε θα έπαιρνα με κάτω από 25. Κατά προτίμηση προς το 30.

 

Σόρυ κι όλας αλλά αισθάνομαι ότι μιλάμε για τη ... ναύλα της οδήγησης και όχι για το πάω την οικογένεια ταξίδι. Κι εγώ ναυλιάρης είμαι, τρελαίνομαι να νιώθω την επιτάχυνση στην ανηφορική δεξιά και να παίρνω γραμμές στις ανοικτές κούρβες πηγαίνοντας στο δικό μου και του αυτοκινήτου όριο και όχι του νομοθέτη ή άλλων. Κατά προτίμηση σε πίστα. Και αν μου χαρίσεις την επιλογή ανάμεσα σε 120 και 320 άλογα, τα 320 θα πάρω. Αν μου τα χαρίσεις.

Αλλά ως τώρα, δεν έχω πετύχει ανηφόρα σε αυτοκινητόδρομο, με air condition, 4 άτομα, και ασφιγκτικά γεμάτο το αμάξι που να μην έχω τα 130-150 με 5η με την ξαρά.

Η προηγούμενη με τα 90 ναι οκ, συμφωνώ.

Και πολλές υπερβολές με το αμάξι δε θα κάνω με κόσμο μέσα, μόνος αλλάζει το θέμα. Αλλά μιλάμε για οικογενειακό αμάξι και κανείς από πάνω δεν έχει πει ότι το θέλει και για την πίστα.

 

Αν μιλάμε για την οδηγική απόλαυση συγχωρέστε με, τα άλογα και ίσως λίγο περισσότερο η ροπή δίνουν ένα χαμόγελο σε καθέναν από εμάς που γουστάρουμε. Αλλά δε θα το κάνουμε εύκολα με 400 κιλά φορτίο, με τα 20 από αυτά να είναι παιδιά. Και κάποια από αυτά η γυναίκα...

Και αν κάποιος χρειάζεται να βάλει την οικονομική παράμετρο μέσα τότε, τα 120 κερδίζουν τα 320 any day of the week, twice on sunday. Από την πρώτη μέρα, και δραματικότερα μετά τα πρώτα χρόνια...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος schumifer έγραψε:

 

Αλλά ως τώρα, δεν έχω πετύχει ανηφόρα σε αυτοκινητόδρομο, με air condition, 4 άτομα, και ασφιγκτικά γεμάτο το αμάξι που να μην έχω τα 130-150 με 5η με την ξαρά.

 

Νταξει ειναι 200 κιλα ελαφρυτερο απο το δικο μου οποτε με 110 αλογα ειναι αρκετα καλυτερα, αλλα πχ στην ανηφορα εκει που ειναι οι αγ. θεοδωροι προς θεσ/νικη, αν θελω να πηγαινω με 130 το αυτοκινητο θα ζοριστει υπερβολικα και θα καψει 20λ/100. Ενα diesel με 30 κιλα ροπη δε θα νοιωσει, ουτε θα καψει...

Τελος παντων, ειναι οι αναγκες και τα θελω του καθενος διαφορετικα. Καποιος θελει 100 και καποιος 200. Peace ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Ακριβώς αυτό! Στην προηγούμενη γενιά, αυξήθηκε αλόγιστα το βάρος αλλά ήρθε η κρίση και η καραμέλα(???) της οικολογίας και γίνεται σοβαρή προσπάθεια για μείωση του βάρους.

Ποιος κοιταξε το βαρος στα specs οταν το αγορασε?

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Ποιος κοιταξε το βαρος στα specs οταν το αγορασε?

Δεν ξερω την ηλικια σου αλλα υποθετω οτι προλαβες τα καλα χρονια. Τοτε το μεγαλυτερο βαρος ηταν ζητουμενο διοτι προσεδιδε κυρος. Οπως το ονομα και η ιπποδυναμη. Ενα sedan 1000-1100 κιλα ηταν "γυφτια" (no pun intended).

 

Με συγχωρειτε αν εχω βγει εκτος θεματος.

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

 

Ναι αφου τα ανεβασαν +200 κιλα, αποφασισαν τα μειωσουν στο κανονικο

Και παρε φαρδια λαστιχα, και παρε καταναλωση 

 

Εκτιμώ οτι δεν είχαν επιλογή στο συγκεκριμένο θέμα αφού το σασί πρέπει να ηταν οικογενειακό, ήτοι GM με sharing μεσα στον ομιλο. 

Το οποίο προφανώς δημιουργεί θέματα efficiency για την αγορά της Ευρώπης αφου de facto θα χρησιμοποιηθούν μικρότερα μοτέρ και το κόστος βενζίνης είναι ακριβότερο. 

 

Οφείλουμε βέβαια να παραδεχτούμε οτι το Astra OPC της προηγούμενης γενιάς ηταν ενα πραγματικά ψαγμένο οδηγικα hot hatchback, με hi tech ανάρτηση,μπλοκε διαφορικό, brembo φρενα κλπα, οπότε δεν πήγε όλη η προσπάθεια στράφι 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Τοτε το μεγαλυτερο βαρος ηταν ζητουμενο διοτι προσεδιδε κυρος.

Και που το ηξερε ο αλλος, το εγραφε στην πορτα?

πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Οφείλουμε βέβαια να παραδεχτούμε οτι το Astra OPC της προηγούμενης γενιάς ηταν ενα πραγματικά ψαγμένο οδηγικα hot hatchback, με hi tech ανάρτηση

Με ημιακαμπτο (ξανα) πισω αξονα

πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Εκτιμώ οτι δεν είχαν επιλογή στο συγκεκριμένο θέμα αφού το σασί πρέπει να ηταν οικογενειακό, ήτοι GM με sharing μεσα στον ομιλο. 

Και πώς στην επομενη γενια αποφασισαν να ξεφορτωθουν βαρος 3 ατομων (200kg)?

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Και που το ηξερε ο αλλος, το εγραφε στην πορτα?

Με ημιακαμπτο (ξανα) πισω αξονα

Και πώς στην επομενη γενια αποφασισαν να ξεφορτωθουν βαρος 3 ατομων (200kg)?

Και; Δες τι δουλειά κάνει ο ημιακαμπτος στο νέο Focus πχ. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος slalom έγραψε:

....

Και πώς στην επομενη γενια αποφασισαν να ξεφορτωθουν βαρος 3 ατομων (200kg)?

Οικονομίααααα! περιβάλλοννννν...μετά επιδόσεις...

Έγινε επεξεργασία από f117
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

 

Με ημιακαμπτο (ξανα) πισω αξονα

Και πώς στην επομενη γενια αποφασισαν να ξεφορτωθουν βαρος 3 ατομων (200kg)?

 

 

A priori, το οτι έχει ημιακαμπτο δε σημαίνει κάτι αν και θεωρητικά θες κάτι πιο ανεξάρτητο πίσω. 

Το Megane R26R είχε ημιακαμπτο και γαζωνε σε Ring. 

Το OPC εχει ημιακαμπτο ΚΑΙ σύνδεσμο Watt πίσω. 

Ο ημιακαμπτος έχει επιστρέψει και σε άλλα μοντέλα  , άλλων εταιριών, έχει σημασία όμως πως στήνεται απο το κατασκευαστή. 

 

Το Wiki αναφέρει διαφορετικό σασί για τη τελευταία γενιά Astra. 

Έτσι έχει και λογική για το μειωμένο βαρος. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

A priori, το οτι έχει ημιακαμπτο δε σημαίνει κάτι αν και θεωρητικά θες κάτι πιο ανεξάρτητο πίσω. 

Το ειπες μονος σου

Το να σκασω 40Κ για το Α3 με τα extra του και να εχει ημιακαμπτο, να τους χεσω

 

Ποιος ειπε οτι γυρισε για το καλο μας?

 

Εδω κοντευουμε 2020 και βαζουν ακομα μανιβελες στα παραθυρα και ταμπουρα στα φρενα

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2019 at 8:42 PM, schumifer said:

Ρε παιδιά, τι λέτε για 150 άλογα;;; 110 είχε η ξαρά όταν γεννήθηκε το 2001, και αυτά που επιβιώνουν μέχρι σήμερα μου δίνουν ό,τι επιδόσεις χρειάζομαι. Τι ακριβώς ψάχνετε σε αμάξι οικογενειακό; Τα 130 που έχουμε όριο στην Εθνικήτα φτάνεις κάτω από 80 άλογα σε αμάξι 1 τόνου, η προηγούμενη ξαρά με τα 90 πήγαινε 170. Εντάξει, δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο αλλά τη δουλειά της την έκανε.

 

Και σας παρακαλώ μη μου πείτε για προσπεράσεις στο αντίθετο ρεύμα με 140

 

Τα 110-120 άλογα σε συνδυασμό με καλή ροπή είναι αρκετά για ένα αμάξι οικογενείας, αν όμως θέλετε επιδόσεις στην πίστα τότε ΟΚ, πάω πάσο.

.

 

Η Xsara:

1. είναι αυτοκίνητο προ-προηγούμενης γενιάς, αντίστοιχο του peugeot 306, proper french, ράβδοι στρέψης κλπ. και σχετικά πούπουλο για την κατηγορία του

2. η 1.6 ήταν η ακριβή επιλογή της εποχής. δεν είναι μόνο τα άλογα, είναι και η ροπή που σε βοηθάει στο ταξίδι με πολλά άτομα

3. δοκίμασε τα ίδια με την 1.4 75 άλογα 11 κιλά ροπή :D

 

Το βάρος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, δες πως πάει το δικό σου και πώς πάει το peugeot 307 που είναι 1250 κιλά με τα ίδια μοτέρ, και αντίστοιχα, πώς πάει το rallye με σχεδόν το ίδιο μοτέρ :D:D

Τα αυτοκίνητα είχαν ξεφύγει στο βάρος λόγω euroncap και έχουν ακόμα και σήμερα πολύ μεγάλη διάσταση στα ζαντολάστιχα που κόβει αρκετά. Στο 1400 κιλών Stilo  μου, τα 170 άλογα ήταν σβέλτα, αλλά σίγουρα δεν έβαζαν και φωτιά. Τώρα με τους ρύπους και τα σοβαρά τεστ για CO2, αναγκαστικά θα πέσει και το βάρος των αυτοκινήτων (ήδη τα νέα insignia είναι με χαμηλότερο βάρος, 1400 κιλά είναι λογικά για ένα μέγεθος σχεδόν 4.90 m).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Το Octavia γιατι δεν ανεβηκε σε βαρος?

Υστερουσε σε ασφαλεια? οχι

 

Γιατί η MQB είναι η πιο advanced τεχνολογικά πλατφόρμα αυτή τη στιγμη, δεν είναι patched 00's tech όπως της GM.

Δε το λέω εγώ, τα paper είναι εκεί, όποιος θέλει διαβάζει και κρίνει.

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Γιατί η MQB είναι η πιο advanced τεχνολογικά πλατφόρμα αυτή τη στιγμη, δεν είναι patched 00's tech όπως της GM.

Δε το λέω εγώ, τα paper είναι εκεί, όποιος θέλει διαβάζει και κρίνει.

Όχι μόνο η MQB αλλά και οι προηγούμενες. Η VW επενδύει απίστευτο χρήμα στο συγκεκριμένο κομμάτι, και πολύ καλά κάνει καθώς τις επιφέρει καλύτερες επιδόσεις, οικονομία και χώρους πέρα από ασφάλεια. Συν ότι την φοράνε δεκάδες αυτοκίνητα, οπότε έχει ένα ακόμα λόγο να ασχοληθεί παραπάνω.

 

Η σκατό GM ποτέ δεν ασχολήθηκε, όλα τα λεφτά τα δίνει στις Corvette και στα sport cars.

Για μένα η Opel έχει βγάλει φοβερά αυτοκίνητα δεδομένου ότι η GM την είχε του πεταματού. Μπορεί να μην είναι άριστα αλλά σίγουρα είναι αρκετά αξιόλογες προτάσεις.

Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Η VW επενδύει απίστευτο χρήμα στο συγκεκριμένο κομμάτι, και πολύ καλά κάνει καθώς τις επιφέρει καλύτερες επιδόσεις, οικονομία και χώρους πέρα από ασφάλεια. Συν ότι την φοράνε δεκάδες αυτοκίνητα, οπότε έχει ένα ακόμα λόγο να ασχοληθεί παραπάνω.

 

Τελικά ο πελάτης τα έχει αυτά και η vag τα φράγκα.

Εκτός και αν ο πελάτης είναι άτυχος, μη ενημερωμένος δηλαδή,  και επιλέγει τεχνολογικά υποδεέστερο προϊόν στα ίδια χρήματα αγοράζοντας GM.

Μιλάμε για ξεκάθαρη τεχνολογική υπεροχή. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.