bassman Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2019 (edited) Καλημέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω ένα κουλό πρόβλημα που για κάποιους μπορεί να είναι πανεύκολο στην αντιμετώπιση αλλά εμένα με παίδεψε μέχρι να καταλάβω τι φταίει. Τον 6ο 2019 άλλαξα πάροχο τηλεφωνίας από Vodafone σε nova και παράλληλα μετάβηκα σε vdsl 50ara. Στην αρχή όλα δούλεψαν κανονικά αλλά μετά από περίπου 2 μέρες δεν είχα internet. Αυτό που με έκανε να καταλάβω το πρόβλημα είναι ότι το wifi στο κινητό μου έβγαζε ότι το internet ίσως να μην είναι διαθέσιμο (και 1 θαυμαστικό στο wifi). Στο δίκτυο υπάρχει modem, router net gear ac, switch tp link 16ari και συσκευές μέσω Ethernet h wifi και τέλος ένα synology nas. Μετά από πολλές δοκιμές, εναλλαγές, βάλε βγάλε έχω διαπιστώσει ότι το πρόβλημα γίνεται όταν ξεκινάει το syncing από το cloudsync app του synology, κατά το οποίο γίνεται syncing κάποιο folder του synology με google drive μου. Aυτό σε συμβαίνε στο δίκτυο μου με την Vodafone και την 24αρα. Με το που εμφανιστεί το πρόβλημα και μπεις στο synology και κάνεις pause syncing αυτομάτως επανέρχεται το internet Όποιος ξέρει ας βοηθήσει παρακαλώ. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 26, 2019 από acct formatting 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Αύγουστος 26, 2019 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2019 Πιθανών το πρόβλημα έχει να κάνει με το ότι το sync σου γονατίζει το upload. Δες αν υπάρχει τρόπος μέσα από το app να περιορίσεις την ταχύτητα του upload. Το router από την 24αρα στην 50αρα άλλαξε ή είναι το ίδιο; Αν έχει αλλάξει πιθανών το προηγούμενο router να είχε καλύτερο qos ή να είχε παραμετροποιηθεί. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Αύγουστος 26, 2019 #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2019 Ο @suboy το κάλυψε πολύ περιεκτικά. Αυτό που θα μπορούσα να προσθέσω είναι εάν έχεις την δυνατότητα να προγραμματίσεις τον συγχρονισμό σε ώρες που δεν είναι πιθανό να προκαλεί πρόβλημα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassman Αύγουστος 26, 2019 Author #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2019 1) suboy το router μου το αλλάξανε είναι πάλι sαgem αλλά άλλο μοντέλο. να το ζητήσω από την Nova να το παραμετροποιήσει; 2) minast μάλλον δεν θα βοηθήσει διότι όταν γίνει το κόλλημα μετά δεν ξεκολλάει.μόνο αν κάνεις pause syncing χειροκίνητα εκτός αν δεν το έχω καταλάβει καλά... ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Αύγουστος 26, 2019 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2019 πριν 25 λεπτά, το μέλος bassman έγραψε: 1) suboy το router μου το αλλάξανε είναι πάλι sαgem αλλά άλλο μοντέλο. να το ζητήσω από την Nova να το παραμετροποιήσει; 2) minast μάλλον δεν θα βοηθήσει διότι όταν γίνει το κόλλημα μετά δεν ξεκολλάει.μόνο αν κάνεις pause syncing χειροκίνητα εκτός αν δεν το έχω καταλάβει καλά... ευχαριστώ Σχεδόν σίγουρα δεν κολλάει εντελώς, μάλλον "μπουκώνει" και χάνονται πακέτα, γι' αυτό δίνει την αίσθηση της απώλειας συνδεσιμότητας. Παρ' όλα αυτά, σχεδόν σίγουρα η διαδικασία συγχρονισμού ολοκληρώνεται κάποια στιγμή. Εάν έβαζες κάποιο bandwidth limit, είτε απευθείας από το synology, είτε από το router (όπου είναι εφικτό ή πιο εύκολο) νομίζω θα είχες εντελώς διαφορετική αίσθηση. Αν πχ το πραγματικό σου upload είναι 3Mbps και έβαζες όριο στα 2Mbps, το πιο πιθανό είναι ότι δεν αντιλαμβανόσουν κανένα πρόβλημα. Σημείωση: Αν βάλεις όριο στο Synology, θα πρέπει να μπει μόνο στο cloudsync. Αν βάλεις όριο στο ρούτερ, θα πρέπει να είναι μόνο για το synology, αλλά και μόνο για την εξερχόμενη κίνηση, όχι για το LAN. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Αύγουστος 27, 2019 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2019 Δεν γνωρίζω αν μπορεί να το παραμετροποιησει η nova. Ο όγκος δεδομένων που κάνεις sync είναι ο ίδιος; μήπως εχεις προσθέσει αρκετά data; θα πρέπει να το αφήσεις να τελειώσει το sync ώστε από εκείνη την στιγμή και μετά να συγχρονίζει λιγότερα data. Εκτός και αν προσθέτεις συνέχεια η κάνεις μεγάλες αλλαγές όπου θα πρέπει να βάλεις κάποιο όριο κατά την διάρκεια της μέρας και να το αφήνεις free ας πούμε τις ώρες που δεν το χρησιμοποιείς, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω. Το qosστο ρουτερ είναι λίγο ιδιαίτερο και αλλάζει ο τρόπος ρύθμισης στο κάθε ρουτερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassman Αύγουστος 27, 2019 Author #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2019 Δεν έχω την γνώση να παραμετροποιήσω το router σε αυτό το σημείο. όσο για το τι κάνω upload είναι φωτογραφίες και αρχεία office. ξανα-επισημαίνω ότι δούλευε κανονικά πριν με την 24αρα . θα προσπαθήσω αν είναι να πάω να πειράξω το app toυ synology. αν κάποιος έχει πειραματιστεί αντίστοιχα ας βοηθήσει όσο μπορεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 27, 2019 #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2019 https://www.synology.com/en-global/knowledgebase/DSM/help/DSM/AdminCenter/connection_network_trafficcontrol δοκίμασε να θέσεις ως max bandwidth το 80% του μέγιστου της γραμμής σου 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Αύγουστος 27, 2019 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2019 1 hour ago, bassman said: Δεν έχω την γνώση να παραμετροποιήσω το router σε αυτό το σημείο. όσο για το τι κάνω upload είναι φωτογραφίες και αρχεία office. ξανα-επισημαίνω ότι δούλευε κανονικά πριν με την 24αρα . θα προσπαθήσω αν είναι να πάω να πειράξω το app toυ synology. αν κάποιος έχει πειραματιστεί αντίστοιχα ας βοηθήσει όσο μπορεί. Αυτό σου ανέφερα παραπάνω. Πιθανών το προηγούμενο router να είχε καλύτερο ή ενεργό QOS, by default. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassman Σεπτέμβριος 1, 2019 Author #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2019 σας ευχαριστώ όλους το πρόβλημα έχει λυθεί/έως τώρα δεν έχω θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now