tragikos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2019 Το θέμα πιο πολύ ενημερωτικό είναι για όσους αγοράζουν από amazon, αλλά και λίγο παράπονο προς την Samsung. Λοιπόν τον Ιανουάριο του 2016 μεταξύ άλλων πήρα και μία Samsung Memory 32GB Evo MicroSDHC UHS-I Grade 1 Class 10 για 8,5 λίρες από το Amazon co uk και την είχα στο κυρίως smartphone μου έκτοτε. Πριν κάτι μήνες το Note 8 σταμάτησε να την αναγνωρίζει, αλλά δε με απασχόλησε (τα 64GB εσωτερικού χώρου μου ήταν αρκετά) μέχρι την προηγούμενη βδομάδα που σκέφτηκα ότι λογικά είναι εντός εγγύησης, ας μην την χάσω. Τη δοκίμασα και στο laptop μέσω adapter τη δοκίμασα και σε άλλο κινητό, δεν την αναγνωρίζει πουθενά. Τελικώς, όπως έχω κάνει και με άλλα προϊόντα από το amazon επικοινώνησα μέσω chat μαζί τους όπου μέσες άκρες μου είπαν ότι αυτοί είναι υπεύθυνοι για τον 1ο χρόνο και μετά μιλάω με την ίδια τη Samsung. Παρόλα αυτά μου έδωσαν 5 λίρες credit για κάποια επόμενη αγορά, επειδή δεν κατάφεραν να με εξυπηρετήσουν. Στο site της η Samsung Hellas (προϊόντα πληροφορικής) δηλώνει: Παράθεση SD Card (Standard Series) Περίοδος Εγγύησης5 Έτη Είδος Κάλυψης Παραλαβή/Παράδοση στο χώρο του πελάτη Γενικές Πληροφορίες Αντικατάσταση από σημείο αγοράς Πως γίνεται να έχει είδος κάλυψη παραλαβή από τον χώρο του πελάτη, αλλά γενικές πληροφορίες με αντικατάσταση από σημείο αγοράς δεν γνωρίζω, αλλά όπως φαίνεται δεν ισχύει για την περίπτωση του Amazon. Οπότε μίλησα στο support της Samsung Hellas μέσω chat όπου εν ολίγοις μου είπαν: Παράθεση Για το θέμα σας, μπορειτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα αγοράς και από εκεί να σας εξυπηρετήσει. Ή να επικοινωνήσετε με το την εταιρια Hanaro, samsungmemory@hanaro.eu Υπαρχει υποστήριξη του προΐοντος σύμφωνα με την εγγύηση απο τα παραπάνω. Αφού το Amazon λοιπόν δε μπορεί να με εξυπηρετήσει, έστειλα στην Hanaro η οποία μου λέει ότι πρέπει να στείλω με δικά μου έξοδα στην Ολλανδία την κάρτα και αν όντως διαγνωστεί ως χαλασμένη, θα μου στείλουν αντικατάσταση. Τα χρήματα για να τους τη στείλω δεν θα τα πάρω ακόμα και αν όντως είναι χαλασμένη, σε αντίθεση με την πολιτική του Amazon όταν χρειάστηκε να στείλω πχ έναν SSD. Παράθεση Unfortunately, we work according to the Samsung warranty terms.These state that the customer is responsible for sending the SD card (this also applies to USB stick) to the service center, that means, the customer must bear these costs and unfortunately does not get refunded this money. Και τώρα το ερώτημα είναι, πόσο σωστή πολιτική είναι αυτή να πληρώνει ο πελάτης από την τσέπη του για κάτι που είναι εντός εγγύησης; Άραγε πόσο θα κοστίσει να στείλω την κάρτα στην Ολλανδία και έχει νόημα για κάτι που αξίζει ~10€; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 19, 2019 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2019 1 hour ago, tragikos said: το ερώτημα είναι, πόσο σωστή πολιτική είναι αυτή να πληρώνει ο πελάτης από την τσέπη του για κάτι που είναι εντός εγγύησης; το ερώτημα δεν είναι κατά πόσον είναι σωστή, αυτονόητη η απάντηση, αλλά το κατά πόσον είναι νόμιμη, τουλάχιστον στο σκέλος που δεν καλύπτουν τα έξοδα ούτε εκ των υστέρων ακόμα κι αν διαγνωστεί ως ελαττωματικό το προϊόν. Μιας και η Hanaro προτάθηκε από την ελληνική Samsung που δεν είχε εμπλοκή στην αγορά σου, θα σου πρότεινα να ζητήσεις από τον πωλητή (άμαζον) να σου υποδείξει σε ποια Samsung να απευθυνθείς και ποιος θα καλύψει τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί όντως ελαττωματικό. Διαμαρτυρόμενος και στο Άμαζον σε περίπτωση που επαναληφθεί/επιβεβαιωθεί η απάντηση της Hanaro. Στις επικοινωνίες σου με το Άμαζον μην αναφέρεις ότι έχεις μιλήσει με την ελληνική Samsung εκτός αν το Άμαζον σε είχε ήδη παραπέμψει σε αυτήν ή σε παραπέμψει τώρα. Αν δεις ότι δεν καλύπτονται τα έξοδα με τις προτάσεις του Άμαζον ζήτησέ τους να καλύψει το Άμαζον το έξοδο αποστολής στην Samsung. Ας σου στείλουν προπληρωμένο φάκελο. Χλωμό να το δεχθούν αλλά εσύ ζήτα το έτσι κι αλλιώς. Για τις υπόλοιπες ερωτήσεις σου, περί κόστους αποστολής ρώτα στα ΕΛΤΑ κι αναλόγως τι σου απαντήσουν κρίνεις μόνος σου αν έχει νόημα ή όχι να προχωρήσεις. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 20, 2019 #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2019 Πάνω κάτω, το amazon σου πίστωσε τα έξοδα. Βλέποντας λίγο τις τιμές, μάλλον δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Αύγουστος 20, 2019 Author #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2019 πριν 15 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: Πάνω κάτω, το amazon σου πίστωσε τα έξοδα. Βλέποντας λίγο τις τιμές, μάλλον δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς... Ωραίος ο υπολογισμός, με απλό και όχι συστημένο είναι 1,80€, λες να χαθεί το πακέτο; Από το να μην ασχοληθώ θα μπορούσε να το ρισκάρω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 20, 2019 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2019 Δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να ασχοληθείς. Επίσης έχε υπόψιν σου πως το κάψιμο καρτών SD Card είναι χόμπυ των Samsung, οπότε μην βάζεις πράγματα που δεν έχεις backup ή σε καίνε, γιατί το έχω δει να συμβαίνει πολλές φορές και πολύ συχνά σε φίλους Samsungάδες ανεξαρτήτως μάρκας κάρτας ( όλες πάνω κάτω καλές και ακριβές SanDisk, Kingston, Samsung microSD ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 20, 2019 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2019 2 hours ago, tragikos said: Από το να μην ασχοληθώ θα μπορούσε να το ρισκάρω αν αποφασίσεις να το στείλεις και το συστημένο πάει κάτω από 5€, να το στείλεις με συστημένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now