Jump to content



PC Gaming (Συζήτηση)


DEADLAZARUS

Recommended Posts

44fZjFf3k2d4DzqvW3qrX9-1200-80.jpg
WWW.PCGAMER.COM

Pathfinder is a PvPvE shooter that will feature teams of four battling each other and AI...

Από τη μια επιτυχία στην άλλη βαδίζει αυτή η εταιρεία....

Έγινε επεξεργασία από DEADLAZARUS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:
44fZjFf3k2d4DzqvW3qrX9-1200-80.jpg
WWW.PCGAMER.COM

Pathfinder is a PvPvE shooter that will feature teams of four battling each other and AI...

Από τη μια επιτυχία στην άλλη βαδίζει αυτή η εταιρεία....

 

Assassin's Creed Battleground. Problem solved, από που να παραλάβω το bonus? 😛

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

693035363_Screenshot2022-04-0915_17_20.thumb.png.74ea1ff7aa56c0940f41689ab10d87bd.png

1783494537_Screenshot2022-04-0915_25_41.thumb.png.ef95d2734f9315361fd2c76e222e3a9d.png

 

Κ η αποδειξη για ποιο λογο τα περισσοτερα πορτς ειναι αισχρα στον υπολογιστη. Γιατι γινονται developed με στοχο να τρεχουν σε ημιsoftware mode αξιοποιωντας τον επεξεργαστη περισσοτερο (γι αυτο κ οι κονσολες παντα ειχαν αρκετους πυρηνες ενω οι gpus τους ηταν κ ειναι μονο για ανακυκλωση) απ οτι τη καρτα γραφικων. Λογικο βεβαια να συμβαινει αυτο καθως οι developers πρεπει να αναπτυσουν παιχνιδια για 5-8 χρονια και να τρεχουν σε μηχανημα που ακομα κ τη μερα που κυκλοφορει ειναι meh σε ολα του τα aspects.

 

Η gpu μου δεν ανεβαινει πανω απο 55% ενω ο 3700Χ ειναι μονιμα straight στο 70%. Ακομα κ ετσι, καλα ΔΕΝ τρεχει. Αν κ δε βλεπω frame rate,(κολλαει η UE5 με το Afterburner) πρεπει να ειναι στο 30αρι. Ισως ανεβαινει αλλα γενικα κομπιαζει σε ακυρες φασεις, σα να εχει frame drops.

 

Τη μνημη δε καταλαβα γιατι τη τρωει ετσι ευκολα. Ισως γιατι εχω ανοιχτα firefox, κλπ κλπ κλπ.

Screenshot 2022-04-09 15.21.09.png

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

κολλαει η UE5 με το Afterburne

Δεν κολλάει. Πρέπει να το ανοίξεις ΑΦΟΥ μπεις στο demo. 

Btw, ρίχνει μπουκάλα ο 3700Χ :hehe: Εντάξει, το demo δεν είναι optimized, το'χουν πει παντού

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Δεν κολλάει. Πρέπει να το ανοίξεις ΑΦΟΥ μπεις στο demo. 

Btw, ρίχνει μπουκάλα ο 3700Χ :hehe: Εντάξει, το demo δεν είναι optimized, το'χουν πει παντού

 

Σε μενα κολλαει η UE5 κ μετα. Αφου δε θελει, τι επιμενεις. 😛

 

Ακριιβως Τομμυ. Κ ο 3700Χ κραταει τη καρτα πισω κ το demo δεν ειναι optimised.

Με πολλα NPCs k cars, ο επεξεργαστης φτανει στο 75-78% κ η καρτα 65%, αλλα σπανια.

 

Γενικα, η κλιμακα της πολης κ η λεπτομερεια στα κτιρια, στους δρομους, στα πιο μικρα αντικειμενα στο χωρο ειναι εντυπωσιακα ομως σχετικα μονοδιαστατα κ επαναλαμβανομενα. Το μεγεθος της big city ειναι ανουσιο για παιχνιδι ενω της small one ειναι ιδανικο αν λαβουμε υπ οψη κ το verticality. Με δυο τρεις περιοχες εκτος πολης, γινεται map.

Το επιπεδο του φωτορεαλισμου κ η σταθεροτητα της εικονας σε οποιο υψος κ οποια αποσταση ειναι τα μεγαλα θετικα.

Δε νομιζω να υπαρχει μηχανη γραφικων που να δινει τετοιο επιπεδο καθαρης εικονας χωρις τζιρτζιρισματα (fermari's term copyrighted) με πραγματικα 100αδες NPCs k οχηματα στην οθονη.

 

Θελω MAFIA, Max Payne, Driver remaster σε UE5.

 

ΥΓ. σε καποιες φασεις μου θυμισε εκεινο το Division στην Ε3 που ειχε δειξει η Ubisoft κ κλαιγαμε με τη snowdrop engine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Σε μενα κολλαει η UE5 κ μετα. Αφου δε θελει, τι επιμενεις. 😛

 

Πέτα το :hehe: 

 

Ντάξει, overall το σύστημά σου είναι ισορροπημένο, αν φτάσαμε ο 3700Χ να μπουκαλιάζει την 2080ti. .  Με έναν 5950Χ , μια χαρά :hehe: 

 

Είναι γενικότερο ότι, τα τεκ ντεμος, είναι εντυπωσιακότερα από το actual game που θα παίξεις πάνω σε αυτή τη μηχανή. Βλέπεις πλούσιες δυνατότητες, όμως όταν θα πρέπει να γίνει το optimization, πάει περίπατο αυτό. Και λογικό, αλλιώς θα θέλαμε 3090 όλοι :p 

Δεν το κατέβασα για να δω αλλά μου αρκούν τα βίντεο. Τι να δω, εξάλλου, θα το ανατινάξω το καημένο το συστηματάκι :bleh: 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Κ ο 3700Χ κραταει τη καρτα πισω κ το demo δεν ειναι optimised.

 

o 3700X "κρατάει την κάρτα πίσω"...  εκτός και αν παίζεις σε 640x480, δεν νομίζω....

 

Πόσους πυρήνες χρησιμοποιεί το demo?

 

Επίσης, οι adrenaline drivers έχουν ενσωματωμένο overlay για να δεις FPS, στατιστικά κτλ. Δεν έχουν κάτι αντίστοιχο και οι nvidia drivers?

 

YΓ πρόσφατα είδα ένα demo από ένα group που γράφει κώδικα για amstrad 6128 (8 bit micro) και έμεινα μ@#@#ς με αυτά που είδα. Μιλάμε για γραφικά και εφέ που δεν διανοείσαι ότι θα μπορούσες να τα δεις σε ένα τέτοιο μηχάνημα. Χρησιμοποιούν "every trick in the book" που ενδεχομένως οι devs της εποχής δεν γνώριζαν για να φτιάξουν κάτι μεγαλειώδες. Άλλη μια απόδειξη ότι οι devs παιχνιδιών δεν αξιοποιούν ούτε το 10% των δυνατοτήτων του hardware γιατί βασίζονται στον καταναλωτισμό των end users που αναβαθμίζουν το hardware για πλάκα και ξαφνικά ο 3700Χ, ένα υπολογιστικό κτήνος 8/16 πυρήνων "κρατάει πίσω" την κάρτα γραφικών... Ευτυχώς που έχουμε και τις κονσόλες με σταθερό hardware 5ετίας, αλλιώς η κατάσταση θα ξέφευγε ακόμα περισσότερο.

 

Spoiler

 

 

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

o 3700X "κρατάει την κάρτα πίσω"...  εκτός και αν παίζεις σε 640x480, δεν νομίζω....

 

Πόσους πυρήνες χρησιμοποιεί το demo?

 

Επίσης, οι adrenaline drivers έχουν ενσωματωμένο overlay για να δεις FPS, στατιστικά κτλ. Δεν έχουν κάτι αντίστοιχο και οι nvidia drivers?

 

YΓ πρόσφατα είδα ένα demo από ένα group που γράφει κώδικα για amstrad 6128 (8 bit micro) και έμεινα μ@#@#ς με αυτά που είδα. Μιλάμε για γραφικά και εφέ που δεν διανοείσαι ότι θα μπορούσες να τα δεις σε ένα τέτοιο μηχάνημα. Χρησιμοποιούν "every trick in the book" που ενδεχομένως οι devs της εποχής δεν γνώριζαν για να φτιάξουν κάτι μεγαλειώδες. Άλλη μια απόδειξη ότι οι devs παιχνιδιών δεν αξιοποιούν ούτε το 10% των δυνατοτήτων του hardware γιατί βασίζονται στον καταναλωτισμό των end users που αναβαθμίζουν το hardware για πλάκα και ξαφνικά ο 3700Χ, ένα υπολογιστικό κτήνος 8/16 πυρήνων "κρατάει πίσω" την κάρτα γραφικών... Ευτυχώς που έχουμε και τις κονσόλες με σταθερό hardware 5ετίας, αλλιώς η κατάσταση θα ξέφευγε ακόμα περισσότερο.

 

Ο 3700Χ δουλευει στο 60-70%.

Ισως το μεγαλυτερο ποσοστο αυτου να ειναι για το ΑΙ των NPCs, το loading k compiling του περιβαλλοντος (επισης ο φωτισμος υπολογιζεται απο τον επεξεργαστη κ δε χρειαζεται RTX. Το αποτελεσμα ειναι ιδιο σε RTX k RDNA) και το μικροτερο να ειναι αυτο που θελει/ζητα η GPU.

Γι αυτο κ η 2080Ti μενει στο 50-60% (κ λιγοτερο μετα το στιγμιαιο loading). Ομως κ με καλυτερο επεξεργαστη, 5800Χ πχ, παλι δε θα εφτανε στο 100% η χρηση της GPU. Το demo ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να παιρνει το μεγαλυτερο ποσοστο και των δυο και οχι αυτο που εχουμε συνηθισει εμεις, 100% gpu k 10-15-30% cpu.

 

Το αποτελεσμα ειναι απιθανο για demo που δεν ειναι optimised να τρεχει σε πολλα συστηματα κ επισης δεν εχει επιλογες για να χαμηλωσεις/αυξησεις την ποιοτητα των γραφικων.

 

Συμφωνω πως οι developers αξιοποιουν καλυτερα το hardware των κονσολων.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Τη μνημη δε καταλαβα γιατι τη τρωει ετσι ευκολα. Ισως γιατι εχω ανοιχτα firefox, κλπ κλπ κλπ.

 

Γενικά η RAM της GPU γεμίζει με πράγματα που χρειάζεται η GPU, όχι γενικής χρήσης δεδομένα.

Το πιο πιθανό είναι ότι το demo την τιγκάρει textures.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

2078883396_Screenshot2022-04-0916_21_42.thumb.png.3d7d1bfd2a056703b03f6beafce340dd.png

 

Αχορταγο λεμε. Οχι μονο της gpu αλλα κ τη μνημη συστηματος ξετιναξε.

 

Στο youtube, μια RX 6600XT (8GB VRAM) σε συνδυασμό με 5950Χ αποδίδει 30FPS στα 1080p ultra settings και 60 FPS 1080p low settings.

 

To demo είναι τέρμα unoptimized καθώς σε πολλά σημεία η GPU έχει utilization ~40%

 

 

To θέμα της μνήμης είναι σίγουρα memory leak. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για demo σε developer περιβάλλον (οι devs χρησιμοποιούν threadripper πλατφόρμες), οπότε φορτώνονται τα πάντα όλα. Δεν υπάρχει περίπτωση τα παιχνίδια που θα αξιοποιούν τη μηχανή να έχουν αυτές τις απαιτήσεις. 

Όταν κυκλοφορήσουν παιχνίδια με αυτή τη μηχανή, μια χαρά θα τρέχουν με 16GB RAM και GPU με 6-8 GB VRAM, σε συνδυασμό με το επερχόμενο direct storage για decompression των textures από τη GPU.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

Η ψηλη χρηση του επεξεργαστη δικαιολογειται, απ οτι διαβασα, απο το γεγονος οτι ακομα δεν εχουμε direct storage στα Windows.

Οποτε ο επεξεργαστης καλειται να κανει ολο το decompression k transfer στη gpu.

 

Με nvidia overlay, γιατι το afterburner δε δουλευει σε μενα, στη μικρη πολη εχω 45-50fps και 33-37 στη μεγαλη.

Αλλα η αναλυση μου ειναι μεγαλυτερη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.