psyber Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2019 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2019 Σήμερα πήγα την Palit 1060, που έχω στο σέρβις του πλαισίου, επειδή κάνει νέα θόρυβο από τους (η τον ένα από τους δύο;) ανεμιστήρες. Πιο συγκεκριμένα ο ανεμιστήρας ακούγεται σαν να βρίσκει κάπου. Εκεί μου είπαν ότι η διαδικασία ενδέχεται να πάρει 3 εβδομάδες. Έχει κανείς στείλει Palit για RMA να μας πει την εμπειρία του;
tommybertsen Ιούλιος 26, 2019 #2 Ιούλιος 26, 2019 πριν 6 ώρες, το μέλος psyber έγραψε: στο σέρβις του πλαισίου Τι σχέση έχει αυτό με το RMA της εκάστοτε εταιρείας; Το να πας μέσω Π το οτιδήποτε για RMA, είναι σφάλμα. Καλύτερα (ΠΟΛΥ καλύτερα), να επικοινωνούσες ο ίδιος με την ίδια την εταιρεία για να δεις τι ισχύει και τι όχι σχετικά με το θέμα σου. Εκτός και αν έστειλες και σου είπαν ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με αυτούς που την αγόρασες, το οποίο προσωπικά θα μου φαινόταν ανεύθυνο. Πιο γρήγορα θα στείλεις με χελώνα στην Κίνα, από το να περιμένεις από αυτούς, πάντως 1 φορά που είχα Palit δεν χρειάστηκε η εγγύηση πάντως. Κάπου πρέπει να είχα διαβάσει εδώ μέσα κάτι σχετικό με Palit, το ψάχνω.
psyber Ιούλιος 26, 2019 Author #3 Ιούλιος 26, 2019 Γιατί έτσι ρε παιδιά... Παλιά θυμάμαι την επόμενη μέρα έπαιρνες την αντικατάσταση
tommybertsen Ιούλιος 26, 2019 #4 Ιούλιος 26, 2019 Αυτές οι εποχές του Π έχουν περάσει στην ιστορία Μιλάς για πριν το 2010-11 τουλάχιστον... 1
psyber Ιούλιος 26, 2019 Author #5 Ιούλιος 26, 2019 Ναι και είχα και μια καλή εμπειρία γύρω στο 2013, όποτε και μου άλλαξαν την κάρτα με πιο πρόσφατη.
gdp77 Ιούλιος 27, 2019 #6 Ιούλιος 27, 2019 Μας τελείωσε και η εγγύηση "Πλαισίου"; Μόνοι οι τιμές "Πλαισίου" μας έμειναν;
tommybertsen Ιούλιος 27, 2019 #7 Ιούλιος 27, 2019 Η εγγύηση πλαισίου είναι αυτή που δίνεις διπλάσια φράγκα για να πάρεις ένα προϊόν; Έχουν ακόμα νομίζω αλλά όλα εξαρτώνται από το τί γράφουν στα ψιλά γράμματα αυτές οι εγγυήσεις.. *βέβαια τα προϊόντα τους γράφουν στην απόδειξη ότι συνοδεύονται από διετή εγγύηση πλαισίου μπλα μπλα μπλα, αλλά στην πράξη το πράμα αλλάζει... Μπορώ να αναφέρω ένα δικό μου παράδειγμα και τις βλακείες που άκουσα, αλλά θα γίνω κακός και θα βγω και offtopic, οπότε... Ελπίζω ο φίλος να εξυπηρετηθεί 1
panos 12 Ιούλιος 27, 2019 #8 Ιούλιος 27, 2019 (λίγο οφ τοπικ) Δυστυχώς το πλαίσιο με τις εγγυήσεις ποτέ δεν ήτανε σωστό, έπρεπε να πέσεις σε κάποιο τεχνικό καλό για να σε κόψει όλο το ποσό του προϊόντος πιστωτικό, αλλιώς πχ ένα ποντίκι razer φίλου από 50€ στα 2 χρόνια που χάλασε το έκοψε 5€ γιατί λέει αυτή είναι η αξία του, πήγαμε σε άλλον τεχνικό πλαισίου και εκεί το άλλαξε με το ίδιο, σε μένα με ένα στικακι το οποίο το πήρα 10€ μου το έκοψε 6€ και με λέει και ο υπάλληλος εμένα μη με απειλείς γιατί τον είπα για συνήγορο καταναλωτή, άλλα είναι πολλές οι περιπτώσεις μου. Τώρα για το θέμα της κάρτας γραφικών, προσωπική μου άποψη οι palit είναι από τις χειρότερες, δεν ξέρω γιατί άλλα σε μένα όλες οι κάρτες εκτός απο E-vga και gigabyte όλες οι άλλες βγάλανε θεματακια, κάποιες μικρά κάποιες μεγάλα, η gigabyte όταν χάλασε η μητρική και ρώτησα αν μπορώ να την στείλω με είπε με ένα υφακι μίλα στους υπαλλήλους που την πήρες από την χώρα σου
psyber Ιούλιος 27, 2019 Author #9 Ιούλιος 27, 2019 (edited) πριν 32 λεπτά, το μέλος panos 12 έγραψε: Τώρα για το θέμα της κάρτας γραφικών, προσωπική μου άποψη οι palit είναι από τις χειρότερες, δεν ξέρω γιατί άλλα σε μένα όλες οι κάρτες εκτός απο E-vga και gigabyte όλες οι άλλες βγάλανε θεματακια, κάποιες μικρά κάποιες μεγάλα, η gigabyte όταν χάλασε η μητρική και ρώτησα αν μπορώ να την στείλω με είπε με ένα υφακι μίλα στους υπαλλήλους που την πήρες από την χώρα σου ο υπάλληλος του πλαισίου ή η gigabyte απο email; Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 27, 2019 από psyber
tommybertsen Ιούλιος 27, 2019 #10 Ιούλιος 27, 2019 πριν 34 λεπτά, το μέλος panos 12 έγραψε: Τώρα για το θέμα της κάρτας γραφικών, προσωπική μου άποψη οι palit είναι από τις χειρότερες, δεν ξέρω γιατί άλλα σε μένα όλες οι κάρτες εκτός απο E-vga και gigabyte όλες οι άλλες βγάλανε θεματακια, κάποιες μικρά κάποιες μεγάλα, η gigabyte όταν χάλασε η μητρική και ρώτησα αν μπορώ να την στείλω με είπε με ένα υφακι μίλα στους υπαλλήλους που την πήρες από την χώρα σου Εμένα 2 παλιτ μου βγήκαν "λιρα 100" που λέμε. Ότι κάτσει είναι γενικώς. πριν 2 λεπτά, το μέλος psyber έγραψε: ο υπάλληλος του πλαισίου ή η gigabyte απο email; Από όσα κατάλαβα, για την Gigabyte μιλάει.
def Ιούλιος 27, 2019 #12 Ιούλιος 27, 2019 Πλαισιο Καλλιθέας : Άψογοι. Αντικατάσταση άμεση μιας υδροψυξης Corsair. Ίσως να έτυχε και ο υπάλληλος (τεχνικός) που κατάλαβε το πρόβλημα.
tommybertsen Ιούλιος 27, 2019 #13 Ιούλιος 27, 2019 Λίρα 100 = Πολύ καλό για τα λεφτά του. Κάτι σαν το "vfm". Βέβαια σταμάτησα στην 770 από Palit, αλλά ήμουν ευχαριστημένος, πάντα, και κανένα πρόβλημα γενικώς. Η συγκεκριμένη 770 παίζει ακόμα και σήμερα στον νέο της κάτοχο. Τώρα για το support της, δεν ξέρω τι να πω. Δεν μου έχει τύχει να χρειαστώ το Π ξανά, εδώ και καιρό, ευτυχώς.
panos 12 Ιούλιος 27, 2019 #14 Ιούλιος 27, 2019 Για την gigabyte έλεγα δεν ξέρω άλλα δεν έχουνε καλή συμπεριφορά, εκτός αν έτυχε σε μένα μόνο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now