Jump to content



Προβλημα με αλλαγη παροχου


Recommended Posts

Λοιπον παιδια το θεμα μου εχει ως εξης:

 

Ειμαι στην vodafon που ειναι στο ονομα του πατερα μου(σπιτι).Επειδη δεν ειμαι ευχαριστημενος ειπα να αλλαξω παροχο μιας και με πηρε η Cosmote και μου εκανε μια καλη προσφορα και δεχτηκα(με αλλαγη ονοματος σε μενα).Μου εταξε και καλυτερο ιντερνετ, αυτη την στιγμη πιανω 3-3,5 mbps στην 24αρα μου στην voda.To θεμα ειναι οτι πηρε η vodafon τον πατερα μου και ειπε οτι πρεπει να δωσουμε 160 ευρο για την διακοπη του συμβολαιου, αλλα δεν θελω φυσικα και σαν λυση εχω βρει να πατησω σε αυτο για φυγω απο αυτην χωρις χρεωση.Πως πρεπει να κινηθω?Σας ακουω.

Link to comment
Share on other sites

Καθημερινα ισως και ανα 6ωρα bandwidt test, 

 

Ολα Screenshot οπου απο πισω θα εχεις σελιδες με εφημεριδες οπου θα αναφερουν την ημερομηνια.

 

Μαζεψε 10-15 μερες, κανε καταγγελια σε ΕΕΤΤ και καλη τυχη.
 

Link to comment
Share on other sites

εμενα με καει να φυγω απο την vodafone και να μην πλειρωσω τα κερατιατικα η να μεινω και να φτιαξει η ταχυτητα καπως

Έγινε επεξεργασία από kuza
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος kuza έγραψε:

εμενα με καει να φυγω απο την vodafone και να μην πλειρωσω τα κερατιατικα η να μεινω και να φτιαξει η ταχυτητα καπως

Με το αρχικό μήνυμα έμεινα με την εντύπωση ότι ήδη έκανες φορητότητα, γι' αυτό απέφυγα να απαντήσω.

Δυστυχώς εάν πρώτα κάνεις φορητότητα πριν αναζητήσεις λύσεις με τον τρέχοντα πάροχο, έχει δικαίωμα να σου ζητήσει τέλή πρόωρης διακοπής, αφού αυτό λέει το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει.

Εάν δεν έχεις κάνει φορητότητα, ρωτάς και τη Vodafone και τον ΟΤΕ ποιός είναι ο μέσος όρος ταχυτήτων στην περιοχή σου και τί ταχύτητα εκτιμούν ότι θα έχεις. Εάν αποκλίνεις σημαντικά από αυτό, το δηλώνεις ως βλάβη στον πάροχό σόυ, μέχρι να πάρεις απάντηση για το τί φταίει, ή να διορθωθεί.

Εάν η βλάβη είναι από υπαιτιότητα του παρόχου και δεν διορθώνεται, τότε μπορείς να επικαλεστείς την πρόβλεψη για αλλαγή παρόχου αζημίως.

 

Ο άλλος τρόπος που μπορείς να φύγεις, είναι εάν πρόσφατα έχει αλλάξει τιμολογιακή πολιτική στο πρόγραμμά σου. Τότε επικαλείσαι αυτήν την αλλαγή και κάνεις φορητότητα επίσης αζημίως.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minast said:

Ο άλλος τρόπος που μπορείς να φύγεις, είναι εάν πρόσφατα έχει αλλάξει τιμολογιακή πολιτική στο πρόγραμμά σου. Τότε επικαλείσαι αυτήν την αλλαγή και κάνεις φορητότητα επίσης αζημίως.

 

Ισχύει αυτό που λες αλλά πλέον το έχουν δυσκολέψει λιγάκι. Και εξηγούμαι, επειδή το πέρασα πρόσφατα.

 

Πριν γίνει η τιμολογιακή πολιτική, σε ενημερώνουν περίπου 2-3 λογαριασμούς πριν (2 μήνες πριν την αύξηση δλδ). Και έχεις δικαίωμα να "σπάσεις" το συμβόλαιο αζημίως περίπου έως την ημερομηνία που θα γίνει η αύξηση. Αν προσπαθήσεις να αλλάξεις πάροχο αφού γίνει η αύξηση, δεν μπορείς, ισχυριζόμενοι ότι σε είχαν ήδη ενημερώσει. Κάτι το οποίο ισχύει. 

 

Πλέον οι λογαριασμοί που έρχονται σε PDF μέσω email θέλουν μεγάλη προσοχή και να διαβάζεις τα μικρά γράμματα στο τέλος. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.