Jump to content



Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα??


ZAK

Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα?  

100 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

και αν της εκανε καλο η κακο θα το δεις στο τελος με την τελικη βαθμολογια που θα εχει.

ηδη η Williams την εχει πλησιασει επικυνδινα και στο κατασκευαστων και στο οδηγων

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Φυσικά και τα διάβασα (πως θα γινόταν συζήτηση άλλωστε ?) αλλά διαφωνώ στο ότι της έκαναν ζημιά οι κανονισμοί και αυτό τεκμηριώνεται απο τις δηλώσεις των ιδίων ότι οι νέοι κανονισμοί είναι για αυτούς ευκαιρία αφού πρακτικά τους εξισώνει (περίπου ε ?) με εμπειρότερες ομάδες οι οποίες θα έπρεπε να ξεκινήσουν την εξέλιξη τους (σχεδόν) απο την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν διαβασα πουθενα τετοια δηλωση(δεν λεω οτι λες ψεματα)απλα ξερω οτι ειχαν ξεκινησει το μονοθεσιο πολυ νωριτερα και ειχαν προβληματα με τους κανονισμους θα κοιταξω μετα να βρω καποια δηλωση της Toyota και θα στην δειξω.(αν και σου λεω οτι δεν πιστευω οτι τελικα θα καταφερει κατι καλυτερο απο 5 θεση φετος η Toyota μακαρι να βγω ψευτης)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul [Σήμερα, στις 14:37]

επισης δεν πιστευω οτι το θεαμα η το ενδιαφερον μεγαλωσε (εκτος των ατυχηματων κ.λ.π)αφου παλι φετος στο οδηγων το πρωταθλημα εχει σχεδον τελειωσει απο τον 7 αγωνα ενω πριν 2 χρονια μεχρι τον τελευταιο αγωνα το πρωταθλημα ηταν αβεβαιο και στο κατασκευαστων ειναι 3 ομαδες οπως και τα τελευταια χρονια που ειναι 2-3 ομαδες.

ποσες ελπιδες για κατι διαφορετικο απο σουμαχερ/φερραρι θα ειχαμε φετος, αν δεν αλλαζε ο κανονισμος;

ποσες ελπιδες ειχαμε για να δουμε στις πρωτες θεσεις αλονσο/κιμι, να παλευουν και να ριχνουν δεκατα στο γυρο σε φερραρι;

πολυ σωστα λες, οτι "ο αθλητισμος δεν ειναι μονο νουμερα". ο αθλητισμος ειναι ανταγωνισμος. αυτο που βλεπαμε τα τελευταια χρονια ομως, δεν ηταν αθλητισμος. ηταν 2 ωρες διαφημιση της φερραρι καθε 15 μερες. και δε νομιζω οτι υπηρχε κανενας που περιμενε οτι θα γινοταν κατι διαφορετικο καθε κυριακη απο το διδυμο σουμαχερ/φερραρι, εκτος απο οσους επαιζαν 10/1 και 15/1 τους υπολοιπους καημενους στο στοιχημα.

Link to comment
Share on other sites

χαλαρα ο κιμι και ο αλονσο θα ηταν μπροστα και με αλλα λαστιχα αφου το προβλημα της Ferrari δεν ειναι μονο τα ελαστικα,δεν μπορει να χανει 2 δευτ. μονο απο αυτα(απλα ως εδω ηταν).και για αυτο που λες για τα τελευταια χρονια,δεν ισχυει παντα ετσι ηταν η f1 η mclaren πιο παλια ειχε παρει 6 πρωταθληματα σε 7 χρονια παντα καθε μερικα χρονια η 1 ομαδα της f1 φτανει στην παρακμη της και καποια αλλη ξεκιναει μια πορεια και μην ξεχνας οτι η Ferrari ειχε 20 χρονια να παρει πρωταθλημα και φυσικο ηταν να παρει πολλα στην σειρα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από colt3003

Κατά τη γνώμη μου πάντα δεν τίθεται θέμα αστοχίας υλικού. Ολοι όσοι είδαμε τον αγώνα μετρήσανε τουλάχιστον 3 ''οδηγικά λάθη'' του kimi καθώς και μια βαρβάτη έξοδο. το λάστιχο φταίει μετά ?

Μάλλον άλλον αγώνα έβλεπες. Τα ίδια έκανε και ο ALONSO και ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ο MONTOYA...που έιχε και το χτύπημα με το Webber αλλά αυτοί μείναν...

Αλήθεια, την έξοδο του την είδαμε όλοι και η οποία δεν νομίζω να οφείλοταν στο ελαστικό την δέχομαι. Τα άλλα 3 και "βαρβάτα" μάλιστα, αλλά ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ στην ΠΑΡΑΠΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ, μπορείς να τα γράψεις;

:wassat:

Αρχική απάντηση από colt3003

Αφού είναι έτσι τότε γιατί να μην κατηγορήσει τον εαυτό του για λανθασμένη επιλογή γόμας ??

Kαλό και αυτό. Από πότε αποφασίζουν οι οδηγοί για τον τύπο των ελαστικών που θα βάλουν στο μονοθέσιο τους;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Snips

Μάλλον άλλον αγώνα έβλεπες. Τα ίδια έκανε και ο ALONSO και ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ο MONTOYA...που έιχε και το χτύπημα με το Webber αλλά αυτοί μείναν...

Αλήθεια, την έξοδο του την είδαμε όλοι και η οποία δεν νομίζω να οφείλοταν στο ελαστικό την δέχομαι. Τα άλλα 3 και "βαρβάτα" μάλιστα, αλλά ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ στην ΠΑΡΑΠΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ, μπορείς να τα γράψεις;

:wassat:

Kαλό και αυτό. Από πότε αποφασίζουν οι οδηγοί για τον τύπο των ελαστικών που θα βάλουν στο μονοθέσιο τους;

Επι του πρώτου λοιπόν: ναι την είδα την επαφή που είχαν ο Alonso και ο Montoya και ο Webber αλλά και πάλι αυτό δεν σημαίνει οτι αυτά τα λάστιχα είναι για τέτοια συμπεριφορά, αν ήταν έτσι θα είχαν γύρο γύρο σαμπρέλες όπως τα συγκροόμενα. Απο εκεί και πέρα το ότι δεν είχαν παρατράγουδα μόνο σε καλή τύχη μπορεί να αποδωθεί και όχι σε πιο ανθεκτικό λάστιχο, άλλωστε όπως έγραψα και πιο πρίν, ούτε ο truli κατηγόρησε την ΤΟΥΟΤΑ που δεν του έφτιαξε μονοθέσιο που να μπορει να καβαλάει κράσπεδα (η προσπέραση στη στροφή του Λέοντα στο Μονακό αν θυμάσαι... εντυποσιακή μεν, καταστροφική δε).

Επι του δεύερου : αν το παρατεταμένο μπλοκάρισμα του τροχού (να ήταν μια φορα να πώ εντάξει αλλά ΔΕΝ ήταν) δεν θεωρείται λάθος τοτέ ποιος ο ορισμος του λάθους? να πηγαίνει ανάποδα στην πίστα ?

επι του τρίτου: αντε και δεν το αποφασίζουν αυτοί (με πιάνεις λίγο αδιάβαστο σε αυτο), δεν το αποφασίζει ούτε και η ομάδα του ?? με κλήρωση τα παίρνουν τα λάστιχα ?

Κανένας δεν αντιλέγει οτι δεν έκανε καλό αγώνα. έκανε και παραέκανε αλλά αυτοι οι κανονισμοι θυμίζουν την εποχή που δνε επιτρέπονταν οι ανεφοδιασμοί, και τότε ο Prost είχε αποδείξει οτι μπορείς να είσαι ταχύτερος απο τους άλλους χωρίς να έχεις το πόδι κολημένο στο γκάζι. Έτσι τώρα και με αυτους τους κανονισμούς η μαγκιά είναι να αποδείξει το ίδιο: να είναι ο ταχύτερος χωρίς να ξεχνά το πόδι του στο φρένο.

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και το παρατεταμενο μπλοκαρισμα του τροχου ΔΕΝ ειναι παντα λαθος του πιλοτου,υπαρχουν και αλλοι πολλοι λογοι που γινετε ενας απο αυτους ειναι και η φθορα ελαστικων οπου εχεις διαφορετικη πεδηση σε καθε τροχο και ενω εσυ φρεναρεις (στο οριο) ο τροχος μπλοκαρει,και οπως ξανα ειπα αν το εκανε ο MONTOYA θα ημουνα μαζι σου αλλα ο ΚΙΜΙ δεν μας εχει συνιθισει σε κατι τετοιο(και ειμαι αντιθετος με αυτο που λες:το οτι το εκανε πολλες φορες σημαινει οτι ειναι δικο του λαθος,ισα ισα αν το εκανε μια φορα θα ηταν ενα λαθος που τυχενει σε ολους,εδω που εγινε πολλες φορες κατι αλλο φταιει)σκεψου οτι θεωρειται ο πιο απολυτος οδηγος απο ολους τους υπολοιπους εχει πολυ καθαρες γραμμες και πιστευω το πιο "καθαρο φρεναρισμα"

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul

φυσικα και το παρατεταμενο μπλοκαρισμα του τροχου ΔΕΝ ειναι παντα λαθος του πιλοτου,υπαρχουν και αλλοι πολλοι λογοι που γινετε ενας απο αυτους ειναι και η φθορα ελαστικων οπου εχεις διαφορετικη πεδηση σε καθε τροχο και ενω εσυ φρεναρεις (στο οριο) ο τροχος μπλοκαρει,και οπως ξανα ειπα αν το εκανε ο MONTOYA θα ημουνα μαζι σου αλλα ο ΚΙΜΙ δεν μας εχει συνιθισει σε κατι τετοιο(και ειμαι αντιθετος με αυτο που λες:το οτι το εκανε πολλες φορες σημαινει οτι ειναι δικο του λαθος,ισα ισα αν το εκανε μια φορα θα ηταν ενα λαθος που τυχενει σε ολους,εδω που εγινε πολλες φορες κατι αλλο φταιει)σκεψου οτι θεωρειται ο πιο απολυτος οδηγος απο ολους τους υπολοιπους εχει πολυ καθαρες γραμμες και πιστευω το πιο "καθαρο φρεναρισμα"

Δεκτά αυτά που λές. Δεν αμφισβητούνται. Αλλά στον συγκεκριμένο αγώνα στα δικά μου μάτια πάντα μου φάνηκε πιο νευρικός/αγχωμένος. Να συμφωνήσουμε λοιπόν στο ότι απλά είχε μια άσχημη μέρα ?? αλλωστε το είπε και ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι μπορει απλα να ηταν μια ασχημη μερα αλλα για με τον κανονισμο συνειζω να ειμαι αντιθετος,τα εχω παρει απο την πρωτη μερα που τον ακουσα και δεν ηξερα τι γινετε με τις ομαδες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από SlotKiller

Δεν θελω να σου χαλασω την εκπληξη :shutup:

παντως θα εκπλαγεις :sorry:

ελα σε παρακαλω πες μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.