Jump to content



Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα??


ZAK

Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα?  

100 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από .38-.45

απο παντα εσπαγαν ψαλιδια στη F1, δεν ξεκινησαν απο χθες, να του πεις του Πουρναρακη. με το ιδιο, ανοητο για μενα, σκεπτικο της δικαιωσης της υπερπροσπαθειας, θα επρεπε να δωσουν σε καποιον οδηγο τον αγωνα, επειδη εσπασε το κιβωτιο 2 στροφες πριν τον τερματισμο.

(παλι maclaren ή μου φαινεται; )

δηλαδη εχεις που εχεις τις αστοχιες υλικων πας και επιβαρυνεις αυτο το προβλημα με ξαφνικες αλλαγες του κανονισμου,ε δεν ειναι και οτι πιο λογικο......

οσο για αυτο που λες οτι δεν ειναι αδικια σκεψου οτι αυτος ο αθλητης οπως οι υπολοιποι προσπαθουν ολο το καλοκαιρι με τους μηχανικους τους να κανουν ενα καλο μονοθεσιο χωρις προβληματα αν κατι δεν παει καλα φταει αυτος και οι μηχανικοι του αλλα οταν το μονοθεσιο δεν εχει προβληματα και αποκτα με την αλλαγη τον κανονισμων οπως π.χ εδω που ο kimi και οι μηχανικοι του που δεν υπολογιζαν την τοσο μεγαλη φθορα ελαστικων και ξαφνικα εκει που εχουν ενα οσο πιο αξιοπιστο μονοθεσιο γινετε τους αλλαζεις τα standar δεν ειναι το φτεξιμο ολο δικο τους,οποτε εδω ειναι η αδικια.

αν ειχαν χρονο να τα δοκιμασουν ολα αυτα και εγω μαζι σου θα ημουν........

δυο στροφες πριν το τερματισμο ηταν παλι maclaren με τον Ηακκinen αλλα απο κινητηρα:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Ilias83

Θα σημφωνήσω...

Όπως είπα παραπάνω, είναι κρίμα, αλλά οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους...

Και προφανώς ο Πουρναράκης λέγοντας αυτά δεν σκέφτεται οτι με τις ίδιες συνθήκες, άλλοι οδηγοί τερμάτησαν τον αγώνα φροντίζοντας να μην καταπονήσουν το αυτοκίνητό τους τόσο οσο ο Φιλανδός.

φυσικα και οι συνθηκες ειναι ιδιες για ολους

το προβλημα ειναι ομως αλλου οτι οι μονοι που ειχαν προβλημα ηταν οι γρηγοροι οδηγοι οπως ο kimi 2 φορες o shumi 1 o alonso στο monaco που εχανε συνεχεια θεσεις οποτε εχουν προβλημα οι πολυ γρηγοροι που ζοριζουν πολυ περισσοτερο τα ελαστικα σε σχεση με του πιο αργους κατι που δεν συμβαδιζει με την ιδεα τις f1 οπου θελει πολυ γρηγορους οδηγους και γρηγορα μονοθεσια.ειναι αντιφατικο οπως και να το δεις

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul

φυσικα και οι συνθηκες ειναι ιδιες για ολους

το προβλημα ειναι ομως αλλου οτι οι μονοι που ειχαν προβλημα ηταν οι γρηγοροι οδηγοι οπως ο kimi 2 φορες o shumi 1 o alonso στο monaco που εχανε συνεχεια θεσεις οποτε εχουν προβλημα οι πολυ γρηγοροι που ζοριζουν πολυ περισσοτερο τα ελαστικα σε σχεση με του πιο αργους κατι που δεν συμβαδιζει με την ιδεα τις f1 οπου θελει πολυ γρηγορους οδηγους και γρηγορα μονοθεσια.ειναι αντιφατικο οπως και να το δεις

Σωστος,απο οτι φαινετε τα λαστιχα ειναι πλεον παραγοντας που υποβαθμιζει το αθλημα...

Κ αν αυτη η κατασταση συνεχιστει,φοβαμαι θα θρηνισουμε θυματα...

Ουτε κ θελω να σκευτομαι κ εχει να γινει στο Αμερικα με τη πιστα που ουτος ή αλλος τρωει τα λαχτιχα ανομοιομορφα!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael

Σωστος,απο οτι φαινετε τα λαστιχα ειναι πλεον παραγοντας που υποβαθμιζει το αθλημα...

Κ αν αυτη η κατασταση συνεχιστει,φοβαμαι θα θρηνισουμε θυματα...

Ουτε κ θελω να σκευτομαι κ εχει να γινει στο Αμερικα με τη πιστα που ουτος ή αλλος τρωει τα λαχτιχα ανομοιομορφα!

το κακο ειναι οτι κατι τετοια ομως οπως π.χ οι τελευταιοι γυροι του κιμι που ειχαν πολυ αγωνια ανεβαζουν την ακροαματικοτητα και η fia αυτο θελει και δεν βλεπω να αλαζουν τιποτα μακαρι να βγω ψευτης

Link to comment
Share on other sites

Θα το σηκώσει η Ferrari. Απλά προς το παρόν κάνει την αργή προκειμένου να δώσει ενδειαφέρον στο πρωτάθλημα. Ερχετε όσον ούπο η μεγάλη αντεπίθεση... (ααα μη ξεχάσετε να με ξυπνήσετε, ναι??)

Για τα λάστιχα τώρα. Εφόσον για όλους ισχύουν τα ίδια, ο νέος κανονισμός επιβραβεύει τους οδηγούς που κάνουν λιγότερα λάθοι (λέγε με μπλοκάρισμα). Όμως κάτι τέτοιο μειώνει πολύ το ενδειαφέρον στον αγώνα καθώς αν δεν ζωρίσεις δεν πιέσεις δεν πας στα όρια πως θα περάσεις? Πάντως θέλω να πιστεύω ότι σιγά σιγά θα κατασκευάσουν λάστιχα με μεγαλύτερες αντοχές. Κατά τη γνώμη μου οι αλλαγές είναι στο σωστό δρόμο. Δεν ξεχνάω ότι μιλάμε για F1 αλλά έπρεπε η έρευνα και η ανάπτυξη τεχνολογιών σε αυτή να έχει ορίζοντα εφαρμογής και σε κανονικά αυτοκίνητα, ώστε περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να εμπλακούν σε αυτήν. Όπως βλέπουμε τα τελευταία χρόνια όσοι δεν υποστηρίζονται από κολοσούς παραπαίουν και οι ομάδες αλλάζουν πολυ συχνά χέρια. Αν εξαιρέσουμε μια δυο χρονιές, την τελευταία δεκαετία η ferrari και η mac laren έκαναν party κάθε χρόνο. Τουλάχιστον φέτος βλέπουμε ωραίους αγώνες με ανατροπές και αγωνία. Δεν φεύγει ο πρώτος ένα γύρο μπροστά από τον τρίτο.

Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, οι αλλαγές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά. Πιστεύω ότι τα θετικά είναι περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul [Σήμερα, στις 16:03]

δηλαδη εχεις που εχεις τις αστοχιες υλικων πας και επιβαρυνεις αυτο το προβλημα με ξαφνικες αλλαγες του κανονισμου,ε δεν ειναι και οτι πιο λογικο......

οσο για αυτο που λες οτι δεν ειναι αδικια σκεψου οτι αυτος ο αθλητης οπως οι υπολοιποι προσπαθουν ολο το καλοκαιρι με τους μηχανικους τους να κανουν ενα καλο μονοθεσιο χωρις προβληματα αν κατι δεν παει καλα φταει αυτος και οι μηχανικοι του αλλα οταν το μονοθεσιο δεν εχει προβληματα και αποκτα με την αλλαγη τον κανονισμων οπως π.χ εδω που ο kimi και οι μηχανικοι του που δεν υπολογιζαν την τοσο μεγαλη φθορα ελαστικων και ξαφνικα εκει που εχουν ενα οσο πιο αξιοπιστο μονοθεσιο γινετε τους αλλαζεις τα standar δεν ειναι το φτεξιμο ολο δικο τους,οποτε εδω ειναι η αδικια.

αν ειχαν χρονο να τα δοκιμασουν ολα αυτα και εγω μαζι σου θα ημουν........

δυο στροφες πριν το τερματισμο ηταν παλι maclaren με τον Ηακκinen αλλα απο κινητηρα:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

ξαφνικες αλλαγες του κανονισμου; το ηξεραν οτι την επομενη χρονια θα παιζεται ετσι το παιχνιδι, γι αυτο η σειρα στην βαθμολογια ειναι αυτη που ειναι. αυτοι που ηταν οι καλυτερα προετοιμασμενοι , εχουν τη δεδομενη στιγμη και τις αναλογες θεσεις.

ετσι οπως φαινεται, το προβλημα με την αλλαγη των κανονισμων το εχει η ferrari και οχι οι υπολοιποι πρωταγωνιστες. αν εξαιρεσεις τον καλυτερο δευτερο οδηγο των τελευταιων χρονων (barri) που κατι εκανε, αυτο που φανηκε ειναι οτι η επι σειρα "τα σαρωνω ολα" ειχε ενα αμαξι φτιαγμενο να τρεχει μονο με λαστιχα για 15-20 γυρους. κι ισως αποδειχθηκαν αληθηνα με τον καλυτερο τροπο, τα παραπονα που εκαναν τοσα χρονια οι οδηγοι, οτι τα λαστιχα ειναι οχι απλα φτιαγμενα για τη ferrari, αλλα για το οδηγικο στυλ του σουμαχερ.

ετσι ειναι ο αγωνας, με παραγοντες που δεν μπορεις να υπολογισεις. αλλιως θα εκανε καθενας 3 γυρους μονος του, θα εβγαινε ο μεσος ορος, θα ειχαμε το νικητη, και θα περιμεναμε την επομενη κυριακη, οπως γινοταν αλλωστε τοσα χρονια. το πρωταθλημα που παρακολουθουμε ειναι το καλυτερο των τελευταιων χρονων, ακριβως επειδη δεν υπαρχει το σιγουρο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ξαφνικες αλλαγες του κανονισμου; το ηξεραν οτι την επομενη χρονια θα παιζεται ετσι το παιχνιδι, γι αυτο η σειρα στην βαθμολογια ειναι αυτη που ειναι. αυτοι που ηταν οι καλυτερα προετοιμασμενοι , εχουν τη δεδομενη στιγμη και τις αναλογες θεσεις.

ετσι οπως φαινεται, το προβλημα με την αλλαγη των κανονισμων το εχει η ferrari και οχι οι υπολοιποι πρωταγωνιστες. αν εξαιρεσεις τον καλυτερο δευτερο οδηγο των τελευταιων χρονων (barri) που κατι εκανε, αυτο που φανηκε ειναι οτι η επι σειρα "τα σαρωνω ολα" ειχε ενα αμαξι φτιαγμενο να τρεχει μονο με λαστιχα για 15-20 γυρους. κι ισως αποδειχθηκαν αληθηνα με τον καλυτερο τροπο, τα παραπονα που εκαναν τοσα χρονια οι οδηγοι, οτι τα λαστιχα ειναι οχι απλα φτιαγμενα για τη ferrari, αλλα για το οδηγικο στυλ του σουμαχερ.

ετσι ειναι ο αγωνας, με παραγοντες που δεν μπορεις να υπολογισεις. αλλιως θα εκανε καθενας 3 γυρους μονος του, θα εβγαινε ο μεσος ορος, θα ειχαμε το νικητη, και θα περιμεναμε την επομενη κυριακη, οπως γινοταν αλλωστε τοσα χρονια. το πρωταθλημα που παρακολουθουμε ειναι το καλυτερο των τελευταιων χρονων, ακριβως επειδη δεν υπαρχει το σιγουρο.

Συμφωνώ απόλυτα.

Το θέμα είναι όμως να μην καταντήσουμε φέτος στο σημείο πιο γρήγορος οδηγός να είναι και ο πιο άτυχος ή με άλλα λόγια να φοβούνται οι οδηγοί να πατάνε το γκάζι ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΑ επειδή θα έχουν στο μυαλό τους γεγονότα όπως το χθεσινό και ίσως όπως του ALONSO στο ΜΟNACO. Διότι αυτά δεν οφείλονται σε ΝΕΥΡΙΚΟ οδηγικό στυλ από τον έναν ή τον άλλον οδηγό αλλά καθαρά από αντοχή των ελαστικών. (πόσο πολύ να τα ζορίσεις τα άτιμα στο MONACO δηλαδή;;;).

Ο ΜONTOYA δηλαδή θα έπρεπε να μείνει χωρίς ελάστικα από πολύ νωρίς με αυτά που έκανε χθές. ’ρα MASTERDAL δεν νομίζω να φτάινε μόνο τα μπλοκαρίσματα για την αντοχή των ελαστικών.

ΥΓ. Αυτό για το BArrichello δεν νομίζω να ισχύει. Απλώς είναι ένας δεύτερος οδηγός που βρέθηκε στο καλύτερο μονοθέσιο τα προηγούμενα χρόνια. Λίγοι θα ήταν αυτοί που θα έπαιρναν την θέση του και δεν θα τα κατάφερναν όπως αυτός ή και καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να συμμετεχεις σε ενα αθλημα στο οποιο κατα την προετοιμασια σου,και οχι πριν απο αυτη να αλαζουν οι κανονισμοι,οπως εγινε με τις μεγαλες ομαδες τις F1 οι οποιες ξεκινανε την εξελιξη του μονοθεσιου πολυ νωριτερα απο τις υπολοιπες και ξαφνικα στην μεση της εξελιξης τους τα αλλαζουν ολα.

και αν θυμασαι κατι τετοιο ειχε γινει και με την mclaren πριν 3χρονια η οποια μελετουσε εναν κινητηρα 2 χρονια με κατι καινουρια κραματα μεταλλων και οταν ηταν ετοιμη να τον κατασκευασει τα απαγορευσαν και απο τοτε αρχισε η μεγαλη κατρακυλα της ομαδας αφου αναγκαστηκε να τρεξει με τον κινητηρα της προηγουμενης χρονια ο οποιος δεν χωρουσε στο σασι και το κοβανε και κανανε τρυπες για να χωρεσει.αυτο δεν ηταν αδικια?δηλαδη στην ουσια ηταν σαν να τιμωρησαν μια ομαδα επειδη ειχε μεγαλυτερη εξελιξη απο τις αλλες,που στην ουσια αυτη η εξελιξη ειναι το ζητουμενο στην F1

το σωστο θα ηταν να τους εδιναν χρονο να τα αλλαξουν οπως εκαναν πιο παλια με την mclaren οταν εβγαλε εκεινο το συστημα που οι εσωτερικοι τροχοι εκοβαν στις στροφες,οπως εδωσαν χρονο στις Ferrari williams και αλλες με τα πλαινα πτερυγια και χιλια δυο αλλα παραδειγματα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Snips [Χθες, στις 22:46]

Το θέμα είναι όμως να μην καταντήσουμε φέτος στο σημείο πιο γρήγορος οδηγός να είναι και ο πιο άτυχος ή με άλλα λόγια να φοβούνται οι οδηγοί να πατάνε το γκάζι ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΑ επειδή θα έχουν στο μυαλό τους γεγονότα όπως το χθεσινό και ίσως όπως του ALONSO στο ΜΟNACO. Διότι αυτά δεν οφείλονται σε ΝΕΥΡΙΚΟ οδηγικό στυλ από τον έναν ή τον άλλον οδηγό αλλά καθαρά από αντοχή των ελαστικών. (πόσο πολύ να τα ζορίσεις τα άτιμα στο MONACO δηλαδή;;;).

....

ΥΓ. Αυτό για το BArrichello δεν νομίζω να ισχύει. Απλώς είναι ένας δεύτερος οδηγός που βρέθηκε στο καλύτερο μονοθέσιο τα προηγούμενα χρόνια. Λίγοι θα ήταν αυτοί που θα έπαιρναν την θέση του και δεν θα τα κατάφερναν όπως αυτός ή και καλύτερα.

μην το πας μακρια, κοιτα στα Motogp. απο παντα, ειχαν προβλημα με τα λαστιχα, γιατι απλα δε υπαρχει γομμα που αντεχει σε τοσο μικρη επιφανεια 200 ιππους για τοσους γυρους. και τοσα χρονια, οι εταιρειες κρατουσαν τις ιπποδυναμεις εκει, ξεροντας πως δεν ειχε νοημα για πιο πανω. απο τοτε που επιτραπηκαν τα 4χρονα στους αγωνες (στην ουσια κυλινδροι απο F1), αυτο που γινεται, ειναι απλα μια οικονομια ελαστικων, για να αντεξουν τους τελευταιους 4-5 γυρους.

τα λεω ολα αυτα, γιατι δε μπορω να καταλαβω γιατι ξαφνικα εγινα μεγιστο θεμα τα ελαστικα στη F1. απο παντα εσκαγαν και παντα θα σκανε. αλλες φορες εσκαγαν μονα τους χωρις να γινει τιποτα, αλλες φορες εσκαγαν και επαιρναν μαζι τους την αναρτηση. και ξαφνικα τι εγινε δηλαδη, και ειναι προβλημα; επειδη συνεβη σε αυτον που ηταν 1ος λιγο πριν τη γραμμη του τερματισμου; αν συνεβαινε στον τελευταιο, 5 γυρους πριν τον τερματισμο, θα γινονταν τετοιο θεμα;

το σχολιο για τον "καλυτερο δευτερο οδηγο" ηταν ειρωνικο. ειναι κατι που ακουστηκε για τον ανθρωπο, και μαλλον τον αδικει. ειναι δειγμα κι αυτο, του πρωταθληματος που ειχε κανει η ferrari.

@Ζul

"δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να συμμετεχεις σε ενα αθλημα στο οποιο κατα την προετοιμασια σου,και οχι πριν απο αυτη να αλαζουν οι κανονισμοι, οπως εγινε με τις μεγαλες ομαδες τις F1 οι οποιες ξεκινανε την εξελιξη του μονοθεσιου πολυ νωριτερα απο τις υπολοιπες και ξαφνικα στην μεση της εξελιξης τους τα αλλαζουν ολα.

ετσι οπως το λες, αν δεν εισαι ετοιμος, μη συμμετεχεις. δε σου φταιει το πρωταθλημα.

αυτο που λες, ειναι εντελως αντιθετο με την ολη φιλοσοφια οχι μονο της FIA, αλλα και τον αγωνων. ΕΓΩ, σαν διοργανωτρια αρχη, κανω τους κανονισμους, τους δινω για μελετη, το κουβεντιαζω και τους ανακοινωνω ΠΡΙΝ τελειωσει αυτο το πρωταθλημα και ξεκινησει το επομενο . αν εσυ, εχεις διαδικασια ερευνας σε εξελιξη, ειναι προβλημα δικο σου, και δεν αφορα ολες τις υπολοιπες ομαδες. για σενα το κανεις, για να φανεις πιο ανταγωνιστικος. αυτο δε σημαινει ομως, πως θα σε περιμενω να τελειωσεις, για να αλλαξω το πρωταθλημα, επειδη ετσι σε βολευει.

το συστημα αυτο της mclaren, με τα φρενα στο εσωτερικο της στροφης, δεν καταφερε η ferrari να το βγαλει παρανομο, επειδη τους εριχνε 3 δευτερα στο γυρο; ηταν εκεινη η χρονια, που η ferrari ειχε βγαλει ακυρους τους παντες. ολοι κατι παρανομο ειχαν, μια αεροτομη ο ενας, μια αναρτηση ο αλλος, ο αλλος ειχε τα φρενα.

ολοι οι παρανομοι, σε αυτο το πρωταθλημα μαζευτηκαν..

Link to comment
Share on other sites

ετσι πως το λες ειναι σαν να βοηθησαν τις μικρες ομαδες,δεν πιστευω οτι στην ουσια πρεπει να τιμωρεις μια ομαδα επειδη εχει τα χρηματα,τα οποια χρηματα τα απεκτησε επειδη ηταν πολυ καλυτερη απο αλλες για πολλα χρονια,να εξελιξει το μονοθεσιο πολυ πιο νωρις απο τους υπολοιπους(ακριβως εδω κολαει αυτο που σου ειπα για τον κινητηρα της mclaren η οποια λογω του οτι ειναι μεγαλη ομαδα εχει λεφτα να εξελισει κινητηρα 2 χρονια πριν απο τις αλλες).

επισης οι μικρες ομαδες εχουν το προομιο να χρησιμοποιουν 1 μονοθεσιο παραπανω για δοκιμες απο τις μεγαλες,και οι μεγαλες εχουν το "προνομιο" να εχουν περισοτερα χρηματα και να ξεκινουν το καινουριο μονοθεσιο πολυ νωριτερα απο τις υπολοιπες και εσυ ξαφνικα τους το κοβεις,ειναι σωστο?

οσο για αυτα που λες για την Ferrari εχεις δικιο(mclaren εμαι)αλλα και εκει παρα του οτι βγηκαν παρανομοι τους εδωσαν χρονο να κανουν αλλαγες

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul [Σήμερα, στις 18:04]

δεν πιστευω οτι στην ουσια πρεπει να τιμωρεις μια ομαδα επειδη εχει τα χρηματα

το δικαιο του φτωχου ειναι η τιμωρια του πλουσιου;

δεν αδικεις τη φτωχη ομαδα ομως, οταν λες οτι οι κανονες θα ισχυσουν 3 χρονια μετα; ειτε τωρα ειτε μετα απο 3 χρονια, η φτωχη ομαδα παλι για την επιβιωση της θα τρεχει. αντιθετα, η πλουσια ομαδα, θα εχει προλαβει να κανει οσες δοκιμες θελει, και θα ειναι ετοιμη να γεμισει τις κοιλιες των διαφημιστων.

αν τους βαλεις ομως να τρεξουν τωρα, ανακατευεις την τραπουλα, και κρατας τον απο χρονια απογοητευμενο με το θεαμα κοσμο, σε ενδιαφερον.

Link to comment
Share on other sites

Αν μη τι άλλο ο .38-.45 έχει δίκιο σε αυτό...

Με την αλλαγή κανονισμών κατάφερε η FIA να κάνει το άθλημα να έχει ενδιαφέρον ξανά.

Και στο κάτω κάτω πιο απο εσάς βλέπουν F1 και θέλουν να κερδίσει ένας; (Όχι απλά να συμπαθείς κάποιον οδηγό) Εγώ πάντως κάθομαι να δω απλά γιατί γουστάρω...

Και δεν με νοιάζει ποιος θα κερδίζει, από τη στιγμή που θα με ικανοποιεί η οδήγησή του.

Και με νοιάζει να δω μια "μάχη" ακόμα και αν αυτή γίνεται για την τελευταία θέση.

Τα τελευταία δυο χρόνια ήταν απλά ανιαρά.

Αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω προς τι γίνεται αυτή η συζήτηση για τους κανονισμούς. Οι κανονισμοί αλλάζουν συνέχεια και καλά κάνουν στο τέλος τέλος.

Το '93 "κόψανε" αυτό το απίθανο αυτοκίνητο που είχε φτιάξει η Williams-Renault.

Πριν λίγα χρόνια "κόψανε" τους 12 γύρους δοκιμαστικών.

Το traction control "πέρασε" και αυτό με τη σειρά του από την F1 και "έφυγε".

Η κάθε ομάδα από τη στιγμή που αλλάζουν πρέπει να προσαρμόζεται στους νέους κανονισμούς.

Δεν καταλαβαίνω γιατί ξαφνικά επειδή κατέρευσε (επόμενο ήταν με τέτειους κραδασμούς) μια ανάρτηση πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε για τους κανονισμούς.

Δεν είναι σύμφωνο με το πνεύμα της F1 όπως είπε κάποιος;

Τότε να αφήσουμε τα πάντα ελεύθερα, να βάλουμε και θόλους στις ρόδες για να κερδίσουμε ακόμα περισσότερο αεροδυναμικά, να μεγαλώσουμε τις πτέρυγες και άλλο, να αφήσουμε ανοιχτό των αριθμό των κυλίνδρων και το βάρος και τελικά να έχουμε μονοθέσια να τρέχουν με 400Km/h και κάθε 5 γύρους να θέλουν ανεφοδιασμό και λάστιχα.

Δεν μας άρεσε επειδή δεν κέρδισε ο Kimi?

Ή δεν μας αρέσει επειδή η Ferrari φαίνεται να τα έχει βρει σκούρα με τις τωρινές συνθήκες?

Τότε να κάνουμε ένα πρωτάθλημα να τρέχει μόνο η Ferrari και να δίνει οδηγιές στον τελευταίο γύρο στον Barricelo να φρενάρει για να τον περάσει ο Schumaher.

Και φυσικά ένα ακόμα πρωτάθλημα για τον Raikonnen και άλλο ένα για τον Montoya. Και πάει λέγοντας...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul

δηλαδη εχεις που εχεις τις αστοχιες υλικων πας και επιβαρυνεις αυτο το προβλημα με ξαφνικες αλλαγες του κανονισμου,ε δεν ειναι και οτι πιο λογικο......

Κατά τη γνώμη μου πάντα δεν τίθεται θέμα αστοχίας υλικού. Ολοι όσοι είδαμε τον αγώνα μετρήσανε τουλάχιστον 3 ''οδηγικά λάθη'' του kimi καθώς και μια βαρβάτη έξοδο. το λάστιχο φταίει μετά ? Με την ίδια λογική η προσπέραση που έκανε ο Truli στο μονακο καβαλόντας κράσπεδο στη στροφή του Λέοντος, θα έπερεπε να μιλάει για αστοχία υλικού επειδή το ψαλίδι του πήρε σασί ?? H FIA ήταν παραπάνω απο σαφής στις προθέσεις της: θέλει τα μονοθέσια πιο αργά και την οδήγηση πιο τεχνική (αλήθεια ποιος θυμάται την εποχή που έπαιζε ΕΝΑΣ μονο ανεφοδιασμός απο την αρχή, και όποιος έμενε απο βενζίνη, έμενε ?? άδικα βαφτίσαν τον Prost τότε καθηγητή ?) και δεν σηκώνει καουμποιλίκια. Γιαυτό και για εμένα πάντα είναι καλύτερο απο πέρσι.

Link to comment
Share on other sites

colt3003 ο kimi απο οτι φανηκε τα λαθη τα εκανε λογω ελαστικων,δεν ειναι οδηγος που κανει τετοια λαθη συνεχομενα ομως π.χ κανει ο μοντογια

Ilias83+.38-.45 σιγουρα η FIA τα εκανε αυτα για τα νουμερα τηλεθεασης και μονο,αλλα ο αθλητισμος δεν ειναι μονο νουμερα(ειναι απαραιτητα βεβαια αλλα οχι και ολα να γινοντε βαση αυτης).επισης δεν πιστευω οτι το θεαμα η το ενδιαφερον μεγαλωσε (εκτος των ατυχηματων κ.λ.π)αφου παλι φετος στο οδηγων το πρωταθλημα εχει σχεδον τελειωσει απο τον 7 αγωνα ενω πριν 2 χρονια μεχρι τον τελευταιο αγωνα το πρωταθλημα ηταν αβεβαιο και στο κατασκευαστων ειναι 3 ομαδες οπως και τα τελευταια χρονια που ειναι 2-3 ομαδες.

και αυτο δεν προκειτε να αλλαξει ποτε(η τουλαχιστον θα χρειαστουν πολλα μα παρα πολλα χρονια)το πρωταθλημα θα κρινετε μεταξυ των 4αρων.

η μονη ομαδα που μπορει να κανει κατι διαφορετικο ειναι η toyota απο τις υπολοιπες αλλα και αυτη που ειχε τις προυποθεσης μεχρι για πρωταθλημα φετος,οι κανονισμοι της εκαναν ζημια αφου ειχε ξεκινισει την εξελιξει πολυ νωριτερα απο ολες τις ομαδες και η αποτομη αλλαγη της διμιουργησε προβληματα,οποτε μην λετε οτι η αλλαγη αυτη εκανε "καλο" στην f1 γιατι εγιναν πιο ανταγωνιστικες και αλλες ομαδες,αν το πιστευετε αυτο πειτε μου μια ομαδα για την οποια ισχυει κατι τετοιο!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ζul

colt3003 ο kimi απο οτι φανηκε τα λαθη τα εκανε λογω ελαστικων,δεν ειναι οδηγος που κανει τετοια λαθη συνεχομενα ομως π.χ κανει ο μοντογια

Αφού είναι έτσι τότε γιατί να μην κατηγορήσει τον εαυτό του για λανθασμένη επιλογή γόμας ??

Οι Αλλαγές στους κανονισμούς αν πέτυχαν κάτι είναι ένα ψαλίδισμα του πρώτου απο τον τελευταίο κατασκευαστή. Δίνοντας νέες προδιαγραφές τους έφεραν όλουσ σχδόν στο μηδέν απο στοιχεία και έτσι όλοι είχαν την ίδια ευκαιρία να κάνουν την εξέλιξή τους. όχι ό ένας να βρίσκεται στο 90 και ο άλλος στο 5. όσο για την μία ομάδα που άναρωτιέσαι αν έγινε πιο ανταγωνιστική, πως σου φαίνεται η ΤΟΥΟΤΑ ? θα πήγανε τόσο αρκετά καλύτερα αν οι κανόνες ήταν ίδιοι ??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.