Jump to content



Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα??


ZAK

Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα?  

100 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από schumifer

Με το οπυ άκουσα για ένα λάστιχο απογοητεύτηκα τα μάλα. Η γνώμη που ακούστηκε για ξεχωριστά πιτ για λάστιχα και βενζίνη όντως θα ήταν πολύ καλή φάση.

Πραγματι καλη φαση αλλα και πολυ δυσκολο να γινει [πχ στο Μονακο] .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από schumifer [Σήμερα, στις 01:04]

Είναι θέμα σκελετού και όχι γόμας και γιαυτό και δεν μπορούσε κανένας να ρισκάρει. Μπορεί να έσπαγε στον πρώτο γύρο ή στον 70ό.

το αυτο..

ta_article_149.jpg

Indianapolis Motor Speedway - banking effect", "Turn 13 at Indianapolis is the only real banked turn in Formula One racing and proved Michelin's undoing. With an angle of up to nine degrees, it demands a left-right compromise on suspension set-up. The left tyres take the heaviest strain, particularly their shoulders, with tyre temperature increasing in this area as a result (red spot). If this temperature is too high for too long, wear rates rise dramatically and can lead to failure. The tendency for teams to run low tyre pressures, allowing them to use stiffer suspension settings, would only exacerbate the problem.
http://www.formula1.com/insight/technical_analysis/race/2005/740/149.html
"The tyres were not adapted to the special characteristics of the Indianapolis track," he said. He said the difference with last year was that the new rules forced teams to use tyres longer. "It was not a flaw (in the tyre) but a specific we had not calculated," he said.
Pierre Dupasquier, Michelin race director
The FIA had also refused to bend any rules to allow the seven Michelin supplied teams to switch to tyres newly arrived from France after those used in practice and qualifying here were deemed unsafe for the race by the manufacturer.
http://f1.racing-live.com/en/index.html?http://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/050619194938.shtml

πιπίλα ή οχι η ασφαλεια, σιγουρα κανενας δε χαρηκε οταν σκοτωθηκε ο σεννα (το βιντεο το βλεπαμε απο ολες τις γωνιες επι μια βδομαδα), ή οταν κοπηκαν τα ποδια του αντρετι (το βιντεο το βλεπαμε απο ολες τις γωνιες επι μια βδομαδα επισης, εκει μαλιστα ειχαμε και in-car πλανα, για να σιγουρευτουμε). ειδικα οταν οι ομαδες το εχουν κανει θεμα ξανα και ξανα.

http://f1.racing-live.com/en/index.html?http://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/050619222624.shtml

σκετο marketing και τιποτα αλλο. καθε ατυχημα στα Indy, παιζεται και ξαναπαιζεται σε ολα τα καλωδιακα δικτυα στην αμερικη. η F1 πρεπει να περασει και εκει, και δεν υπηρχε πιο φαντασμαγορικος τροπος για τον Bernie Ecclestone. ακομα και η αρνητικη διαφημιση, ειναι διαφημιση, και στην περιπτωση αυτη, δωρεαν. Η Michelin αντεδρασε, η ομαδες την υποστηριξαν. το αποτελεσμα, ηταν να καλεσει σε απολογια ολες τις ομαδες, χωρις πουθενα να αναφερεται σε ευθυνη της Michelin.

το κερασακι στην τουρτα:

http://www.formula1.com/race/news/3209/740.html

ατυχεστατη η αναφορα σε "εμπορικες οντοτητες", στο δελτιο τυπου της επισημης αρχης ενος αθληματος;

ακριβως αυτο αγαπητε. ξαφνικα, εμφανιζεται ενας ανοητος απο το πουθενα, κανει μια ερωτηση, αλλαζει ολη η κουβεντα, και το θεμα δεν ειναι η γομα πλεον, αλλα κατι αλλο. και για αυτα, δε χρειαζεται να ψαξεις καν στο google, ειναι στην επισημη σελιδα του αθληματος και σε site που ασχολουνται με αυτο. δε νομιζω οτι "την ειπα" σε κανενα, το αρχικο μου post ηταν ακραια επιθετικο και δεν το αφησα τελικα να φτασει μεχρι εδω. καλη η ανωνυμια του internet, αλλα ακομα και με ενα nick, κρινεσαι.
Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι καπως πιο περιπλοκο

=======================Η παρωδία του grand prix της Ιντιανάπολις, έδωσε την πρώτη εφετινή νίκη στη Ferrari, ενώ έθεσε νέα διάσταση τόσο στο ενδιαφέρον του πρωταθλήματος οδηγών, όσο και σε αυτό των κατασκευαστών. Υπό ένα πιο ζοφερό πρίσμα όμως, το κάζο της Michelin, σε συνδυασμό με τα αντικρουόμενα συμφέροντα της FIA με τις υπόλοιπες εννέα ομάδες πλην αυτής του Μαρανέλο, απέδειξαν πως οι πληγές του σπορ είναι υπαρκτές και ανοικτές όσο ποτέ.

Η όλη ιστορία πηγαίνει... πίσω στο 2008. Τη συγκεκριμένη σεζόν, εκπνέει το συμβόλαιο της Ομόνοιας (Convention de la Concorde) ανάμεσα στη Παγκόσμια Ομοσπονδία -της οποίας ηγείται ο Μαξ Μόσλι- και τις δέκα ομάδες.

Οι εννέα από αυτές όμως, έχουν ήδη κάνει το δικό τους στρατόπεδο, ώστε από το 2009 και έπειτα να σχηματίσουν το δικό τους πρωτάθλημα, το GPWC (Grand Prix World Championship).

Η Ferrari, από την πλευρά της, έχει ήδη βάλει την υπογραφή της για επέκταση της συνεργασίας μέχρι το 2012, οπότε δεν θέλει και πολλή σκέψη για να καταλάβει κάποιος πως ο "Ιταλός γίγαντας" είναι το αγαπημένο παιδί των εχόντων τον πρώτο και τελευταίο λόγο στα πάντα γύρω από την Formula 1.

Το λυπηρό είναι πως αυτό, η Michelin και οι "Επτά Αδερφές" το χρησιμοποίησαν για να εξασφαλίσουν την έξωθεν καλή μαρτυρία, εις βάρος της... "συμμορίας του Μίκαελ Σουμάχερ που κάνει όλα τα κακά και τα τελευταία χρόνια ήθελε μονά-ζυγά δικά της". Τρομάρα τους.

======================

πηγη

http://www.contra.gr/comment.1769.html

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ακριβως αυτο αγαπητε. ξαφνικα, εμφανιζεται ενας ανοητος απο το πουθενα, κανει μια ερωτηση, αλλαζει ολη η κουβεντα, και το θεμα δεν ειναι η γομα πλεον, αλλα κατι αλλο. και για αυτα, δε χρειαζεται να ψαξεις καν στο google, ειναι στην επισημη σελιδα του αθληματος και σε site που ασχολουνται με αυτο. δε νομιζω οτι "την ειπα" σε κανενα, το αρχικο μου post ηταν ακραια επιθετικο και δεν το αφησα τελικα να φτασει μεχρι εδω. καλη η ανωνυμια του internet, αλλα ακομα και με ενα nick, κρινεσαι.

Thanks για την αναλυση .

sorry αν δε καταλαβα καλα το post σου αλλα βλεπω να μιλας για ανοητους και καλο θα ηταν να μας πεις ποιους ενοεις . Δεν ειναι σωστο να τους βαζουμε ολους σε ενα τσουβαλι .

Και για να ξακαθαρισω τη δικη μου θεση ... ποτε δεν το επαιξα ειδικος και ακομα και οταν επιχειρισα να ερμηνευσω το προβλημα δεν ημουν σιγουρος ουτε και απολυτος . Απο οτι φαινεται το προβλημα δεν ηταν στη γομα , και πολυ καλα εκανες και μας εδειξες την αναλυση .

Αλλα αυτο δεν αλλαζει τιποτα αφου και παλι η ευθηνη παει στις ομαδες της Michelin αφου οπως φαινεται με διαφορετικο set-up θα μπορουσαν να αγωνιστουν .

Τελος , αυτες οι ομαδες ειναι που ζηταν συνεχως μειωση στο χρονικο διαστημα των δοκιμων εξελιξης [για να χτυπησουν τη Bridgestone και την ferrari] με αποτελεσμα να εχουμε τετοια προβληματα .

Link to comment
Share on other sites

εμενα εννοουσα με το ανοητος και κανεναν αλλο. προσπαθω να αποφευγω οσο μπορω τους χαρακτηρισμους και τα τσουβαλιασματα.

οι ομαδες δε ζητανε να μειωθει ο χρονος δοκιμων. ζητανε να σταματησει η ferrari να κανει δοκιμες, οταν ολοι οι υπολοιποι σταματανε. (αν δεν κανω λαθος)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

εμενα εννοουσα με το ανοητος και κανεναν αλλο. προσπαθω να αποφευγω οσο μπορω τους χαρακτηρισμους και τα τσουβαλιασματα.

οι ομαδες δε ζητανε να μειωθει ο χρονος δοκιμων. ζητανε να σταματησει η ferrari να κανει δοκιμες, οταν ολοι οι υπολοιποι σταματανε. (αν δεν κανω λαθος)

απο οτι ξερω οι 9 απο τις 10 ομαδες συμφωνησαν να μειωθει ο χρονος δοκιμων και η ferrari δε συμφωνησε και συνεχισε [παρα τη συμφωνια ] να κανει δοκιμες .

http://www.sportnetwork.net/main/s85/st72290.htm

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

οι ομαδες δε ζητανε να μειωθει ο χρονος δοκιμων. ζητανε να σταματησει η ferrari να κανει δοκιμες, οταν ολοι οι υπολοιποι σταματανε. (αν δεν κανω λαθος)

Δεν κάνεις λάθος. Βασικά υπάρχει μια "συμφωνία κυρίων" μεταξύ των ομάδων της F1 πλην της Ferrari. Απλά δεν υπάρχει κανένας κανονισμός που να περιορίζει την οποιαδήποτε ομάδα να κάνει δοκιμές εξέληξης.

Αρχική απάντηση από Fireknight

Απο οτι φαινεται το προβλημα δεν ηταν στη γομα , και πολυ καλα εκανες και μας εδειξες την αναλυση

@.38-.45: Ωραίο όλο αυτό, αλλά ας μου εξηγήσει και κάποιος αφού δεν είναι θέμα γόμας αλλά γεωμετρίας του αυτοκινήτου, γιατί τα Bridgestone δεν έχουν πρόβλημα;

Δηλαδή απλά εκεί παραβλέπουν τους κινδύνους;

Και στο κάτω κάτω το ελαστικό κλατάρει λόγω θερμοκρασίας. Αν δεν είναι αυτό ανεπάρκεια του ελαστικού, τότε τι είναι;

(Απλά ρωτάω γιατί οτι κλατάρει το πίσω αριστερό λάστιχο, προσωπικά το ήξερα από την αρχή όπως και οτι δεν είναι θέμα φθοράς όπως στους άλλους αγώνες - βασικά δεν είχα ιδέα οτι δημιουργείτε λόγω της κλίσης της πίστας- νόμιζα οτι συμβαίνει απλά λόγω μετατόπισης της πίεσης προς τα αριστερά - λόγω της στροφής. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μόνο τα Michelin)

Link to comment
Share on other sites

"The tyres were not adapted to the special characteristics of the Indianapolis track," he said. He said the difference with last year was that the new rules forced teams to use tyres longer. "It was not a flaw (in the tyre) but a specific we had not calculated," he said.

διαφορετικος σχεδιασμος, απλα.

οπως το ενα θελει 5 γυρους για να στρωσει και το αλλο τα δινει απο αρχη.

οπως το ενα ΧΧΧΧ και το αλλο ΧΧΧΧ.

ειναι πολλα που δεν ξερουμε, σχεδον αγνοουμε τα παντα, για να πουμε "αυτος ειναι ο λογος".

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ερωτηση προς ολους του ειδικους επι των ελαστικων, επειδη υπαρχουν αρκετοι βλεπω εδω μεσα:

γιατι εσκασαν τα Michelin στη συγκεκριμενη στροφη και οχι σε αλλη;

hint: η απαντηση βρισκεται χωρις καν αναζητηση στο google, απαντησεις του στυλ "χαμηλη αποδοση" θεωρουνται off topic.

Δεν ειναι θεμα αποδοσης αλλα αξιοπιστιας.

Αρχική απάντηση από schumifer

Είναι θέμα σκελετού και όχι γόμας και γιαυτό και δεν μπορούσε κανένας να ρισκάρει. Μπορεί να έσπαγε στον πρώτο γύρο ή στον 70ό.

Πολυ σωστα,μια παραμετρος που δεν ειχε υπολογιστει απο πολλους εδω(κ απο μενα) :T:

Αρχική απάντηση από Ilias83

Προφανώς και αυτή τη φορά δεν είιναι θέμα φθοράς.

Στο Ralf που έσκασε το λάστιχο στα δοκιμαστικά ήταν θέμα φθοράς;

Βασικά είναι περίπου αυτό που εγραψε ο schumifer. Αλλά κακώς εστιάζει μόνο στην αεροδυναμική πίεση. Το θέμα εκεί δεν είναι μόνο η πίεση που δέχεται το ελαστικό από την κάθετη δύναμη που ασκείτε, αλλά και το γεγονώς οτι έχουμε στροφή. Όταν ένα μονοθέσιο περνάει από εκεί με περίπου 300 χλμ/ώρα η πίεση δεν ασκείται ομοιόμορφα και στους δύο τροχούς, αλλά επιβαρύνει κυρίως τον πίσω αριστερό. ’ρα λοιπόν για να διορθώσω λίγο αυτά που έγραψε ο schumifer, είναι η πίεση λόγω κάθετης αεροδυναμικής δύναμης, αλλά είναι στον ένα τροχό κυρίως.(Αλλιώς θα είχαμε το ίδιο πρόβλημα και σε άλλες πίστες που τα αυτοκίνητα 300ίζουν)

Η απάντηση νομίζω πως έχει δοθεί, και μάλιστα χωρίς Google...

Απλή λογική είναι.

Σαφως ειναι θεμα φθορας,απλα ειναι θεμα φθορας των λινων του ελαστικου κ οχι του πελαματος,οπως τελικα φαινετε.

"Ιndianapolis Motor Speedway - banking effect", "Turn 13 at Indianapolis is the only real banked turn in Formula One racing and proved Michelin's undoing. With an angle of up to nine degrees, it demands a left-right compromise on suspension set-up. The left tyres take the heaviest strain, particularly their shoulders, with tyre temperature increasing in this area as a result (red spot). If this temperature is too high for too long, wear rates rise dramatically and can lead to failure. The tendency for teams to run low tyre pressures, allowing them to use stiffer suspension settings, would only exacerbate the problem."

Δε καταλαβαινω καλα την διατυπωση,αλλα μηπως αυτος ηταν ενας συμβιβασμος που οι ομαδες την micheline δε θελαν να κανουν?? :hmm:

Αρχική απάντηση από Ilias83Να ρωτήσω και εγώ κάτι, εντελώς φιλικά: Δεν είναι λίγο ειρωνική η έκφραση: "ειδικους επι των ελαστικων" που χρησιμοποιείς; Πολλοί δεν ξέρουν, πολλά που έχουν γραφτεί εδώ είναι εντελώς άκυρα... Ωστόσο γαιτί είσαι έτσι; Συζήτηση γίνεται, αν θεωρείς οτι μπορείς να εξηγήσεις κάτι στους άλλους που δεν το ξέρουν ή μπορεί να μην έχουν καταλάβει ή αντιληφθεί, εξήγησέ το και μην τους την λες έτσι. Δεν νομίζω οτι πηρε κανείς το ύφος του ειδικού...

Εντελώς φιλικά...

Δε μπορω παρα να συμφωνισω,χαρακτηρισμοι του στυλ "ανοητος","ειδικους επι των ελαστικων" το μονο που κανουν ειναι να ρηχνουν το επιπεδο της κουβεντας.

Κ οπως λες στην υπογραφη σου,ο χωρος αυτος θες να απογειωθει,με τετοια ποστ ομως....δεν νομιζω να βοηθας κ πολυ προς αυτην την κατευθυνση :)

Επισης:

"It was not a flaw (in the tyre) but a specific we had not calculated," he said.

Τωρα αυτος περιμενει να τον πιστεψει κανενας?Ειναι σοβαροι επιστημονες ή.......??

Link to comment
Share on other sites

Είναι καθαρά αδυναμία της γαλλικής εταιρείας ελαστικών να προσφέρει λάστιχα ασφαλή-ανταγωνιστηκά για τον συγκεκριμένο αγώνα, αλλά είναι ευθύνη της διοργανώτριας αρχής του αθλήματος-προϊόντος δηλαδή της FIA (ή μάλλον της εταιρείας εκμετάλευσης της F1, της Formula One, με πρόεδρο τον Bernie) για την εικόνα αυτή που είδαμε από TV και κάποιοι (έτυχε και στην πιο κατάλληλη χώρα ρε γμτ) πλήρωσαν φουλ εισητήριο για κομμένη γεύση.......

Τώρα όπως έγινε και στην Ιταλία στη Serie A μεταξύ Ρώμα-Λάτσιο, 1-1 και θεωρήθηκε από τους ίδιους τους φιλάθλους "κακό προϊόν" και ζήτησαν από την ένωση προστασίας καταναλωτών να λάβει μέτρα σε φαινόμενα "στημένων αγώνων", αν γίνει κάτι ανάλογο και στην Αμερική...................................λόλ θα τους γδάρουν. Βλέπω τον κοντό-γεράκο (a.k.a. Bernie Ecclestone) με το δίμετρο μωρό πλάι του να ψωμοζητάει στις γειτονειές του Λονδίνου.

Link to comment
Share on other sites

it demands a left-right compromise on suspension set-up.

διαφορετικο στησιμο για τη δεξια και αριστερη αναρτηση, κατι που γινεται συνεχεια στις οβαλ πιστες στην αμερικη. η φορτιση επιβαλεται παντα στη μια μερια, γι αυτο και η εξωτερικη μερια του αυτοκινητου ειναι εντελως διαφορετικα στημενη απο την αριστερη. στην εντελως ακραια περιπτωση, μπορεις να το κανεις να στριβει τελεια με 300+, αλλα να ειναι επικινδυνο στην ευθεια.

προφανως, το να στησεις το αυτοκινητο για μια στροφη και μονο, δεν ειναι οτι καλυτερο.

"It was not a flaw (in the tyre) but a specific we had not calculated," he said.

Τωρα αυτος περιμενει να τον πιστεψει κανενας?Ειναι σοβαροι επιστημονες ή.......??

παραδειγματα πολλα τριγυρω μας. μεχρι χθες, γελουσαμε με το τεστ των 2πλοπυρηνων του θωμα, και την ιντελ που δεν εχει αποφασισει αν η μικρη ψυκτρα ειναι η αιτια για τους 90+ βαθμους του επεξεργαστη.

στα υπολοιπα θεωρω οτι εχω δωσει απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

το να στησεις το αυτοκινητο για μια στροφη και μονο, δεν ειναι οτι καλυτερο.

Σωστα . Και μεχρι εκει νομιζω οτι φτανει η ευθηνη της Michelin , δηλαδη στο κακο set-up που θα ηταν αναγκασμενες να κανουν οι ομαδες , απο εκει και περα ηταν δικο τους προβλημα αν θα ετρεχαν με κακo set-up η αν θα αποχωρουσαν ..... και αποφασησαν ΟΛΕΣ να αποχωρησουν .

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre

Βλέπω τον κοντό-γεράκο (a.k.a. Bernie Ecclestone) με το δίμετρο μωρό πλάι του να ψωμοζητάει στις γειτονειές του Λονδίνου.

Σιγα μη πεινασει ο Ecclestone , αυτος εχει να τρωει για τρεις ζωες .:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Fireknight [Σήμερα, στις 16:38]

.. κακο set-up..

δε νομιζω οτι υπηρχε καν setup για αυτη την κατασταση, για να βρεθουν να τρεχουν με το "κακο" setup. ξαφνικα, την παρασκευη το απογευμα, ειδαν οτι δεν αντεχει το λαστιχο, και θελει ολο το αυτοκινητο στρωσιμο απο την αρχη, αναρτησεις και αεροτομες. και οι ομαδες, στηνουν βαση δοκιμων. γι αυτο (μαλλον) και δεν εθεσαν θεμα σεταρισματος, αλλα αλλαγης ελλαστικων ή αλλαγης της στροφης.

τιποτα απο τα δυο δεν εγινε, το να αλλαξεις ρυθμισεις τελευταια στιγμη ειναι αυτοκτονια, πηγε η Michelin να μπαλωσει τα πραγματα και να αναλαβει την ευθυνη, αλλα τελικα παλι οι ομαδες βρεθηκαν υπολογες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

παραδειγματα πολλα τριγυρω μας. μεχρι χθες, γελουσαμε με το τεστ των 2πλοπυρηνων του θωμα, και την ιντελ που δεν εχει αποφασισει αν η μικρη ψυκτρα ειναι η αιτια για τους 90+ βαθμους του επεξεργαστη.

Πραγματικα δυσκολευομαι να το πιστεψω.Ειναι σα να στελνεις ανθρωπο στο φεγγαρι κ να μην εχεις υπολογισει οτι εκει υπαρχει μειωμενη βαρυτητα...

Οι ανθρωποι καθε αλλο παρα τυχαιοι ειναι,αρα μηπως(λεω μηηηπως) ηταν προμελετιμενο ως ενα βαθμο αυτο που ειδαμε? :hmm:

Αρχική απάντηση από .38-.45

δε νομιζω οτι υπηρχε καν setup για αυτη την κατασταση, για να βρεθουν να τρεχουν με το "κακο" setup. ξαφνικα, την παρασκευη το απογευμα, ειδαν οτι δεν αντεχει το λαστιχο, και θελει ολο το αυτοκινητο στρωσιμο απο την αρχη, αναρτησεις και αεροτομες. και οι ομαδες, στηνουν βαση δοκιμων. γι αυτο (μαλλον) και δεν εθεσαν θεμα σεταρισματος, αλλα αλλαγης ελλαστικων ή αλλαγης της στροφης.

τιποτα απο τα δυο δεν εγινε, το να αλλαξεις ρυθμισεις τελευταια στιγμη ειναι αυτοκτονια, πηγε η Michelin να μπαλωσει τα πραγματα και να αναλαβει την ευθυνη, αλλα τελικα παλι οι ομαδες βρεθηκαν υπολογες.

Μαλλον υπηρχε αλλα θα τους εκανε δραματικα αργους.Φανταζομαι οτι με την αλλαγη στη ρυθμιση της αναρτησης και σε συνδιασμο με αυξημενη αεροδυναμικη φορτιση το αυτοκινητο θα καθοταν κ στην ευθεια.

Οι ομαδες ειναι υπολογες στο κοσμο κ η Micheline στις ομαδες,so simple :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre [22-04-2005 12:18]

Μήπως είμαι λίγο προδότης :whistling .......Renault.

Τελικά είχα δίκιο.

Ε ο Alonso και η Renault δεν παίζοντε.

Αλλά κι ο Raikonen φέτος από τις πίκρες που έφαγε, αν δεν γίνει αλκοολικός καλά θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

υποστιριζα williams λογω bmw αλλα ο φρανκ εχει χαζεψει εντελως...... ΕΥΤΤΥΧΩΣ το 2006 η μπεμπα θα φτιαξει δικια της ομαδα στο καλενταρι και πιστεβω πως θα σκισει!!!!!!!!!! μπεμπα ολε μπεμπα ολε ολε ολε!!!

φετος θα ηθελα να το παρει η μακ λαρεν επειδι ειμαι φαν του χοαν παμπλο μοντογια!!!!! τρια ζητω στον χοαν!!! ζητωωωωω ζητωωωωωωωωωωωω ζηηηηητωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και επειδι αντιπαθω με μισος τη φεραρι καθως και τη ρενο...μπλιακς!!!!! και τον αλονσο!!! ουουουουουουουουουουου!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tolis86 [29-09-2005 20:13]

υποστιριζα williams λογω bmw αλλα ο φρανκ εχει χαζεψει εντελως...... ΕΥΤΤΥΧΩΣ το 2006 η μπεμπα θα φτιαξει δικια της ομαδα στο καλενταρι και πιστεβω πως θα σκισει!!!!!!!!!! μπεμπα ολε μπεμπα ολε ολε ολε!!!

φετος θα ηθελα να το παρει η μακ λαρεν επειδι ειμαι φαν του χοαν παμπλο μοντογια!!!!! τρια ζητω στον χοαν!!! ζητωωωωω ζητωωωωωωωωωωωω ζηηηηητωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και επειδι αντιπαθω με μισος τη φεραρι καθως και τη ρενο...μπλιακς!!!!! και τον αλονσο!!! ουουουουουουουουουουου!!!!!!!!!!!!!

Ο ανάπηρος ο Frank Williams είναι αληταράς. Έχει καταστρέψει αρκετούς και πήγε να κάνει το ίδιο και με την BMW. Αλλά το αγγλάκι δεν ήξερε με ποιούς πήγε να τα βάλει.

Η BMW πιστεύω πως αν όχι το 2006 αλλά σίγουρα το 2007 θα είναι ανώτερη από την McLaren-Mercedes-προδότες.

Τους μισούν γι'αυτόν το λόγο.

post-1406-1416072221,17_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και γι'αυτόν. Και να σκεφτήτε ότι η ακριβοθώρητη Μερσεντέζ από την ασχετοσύνη τους στους κινητήρες έκλεψαν αυτόν της BMW για να είναι ανταγωνιστικοί στους αγώνες. Από τη στιγμή που είχαν συμβόλαιο με την McLaren (δέχτηκαν και οι λαλάκες άγγλοι) να ανταλλάσουν πληροφορίες(τεχνογνωσία το λέμε τώρα) και κινητήρες φυσικά.

Να και το διαμάντι του σκανδάλου. Θεϊκός κινητήρας. 'Ολα αυτά εν έτη 1988-9 και αυτός ο κινητήρας κινεί το παραπάνω υπεραυτοκίνητο.

V12, 6027c.c. 627bhp, και videάκι με 391χ.α.ω. Τα σκίζει όλα λέμε. BMW RULEZ.

post-1406-1416072223,7338_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.