Jump to content



Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα??


ZAK

Ποιά ομάδα F1 θα πάρει το πρωτάθλημα?  

100 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Το ζήτημα ασφαλεία ήταν απρόβλεπτο σήμερα. Δεν μπορείς να πεις στο οδηγό μπες και τρέξε και θα σου αλλάζω λάστιχα κάθε 10 γύρους. Πρώτον θα τερματίσει 20 γύορυς πίσω από τον πρώτο και δεύτερο αλλά κυριότερο ακόμη κια με καινούργια λάστιχα ενδέχετο να γίνει η ζημιά.

Η BRIDG το είχε πει από καιρό το περί ασφάλειας και επιδόσεων, δεν το έλεγε για πλάκα ούτε και είχε πάει στα ΤΑΡΩ για να το μάθει. Λάστιχα φτιάχνουν και ξέρουν από λάστιχα.

Οι ΚΑΡΑΓΙΟΖΗΔΕΣ που ζήτησαν να αλλάξει ολόκληρο σιρκουί ξέραν πολύ καλά ότι δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση

"...ε συγγνώμη ,μήπως θα μπορούσατε να αλλάξατε την ινδιανάπολη, φαίνεται ότι δε βολεύονται τα ελαστικά μας. Μην ανησυχείτε έχετε χρόνο. Ίσα με 5 ώρες....."

Καραγκιοζιλίκια

ΛΕΣ και δεν ήξερε η Μισελέν τι γίνεται και και τι ισχύει για τη συγκεκριμένη πίστα.

Βλακείες. Τέλος πάντων . Αν η BRIDG συνεχίσει την προσπάθεια ίσως να ξαναμπεί ο αρχηγός στο πρωτάθλημα.

Και ας μην ξεχνάμε ότι για 8 αγώνες που πήγαινε σκατά λόγω των ελαστικών του συνέχιζε να πολεμάει. Δεν έτρεχε στη μαμάκα του να παραπονεθεί ότι δεν τον βολεύουν οι πίστες

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από schumifer

Αν η BRIDG συνεχίσει την προσπάθεια ίσως να ξαναμπεί ο αρχηγός στο πρωτάθλημα.

Και ας μην ξεχνάμε ότι για 8 αγώνες που πήγαινε σκατά λόγω των ελαστικών του συνέχιζε να πολεμάει. Δεν έτρεχε στη μαμάκα του να παραπονεθεί ότι δεν τον βολεύουν οι πίστες

Έτρεξε κανένας οδηγός να πει ότι δεν τον βολεύει η πίστα;

Και για να ανοίξω και γω το κουτάκι με τις κακίες..........είπαμε..ευκαιρία ήταν σήμερα να πάρει η FERRARI 3-4 ψήφους ακόμα στο POLL του θέματος και να ανέβει στο βάθρο ο Πορτογάλος...:hehe:

:hi:

Link to comment
Share on other sites

Εαν και φερραρικος , θα πω κακια για την κοκκινη ομαδα.Οταν ειδα τα χαλια της ομαδας μου περιμενα σε καποια φαση οτοστοπ του μιχαλακη μαζι μετο μπαρι και με γρυλλο να αλλαζουν κανα λαστιχο....Το σημερινο σαν να δικαιολογησε καποιες καταστασεις , η FIA εκανε τους κανονες τετοιους ωστε να βολευουν και τις αλλες ομαδες εως τωρα , και να μην βολευουν την φερραρι...Δεκτο ρε παιδι μου για το σπορ και το αθλημα , αλλα θα θελα να ξερα τα λαστιχα της μισελιν πως διαολο ειναι δυνατο να τα επετρεψαν τοσο καιρο να παιζουν μπαλλα....Και δεν μιαλω για τον σημερινο αγωνα μιλαω και για τους αλλους, με την μια λενε οτι σκανε και θελουν να με πεισουν οτι εχουν περασει και τεστ ασφαλειας.......Αρα ειναι η φερραρι μονη της κοντρα σους αλλους...

Link to comment
Share on other sites

Οταν μιλαμε για αγωνιστικη αξιοπιστια ελαστικου δε μιλαμε για "χρονια" αντοχη σε φθορα,αλλα ρυθμο εξαλειψης της αντοχης η και αντοχη αστοχιας με βασει τισ παραμετρους της καθε πιστας(στροφες,καταπονησεις,καιρικες συνθηκες)Σωστο κατ εμε που δε ετρεξε η michelen γιατι το τελευταιο που θελει ο καθενας μας ειναι κασοκουτα σαν αυτο το αημνηστου βραζιλιανου θεου απο "ατυχημα" αναρτησης...:TD:

Απο την αλλη ομως το γεγονος του οτι δε ειχε τα απαραιτητα specifications γιο να τρεξει μαζι με την δυσφημηση - πτωση ακροαματικοτητας πρεπει να επιφερει κατ εμε τσοθχτερο προστιμο απο την FIAΑ για να λεμε τα του καισαρως καισαρι

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από FrOsT

Καλά πλάκα μας κάνουν? Εγώ ήξερα ότι το μονοθέσιο έρχεται στα μέτρα της πίστας όχι η πίστα στα μέτρα του μονοθέσιου... Κακιά FIA που δεν άλλαξες την πίστα! :p

:hehe:

Προσθημο....ναι...

Λαστιχα που να δουλευουν παντου κ παντα πρεπει να βγαλει...γιατι ενος κακου μοιρια εποντε...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τα πράγματα είναι εντελώς σχετικά...

Θέλουμε να ρίξουμε ευθύνες;

Τότε σίγουρα δεν φταίει η Bridgestone, αν και θεωρώ οτι σε αντίστοιχη περίπτωση θα έκανε ακριβώς το ίδιο.

Ας τα πάρω λιγάκι από την αρχή.

Κατ'αρχήν η Michelin δεν είναι καμια καινούρια στη F1.

Αν ψάξετε λίγο σε οποιοδήποτε μηχανοκίνητο άθλημα που έχουμε ρόδες και ελαστικά, εκεί θα δείτε οτι η Michelin κυριαρχεί.

Αυτό δεν το λέω σε καμια περίπτψση για να την προστατεύσω.

Η πολιτική που ακολούθησε ήταν: "Κάνω γρήγορα ελαστικά".

Έτσι από νωρίς την είδαμε να κυριαρχεί στο παιχνίδι.

Όταν φτάσαμε σε απαιτητικές πίστες ως προς την αντοχή των υλικών, άρχισαν τα Michelin να δείχνουν τρωτά.

Φτάσαμε λοιπόν να έχουμε έναν Alonso να μην μπορεί ούτε καν να κρατήσει πίσω του τις δύο Williams-BMW στο Monaco και τον Raikonnen στον επόμενο αγώνα να εγκαταλήπει από σπασμένη ανάρτηση και αυτό λόγω των κραδασμών από τη φθορά του ελαστικού.

Φτάνουμε στην Indianapolis, ο Ralf Schumacher στο νοσοκομείο λόγω του σοκ που υπέστει...

Η Michelin λέει δεν έχω αξιόπιστα ελαστικά, δεν μπορώ να εγγυηθώ για την ασφάλειά τους στη συγκεκριμένη στροφή. Και τελικώς έχουμε εναν αγώνα παρωδία.

Φταίει η Bridgestone που βγάζει πιο αξιόπιστα ελαστικά; Τη δουλειά της κάνει και μάλιστα καλά, άρα μάλλον όχι.

Φταίει η Ferrari που έτρεξε; Γιατί να μην τρέξει; Ήταν έτοιμη για τον αγώνα και έτρεξε...

Τελικά φταίει η Michelin;

Έχει ένα μερίδιο της ευθύνης ναι, αλλά φταίει αυτή όχι.

Και μάλιστα η ευθύνη που έχει είναι οτι δεν φρόντισε να δώσει ανταγωνιστικά και αξιόπιστα ελαστικά στις ομάδες της. Αλλά αυτές της ευθύνες προφανώς θα τις καταλογίσουν οι ομάδες και όχι η FIA ή εμείς.

(Ποιος φταίει στον Raikonnen που δεν κατάφερε να τερματίσει και έτεχε διακινδυνεύοντας ακόμα και τη ζωή του; Εδώ εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να φταει η Michelin.

Η Michelin δίνει το συγκεκριμένο λάστιχο. Η McLaren γιατί βλέποντας τον οδηγό της να κινδυνεύει δεν του αλλάζει ελαστικό; )

Και ερχόμαστε χθες το πρωί με την εξαιρετική ομορφιάς δήλωση της Michelin του στυλ: "Δεν μπορώ να εγγυηθώ για τα ελαστικά μου" Και εδώ δεν είναι όπως στους προηγούμενους αγώνες που με λίγο προσεκτική οδήγηση μπορούσες να πάρεις τον αγώνα, εδώ σου λέει οτ το λάστιχο με 300+ μπορεί να σου σκάσει είτε στον πρώτο είτε στον τελευταίο γύρω. Σα να λέει στους οδηγούς κάντε το σταυρό σας, βάλτε και την ταυτότητα στο στόμα για να σας βούμε μετά και μπείτε στο οβάλ...

Φτάνουμε σε ένα αδιέξοδο. Από τη μια που να βρεις 14 σετ ελαστικών αρκετά αξιόπιστα για να τρέξεις, από την άλλη λάστιχα σε κάτι ώρες δεν γίνεται να βγούνε...

Και εδώ ξεκινάει το παιχνίδι. Προφανώς το άθλημα "χάνει" (και οι οικονομικές συνέπειες αυτού είναι τεράστιες) έχοντας 3 ομάδες μέσα στην πίστα να κάνουν στην ουσία δοκιμές εξέληξης.

Η Michelin το γνωρίζει αυτό πολύ καλά και καθώς δεν έχει κάτι άλλο να κάνει σέλνει επιστολή στη FIA και λέει να τροποποιηθεί η πίστα. H σκέψη είναι με τη λογική του εκβιασμού ουσιαστικά, καθώς η Michelin τροφοδοτεί με ελαστικά τις 7 ομάδες. Χωρίς αυτές δεν γίνεται αγώνας και έτσι σου λέει μπορεί και να μας περάσει... (Αν είχε όλες τις ομάδες δεν θα τις πέρναγε; )

Η FIA από την άλλη παίρνοντας ίσως την πιο σωστή απόφαση που έχει πάρει τα τελευταία χρόνια δεν υποκύπτει στον εκβιασμό και απαντά οτι ο αγώνας θα γίνει και κόψτε το κεφάλι σας... Δώστε μεγαλύτερες πιέσεις, κόψτε ταχύτητα σε αυτό το σημείο, πάντως εμείς την πίστα δεν την αλλάζουμε... (Δεν θα ήταν άδικο για τις άλλες 3 ομάδες; )

Το αδιέξοδο είναι τεράτιο, αλλά από αυτό το σημείο και πέρα δεν είναι η Michelin που αποφασίζει. Αυτή μέχρι εδώ έχει κάνει οτι μπορούσε για τις ομάδες που εφοδιάζει με ελαστικά (πλην του τελευταίου βασικά, δηλαδή να τους δώσει ελαστικά, αλλά έχει χειριστεί "πολιτικά" την κατάσταση όσο καλύτερα μπορούσε)

Εδώ νομίζω εγώ οτι ξεκινάει η ευθύνη των ομάδων.

Η απάντηση της FIA τα λέει όλα: "Τρέξτε"

Θα μπορούσαν να αυξήσουν τις πιέσεις στα ελαστικά ή να κόβουν ταχύτητα στο οβάλ. Θα ήταν πιο αργές.

Και λοιπόν; Με αυτή τη λογική η Minardi θα έπρεπε σε κάθε αγώνα να στέλνει επιστολές να αλλάξουν την πίστα και τελικώς να εγκαταλήπει σε ένδειξη διαμαρτηρίας μετά το γύρο σχηματισμού...

Η απόφαση να μην τρέξουν ήταν καθαρά θέμα των ομάδων...

Εκεί πρέπει να ρίξει τις ευθύνες ο κόσμος.

Ευθύνες από τη Michelin μάλλον μόνο οι ομάδες πρέπει να ζητήσουν. (Είναι σαν να φτιάχνω εγώ ρούχα, να τα δίνω για ραψιμο σε κάποιον άλλο και όταν ο πελάτης θα μου διαμαρτηρηθεί οτι οι κλωστές είναι της πλάκας και ξηλώθηκαν να του πω πήγαινε πες τα σε αυτόν που μου ράβει. Απλά την επόμενη φορά θα μου βάλει ή καλύτερες κλωστές ή εγώ θα πάω σε άλλον να μου ράβει)

Για την FIA που ο κ.Πουρναράκης (σχετικά συμπαθής κατα τα άλλα) κατηγορεί. Δεν καταλαβαίνω γιατί να φταίει η FIA?

Έχει δώσει στους νέους κανονισμούς την ελαστικότητα του να επιτρέπει αλλαγή ελαστικών. Και να πω και την άποψή μου: Αν ευθύνεται φέτος κάποιος για το τόσο ενδιαφέρον προτάθλημα, αυτός δεν είναι άλλος από τη FIA.

Αυτά τα λίγα.

Πάω να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο. (Δεν κάνω πλάκα)

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως δεν φταει ουτε ηMichelin ουτε η Bridgestone. Για ολα φταει η FIA. Βγανει στην αρχη της χρονιας και λεει μαγκες θα τρεχεται με 1 σετ ελαστικων για ολο τον αγωνα. Απο εκει και περα αν γουσταρεται εσεις να αλλαξεται λαστιχα τραβαται αλλαξτε και μετα καταστρεψτε τον αγωνα σας μιας και θα χανεται 20δευτερα για κατι τετοιο. Και ολα αυτα γιατι?? Επειδη θελει λεει να μειωσει τα εξοδα των ομαδων, αυτο βεβαια δεν θα βοηθουσε McLaren, Ferrari αλλα υποτειθεται οτι θα βοηθουσε τις οικονομικα ποιο αδυναμες, δηλαδη τις Minardi,Jordan. Και ποιο το αποτελεσμα?? Βγαινει ο αλλος και κοβει τα αεροδυναμικα βοηθηματα με πριονι!!!!!!!!

Με τον νεο κανονισμο της FIA η καθε εταιρια ελαστικων πηρε τον δρομο της. Η μια διαλεξε τα λαστιχα να ειναι γρηγορα και η αλλη διαλεξε να ειναι σταθερα και αξιοπιστα. Οποτε και ερχομαστε στην χθεσινη μερα. Τα Michelin δεν μπορουν να κρατηθουν στον δρομο αρα ολες οι ομαδες που φορουν Mic αποφασιζουν να μην τρεξουν(και καλα κανουν απο το να πανε να σκοτωθουνε ή απο τον να τρωνε γυρο απο τις Ferrari μετα απο 10 γυρους αγωνα). Ομως και στους προηγουμενους αγωνες κατι παρομοιο εγινε, αλλα αυτη την φορα με τα λαστιχα της Bridgestone. Τα λαστιχα δεν μπορουσαν να πανε γρηγορα, ηστερουσαν υπορβολικα σε ταχυτητα. Για παραδειγμα για να παρει Poll Position φετος ο Μιχαλακης επρεπε να εχει αδεια τα ρεζερβουαρ του. ΑΡΑ οπως βλεπουμε δεν φταει η μια ή η αλλη ομαδα. Η καθε μια τραβηξε τον δρομο της. Απο εκει και περα ειναι θεμα της FIA να παρει αποφασεις για το επομενο πρωταθλημα, μιας και σε αυτο τωρα δεν μπορει να αλλαξει τπτ. Αν συνεχισει ετσι η Φορμουλα προβλεπω να μην την βλεπει κανενας μας.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω συμφωνω οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης ειναι της FIA με τις χαζοαλλαγες στους κανονισμους που σκποευουν σε δηθεν ανταγωνιστικο πρωταθλημα .

Απο τοτε που εγιναν 2 οι κατασκεβαστες ελαστικων βλεπουμε ολο κε περισσοτερο ενα πρωταθλημα ελαστικων και οχι αυτοκινητων .

Χθες ομως οι ομαδιτσες της Michelin πληρωσαν την μανια τους να φανε ολες μαζι τη Ferrari .Ζητουσαν επιμονα ολο και λιγοτερο χρονο για δοκιμες στα ελαστικα και δημιουργησαν ενα αθλιο group του οποιου τα αποτελεσματα ειδαμε χθες ... Ενα προβλημα αποδοσης των Michelin μας εδειξε την επιπολαιοτητα των ομαδων που τα χρησιμοποιυν .

Πιστευω οτι ο μονος που φταιει για αυτο το αθλιο θεαμα ειναι οι ομαδες που αποχωρησαν .

Η ευθηνη της Michelin ειναι η κακη αποδοση των ελαστικων . Αν ετρεχαν και επερναν κακη θεση τοτε ναι ... φταιει η Michelin για την κακη θεση .

Το χειροτερο απο ολα ειναι οτι επαληθευτηκε η υπαρξη της κλικας των Michelin και ουτε μια ομαδιτσα δε τολμησε να τρεξει και ας εβγαινε τελευταια ή ας αλλαζε λαστιχα για λογους ασγαλειας ή ας εγκατελειπε ....

Τελος , η FIA φταιει για την καταντια σε πρωταθκημα ελαστικων , αλλα χθες καλα εκανε και συνεχισε τον αγωνα .

PS : θα παει κανεις Κωνσταντινουπολη ?? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Helly

Bαλε Michelin ειναι προιον εξελιξης της formula 1 :woot:

Καλά έτσι και αλλιώς Michelin θα βάλω...

Αρχική απάντηση από Fireknight

ο μονος που φταιει για αυτο το αθλιο θεαμα ειναι οι ομαδες που αποχωρησαν

Θα συμφωνήσω απόλυτα...

Όπως είπα και πιο πάνω η FIA αντιμετώσησε άψογα την κατάσταση χθες, αλλά κακώς την άφησε να πάει εκεί...

Και φταίει όχι λόγο των καινούργιων κανονισμών, αλλά γιατί δεν τους επέβαλε όπως θα έπρεπε.

Γενικά οι νέεοι κανονισμοί ήταν αυτοί που έδωσαν ενδιαφέρον στο άθλημα, οπότε ας μην παραπονιόμαστε συνέχεια.

Μην μου πει κανεις οτι τα αυτοκίνητα με τα ελαστικά της Michelin που τερμάτησαν είχαν ελαστικά "φαγωμένα" όπως προβλέπετε από τους κανονισμούς;

Που ήταν εκεί η FIA να επιβάλει πρόστιμα και τιμωρίες;

Εκεί φταίει. Αν είχε ελένξει όπως θα έπρεπε τις εταιρίες θα επέβαλλαν και αυτές με τη σειρά τους στη Michelin να φτιάξει ελαστικά πιο ανθεκτικά (γιατί στο τέλο τέλος αυτές ζημιώνονται) και σίγουρα δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ.

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση προς ολους του ειδικους επι των ελαστικων, επειδη υπαρχουν αρκετοι βλεπω εδω μεσα:

γιατι εσκασαν τα Michelin στη συγκεκριμενη στροφη και οχι σε αλλη;

hint: η απαντηση βρισκεται χωρις καν αναζητηση στο google, απαντησεις του στυλ "χαμηλη αποδοση" θεωρουνται off topic.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ερωτηση προς ολους του ειδικους επι των ελαστικων, επειδη υπαρχουν αρκετοι βλεπω εδω μεσα:

γιατι εσκασαν τα Michelin στη συγκεκριμενη στροφη και οχι σε αλλη;

hint: η απαντηση βρισκεται χωρις καν αναζητηση στο google, απαντησεις του στυλ "χαμηλη αποδοση" θεωρουνται off topic.

Ηταν πιο μαλακά ελαστικα που δεν αντεχαν πολυ μεγαλη πιεση .

Σε εκεινη τη στροφη το οδοστρωμα ειναι μαπα και τα αυτοκινητα επιταχυνουν παρα πολυ οποτε τα λαστιχα δεχονται πολυ μεγαλη πιεση που σε συνδιασμο με το μαπα οδοστρωμα μπορει να εχει το αποτελεσμα που ειδαμε ..... νομιζω :D :D

Link to comment
Share on other sites

Hint 1: λογια δικα τους, το αγωνιστικου διευθυντη της Michelin.

Hint 2: υπαρχει τεχνικη αναλυση για το θεμα.

δεν προσπαθω να το παιξω εξυπνος, αλλα διαβαστε και δημιουργηστε αποψη απο ολα τα δεδομενα, και οχι απο τις μπαρουφες του εκαστοτε ανενημερωτου δημοσιογραφισκου.

μετα μπορειτε να αρχισετε το flamming ξανα. αν και δε νομιζω να εχετε ιδιαιτερη ορεξη αν δειτε την τεχνικη αναλυση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

Hint 1: λογια δικα τους, το αγωνιστικου διευθυντη της Michelin.

Hint 2: υπαρχει τεχνικη αναλυση για το θεμα.

δεν προσπαθω να το παιξω εξυπνος, αλλα διαβαστε και δημιουργηστε αποψη απο ολα τα δεδομενα, και οχι απο τις μπαρουφες του εκαστοτε ανενημερωτου δημοσιογραφισκου.

μετα μπορειτε να αρχισετε το flamming ξανα. αν και δε νομιζω να εχετε ιδιαιτερη ορεξη αν δειτε την τεχνικη αναλυση.

Να καταλαβω δλδ,ειπε κανεις οτι τα λαστιχα ακομα κ φρεσκα μπορει να σκασουν στην στροφη αυτη?????

Υπονοεις οτι δε ειναι θεμα φθορας αλλα κατι αλλο??

Link to comment
Share on other sites

Το ζήτημα είναι απλό. Τα αμάξια αυτά έχουν αρνητική άνωση->όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη η πίεση. Το φαινόμενο αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στο πίσω μέρος λόγω αεροδυναμικής πίεσης από τις περισσότερες και πιο κάθετες πτέρυγες.

Στην Ινδιανάπολη αν και έχει αυτή την ατελείωτη τέρμα γκάζι κατάσταση ,η διαμόρφωση του εσωτερικού τμήματος που φτιάχτηκε ειδικά για την φόρμουλα επιβάλλει τη χρήση πολλών πτερύγων γιατί τις αργές στροφές θα τις πέρνανε με 5 χαω αλλιώς.

Έχουμε λοιπόν και κλαίμε.

Πολλές πτέρυγες πίσω->μεγάλη αεροδυναμική πίεση στο πίσω μέρος->μεγάλη πίεση στα λάστιχα (ίσως και πάνω από 2 τόνους συνολικά)

Αν λοιπόν ο σκελετός του ελαστικού δεν είναι στιβαρός και τρώει 1-2 τόνους την ώρα που στρίβει - παραμορφώνεται - με 300 χαω ,τι ακριβώς περιμένεις να γίνει?

Είναι θέμα σκελετού και όχι γόμας και γιαυτό και δεν μπορούσε κανένας να ρισκάρει. Μπορεί να έσπαγε στον πρώτο γύρο ή στον 70ό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael

Να καταλαβω δλδ,ειπε κανεις οτι τα λαστιχα ακομα κ φρεσκα μπορει να σκασουν στην στροφη αυτη?????

Υπονοεις οτι δε ειναι θεμα φθορας αλλα κατι αλλο??

Προφανώς και αυτή τη φορά δεν είιναι θέμα φθοράς.

Στο Ralf που έσκασε το λάστιχο στα δοκιμαστικά ήταν θέμα φθοράς;

Βασικά είναι περίπου αυτό που εγραψε ο schumifer. Αλλά κακώς εστιάζει μόνο στην αεροδυναμική πίεση. Το θέμα εκεί δεν είναι μόνο η πίεση που δέχεται το ελαστικό από την κάθετη δύναμη που ασκείτε, αλλά και το γεγονώς οτι έχουμε στροφή. Όταν ένα μονοθέσιο περνάει από εκεί με περίπου 300 χλμ/ώρα η πίεση δεν ασκείται ομοιόμορφα και στους δύο τροχούς, αλλά επιβαρύνει κυρίως τον πίσω αριστερό. ’ρα λοιπόν για να διορθώσω λίγο αυτά που έγραψε ο schumifer, είναι η πίεση λόγω κάθετης αεροδυναμικής δύναμης, αλλά είναι στον ένα τροχό κυρίως.(Αλλιώς θα είχαμε το ίδιο πρόβλημα και σε άλλες πίστες που τα αυτοκίνητα 300ίζουν)

Αρχική απάντηση από .38-.45

ερωτηση προς ολους του ειδικους επι των ελαστικων, επειδη υπαρχουν αρκετοι βλεπω εδω μεσα:

γιατι εσκασαν τα Michelin στη συγκεκριμενη στροφη και οχι σε αλλη;

hint: η απαντηση βρισκεται χωρις καν αναζητηση στο google, απαντησεις του στυλ "χαμηλη αποδοση" θεωρουνται off topic.

Η απάντηση νομίζω πως έχει δοθεί, και μάλιστα χωρίς Google...

Απλή λογική είναι.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι, εντελώς φιλικά: Δεν είναι λίγο ειρωνική η έκφραση: "ειδικους επι των ελαστικων" που χρησιμοποιείς; Πολλοί δεν ξέρουν, πολλά που έχουν γραφτεί εδώ είναι εντελώς άκυρα... Ωστόσο γαιτί είσαι έτσι; Συζήτηση γίνεται, αν θεωρείς οτι μπορείς να εξηγήσεις κάτι στους άλλους που δεν το ξέρουν ή μπορεί να μην έχουν καταλάβει ή αντιληφθεί, εξήγησέ το και μην τους την λες έτσι. Δεν νομίζω οτι πηρε κανείς το ύφος του ειδικού...

Εντελώς φιλικά...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.