Jump to content



Εξηγήστε μου τι παίζει με τις καμπίνες VDSL


Recommended Posts

1 hour ago, Gregorypeg1000 said:

Να στα πω πρόχειρα για να καταλάβεις τι παίζει μιας και έκανα την πρακτική μου σαν "τεχνικός" v odaf one( ανάθεμα τον τεχνικό, για ηλεκτρολόγους μας έχουν στην ουσία )

Να στα πω πρόχειρα για να καταλάβεις τι παίζει μιας κι έιχα γνωρίσει έναν τύπο σε ένα μπαρ που μου 'πε ότι έκανε την πρακτική του...

 

 

1 hour ago, Gregorypeg1000 said:

Έχω δει τεχνικούς και απο

Μου 'πε ότι είχε δει τεχνικούς και από...

:-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, salde said:

Να στα πω πρόχειρα για να καταλάβεις τι παίζει μιας κι έιχα γνωρίσει έναν τύπο σε ένα μπαρ που μου 'πε ότι έκανε την πρακτική του...

 

 

Μου 'πε ότι είχε δει τεχνικούς και από...

?

Χαχα. Σωστός , αν το δει κάποιος mod θα του μαι υπόχρεος αν το κάνει edit.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, gdp77 said:

Πίστεψέ με, το έχω... Δεν θα πω περισσότερα, αλλά φαντάσου ότι επί μια 10ετία έγγραφά μου τα διαβάζουν υπουργοί και άνθρωποι με δυνατότητες να με στείλουν σε χαντάκια...

δεν αφορά εσένα ούτε τον άμεσο αποδέκτη των όσων γράφεις. Ο λόγος που τέτοιου είδους αιτήματα καλό είναι να γράφονται σε επίσημο τόνο και χωρίς περιττές υποθέσεις είναι για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν απροβλημάτιστα (για εσένα και την υπόθεσή σου) σε περίπτωση που κλιμακωθούν τα πράγματα ενώπιον επίσημης αρχής ή και δικαστηρίου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

v odaf one
v..odaf__ one 

vo-daf_one.
vo_daf one - win d
vo-daf+one/w_in_d

Δεν καταλαβα, σε ποια εταιρεια αναφερεσαι?

Spoiler

TrollFace.jpg

 

Έγινε επεξεργασία από Simon
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gdp77 said:

Σημαντικές οι πληροφορίες σου... Εντελώς κατά τύχη με πήραν τηλέφωνο μόλις από voda να μου πουν ότι έχει 2 μέρες περιθώριο ο OTE να το φτιάξει. Τους επισήμανα το ιστορικό και τους ζήτησα γραπτώς να μου αναφέρουν ποια η βλάβη, τους εξήγησα ότι οι γείτονες δεν έχουν πρόβλημα, αναρωτήθηκα πώς εγώ έχω συνέχεια προβλήματα κτλ. Μου είπε η αρμόδια ότι αν θέλω γραπτή αναφορά της βλάβης πρέπει να το αιτηθώ γραπτώς και όταν την ρώτησα «πώς αφού δεν έχετε email επικοινωνίας» με έβαλε στην αναμονή για να το μάθει! Φανταστείτε η εργαζόμενη στην voda δεν γνωρίζει το email επικοινωνίας και πώς να το γνωρίζει αφού το έχουν προφανώς κρυφό για να αναγκάζεσαι να παίρνεις στο support και να χρεώνεσαι. Απλά απατεώνες. Αυτά δεν τα βλέπει η αρμόδια επιτροπή ή ασχολείται μόνο με μπούρδες; Τους ετοιμάζω τώρα ένα έγγραφο αίτημα για να ενημερωθώ γραπτώς για τη βλάβη και να δω πώς θα μου απαντήσουν στο αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι την προηγούμενη φορά έκαναν ένα μηνα να την αποκαταστήσουν (ποιες 2 μέρες και κουραφέξαλα) και επίσης στο γεγονός ότι οι πελάτες ΟΤΕ δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Και άλλα πολλά θα τους γράψω gdp77's style να δούμε τι θα πουν....

 

Ας ξεκινήσουμε από το βασικό: Για βλάβες Vodafone θα καλείς στο 13840 που είναι πλέον υποχρεωτικά χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα.

 

Επίσης, όπως είπε και ο @salde κάθε δεδομένη τηλεφωνική γραμμή τερματίζει σε συγκεκριμένη καμπίνα. Εάν αυτή είναι παλαιού τύπου (KV/καφάο) τότε ανήκει στον ΟΤΕ, όπως και όλο το δίκτυο χαλκού. Εάν είναι αναβαθμισμένη σε mini-DSLAM για να δίνει VDSL, τότε μπορεί να ανήκει σε οποιονδήποτε πάροχο. Αυτός νοικιάζει χονδρικής την πρόσβαση και στους άλλους. Εν γένει είναι απλούστερο σε περίπτωση βλάβης ο πάροχος δικτύου να είναι και ο ιδιοκτήτης της καμπίνας. Έτσι γλιτώνεις τα πολλά συνδυαστικά ραντεβού και τις καθυστερήσεις, αφού ο ΟΤΕ μπλέκεται μόνο τα τελευταία μέτρα (καμπίνα-σπίτι) και αυτά τα προβλήματα διορθώνονται πιο εύκολα. Η καμπίνα μετά πηγαίνει με οπτική του παρόχου στο Αστικό Κέντρο.

 

Ειδικά σε περιπτώσεις όπως τη δική σου (σχεδόν σίγουρα η καμπίνα είναι αναβαθμισμένη του ΟΤΕ και ο πάροχος δικτύου Vodafone) η Vodafone έχει πάρει συγκεκριμένες πόρτες από τον ΟΤΕ. Εκεί δεν είναι τετριμμένο να σου αλλάξουν πχ ζεύγος και να παρακάμψουν εντελώς το πρόβλημα. Πρέπει ο ΟΤΕ να το εντοπίσει και να το διοθρώσει. Εγώ πάντως θα επέμενα στη Vodafone να ζητήσουν αλλαγή ζεύγους, αφού το πρόβλημα δεν διορθώνεται μετά από τόσα αιτήματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θέμα: Επαναλαμβανόμενες βλάβες VDSL

 

Αξιότιμοι κύριοι,


Ονομάζομαι xxxxxxxxx xxxxxxxxxx και χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες της Vodafone για 2 δεκαετίες
περίπου (από την εποχή της «Πάναφον»). Τα τελευταία 10 χρόνια έχω μετακομίσει στη
διεύθυνση που αναγράφεται στο τμήμα αποστολέα αυτής της επιστολής (Πάτημα Χαλανδρίου).
Εμπιστεύτηκα τις υπηρεσίες σας και στην νέα μου οικία. Δυστυχώς τότε υπήρχε η δυνατότητα
μόνο για adsl και εξαιτίας της απόστασης από το πλησιέστερο dslam (~2,3 km) οι ταχύτητες
internet που είχα ήταν 1mbps στην καλύτερη, με συχνότατες αποσυνδέσεις. Το πρόβλημα
λύθηκε μόνο όταν προσφέρατε δυνατότητες vdsl στην περιοχή μου, οπότε και αμέσως έκανα τη
μετάβαση. Χωρίς να θυμάμαι πόσα χρόνια έχουν μεσολαβήσει από τότε, είναι σίγουρα αρκετά.
Έκτοτε έχω για το μεγαλύτερο διάστημα σταθερή σύνδεση ~50mbps, αλλά ένα μόνιμο
πρόβλημα: 1-2 φορές τον χρόνο το internet χάνεται και -δεν ξέρω με ποιου ευθύνη- η
αποκατάσταση αργεί (από μία εβδομάδα έως και σχεδόν έναν μήνα). Αυτό δεν μπορεί να
συνεχιστεί!


Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές είμαι χωρίς vdsl. Ως συνήθως, μετά από δύσκολα
καιρικά φαινόμενα (δυστυχώς η περιοχή μου είναι «ανοικτή» στον καιρό) η γραμμή πέφτει
(τηλέφωνο έχω κανονικά) και πρέπει να ξεκινήσω τη συνήθη διαδικασία: Να πάρω τηλέφωνο
στο support, να περιμένω στην αναμονή, να μιλήσω με κάποιον υπάλληλό σας που συνήθως θα
με περάσει από όλα τα κλασικά (reset router, αποσύνδεση τηλεφώνων, αποσύνδεση
συναγερμού κτλ), για να διαπιστώσει το πρόβλημα, για να κλείσει ραντεβού με τεχνικό της
vodafone που θα πρέπει να έρθει σπίτι μου για να επιβεβαιώσει ότι εγώ δεν έχω πρόβλημα
εντός της οικίας μου (όταν μπορώ και εγώ να είμαι σπίτι γιατί δουλεύω), για να στείλει ticket
στον ΟΤΕ, για να στείλει τους δικούς του τεχνικούς στην καμπίνα και να λυθεί το πρόβλημα αφού
παρέλθουν από κάποιες μέρες έως και κάποιες εβδομάδες.


Η επανάληψη όλων των παραπάνω, αντιλαμβάνεστε, ότι έχει γίνει μονότονη και κουραστική.
Πολύ περισσότερο δε, όταν αντιλήφθηκα ότι οι γείτονές μου με OTE vdsl δεν έχουν πρόβλημα!
Από την ίδια καμπίνα παίρνουμε internet! Έτσι, εγκατέλειψα και τη θεωρία μου ότι φταίνε τα
ακραία καιρικά φαινόμενα (η αλήθεια είναι ότι οι διακοπές συνήθως συμβαίνουν μετά από
ακραία καιρικά φαινόμενα) και αρχίζω να πιστεύω ότι κάποιος τρίτος «πειράζει» τη
συνδεσμολογία στην καμπίνα. Φυσικά αυτό είναι εικασία και δεν μπορώ να έχω αποδείξεις. Για
να αποκτήσω λοιπόν γνώση του τι πραγματικά συμβαίνει, παρακαλώ να μου απαντήσετε
εγγράφως στα παρακάτω ερωτήματα:


1) Ποια η αιτία της βλάβης (βλ. έγγραφο στο τέλος) που αντιμετωπίζει η γραμμή μου τώρα και
ποια η πορεία αποκατάστασης;
2) Έχετε γνώση του ιστορικού βλαβών της γραμμής μου; Αν ναι, τότε πώς εξηγείτε τη
συχνότητα των βλαβών και αν ο μέσος πελάτης vodafone vdsl αντιμετωπίζει τον ίδιο αριθμό
βλαβών ανά έτος;
3) Εφόσον οι βλάβες που αντιμετωπίζει η γραμμή μου είναι άνω του φυσιολογικού, τι κάνετε
εσείς ως εταιρεία για να διασφαλίσετε την ποιότητα υπηρεσιών που απολαμβάνω εγώ ως
πελάτης σας; (π.χ. διαμαρτυρία στον OTE ή λοιπές τεχνικές ενέργειες).
4) Υπάρχει περίπτωση να παρεμβαίνει κάποιος στη δικιά μου σύνδεση στην καμπίνα χωρίς να
το γνωρίζετε;
5) Πώς εξηγείτε ότι από την ίδια καμπίνα οι συνδρομητές OTE δεν έχουν πρόβλημα ενώ εγώ
έχω;
6) Για ποιο λόγο δεν έχετε σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα σας email για παράπονα και
έγγραφες καταγγελίες και πρέπει να μου δώσει email η τηλεφωνήτρια, η οποία μάλιστα δεν το
γνώριζε και έπρεπε να με βάλει στην αναμονή 5 λεπτά για να το μάθει;

 

Μετά τιμής,
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.