Deus Δημοσιεύτηκε Μάϊος 31, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 31, 2019 (edited) Καλημέρα έχω στο αυτοκίνητο ένα OEM κινέζικο android head unit 2DIN με τα παρακάτω χαρακτηριστικά Spoiler OS: Android 8.1.0 CPU: Intel Airmont eight-core 1.87GHz SC9853i Ram: LPDDR4 4GB Rom: Samsung 32GB Radio chip: TEF6686 AMP IC: TDA7851 Screen: IPS 9 Inch (220mm*130mm) 1024*600( 4K video display support) 4GLTE MicroSIM Card Slot Built-in DSP SPDIF Digital Audio Output Και διαφορα αλλα... Έχω παρατηρήσει πως ο cpu ζεσταίνεται πολύ και σχετικά εύκολα. Με γύρω στους 25 -23 θερμοκρασία περιβάλλοντος και το αυτοκίνητο σε σκιά στο χαλαρό ακούγοντας radio κυμαίνεται 70-76C αν παίζει video ξεπερνάει τους 80c και με με google maps κυμαίνεται από 87c μέχρι και οριακά πάνω από τους 90c, αν σφίξουν οι ζέστες και μείνει στον ήλιο φαντάζομαι θα κατοσταρίζει για την πλάκα... Ίσως να γίνετε και τώρα αν ανοίξω gps και video player ταυτόχρονα σε split screen η PinP mode δεν το έχω δοκιμάσει. Spoiler Δυστυχώς οι κινέζοι δεν έβαλαν κάποιον ανεμιστήρα στο case της συσκευής όπως έχουν τα επώνυμα η έστω κάποια ψήκτρα στον cpu, με μια αναζήτηση είδα ότι τα κινεζικα car android head units έχουν θέμα με τις υψηλές θερμοκρασίες cpu δεν είναι μεμονωμένο πρόβλημα μόνο σε αυτό που έχω. Από ότι είδα πάνω από την board του cpu έχει ένα μεταλλικό καπάκι- λαμαρίνα που μοιάζει σαν heatspeader και RF shield. Μια πρώτη σκέψη ήταν να βάλω μια μικρή αλουμινένια ψήκτρα πάνω στο heatspeader - shield με adhesive thermal paste και να αφαιρέσω το πάνω καπάκι ή ακόμα κάνω μια τρύπα στο πάνω καπάκι και να βιδώσω έναν ανεμιστήρα η και τα 2 heatshink + ανεμιστήρα. Πιστεύετε αξίζει τον κόπο να το δοκιμάσω? κάποια άλλη ιδέα... έχει δοκιμάσει κανείς κάτι ανάλογο? Βρήκα μια photo στο net από παρόμοια 2 din συσκευή ίδιο hardware,για άλλο αυτοκίνητο, εσωτερικά είναι ίδιο Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2019 από Deus Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάϊος 31, 2019 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2019 Για δες εδώ μήπως πάρεις ιδέες 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Μάϊος 31, 2019 Author #3 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2019 Thanks! Από ότι φαίνεται κάνει δουλειά. Παρήγγειλα από ebay 2 aluminium heatsinks 40x40x30mm και μια AG Termoglue Adhesive thermal paste φαίνεται κάπως ποιο επώνυμη οι άλλες είναι εντελώς κινέζικες Το μεταλλικό καπάκι πάνω από τον cpu έχει διαστάσεις περίπου 80x40mm αλλά δεν ξέρω αν βγαίνει η αν πρέπει να το βγάλω σε περίπτωση που είναι και emi- rf shield Αν αφαιρείται θα βάλω ανάμεσα στον cpu και το καπάκι κανονική thermalpaste Aπό ανεμιστήρες δεν ξέρω τι είναι καλύτερα να βιδώσω 2 noctua 40mm πάνω στις ψύκτες και να το αφήσω ανοιχτό χωρίς το επάνω καπάκι η να το τρυπήσω και να βάλω έναν 60 - 90mm fan και να αφαιρέσω το κάτω για να έχει airflow Αν βάλω 2 noctua 40mm στα 5v σαν αυτούς του video και τραβήξω ρεύμα από τα usb headers κάτω από την πλακέτα θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? Αν βάλω 12v fan το αυτοκίνητο δίνει 13.5 ίσως μερικές φορές κοντά και στα 14v οι 12v θα αντέξουν η θα καούν νωρίς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Μάϊος 31, 2019 Author #4 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2019 (edited) Βρήκα ένα video ίδια μάρκα head unit για το ίδιο αυτοκίνητο - ίδιο καλούπι αλλά παλιότερο μοντέλο μάλλον με intel sofia cpu χωρίς DSP Από ότι φαίνεται χωράει και 12cm fan από πάνω και έχει αρκετό ύψος για να χωρέσει ψήκτρα και μερικά άλλα παρόμοια Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2019 από Deus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Μάϊος 31, 2019 Author #5 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2019 (edited) Έκανα μια δοκιμή να δω που θα φτάσει με το CPU Throttling test Με το a/c ανοιχτό σε λιγότερο από 5 λεπτά έφτασε 97c το σταμάτησα εκεί για να μην γίνει γίνει κάρβουνο... Throttle δεν είδα αλλά άνετα φτάνει τους 100c και παραπάνω πιστεύω... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2019 από Deus Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούνιος 2, 2019 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2019 Ειναι κλειστος ο χωρος και δεν αεριζεται. Σιγουρα θελει ανεμιστηρα Αν φοβασαι τα 14V (και το θορυβο) βαλε μια αντισταση σε σειρα στο κυκλωμα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούνιος 2, 2019 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2019 (edited) Ερώτηση πρώτη : πιστεύουμε το software thermometer? Ερώτηση δεύτερη : ενοχλείται ο επεξεργαστής; Ερώτηση τρίτη : είναι δυνατόν να μην έχει ενσωματώσει η ιντέλα κάποιο throttle ή κάποια προστασία επεξεργαστή; Επίσης δοκίμασε και χωρίς 4G Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 2, 2019 από schumifer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούνιος 6, 2019 Author #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2019 για το πρώτο δεν είμαι και 100% σίγουρος αλλά και άλλες εφαρμογές που κατέβασα από playstore τα ίδια δείχνανε κράτησα μια που φαίνεται ποιο συμμαζεμένη δεν ξέρω τι όρια έχει και δεν κατάφερα να βρω κάτι σχετικό αλλά πιστεύω είναι κοντά γενικά στα ηλεκτρονικά εξαρτήματα όπως οι πυκνωτές δεν τους αρέσει η υψηλή θερμοκρασία και σίγουρα τα κινέζικα των 300 euro δεν θα έχουν και την καλύτερη ποιότητα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων οι γνωστές εταιρίες όπως η pioneer kenwood alpine... κάτι παραπάνω θα ξέρουν που σε πολλά μοντέλα τους συνήθως τα ακριβά έχουν και fan με η χωρίς sim δεν έχει διαφορά τις πρώτες μέρες δεν είχα βάλει sim και τα ίδια έδειχνε Γενικά από ότι διάβασα τα κινέζικα που ζεσταίνονται αρκετά δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής συνήθως γύρω στα 2-3 χρόνια ίσως να μην προσφέρει και τίποτα να το κρυώσω λίγο στην λειτουργία προβλήματα δεν έχει, ίσως και να την βγάλει για περισσότερα χρόνια Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιούνιος 7, 2019 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2019 Μία άσχετη ερώτηση. Πόση ώρα κάνει να ενεργοποιηθεί η οθόνη από τη στιγμή που βάζεις το κλειδί στη μίζα; Ένας από τους λόγους που φοβάμαι να ασχοληθώ με την οθόνη είναι αυτός. Το εργοαστασιακό proprietary ανοίγει σχεδόν στιγμιαία. Το Android για να κάνει εκκίνηση δεν καθυστερεί; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούνιος 9, 2019 Author #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 (edited) έχει στο menu 2 επιλογές μια να μπαίνει σε standby mode όταν κλείνω τον διακόπτη για να ανοίγει άμεσα μόλις τον γυρίσω στο on εκεί κάνει 1 με 2 sec max να ανοίξει και ανοίγει όπως ήταν όταν έκλεισε με ότι εφαρμογή είχα να τρέχει πχ gmaps, radio, video player.... μέχρι 2 - 3 μέρες που το έχω αφήσει το αυτοκίνητο δεν είδα την μπαταρία να πέφτει παρόλο που είναι παλιά 3 χρόνια + έχω και μόνιμα το bluetooth ELM327 OBDII adapter κουμπωμένο για παράδειγμα όταν το σβήνω η μπαταρία δείχνει 12.6 12.7 και μετά από 2 μέρες που μπαίνω στο αμάξι δείχνει normal 12.3 με 12.4 Έχει canbus module που συνεργάζεται με τον εγκέφαλο του αυτοκίνητου και δεν επιτρέπει να πέσει η μπαταρία έχω δει άλλα όμως που ρίχνουν τις μπαταρίες σε standby mode γιατί είτε δεν έχουν can η δεν συνεργάζεται σωστά Στα VW τις εποχής 05 με 08 υπήρχαν νομίζω διαφορετικοί εγκέφαλοι ανάλογα τον εξοπλισμό του αυτοκίνητου άλλοι συνεργαζόταν σωστά χωρίς απώλειες και άλλοι oxι Σε αυτό οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι συνεργάζεται σωστά Αν το ρυθμίσω να σβήνει χρειάζεται 20 με 25 sec να bootarei Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2019 από Deus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούνιος 9, 2019 Author #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 (edited) * Σε αυτό οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι συνεργάζεται σωστά γιατί όταν κλείσω τον διακόπτη χωρίς να τραβήξω το κλειδι συνεχίζει να παίζει το radio ακόμα για 5-10 λεπτά μέχρι ο εγκέφαλος άνεσης να το κλείσει αυτόματα και να μπει σε standby όπως έκανε και το εργοστασιακό μαζί με ότι άλλο έχει μένει ανοιχτό πχ πλαφονιέρες, φώτα, οθόνη στο καντράν... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2019 από Deus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούνιος 10, 2019 Author #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2019 (edited) Έκανα σήμερα την εγχείρηση στο κινέζικο μιας και είχαν έρθει όλα τα parts Η πλακέτα του cpu δεν βγαίνει όπως στα παλιότερα μοντέλα είναι κολλημένη όπως επίσης και το heatspreader Στο καπάκι δεν γινόταν να μπει ανεμιστήρας γιατί από επάνω του έχει μια πλαστική βάση του ταμπλό και θα τον κάλυπτε οποτε και το ξήλωσα μόνιμα Πρόβλημα από σκόνες δεν υπάρχει μιας και το παλιό radio δεν ήταν από επάνω σκονισμένο ανεμιστήρες έβαλα 2 NOCTUA NF-A4X20 FLX μαζί με 2 "ανταπτορες" ΝΑ-RC10 (51ohm) για να περιορίσω κάπως τα ποιο πολλά volt που δίνει το δυναμό maximum έχω δει 14.5 για λίγο αν η μπαταρία πέσει κάτω από 11.8 συνήθως στέλνει γύρω στα 13-13.5 Για ρεύμα δεν ήθελα να κάνω κολλήσεις πάνω στη πλακέτα και χρησιμοποίησα ένα Y fan spliter τράβηξα +12 από το ACC που παίρνει τάση μέσω του canbus decorder όταν ανοίξει το radio Εκανε αρκετή δουλειά έριξε τις θερμοκρασίες κατακόρυφα stock σε load test έφτανε τους 97 σε 5 λεπτά και τώρα από τα 3 λεπτά μέχρι και τα 10 που το δοκίμασα ήταν σταθερά 58 σε κανονική χρήση είναι +9 με +12 από την θερμοκρασία χώρου χοντρικά γύρω στους 40 βαθμούς κάτω Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2019 από Deus 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούνιος 11, 2019 #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2019 εντυπωσιακές διαφορές, ωραία δουλειά! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούνιος 12, 2019 Author #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2019 Το δοκίμασα σήμερα στον δρόμο για να δω αν όλα πάνε καλά και αν είναι στη θέση τους αλλά αυτή την φορά με το ac ανοιχτό Πίσω από το head unit είναι το evaporator του ac και από πάνω - κάτω περνούν τα κανάλια των αεραγωγών με αποτέλεσμα οι ανεμιστήρες να σπρώχνουν κρύο αέρα και vα αποκτήσει ακόμα ποιο extreme cooling από ότι υπολόγιζα 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now