Jump to content



Diesel Euro IV στη Θεσσαλονικη. Επιτρεπεται?


harrycfbak

Recommended Posts

Καλησπερα! 

Κατοικώ στην Ουγγαρία, αλλά κατεβαίνω παρα πολυ συχνα με αυτοκινητο στην Ελλαδα και για αυτο τον λογο, πουλησα το βενζινοκινητο που ειχα, με σκοπο να αγορασω ενα πετρελαιου. Απο οτι διαβασα ομως, σε Θεσσαλονικη και Αθηνα εχει απαγορευτει η χρηση ντιζελ αυτοκινητων Euro V και κατω. Επομενως εχω μεινει λιγο μπερδεμενος, καθως οταν κατεβαινω στην πατριδα, συνηθως μενω για αρκετο καιρο και περναω συχνα και απο Θεσσαλονικη. Το budget μου, δυστυχως δεν μου επιτρεπει να αγορασω πολυ καινουργιο μοντελο, επομενως δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο προφανως με Ουγγρικες πινακιδες θα ειναι και εδω δεν εχουν απαγορευθει τα ντιζελ ακομα. Μπορειτε να με βοηθησετε? Τι να κανω? Βρισκομαι πριν την αγορα αυτοκινητου και εχω μπερδευτει. Δεν θελω να κυκλοφορω παρανομα προφανως και ουτε να την πατησω. 

Επισης, θα ρωτησω εγω εδω στην ασφαλιστικη, αλλα αν θελω να κατσω καποιους παραπανω μηνες, υπαρχει καποιο οριο? 

Σας ευχαριστω πολυ! 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι σύμφωνα με το νόμο 4030/2011 και το άρθρο 50, ταξινομούνται αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ επιτρέπεται παράλληλα και η μετακίνηση αυτών των αυτοκινήτων στις δύο πόλεις. Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται είναι να διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro 5, 6.

Αυτό σημαίνει πως αυτοκίνητα Euro 4 ή παλαιότερη τεχνολογίας απαγορεύεται να κυκλοφορούν στις δύο αυτές πόλεις. Έτσι όσα αυτοκίνητα έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2009 και πίσω δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν.

 

 

https://www.newsbeast.gr/car/arthro/3427313/pia-diesel-aftokinita-apagorevete-na-kikloforoun-se-athina-ke-thessaloniki



 

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο θα έχει ξένες πινακίδες. Δε νομίζω πως τίθεται καν θέμα συζητήσεως.

 

Εκτός αν πρέπει οποιοσδήποτε τουρίστας που περνάει με αυτοκίνητο από τη Θεσσαλονίκη να κάτσει να διαβάσει τη δική μας νομοθεσία για τα diesel.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονιμος κατοικος, ακομα και στο διαστημα που θα βρισκεται στην Ελλαδα λεει το παλικαρι οτι απλα περναει συχνα απο την πολη.

Αν παλι θελει κανεις επισημη επιβεβαιωση - πληροφοριες αν βγαλει "γραμμη" :hehe: ας παρει τηλ στο 2310566194.

 

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτηκα να γραψω οτι θα ειναι σα τουριστας και λογικα δε θα εχει θεμα, αλλα δε ξερω αν και η διελευση μεσα στη πολη εστω και σαν τουριστας τον κανει παρανομο με κατηγοριας 4. 
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δικηγορος του Διαβολου τωρα...

 

Θεωρητικα  οι τουριστες πρεπει να ειναι ενημεροι για νομους που διεπουν την χωρα που πανε ή να τους ενημερωσει η αναλογη ΕΛΠΑ τους. 
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@jax7480 Και τα 2 τηλεφωνα ειναι της τροχαιας Θεσσαλονικης απλα το δευτερο ειναι ποιο αρμοδιο σε θεματα φορτηγων-πετρελαιων,

οπως και ναχει η τροχαια Αττικης ( 210 5284000 ) γραφειο παραβασεων (εσωτερικο τηλ 2) μου ειπε ακριβως τα ιδια, οτι απαγορευεται

η κυκλοφορια του Euro IV ακομα και ως τουριστας εντος Αθηνων - Θεσσαλονικης. Ισχυει η Ελληνικη νομοθεσια.

 

Και γω το βρισκω λιγο παραλογο γιατι δεν ειναι μονιμος κατοικος αλλα αν λεει ετσι ο νομος..

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, άλλο πράγμα είναι η ταξινόμηση αυτοκινήτου (έκδοση, δηλαδή, ελληνικών πινακίδων) και άλλο πράγμα η κυκλοφορία οχημάτων. 

Σύμφωνα, λοιπόν, με την Ελληνική νομοθεσία, τα diesel μέχρι και τα EURO 4 είναι απαγορευμένα σε Αθήνα και Θεσ/νίκη.

Ωστόσο, στη πράξη δεν θα σου πει κανένας ποτέ τίποτα. Δεκαετίες έρχεται κόσμος από την υπόλοιπη Ευρώπη με ντίζελ.

Ομοίως κόσμος με αγροτικά ντίζελ από την επαρχία (ΟΚ, μερικούς από αυτούς στο παρελθόν ίσως και να τους έγραφαν καμιά φορά).

Εφόσον έχεις ξένες πινακίδες δεν σε ενοχλεί κανένας. Πιο πολύ θα τους ενδιαφέρει αν είσαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού για να μην κάνεις κομπίνα με τα τέλη κυκλοφορίας, που και σε αυτό ελέγχουν κυρίως κόσμο με Βουλγαρικές-Γερμανικές πινακίδες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, harrycfbak said:

Το αυτοκινητο προφανως με Ουγγρικες πινακιδες

 

Δεν παίζει να σου κάνουν απολύτως τίποτα. Εδώ δεν μπορούν να επιβάλουν παράβαση για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, πιστεύεις αλήθεια οτι θα κάτσει κανείς να ασχοληθεί, αν το αυτοκίνητο είναι euro IV ή V ?? 

 

Δεν υπάρχει μηχανισμός επιβολής διοικητικών παραβάσεων σε οχήματα με ξένες πινακίδες. Μόνο αν εσύ πάς γυρεύοντας (δίνοντας το Ελληνικό ΑΦΜ σου) 

Έγινε επεξεργασία από colt3003
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, jax7480 said:

Εκτός αν πρέπει οποιοσδήποτε τουρίστας που περνάει με αυτοκίνητο από τη Θεσσαλονίκη να κάτσει να διαβάσει τη δική μας νομοθεσία για τα diesel.

δεν είναι σωστό αυτό που γράφεις. Αφορά όλους τους νόμους το επιχείρημα.

Πρακτικά τώρα, να είναι ενδεχόμενο να το αγνοήσουν ή έστω να μην το κυνηγήσουν με σχολαστικότητα. Αλλά ο άνθρωπος που ρωτά ενδιαφέρεται να ξέρει αν απαγορεύεται η κυκλοφορία και ποιου αυτοκινήτου, όχι τι θα κάνουν αν τον πιάσουν να παραβαίνει το νόμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, salde said:

Αλλά ο άνθρωπος που ρωτά ενδιαφέρεται να ξέρει αν απαγορεύεται η κυκλοφορία και ποιου αυτοκινήτου, όχι τι θα κάνουν αν τον πιάσουν να παραβαίνει το νόμο.

 

Φίλε Salde με μπέρδεψες. Ποια η διαφορά στα παραπάνω 2; Αν παραβαίνει το νόμο αυτόματα δεν σημαίνει πως απαγορεύεται η κυκλοφορία των Euro 4;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει διαφορά το παραβαίνω/απαγορεύεται. Αυτό που γράφω πάει σε σχόλια άλλων φίλων πιο πάνω (colt και άλλοι) ότι ακόμα κι αν απαγορεύεται δεν θα σου κάνουν κάτι. Δεν θα το ψάξουν/αν το ψάξουν και σε πιάσουν δεν θα σε τιμωρήσουν κλπ . Πιθανότατα έτσι να συμβαίνει αλλά η αρχική ερώτηση ήταν αν απαγορεύεται ή όχι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος harrycfbak έγραψε:

Τι να κανω?

 

Εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας, πάρτε ένα αυτοκίνητο με προδιαγραφές euro 5, ή euro 6. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως κάτι θα βρείτε εντός του προϋπολογισμού σας - βεβαίως, παίζει ρόλο και το μέγεθος. Η περιβαλλοντική τους ταξινόμηση προφανώς θα αναγράφεται και εκεί στην άδεια κυκλοφορίας. Ξεκινήστε από εδώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος harrycfbak έγραψε:

Απο οτι διαβασα ομως, σε Θεσσαλονικη και Αθηνα εχει απαγορευτει η χρηση ντιζελ αυτοκινητων Euro V και κατω

Βασικα ποτε δεν επιτραπηκε

 

πριν 11 ώρες, το μέλος harrycfbak έγραψε:

καθως οταν κατεβαινω στην πατριδα, συνηθως μενω για αρκετο καιρο και περναω συχνα και απο Θεσσαλονικη

Περνας ή μενεις? 

Αν δε μενεις, τοτε μιλαμε για διελευση, που δε μπορει να στο απαγορευσει κανεις

 

Αν δηλαδη θελει καποιος να βγει απο καραβι στον Πειραια για να παει πχ Βολο, δε θα του το απαγορεψει κανεις

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.