harrycfbak Δημοσιεύτηκε Μάϊος 10, 2019 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 10, 2019 Καλησπερα! Κατοικώ στην Ουγγαρία, αλλά κατεβαίνω παρα πολυ συχνα με αυτοκινητο στην Ελλαδα και για αυτο τον λογο, πουλησα το βενζινοκινητο που ειχα, με σκοπο να αγορασω ενα πετρελαιου. Απο οτι διαβασα ομως, σε Θεσσαλονικη και Αθηνα εχει απαγορευτει η χρηση ντιζελ αυτοκινητων Euro V και κατω. Επομενως εχω μεινει λιγο μπερδεμενος, καθως οταν κατεβαινω στην πατριδα, συνηθως μενω για αρκετο καιρο και περναω συχνα και απο Θεσσαλονικη. Το budget μου, δυστυχως δεν μου επιτρεπει να αγορασω πολυ καινουργιο μοντελο, επομενως δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο προφανως με Ουγγρικες πινακιδες θα ειναι και εδω δεν εχουν απαγορευθει τα ντιζελ ακομα. Μπορειτε να με βοηθησετε? Τι να κανω? Βρισκομαι πριν την αγορα αυτοκινητου και εχω μπερδευτει. Δεν θελω να κυκλοφορω παρανομα προφανως και ουτε να την πατησω. Επισης, θα ρωτησω εγω εδω στην ασφαλιστικη, αλλα αν θελω να κατσω καποιους παραπανω μηνες, υπαρχει καποιο οριο? Σας ευχαριστω πολυ!
GoMaR Μάϊος 10, 2019 #2 Μάϊος 10, 2019 Έτσι σύμφωνα με το νόμο 4030/2011 και το άρθρο 50, ταξινομούνται αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ επιτρέπεται παράλληλα και η μετακίνηση αυτών των αυτοκινήτων στις δύο πόλεις. Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται είναι να διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro 5, 6. Αυτό σημαίνει πως αυτοκίνητα Euro 4 ή παλαιότερη τεχνολογίας απαγορεύεται να κυκλοφορούν στις δύο αυτές πόλεις. Έτσι όσα αυτοκίνητα έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2009 και πίσω δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν. https://www.newsbeast.gr/car/arthro/3427313/pia-diesel-aftokinita-apagorevete-na-kikloforoun-se-athina-ke-thessaloniki
jax7480 Μάϊος 10, 2019 #3 Μάϊος 10, 2019 (edited) Το αυτοκίνητο θα έχει ξένες πινακίδες. Δε νομίζω πως τίθεται καν θέμα συζητήσεως. Εκτός αν πρέπει οποιοσδήποτε τουρίστας που περνάει με αυτοκίνητο από τη Θεσσαλονίκη να κάτσει να διαβάσει τη δική μας νομοθεσία για τα diesel. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 10, 2019 από jax7480 4
Proteas Μάϊος 10, 2019 #4 Μάϊος 10, 2019 Δεν ειναι μονιμος κατοικος, ακομα και στο διαστημα που θα βρισκεται στην Ελλαδα λεει το παλικαρι οτι απλα περναει συχνα απο την πολη. Αν παλι θελει κανεις επισημη επιβεβαιωση - πληροφοριες αν βγαλει "γραμμη" ας παρει τηλ στο 2310566194.
GoMaR Μάϊος 10, 2019 #5 Μάϊος 10, 2019 Σκεφτηκα να γραψω οτι θα ειναι σα τουριστας και λογικα δε θα εχει θεμα, αλλα δε ξερω αν και η διελευση μεσα στη πολη εστω και σαν τουριστας τον κανει παρανομο με κατηγοριας 4. 1
Proteas Μάϊος 10, 2019 #6 Μάϊος 10, 2019 Μια ενημερωση, στο 2310566194 (τροχαια) δεν γνωριζουν στο 2310566181 που με παρεπεμψε μου λενε οτι απαγορευεται να κυκλοφορησει.
Proteas Μάϊος 10, 2019 #7 Μάϊος 10, 2019 Update 2. Εχει δικιο ο @GoMaR τα ιδια μου λεει και η τροχαια Αττικης απαγορευεται να κυκλοφορησει. 2
YDinopoulos Μάϊος 10, 2019 #8 Μάϊος 10, 2019 Δικηγορος του Διαβολου τωρα... Θεωρητικα οι τουριστες πρεπει να ειναι ενημεροι για νομους που διεπουν την χωρα που πανε ή να τους ενημερωσει η αναλογη ΕΛΠΑ τους. 1
Proteas Μάϊος 10, 2019 #10 Μάϊος 10, 2019 (edited) @jax7480 Και τα 2 τηλεφωνα ειναι της τροχαιας Θεσσαλονικης απλα το δευτερο ειναι ποιο αρμοδιο σε θεματα φορτηγων-πετρελαιων, οπως και ναχει η τροχαια Αττικης ( 210 5284000 ) γραφειο παραβασεων (εσωτερικο τηλ 2) μου ειπε ακριβως τα ιδια, οτι απαγορευεται η κυκλοφορια του Euro IV ακομα και ως τουριστας εντος Αθηνων - Θεσσαλονικης. Ισχυει η Ελληνικη νομοθεσια. Και γω το βρισκω λιγο παραλογο γιατι δεν ειναι μονιμος κατοικος αλλα αν λεει ετσι ο νομος.. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 10, 2019 από Proteas
aLLoU Μάϊος 10, 2019 #11 Μάϊος 10, 2019 Καλησπέρα, άλλο πράγμα είναι η ταξινόμηση αυτοκινήτου (έκδοση, δηλαδή, ελληνικών πινακίδων) και άλλο πράγμα η κυκλοφορία οχημάτων. Σύμφωνα, λοιπόν, με την Ελληνική νομοθεσία, τα diesel μέχρι και τα EURO 4 είναι απαγορευμένα σε Αθήνα και Θεσ/νίκη. Ωστόσο, στη πράξη δεν θα σου πει κανένας ποτέ τίποτα. Δεκαετίες έρχεται κόσμος από την υπόλοιπη Ευρώπη με ντίζελ. Ομοίως κόσμος με αγροτικά ντίζελ από την επαρχία (ΟΚ, μερικούς από αυτούς στο παρελθόν ίσως και να τους έγραφαν καμιά φορά). Εφόσον έχεις ξένες πινακίδες δεν σε ενοχλεί κανένας. Πιο πολύ θα τους ενδιαφέρει αν είσαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού για να μην κάνεις κομπίνα με τα τέλη κυκλοφορίας, που και σε αυτό ελέγχουν κυρίως κόσμο με Βουλγαρικές-Γερμανικές πινακίδες. 1
colt3003 Μάϊος 10, 2019 #12 Μάϊος 10, 2019 (edited) 3 hours ago, harrycfbak said: Το αυτοκινητο προφανως με Ουγγρικες πινακιδες Δεν παίζει να σου κάνουν απολύτως τίποτα. Εδώ δεν μπορούν να επιβάλουν παράβαση για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, πιστεύεις αλήθεια οτι θα κάτσει κανείς να ασχοληθεί, αν το αυτοκίνητο είναι euro IV ή V ?? Δεν υπάρχει μηχανισμός επιβολής διοικητικών παραβάσεων σε οχήματα με ξένες πινακίδες. Μόνο αν εσύ πάς γυρεύοντας (δίνοντας το Ελληνικό ΑΦΜ σου) Έγινε επεξεργασία Μάϊος 10, 2019 από colt3003
salde Μάϊος 10, 2019 #13 Μάϊος 10, 2019 3 hours ago, jax7480 said: Εκτός αν πρέπει οποιοσδήποτε τουρίστας που περνάει με αυτοκίνητο από τη Θεσσαλονίκη να κάτσει να διαβάσει τη δική μας νομοθεσία για τα diesel. δεν είναι σωστό αυτό που γράφεις. Αφορά όλους τους νόμους το επιχείρημα. Πρακτικά τώρα, να είναι ενδεχόμενο να το αγνοήσουν ή έστω να μην το κυνηγήσουν με σχολαστικότητα. Αλλά ο άνθρωπος που ρωτά ενδιαφέρεται να ξέρει αν απαγορεύεται η κυκλοφορία και ποιου αυτοκινήτου, όχι τι θα κάνουν αν τον πιάσουν να παραβαίνει το νόμο. 1
trib Μάϊος 10, 2019 #14 Μάϊος 10, 2019 14 minutes ago, salde said: Αλλά ο άνθρωπος που ρωτά ενδιαφέρεται να ξέρει αν απαγορεύεται η κυκλοφορία και ποιου αυτοκινήτου, όχι τι θα κάνουν αν τον πιάσουν να παραβαίνει το νόμο. Φίλε Salde με μπέρδεψες. Ποια η διαφορά στα παραπάνω 2; Αν παραβαίνει το νόμο αυτόματα δεν σημαίνει πως απαγορεύεται η κυκλοφορία των Euro 4;
salde Μάϊος 10, 2019 #15 Μάϊος 10, 2019 Δεν έχει διαφορά το παραβαίνω/απαγορεύεται. Αυτό που γράφω πάει σε σχόλια άλλων φίλων πιο πάνω (colt και άλλοι) ότι ακόμα κι αν απαγορεύεται δεν θα σου κάνουν κάτι. Δεν θα το ψάξουν/αν το ψάξουν και σε πιάσουν δεν θα σε τιμωρήσουν κλπ . Πιθανότατα έτσι να συμβαίνει αλλά η αρχική ερώτηση ήταν αν απαγορεύεται ή όχι. 2
GoMaR Μάϊος 10, 2019 #16 Μάϊος 10, 2019 Απαγορευεται. Το αν τον πιασουν η ασχολουνται ειναι αλλο θεμα. Συμφωνω με @salde Στην ερωτηση παντως για το αν απαγορευεται, η απαντηση ειναι ναι.
Oric Μάϊος 10, 2019 #17 Μάϊος 10, 2019 πριν 4 ώρες, το μέλος harrycfbak έγραψε: Τι να κανω? Εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας, πάρτε ένα αυτοκίνητο με προδιαγραφές euro 5, ή euro 6. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως κάτι θα βρείτε εντός του προϋπολογισμού σας - βεβαίως, παίζει ρόλο και το μέγεθος. Η περιβαλλοντική τους ταξινόμηση προφανώς θα αναγράφεται και εκεί στην άδεια κυκλοφορίας. Ξεκινήστε από εδώ. 1
slalom Μάϊος 10, 2019 #18 Μάϊος 10, 2019 πριν 11 ώρες, το μέλος harrycfbak έγραψε: Απο οτι διαβασα ομως, σε Θεσσαλονικη και Αθηνα εχει απαγορευτει η χρηση ντιζελ αυτοκινητων Euro V και κατω Βασικα ποτε δεν επιτραπηκε πριν 11 ώρες, το μέλος harrycfbak έγραψε: καθως οταν κατεβαινω στην πατριδα, συνηθως μενω για αρκετο καιρο και περναω συχνα και απο Θεσσαλονικη Περνας ή μενεις? Αν δε μενεις, τοτε μιλαμε για διελευση, που δε μπορει να στο απαγορευσει κανεις Αν δηλαδη θελει καποιος να βγει απο καραβι στον Πειραια για να παει πχ Βολο, δε θα του το απαγορεψει κανεις
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now