Jump to content



Αγορά Μηχανής ????


ZAK

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Εγώ περιμένω να δώ και 260χ.α.ω. στο 600άρι Fazer με εμένα επάνω. Αλλά το Ζ γυμνό-ντυμένο θα πρέπει να το έχω ψιλοάνετα. Από στάση σε επιταχύνσεις και σε τελική. Μπορεί να είναι 750c.c. αλλά δεν είναι ραφιναρισμένη μοτοσυκλέτα και ο κινητήρας επίσης. Λίγο της χονδρικής το βλέπω το μοτόρι. Πάρε κόσμε ένα πράμα. Σόρρυ αλλά ανυπομονώ να κοντράρω κάποιο Ζ έτσι για την ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

καμια τυχη μεγαλε.

α.110αλογα εναντι 96-98 του fazer

β.750cc εναντι 600 αρα πιο γεματη καμπυλη ροπης και πιο χαμηλα φαινεται η ισχης στο

δρομο

γ.6ταχυτητες εναντι 5

δ.καταβολες κινητηρα απο zx9>z1000>z750 .δηλ. γαμω τα μοτερ.

ε.εξατμιση 1-4και2-3 ,4 σε 2 σε 1 για ροπη σε μεγαλητερο φασμα εναντι του κουλου 4 σε 1 σε 2 στο οποιο οφειλονται και οι 2???????? τρυπες ισχυως ,μονο και μονο για να βγαλουν 2 εξατμισεις στον ποπο.

Νταξει κι αν ειναι και λιγο προχειροφτιαγμενο, δεν πειραζει.Θα μενεις εσυ λιγο πισω να μαζευεις τα κομματια που θα ξεκολανε

:flex: :flex: :flex:

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ ξεχνάς τα κιλά σε σχέση με τους ίππους, πράγμα βασικό αν θες να το παίζεις ξερόλας!

Το Ζ750 με φέρινγκ είναι πιο βαρύ από το Fazer? Ναι 10κιλά.

Το Ζ750 με φέρινγκ έχει 110άλογα ανακοινώσημα το Fazer 98. Στον τροχό όμως, έχει 98 και το Fazer 90. Η ροπή είναι ένας παράγοντας αδιαμφησβίτητος λόγω κυβισμού αλλά μόνο για τα ρεπρίζ και λίγο από στάση, στα πολλά δε μετράει.

’σε που για αν δόσω τα λεφτά του Ζ750 με φέρινγκ για το Fazer με φέρινγκ, το 636 θα ζορίζεται. Είναι τόσο κοντά οι 2 μηχανές που ειληκρινά να κάνω κόντρα να δώ τι παίζει και άν χάσω από 750c.c. τότε στα @@ μου, διότι και 750 είναι και πιο ακριβό είναι, οπότε τι κάνω, απλά θα δόσω τη διαφορά χρημάτων για βελτιώσεις και θα το σκίζω στα ίσα, αλλά αν σκίσω το 750c.c. έτσι όπως είμαι μανίσιος τότε τι θα γίνει.....θα σκίσετε τα καλτσόνια σας?

Σιγά και το ΖΧ9 το θρυλικό....... με το GSX-R 750 το σκίζω παντού.

’σε τώρα τι να λέμε για μηχανές σε κομπιουτεράδικο forum μη φάμε και καμιά κλοτσιά από τους αδμινιστράτορες και βλέπουμε τα κοντέρ όχι σε χλμ/ώρα αλλά σε kbits/sec....:tomato: :tomato: :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre

Ρε συ ξεχνάς τα κιλά σε σχέση με τους ίππους, πράγμα βασικό αν θες να το παίζεις ξερόλας!

Το Ζ750 με φέρινγκ είναι πιο βαρύ από το Fazer? Ναι 10κιλά.

Το Ζ750 με φέρινγκ έχει 110άλογα ανακοινώσημα το Fazer 98. Στον τροχό όμως, έχει 98 και το Fazer 90. Η ροπή είναι ένας παράγοντας αδιαμφησβίτητος λόγω κυβισμού αλλά μόνο για τα ρεπρίζ και λίγο από στάση, στα πολλά δε μετράει.

’σε που για αν δόσω τα λεφτά του Ζ750 με φέρινγκ για το Fazer με φέρινγκ, το 636 θα ζορίζεται. Είναι τόσο κοντά οι 2 μηχανές που ειληκρινά να κάνω κόντρα να δώ τι παίζει και άν χάσω από 750c.c. τότε στα @@ μου, διότι και 750 είναι και πιο ακριβό είναι, οπότε τι κάνω, απλά θα δόσω τη διαφορά χρημάτων για βελτιώσεις και θα το σκίζω στα ίσα, αλλά αν σκίσω το 750c.c. έτσι όπως είμαι μανίσιος τότε τι θα γίνει.....θα σκίσετε τα καλτσόνια σας?

Σιγά και το ΖΧ9 το θρυλικό....... με το GSX-R 750 το σκίζω παντού.

’σε τώρα τι να λέμε για μηχανές σε κομπιουτεράδικο forum μη φάμε και καμιά κλοτσιά από τους αδμινιστράτορες και βλέπουμε τα κοντέρ όχι σε χλμ/ώρα αλλά σε kbits/sec....:tomato: :tomato: :tomato:

Καλα ακομα για το Fazer μιλας?Χαλια τελειως ειναι....λολ....

Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε Vagoura (a.k.a. Πάρη) τι φτιάνεις.........άσε ρε χάλια εντελώς.

Έφυγες από πάνω, όχι γιατι έχω μια επιταγή με το όνομά σου επάνω να στην έδινα......

Περιμένω το επόμενο πόστ να δώ αν κατάλαβες......

:whistling :whistling :whistling :p :P :p :hi: :hi: :hi: :devil: :devil: :devil: :innocent: :innocent: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Το zx9 τοχεις οδηγησει?δεν φανταζεσαι.

Το 636 που κολαει?120+αλογα και 160+κιλα,δεν ξερω ακριβως ποσα.ειναι ss και μαλλον εμεις θα ζοριζομαστε,εξαλου εμεις ειμαστε και οι δυο all rounders ενω αυτο ειναι σκατογκαζο στημενο απο τη μανα του.

και τα ιδια αλογα να ειχαμε παλι θα ημουν πιο γρηγορος παρα τα 10 κιλα διαφορας ακομα κι αν ημουν τα ιδια κιλα με σενα,αλλα δεν ειμαι .Ειμαι 10-12κιλα ελαφρυτερος.Ασε που τα αλογα μου τα εχω 1000 στροφες χαμηλοτερα

Το θεμα δεν ειναι τα πολλα,αλλα το πως φτανεις στα πολλα.

Οσον αφορα τις βελτιωσεις ,μονο εξατμιση απο τους λαιμους και φιλτρο σηκωνεις (πολυ ακριβη εξατμιση).μετα με το commander θα μπλεξεις καθοτι το μονο που θα κερδισεις θα ειναι τη ροπη πιο καλα κατανεμημενη.

Και για να πω και την αληθεια μου.Τα μηχανακια μας δεν χρειαζονται γκαζι,εχουν αρκετο

αν και εσυ θα χρειαζοσουν λιγο ροπη.Αλλα ειναι αυτα που κανουν τη μηχανη: φρενα και αναρτησεις και σ'αυτα τα σημεια ειμαστε λιγοι και οι δυο αν αποφασισουμε και φυσικα μπορουμε,να στιψουμε τα μηχανακια μας.

Link to comment
Share on other sites

Αμδας αλλα καβασακικος ενω εσυ Αμδας αλλα γιαμαχακικος

σα να λεμε χριστιανος ορθοδοξος με χριστιανο καθολικο η αναποδα

αλλα και οι δυο εχουμε εναν ασπονδο εχθρο ,τον φονταμεταλιστη απιστο χοντακια ιντελακια:whip:στους απιστους.

Link to comment
Share on other sites

Ρε σύ Athens2004, του φίλου πόσο πάει κοντερίσια? Το έχει δόσει ποτέ? Απλά πόσο έχει δει να γράφει το κοντέρ, το περισσότερο.

Τελικά δεν υπάρχουν στεγανά. Όλοι μπορούν να έχουν τα πάντα και σε όλους τους συνδιασμούς. Κάποιοι βέβαια είναι πιο πικροί από κάποιους άλλους. π.χ. intel-honda, μόνο που το βλέπεις :sick: :sick: :sick: Τι να λέμε τώρα, η διαπλοκή σε όλο της το μεγαλείο. Στα κουμπιούτερ η μια στα motogp η άλλη. Όλα τα άλλα είναι σύμαχοι. π.χ. suzuki-amd, kawasaki-amd, yamaha-amd, ducati-amd, aprilia-amd, bimota-amd κ.τ.λ. ρε παιδί μου, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Ταμάμ?

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και η Ferrari, Amd είχε όταν έπερνε τα πρωταθλήματα, αλλά δεν το είχατε δει για να την υποστιρίξετε. Ακόμη και τότε θυμάμαι να υποστιρίζετε τον ξανθόψειρά τον Ραϊκόνεν και τον noob τον Alonso. Αλλά αυτοί είναι προδότες τις intel(άσχετο) και τις honda(ακόμη πιο άσχετο), ούούούούού, 666, 666:sick: :sick: :sick:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έφαγες κόλλημα με το Ζ εσύ ? είναι 750 , άλλο γκαζ , άλλη ροπή άλλη απόκριση . Στα ίδια περίπου λεφτά με το fz 600 εξου και λίγο χειρότερα φρένα , ποιοτητα κατασκευής . Λογικά πράγματα απο κάπου έπρεπε να κόψουν.

Γύρω στα 255 κοντέρ όπως είπα και σε πιο πάνω πόστ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.