kv3d Σεπτέμβριος 6, 2005 #201 Σεπτέμβριος 6, 2005 Φανταζομαι ειναι το καινουργιο fazer1000 πολυ ομορφο φαινεται,πολλα καλουδια βλεπω,πολυυυυυ ασχημη εξατμιση .Μετα την τριγωνικη τιτανιου του gsxr1000 του 2005 οι αλλες φαινονται γιαχαχουχα.Kαι η ουρα με τις χειρολαβες δεν μου πολυαρεσει Για το Kawasaki to er6 ,τι να πω...Το προηγουμενο ερ5 ειχε κακο ονομα απο οτι ακουσα ,σε κρατηματα και αξιοπιστια,Αυτο εχει αλλαξει πολυ,μπορει να ειναι καλο μηχανακι
Athens2004 Σεπτέμβριος 6, 2005 #202 Σεπτέμβριος 6, 2005 απλά τέλειο , και η ουρά τελεια .. για συνεπιβάτη-ταξιδια προστασία αέρα [γιαυτο και χαμηλη]
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 6, 2005 #203 Σεπτέμβριος 6, 2005 Ρε μη μασάτε. Υπάρχουν μηχανές για όλους. Απλώς αν δεν είναι SS600 ή SS750 ή SS1000 & όλα από 1000c.c. και πάνω καλό είναι να προσέχουν τα Fazer 600c.c. Ντάξει? Πάντως αν δεν έχετε να διαθέσετε τουλάχιστον άλλα 500-600 ευρώ για βασικό μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος, δερμάτινο ή άλλο είδος μπουφάν, γάντια, μπότες) για 500c.c. και πάνω, καλύτερα να το καθυστερίσετε ή να μην αγοράσετε μηχανή. Ήταν πολύ βασικό για μένα να αγοράσω κράνος και στολή δερμάτινη με την αγορά της μηχανής. Αδιαπραγμάτευτο.
knight_77 Σεπτέμβριος 6, 2005 #204 Σεπτέμβριος 6, 2005 Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre...Πάντως αν δεν έχετε να διαθέσετε τουλάχιστον άλλα 500-600 ευρώ για βασικό μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος, δερμάτινο ή άλλο είδος μπουφάν, γάντια, μπότες) για 500c.c. και πάνω, καλύτερα να το καθυστερίσετε ή να μην αγοράσετε μηχανή. Ήταν πολύ βασικό για μένα να αγοράσω κράνος και στολή δερμάτινη με την αγορά της μηχανής. Αδιαπραγμάτευτο. Πεστα γιατι με αυτα που βλεπω.... Σορτσακι+σαγιοναρες+τιραντε μπλουζακι ηταν must για αλλο ενα καλοκαιρι για μερικους.Και εννοειται ακρανωτοι
Thresh86 Σεπτέμβριος 6, 2005 #205 Σεπτέμβριος 6, 2005 Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre [Σήμερα, στις 09:01] Ε τώρα τι να σου πω, με avatar Ducati999 και μας βγάζεις φωτό με Kawasaki........τσ τσ τσ, δεν είναι σωστά αυτά τα πράγματα. Πάντως συμφωνώ με το λόγο για τον οποίο το βγάζει στην παραγωγή η Kawasaki, αλλά δε μ'αρέσει και τόσο σαν μηχανή το EN-6. Ρε Balafoutri, πλάκα έχεις ρε.Εσύ που έχεις Ferrari(avatar) και διατυμπανίζεις διαρκώς το fazer.... Συμφωνώ απόλυτα με το θέμα του εξοπλισμού. Αρχική απάντηση απο kv3dΑυτο εχει αλλαξει πολυ,μπορει να ειναι καλο μηχανακι Ως τώρα διαβάζω πολύ καλές κριτικές.Καμία σχέση με τον προκάτοχό του. To ER-5 ήταν καλό περισσότερο για τις σχολές οδηγών.
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 7, 2005 #207 Σεπτέμβριος 7, 2005 Έτσι όπως τρέχει φέτος το Φερράρι με το Μιχαλάκι, και με το Fazer τον έχω αλλά και με τον Barton (κλοκαρισμένο). Φέτος είναι bar-ton ένα & bara ton allon. :TD: Καλά για Βιλέβ και Κούλθαρντ δε το συζητάω, τους έχω από τότε που ήταν άστροτη ακόμη η μηχανή. :D
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 7, 2005 #208 Σεπτέμβριος 7, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 00:04] αβαταρ εχει πιο πολυ την ΑΜΔ αν προσεξεις Αν κάνω κανένα μακρινό ταξίδι με τη μηχανή κατά Γερμανία μεριά, θα πάω στην AMD στη Δρέσδη και θα τους ζητήσω το σήμα τους να το ράψω στη στολή τη δερμάτινη που έχω. Κάτι σαν σπόνσορας. Αυτά στο ανέβαινε. Στο κατέβαινε θα περάσω από το εργοστάσιο την SPIDI στο Udine (αν δεν κάνω λάθος) της Ιταλίας και θα τους ζητήσω να το ράψουν επάνω. ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΡΑΨΙΜΟ λέμε ρα. :p :p :p :p
Thresh86 Σεπτέμβριος 8, 2005 #209 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [07-09-2005 00:04] αβαταρ εχει πιο πολυ την ΑΜΔ αν προσεξεις Ρε,χίλια συγνώμη!Για μια στιγμή νόμισα οτι είδα το πίσω μέρος του μονοθεσίου της Ferrari...
Zarras Σεπτέμβριος 9, 2005 #210 Σεπτέμβριος 9, 2005 κρανακι με συστημα για να βλεπεις και πισω σου....http://www.reevu.com/rv.asphttp://www.reevu.com/moto_product.asp
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 13, 2005 #211 Σεπτέμβριος 13, 2005 Ρε συ Athens2004, με εκείνο το 4>2>1 τι εννοάς?Δεν πιστεύω να έκανες κάνα λάθος?:wassat:
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 13, 2005 #213 Σεπτέμβριος 13, 2005 Αρχική απάντηση από Zarras [Σήμερα, στις 20:30] για εξατμισεις δεν εννοει ? Ναι ρε συ Zarra αλλά όχι για Fazer (4>2>1>2) αλλά για Ζ750 (4>2>1). :TD: Παει το παιδί. Πήρε τον κακό το δρόμο.:bye: :bye: :bye: Ρε μάν! Τι έγραψες εκεί κάτου..............................Σωστόόόόόός:worship: :worship: :worship: :clap: :clap: :clap: :T: Η αλήθεια να λέγεται.
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 13, 2005 #214 Σεπτέμβριος 13, 2005 Από εδώ και πέρα ο φίλτατος κατά τα άλλα Athens2004, μόνο αυτό θα βλέπει πλέον.:devil:
ea6gka Σεπτέμβριος 13, 2005 #215 Σεπτέμβριος 13, 2005 χαλαρωστε ρε , πολλαπλασιασμους με το 0.5 κανει το παιδι
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 13, 2005 #216 Σεπτέμβριος 13, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 20:49] χαλαρωστε ρε , πολλαπλασιασμους με το 0.5 κανει το παιδι Ρε συ :OT: πόσο χρεώνεις τη γάτα μασέρ για 11,81sec.:OT:
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 13, 2005 #218 Σεπτέμβριος 13, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 20:54] ποιο πραμα? Για να μου κάνει μασάζ στα 0μ-400μ. :p Χαμπάρι δεν πήρα για τον πολλαπλασιασμό. Την διαμόρφωση των εξατμίσεων σκέφτηκα :wall: :slap: @Zarra: Θα σε απαντήσω σε κάποια φάση. Δε μου έβγαλε υπενθύμιση για pm και το είδα πιο αργα.
fonzi Σεπτέμβριος 16, 2005 #219 Σεπτέμβριος 16, 2005 Μια που μιλάτε για μοτο να γράψω και εγώ μερικές εμπειρίες απο 250ρια:1) ΑΧ1 250: εξαιρετικός κινητήρας, άθλια ανάρτηση (ένοιωθα ανασφάλεια στις στροφές)2) kawasaki super sherpa 250: Ροπάτο, δυνατό μοτερ αλλά δυστυχώς; αερόψυκτο, εξαιρετικές αναρτησεις και φρένα, αθλια θέση οδήγησης (καλή μόνο για κοντούς)
Athens2004 Νοέμβριος 5, 2005 #220 Νοέμβριος 5, 2005 4>2>1 ενοουσα 4κύλινδρο > 2κύλινδρο > μονοκύλινδρο , , , βέβαια κάπου υπάρχουν και εξαιρέσεις που μπαίνουν σφήνα ... [φωτό] η παιδική χαρά του 2μερου :devil: H.A.Balafoutre @ εισαι για κανα στροφιλίκι ? Θα σε αφήσω να φύγεις κανα 200μ μπροστά
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.