Jump to content



PC-STORE : Μ Α Κ Ρ Ι Α !


Qparadox

Recommended Posts

ααααααααα αυτό είναι το πισι στόρ? Έχω αγοράσει από εκεί μητρική κ επεξεργαστή και μέχρι τώρα όλα δουλέυουν ρολόι. Μάλιστα είχα παρατηρήσει ότι έχει πραγματα που δύσκολα βρίσκεις αλλού και σε καλές τίμές. Τώρα όσον αφορά αυτό που σου έτυχε τι να πώ. Εδώ που τα λέμε μερικά προβλήματα στα hardware τα δημιουργούμε εμείς άθελα μας πάντα. Και μετά πάμε κ τους κάνουμε τους κινέζους. Γι'αυτό είναι καχύποπτοι. Τέσπα αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Να ευχεσαι να μην χρειαστεις ποτε service/rma/υποστηριξη απο το μαγαζι αυτο.Αν συμβει αυτο, τοτε θα καταλαβεις για τί πραγμα μιλαω.

Αρχική απάντηση από aspirin

Εδώ που τα λέμε μερικά προβλήματα στα hardware τα δημιουργούμε εμείς άθελα μας πάντα. Και μετά πάμε κ τους κάνουμε τους κινέζους. Γι'αυτό είναι καχύποπτοι. Τέσπα αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

και τι σημασία έχει αυτό;

το μαγάζι θα πληρώσει το service;

αν η αντιπροσωπεία δεν έχει πρόβλημα, το μαγαζί δεν έχει τίποτα να χάσει (και βοηθάει και τον πελάτη)

same here, μια ABIT IC7 Max3 (φιλου) σταματησε μια μερα να δουλευει και το RMA της εκανε 3ΜΗΝΕΣ. μας ειπαν οτι δεν περασε απο RMA στην ελληνικη αντιπροσωπια και μας εκαναν την χαρη να την στειλουν στην ABIT.

^ εγω εχω βρει την υγεια μου απο hardware.

|

|

:D

Στο συγκεκριμενο μαγαζι μου ειχαν πει οτι δεν εχουν κυκλοφορισει 6800gt pci-x ,πριν κανα δυο μηνες ,οταν ολοι η ευρωπη ηταν γεματη και μονο στην Ελλαδα δεν ειχαμε,επειδη η nvidia ειχε ελλειψη απο gpu.

Βεβαια του ειπα μην το πει πουθενα αυτο και να ανοιξει κανα internet να το ψαξει λιγο.

προσωπικά δεν προκαλώ τη τύχη μου με το hardware ώστε να χρειαστώ ΡΜΑ. Από τους υπολογισμούς μου το ΡΜΑ είναι ακριβο. Γιατί? Γιατί είναι χρονοβόρο και αναγκάζεσαι να αντικαταστήσεις με δικά σου έξοδα το πρόβληματικό εξάρτημα γιατί δεν ξέρεις πότε θα το έχεις πίσω. Και στις καλύτερες εταιρείες, το ΡΜΑ δεν κρατάει κάτω από μήνα.

Αρχική απάντηση από aspirin

προσωπικά δεν προκαλώ τη τύχη μου με το hardware ώστε να χρειαστώ ΡΜΑ. Από τους υπολογισμούς μου το ΡΜΑ είναι ακριβο. Γιατί? Γιατί είναι χρονοβόρο και αναγκάζεσαι να αντικαταστήσεις με δικά σου έξοδα το πρόβληματικό εξάρτημα γιατί δεν ξέρεις πότε θα το έχεις πίσω. Και στις καλύτερες εταιρείες, το ΡΜΑ δεν κρατάει κάτω από μήνα.

ΠΛΑΙΣΙΟ = instant RMA

Αρχική απάντηση από aspirin

Και στις καλύτερες εταιρείες, το ΡΜΑ δεν κρατάει κάτω από μήνα.

Ποιος το λέει αυτο;

Ο μέσος χρόνος για RMA είναι μία περίπου εβδομάδα ενώ, ανάλογα την αντιπροσωπεία, μπορεί να είναι 1-3 ημέρες.

Αρχική απάντηση από esdee

ΠΛΑΙΣΙΟ = instant RMA

Μεγάλη μαγκια πραγματικά.

Αρχική απάντηση από spc

Ποιος το λέει αυτο;

Ο μέσος χρόνος για RMA είναι μία περίπου εβδομάδα ενώ, ανάλογα την αντιπροσωπεία, μπορεί να είναι 1-3 ημέρες.

κι εγώ αυτό έχω παρατηρήσει, μια βδομάδα.

η πιο μούρικη εγγύηση είναι της plextor πάντως, πραγματικά δεν παίζεται.

Εχω παρει αρκετα πραγματα απο το μαγαζι αυτο. Μοναδικο προβλημα ειχα με εναν σκληρο seagate που δεν δουλευε καλα στον 3112 raid controler της μητρικης μου. Παρολο που ο σκληρος δεν ειχε προβλημα σε αλλον controler, μου τον αλλαξαν με ενα maxtor χωρις να με ζαλισουν (τους τον αφησα μια βδομαδα περιπου για να τον δει ο τεχνικος τους). Τωρα γιατι αλλαξαν συμπεριφορα, δεν ξερω...

Αρχική απάντηση από sotiris [Χθες, στις 22:02]

κι εγώ αυτό έχω παρατηρήσει, μια βδομάδα.

η πιο μούρικη εγγύηση είναι της plextor πάντως, πραγματικά δεν παίζεται.

για αυτο ειναι πιο ακριβα κιολας

Η πλάκα είναι οτι σήμερα έμαθα οτι το μαγαζί το έχει ο πατέρας ενός νέου συναδέλφου στη δουλειά.:X:

Μας έφερε και mousepad....:p

Λέτε να του στείλω το link???:tomato:

Και εγω εχω παρει καποια πραγματα απ αυτο το μαγαζι και δεν προκειται να ξαναπαω. Ειχα παρει μια fx5200 η οποια ειχε προβλημα και δεν μου την αλλαζε. Αρχισε να μου λεει οτι θα τη στειλει εξωτερικο και οτι θα κανει τουλαχιστον 1 μηνα κλπ. Αναγκαστηκα να δωσω διαφορα για να παρω την 5600. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Επειδη θεωρω οτι ειναι κοροιδια να μας παιρνουν τα λεφτα τετοια μαγαζια τι θα λεγατε αν προσπαθουσαμε να αλλαξουμε λιγο την πολιτικη τους κοινοποιωντας τους αυτο το thread???

Ειτε τους το γνωστοποιησει κανεις αυτο το thread ειτε οχι, τιποτα δεν προκειται να αλλαξει. Ειναι ενα μικρο μαγαζακι (κυριολεκτικα & μεταφορικα) που κανει την αρπαχτη του. Το πιο ελπιδοφορο θα ηταν να ενημερωθουν οσον το δυνατο περισσοτεροι χρηστες.

Παντως, καλο θα ηταν οταν εχουμε EYΧΑΡΙΣΤΕΣ εμπειριες απο καταστηματα (αντιμετωπιση,εξυπηρετηση, service, rma κτλ.) να το ανακοινωνουμε (ισως σε καποιο ξεχωριστο topic). Και το αντιστροφο βεβαια.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.