Jump to content



ACS smartpoints: Εξαιρετική ιδέα!


gdp77

Recommended Posts

Τι να πω... Με μοναδική εξαίρεση μία φορά που το πακέτο μου βρέθηκε στην Κεφαλονιά, όλες οι υπόλοιπες φορές (και δεν τις λες και λίγες δεδομένου ότι η ACS παραδίδει τις παραγγελίες των HM) είχαν υποδειγματικούς χρόνους παράδοσης. Ποτέ κανένα πρόβλημα! Μήπως τα κάνουν μπάχαλο εντός Αττικής;
Για ΕΛΤΑ κούριερ λέγαμε

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2019 at 9:21 AM, GriGaS said:

Το κουλό είναι ότι το you χρεώνει 1.5 ευρώ την παραλαβή από κατάστημα ACS ενώ δίνει δωρεάν την παραλαβή από shell smart point.

On 1/9/2019 at 8:53 AM, GriGaS said:

Νομίζω πως τα περισσότερα γραφεία courier είναι κάποιου είδους franchise οπότε για το εάν δε σας φέρνουν τα πακέτα σας φταίει ο ιδιοκτήτης του τοπικού καταστήματος (φυσικά μπορεί στην Αθήνα να είναι εταιρικά και να κρίνω με βάση την πόλη μου).

 

Εμένα πάλι, στο Άργος που μένω, το τι γαιδουροκουτιά μου φέρνουν στην πόρτα μου δε λέγεται. Από παιδικά καθισματάκια, μέχρι full atx tower. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Μάλιστα ξέρουν πως εάν δε με βρουν στο γραφείο, 99% θα είναι η γυναίκα σπίτι, οπότε χτυπάνε εκεί.

 

15 hours ago, GriGaS said:

Τι να πω... Με μοναδική εξαίρεση μία φορά που το πακέτο μου βρέθηκε στην Κεφαλονιά, όλες οι υπόλοιπες φορές (και δεν τις λες και λίγες δεδομένου ότι η ACS παραδίδει τις παραγγελίες των HM) είχαν υποδειγματικούς χρόνους παράδοσης. Ποτέ κανένα πρόβλημα! Μήπως τα κάνουν μπάχαλο εντός Αττικής;

 

του Ναυπλιου παλι δεν ειναι τοσο συνεπης .μαλλον το αντιθετο θα ελεγα - παντα δεν με βρισκουν οποτε πρεπει να παω προσωπικα εκει + οτι μια φορα αφου τηλεφωνικα συνενοηθηκαμε να παω εως τις 8.30 απογευμα , πηγα στις 8 ,βρηκα τον υπαλληλο μεσα με κλειστη την πορτα και μου λεει ...κλεισαμε!.....ρδελο....

η acs επισης ειναι εταιρεια του ομιλου infoquest (you) γι αυτο και η στενη συνεργασια ενω το 1.5 ευρω το θελουν για να καλυψουν λειτουργικα εξοδα αλλα και να ωθησουν παραγγελιες στα smartpoint (shell)  -τα πρατηρια απο την αλλη προσπαθουν να μαζεψουν υπηρεσιες/προιοντα γιατι με 5ευρω βενζινη δεν βγαινει μεροκαματο...

τοπικα για μενα μ εχει εκπληξει η speedex οσο αφορα την εξυπηρετηση πχ πριν καιρο ανελαβαν (διεκπεραίωση) τα χαρτια εγγραφης φοιτητη (παν Κρητης) με κοστος 15ε...........

Έγινε επεξεργασία από makio
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 8/1/2019 at 9:10 ΠΜ, το μέλος gdp77 έγραψε:

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι με την εταιρεία courier του τίτλου στο παρελθόν είχα αρκετά θέματα με την εξυπηρέτησή τους, συνεπώς κανένα κέρδος δεν έχω να τους διαφημίσω. Θα το κάνω μόνο και μόνο επειδή η ιδέα των smartpoints είναι εξαιρετική και ελπίζω αυτό το post να φτάσει σε αυτιά αρμοδίων άλλων εταιρειών για να υιοθετήσουν παρόμοιες λύσεις

 

Εξηγούμαι: Πόσες φορές, όσοι ψωνίζουμε συχνά από το internet και εργαζόμαστε, δεν έχουμε "φτύσει αίμα" προσπαθώντας να συνεννοηθούμε με τον μεταφορέα για να είμαστε σπίτι να παραλάβουμε, πολλές φορές ανεπιτυχώς με διάφορα ευτράπελα και δυσκολίες που προκύπτουν στο πρόγραμμά μας; Αυτό το πρόβλημα πλέον είναι παρελθόν με τα smartpoints που έχει η ACS, δηλαδή με συνεργαζόμενα πρατήρια της Shell, όπου μπορείς να δηλώσει για παράδοση προϊόντος και να παραλάβεις από εκεί όποια ώρα σε βολεύει (στις ώρες λειτουργίες του πρατηρίου).

 

Πρόσφατα ανακάλυψα τη λύση αυτή παραγγέλνοντας από ηλεκτρονικό κατάστημα (you.gr), που μάλιστα έχει ενσωματώσει τη δυνατότητα για παραλαβή από smartpoint στη φόρμα παραγγελίας του! Έτσι, αντί να αγχώνομαι για το ποιος θα είναι σπίτι να παραλάβει, πάω επιστρέφοντας από τη δουλειά στο smartpoint που έχω δηλώσει (200μ. από το σπίτι μου) και παραλαμβάνω (με το pin που έχει σταλεί στο κινητό μου) όποια ώρα θέλω! Το βρήκα εξαιρετικό! 

 

Πλέον όπου κάνω παραγγελία ψάχνω για μεταφορικά με ACS για να έχω ακριβώς αυτή τη δυνατότητα! Δυστυχώς τα περισσότερα eshops δεν ενημερώνουν για την εταιρεία courier που χρησιμοποιούν ενώ αυτά που έχουν ACS δεν έχουν ενσωματωμένη στη φόρμα παραγγελίας τους αυτή τη δυνατότητα, με αποτέλεσμα ο πελάτης να μην μπορεί να την εκμεταλλευθεί.

 

Με αυτό το post ελπίζω:

1) Να συζητηθεί το θέμα από καταναλωτές, ώστε όλες οι υπηρεσίες courier να δώσουν τέτοιες δυνατότητες με συνεργαζόμενα πρατήρια.

2) Να ενημερώνουν με ευδιάκριτο link όλα τα e-shops με ποια εταιρεία μεταφορών συνεργάζονται και όχι ο πελάτης να ψάχνεται να δει με ποια εταιρεία θα του έρθει η παραγγελία του (πριν κάνει την παραγγελία)

3) Να  ενσωματώσουν στις φόρμες παραγγελίας τους τα eshops τη δυνατότητα για smartpoints. (γι' αυτό ανέφερα και το you.gr, για να υιοθετήσουν τη λύση αυτή και άλλοι)

Μάλλον φίλε μου δεν το έχεις δοκιμάσει για αυτό τα λες αυτά. Προσωπικά σου λέω πως είναι ότι χειρότερο έχω δει γιατί πολύ απλά δεν δέχονται πληρωμή με κάρτα παρά μόνο μέσω μετρητών, πράγμα εντελώς απαράδεκτο! Φυσικά μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στην ACS το δέμα μου μεταφέρθηκε στο πιο κοντινό κατάστημα ACS και το παρέλαβα από εκεί χωρίς φυσικά να υπάρξει καμία απολύτως επιπλέον χρέωση. Όσον αφορά την Shell και τα smartpoints απλά είναι εντελώς απαράδεκτοι!

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, userfor said:

Μάλλον φίλε μου δεν το έχεις δοκιμάσει για αυτό τα λες αυτά. Προσωπικά σου λέω πως είναι ότι χειρότερο έχω δει γιατί πολύ απλά δεν δέχονται πληρωμή με κάρτα παρά μόνο μέσω μετρητών, πράγμα εντελώς απαράδεκτο! Φυσικά μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στην ACS το δέμα μου μεταφέρθηκε στο πιο κοντινό κατάστημα ACS και το παρέλαβα από εκεί χωρίς φυσικά να υπάρξει καμία απολύτως επιπλέον χρέωση. Όσον αφορά την Shell και τα smartpoints απλά είναι εντελώς απαράδεκτοι!

Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος. Και λειτουργείς και με μη αποδοτικό τρόπο κατά τη γνώμη μου (ποιος παίρνει τηλέφωνα την σημέρον να περιμένει σε αναμονές όταν υπάρχει εφαρμογή να κάνεις τη δουλειά σου).

 

1) Έχω παραγγείλει μέσω κάρτας (και εφάπαξ και με δόσεις) από you.gr και μου έχουν έρθει κανονικά σε smart point 200m από το σπίτι μου

2) Αν δεν έχεις προσυνεννοηθεί να έρθει σε smart point, τότε όταν σου αφήσει χαρτάκι ο κούριερ, αφού δεν σε βρει σπίτι σου, μέσω της εφαρμογής μπορείς ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ και τηλεφωνήματα να  επιλέξεις η επόμενη προσπάθεια παράδοσης να γίνει σε όποιο smart point σε βολεύει.

 

Η προσωπική μου εμπειρία είναι 100% θετική. Δεν ξέρω τι συμβαίνει σε περιπτώσεις αντικαταβολής στην οποία εσύ προφανώς αναφέρεσαι. Αλήθεια, γιατί ψωνίζεις με αντικαταβολή εφόσον πρόκειται να πληρώσεις με κάρτα; Μαζοχισμός δεν είναι να χρεώνεσαι επιπλέον και κόστος αντικαταβολής;

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος. Και λειτουργείς και με μη αποδοτικό τρόπο κατά τη γνώμη μου (ποιος παίρνει τηλέφωνα την σημέρον να περιμένει σε αναμονές όταν υπάρχει εφαρμογή να κάνεις τη δουλειά σου).

 

1) Έχω παραγγείλει μέσω κάρτας (και εφάπαξ και με δόσεις) από you.gr και μου έχουν έρθει κανονικά σε smart point 200m από το σπίτι μου

2) Αν δεν έχεις προσυνεννοηθεί να έρθει σε smart point, τότε όταν σου αφήσει χαρτάκι ο κούριερ, αφού δεν σε βρει σπίτι σου, μέσω της εφαρμογής μπορείς ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ και τηλεφωνήματα να  επιλέξεις η επόμενη προσπάθεια παράδοσης να γίνει σε όποιο smart point σε βολεύει.

 

Η προσωπική μου εμπειρία είναι 100% θετική. Δεν ξέρω τι συμβαίνει σε περιπτώσεις αντικαταβολής στην οποία εσύ προφανώς αναφέρεσαι. Αλήθεια, γιατί ψωνίζεις με αντικαταβολή εφόσον πρόκειται να πληρώσεις με κάρτα; Μαζοχισμός δεν είναι να χρεώνεσαι επιπλέον και κόστος αντικαταβολής;

Τότε μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα. Εγώ είπα απλά ότι όταν πήγα στο smartpoint για παραλαβή δεχόντουσαν για την πληρωμή της αντικαταβολής μόνο μετρητά και όχι κάρτα ενώ το κατάστημα έχει pos.Αυτό είναι το όλο θέμα μου και το πρόβλημα με τα smartpoints που είναι μία ιδέα που δεν μπορεί να εφαρμοστεί σωστά διότι τα smartpoints θα έπρεπε να είναι καταστήματα της ACS και όχι πρατήρια της Shell.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν κατάστημα της ACS θα είχαν κανονικό ωράριο, και δε θα ήταν τόσο πολλά. Όσον αφορά το θέμα του Pos νομίζω πως για φορολογικούς λόγους θα έπρεπε να υπήρχε χωριστό Pos ιδιοκτησίας της ACS στο χώρο του πρατηρίου. Κοινως τρέχα γύρευε. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, userfor said:

Τότε μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα. Εγώ είπα απλά ότι όταν πήγα στο smartpoint για παραλαβή δεχόντουσαν για την πληρωμή της αντικαταβολής μόνο μετρητά και όχι κάρτα ενώ το κατάστημα έχει pos.Αυτό είναι το όλο θέμα μου και το πρόβλημα με τα smartpoints που είναι μία ιδέα που δεν μπορεί να εφαρμοστεί σωστά διότι τα smartpoints θα έπρεπε να είναι καταστήματα της ACS και όχι πρατήρια της Shell.

Οκ κακώς που δεν δεχόντουσαν κάρτα διότι προφανώς δεν το έχουν προβλέψει ή δεν θέλουν να το κάνουν στα smart points. Όμως εγώ θα επαναλάβω το ερώτημα: Δεν είναι μαζοχισμός να παραγγέλνεις με αντικαταβολή και να πληρώνεις με κάρτα; Ποιος ο λόγος; Στην τελική εσύ καταδίκασες την όλη λογική των smart points (που για μένα είναι σωτήρια), επειδή δεν μπόρεσες να πληρώσεις την αντικαταβολή σου με κάρτα.

 

Quote

Προσωπικά σου λέω πως είναι ότι χειρότερο έχω δει

 

Το θέμα είναι ότι για εμάς που εργαζόμαστε το πρωί και δεν έχουμε κεντρικό ACS δίπλα στο σπίτι μας, τα smart points σου λύνουν τα χέρια. Παραλαμβάνεις όποια ώρα θες.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος gdp77 έγραψε:

Οκ κακώς που δεν δεχόντουσαν κάρτα διότι προφανώς δεν το έχουν προβλέψει ή δεν θέλουν να το κάνουν στα smart points. Όμως εγώ θα επαναλάβω το ερώτημα: Δεν είναι μαζοχισμός να παραγγέλνεις με αντικαταβολή και να πληρώνεις με κάρτα; Ποιος ο λόγος;

Όχι δεν είναι μαζοχισμός φίλε  μου το να παραγγέλνεις με αντικαταβολή και να πληρώνεις με κάρτα καθότι πρόκειται για νόμιμο τρόπο πληρωμής και έχουν υποχρεωθεί όλα τα καταστήματα στην πλειοψηφία τους να διαθέτουν μηχάνημα pos ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Όχι εγώ διαφωνώ μαζί σου γιατί απλούστατα πιστεύω ότι έχεις λάθος εδώ.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος gdp77 έγραψε:

Οκ κακώς που δεν δεχόντουσαν κάρτα διότι προφανώς δεν το έχουν προβλέψει ή δεν θέλουν να το κάνουν στα smart points. Όμως εγώ θα επαναλάβω το ερώτημα: Δεν είναι μαζοχισμός να παραγγέλνεις με αντικαταβολή και να πληρώνεις με κάρτα; Ποιος ο λόγος; Στην τελική εσύ καταδίκασες την όλη λογική των smart points (που για μένα είναι σωτήρια), επειδή δεν μπόρεσες να πληρώσεις την αντικαταβολή σου με κάρτα.

 

 @gdp77, δεν χρεώνουν όλα τα καταστήματα αντικαταβολή, κάποιοι την έχουν δωρεάν. 

 

Ωστόσο αν είναι να χρεωθείς 2-3€ έξτρα την αντικαταβολή, ενώ έχεις κάνει online παραγγελία, όντως, δεν έχει νόημα να πας να την πληρώσεις με κάρτα. Παρόλα αυτά, κάποιοι δεν θέλουν να βάζουν κάρτες ή PayPal σε online φόρμες πληρωμών, για δικούς τους λόγους, οπότε είναι κατανοητό και το να λέμε πως είναι...μαζοχισμός κάτι τέτοιο, είναι βαρύ. 

Ενώ συμφωνώ στην λογική γενικά, νομίζω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να πληρώσει όπως επιθυμεί (εφόσον του δίνεται η δυνατότητα από το Site που έκανε την παραγγελία του).

 

Σε ότι αφορά @userfor το POS που έχουν, είναι για δικές τους συναλλαγές και όχι για της ACS. Θα χρειαζόταν ξεχωριστό POS κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο να γίνει. Για αυτό το λόγο σου λένε μόνο μετρητά.  (θα το επιβεβαιώσω και από μία φίλη που δουλεύει σε Shell το οποίο είναι και smartpoint)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετική ιδέα τα points, αλλά παραμένει ACS η εταιρία..

 

Για 4η φορά στη ζωή μου έπεσα σε ατυχία!

Το πακέτο αντί να έρθει Λάρισα, πήγε σε χωριό της Λάρισας (ΑΓΙΑ). Και ας έγραφε και τον ΤΚ στο χαρτί....

 

Η πρώτη φορά ήταν το 2004-05, όταν αντί για Λήμνο τα κουτιά (θυμάμαι ήταν pc case -μητρική-cpu κλπ.), πήγαν Κεφαλλονιά.:confused:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος tommybertsen έγραψε:

 @gdp77, δεν χρεώνουν όλα τα καταστήματα αντικαταβολή, κάποιοι την έχουν δωρεάν. 

 

Ωστόσο αν είναι να χρεωθείς 2-3€ έξτρα την αντικαταβολή, ενώ έχεις κάνει online παραγγελία, όντως, δεν έχει νόημα να πας να την πληρώσεις με κάρτα. Παρόλα αυτά, κάποιοι δεν θέλουν να βάζουν κάρτες ή PayPal σε online φόρμες πληρωμών, για δικούς τους λόγους, οπότε είναι κατανοητό και το να λέμε πως είναι...μαζοχισμός κάτι τέτοιο, είναι βαρύ. 

Ενώ συμφωνώ στην λογική γενικά, νομίζω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να πληρώσει όπως επιθυμεί (εφόσον του δίνεται η δυνατότητα από το Site που έκανε την παραγγελία του).

 

Σε ότι αφορά @userfor το POS που έχουν, είναι για δικές τους συναλλαγές και όχι για της ACS. Θα χρειαζόταν ξεχωριστό POS κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο να γίνει. Για αυτό το λόγο σου λένε μόνο μετρητά.  (θα το επιβεβαιώσω και από μία φίλη που δουλεύει σε Shell το οποίο είναι και smartpoint)

Σε κάθε περίπτωση είναι υποχρεωμένη τόσο η Shell όσο και η ACS να το λύσουν άμεσα αυτό καθότι θα έπρεπε να έχουν στα smartpoints και pos για λογαριασμό της  ACS. Όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι πέραν του ότι πρέπει να το κάνεις σωστά πρέπει να γίνει και ολοκληρωμένα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος userfor έγραψε:

Σε κάθε περίπτωση είναι υποχρεωμένη τόσο η Shell όσο και η ACS να το λύσουν άμεσα αυτό καθότι θα έπρεπε να έχουν στα smartpoints και pos για λογαριασμό της  ACS.

 

Κάνε τους καταγγελία, αν νομίζεις ότι είναι υποχρεωμένοι. 

 

Επισης από περιέργεια, έκατσες και γράφτηκες στο Lab πριν λίγες ώρες για να μας πείσεις ότι κακώς μας αρέσουν και μας βολεύουν τα smartpoint; Τόσα άλλα θέματα έχουμε, διάβασε reviews, ζήτα ή δώσε βοήθεια σε κάποιο τεχνολογικό θέμα, πες μας τι μαγείρεψες...

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

Κάνε τους καταγγελία, αν νομίζεις ότι είναι υποχρεωμένοι. 

 

Επίσης από περιέργεια, έκατσες και γράφτηκες στο Lab πριν λίγες ώρες για να μας πείσεις ότι κακώς μας αρέσουν και μας βολεύουν τα smartpoint; Τόσα άλλα θέματα έχουμε, διάβασε reviews, ζήτα ή δώσε βοήθεια σε κάποιο τεχνολογικό θέμα, πες μας τι μαγείρεψες...

Θα κάνω και καταγγελία απλά γράφω σ εαυτό το θέμα γιατί αυτό είναι που με ενδιαφέρει άμεσα αυτή την στιγμή. Όσο για το αν προσπαθώ να σας πείσω, σε ενημερώνω απλά ότι δεε προσπαθώ να πείσω κανέναν. Απλώς λέω την άποψή μου σε ένα θέμα που με ταλαιπώρησε και που πιστεύω ότι θα μπορούσε να λυθεί αν η εξυπηρέτηση πελατών της Shell ήταν συνεννοήσιμη πράγμα το οποίο δεν έγινε.

Link to comment
Share on other sites

Καμία απολύτως υποχρέωση δεν έχει η Shell να το κάνει, να το ξέρεις ;) Που το είδες αυτό; 


Η συνεργασία είναι έμμεση και πολύ απλά δεν υπάρχει υποχρέωση για να έχουν 2 POS, ούτε υποχρεούνται να πληρώσουν τα της ACS.

 

Εσένα δεν σε εξυπηρετεί γιατί απλά δεν θες να πληρώνεις με κάρτα online. Αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό τους.

πριν 1 λεπτό, το μέλος userfor έγραψε:

Απλώς λέω την άποψή μου σε ένα θέμα που με ταλαιπώρησε και που πιστεύω ότι θα μπορούσε να λυθεί αν η εξυπηρέτηση πελατών της Shell ήταν συνεννοήσιμη πράγμα το οποίο δεν έγινε.

Δεν έχεις μάλλον καμία απολύτως ιδέα του τι παίζει μέσα στην Shell και πόσο χάλια συνθήκες εργασίας υπάρχουν, θες και να λύσουν ένα πρόβλημα το οποίο είναι αποκλειστικά δικό σου.. Μάλιστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Καμία απολύτως υποχρέωση δεν έχει η Shell να το κάνει, να το ξέρεις ;) Που το είδες αυτό; 


Η συνεργασία είναι έμμεση και πολύ απλά δεν υπάρχει υποχρέωση για να έχουν 2 POS, ούτε υποχρεούνται να πληρώσουν τα της ACS.

 

Εσένα δεν σε εξυπηρετεί γιατί απλά δεν θες να πληρώνεις με κάρτα online. Αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό τους.

Κάνεις λάθος γιατί απλά θα μπορούσαν να έχουν 2 pos και το μηχάνημα της ACS να το πλήρωνε η ίδια η ACS. Επιπλέον θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το posτης shell και να δίνουν μετά από την shell τα λεφτά μέσω τραπέζης στην ACS. Λύσεις υπάρχουν απλά δεν τις έχουν σκεφτεί.

πριν 3 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Καμία απολύτως υποχρέωση δεν έχει η Shell να το κάνει, να το ξέρεις ;) Που το είδες αυτό; 


Η συνεργασία είναι έμμεση και πολύ απλά δεν υπάρχει υποχρέωση για να έχουν 2 POS, ούτε υποχρεούνται να πληρώσουν τα της ACS.

 

Εσένα δεν σε εξυπηρετεί γιατί απλά δεν θες να πληρώνεις με κάρτα online. Αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό τους.

Δεν έχεις μάλλον καμία απολύτως ιδέα του τι παίζει μέσα στην Shell και πόσο χάλια συνθήκες εργασίας υπάρχουν, θες και να λύσουν ένα πρόβλημα το οποίο είναι αποκλειστικά δικό σου.. Μάλιστα.

Εσύ δεν έχεις ιδέα και δεν έχεις καταλάβει μάλλον ότι δεν είναι δικό μου το πρόβλημα αλλά γενικό. Ο νόμος λέει ότι η πληρωμή μέσω κάρτας στο ταμείο είναι πλέον υποχρεωτικό να παρέχεται άρα λοιπόν επομένως στην shell είναι υποχρεωμένοι να το δεχτούν και να το κάνουν και αυτό ειδάλλως να κόψουν την συνεργασία τους με την ACS αφού ως υπηρεσία που είναι και που παρέχουν δεν είναι ολοκληρωμένη.

Link to comment
Share on other sites

Αφού τις σκέφτηκες εσύ λοιπόν, πήγαινε να τους μάθεις πως θα κάνουν την δουλειά τους. Αλλά να ξέρεις, είσαι ο ένας στους 1000 (και λίγους λέω), που θα τους το πει, οπότε για εσένα τον έναν, δεν νομίζω να αλλάξουν τον τρόπο τους. Εξυπηρέτηση κάνουν και πρέπει να το καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Αφού τις σκέφτηκες εσύ λοιπόν, πήγαινε να τους μάθεις πως θα κάνουν την δουλειά τους. Αλλά να ξέρεις, είσαι ο ένας στους 1000 (και λίγους λέω), που θα τους το πει, οπότε για εσένα τον έναν, δεν νομίζω να αλλάξουν τον τρόπο τους. Εξυπηρέτηση κάνουν και πρέπει να το καταλάβεις.

Ακριβώς όπως το είπες εξυπηρέτηση μεν ανύπαρκτη δε. Γιατί; Μα πολύ απλά γιατί δεν θέλουν να κάνουν τα προβλεπόμενα. Μην με ειρωνεύεσαι σε παρακαλώ γιατί είναι ολοφάνερο ότι εσύ δεν έχεις κανένα πρόβλημα με την άσκοπη και απαράδεκτη τακτική τους άρα μάλλον κακώς γράφεις εδώ. 

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη τακτική την βρίσκεις εσύ μόνο ,γιατί εσύ έχεις το πρόβλημα της online πληρωμής, κανένας άλλος. Και αν υπάρχει κάποιος άλλος, είναι σταγόνα στον ωκεανό..

Επαναλαμβάνω, δεν έχει καμία υποχρέωση η shell, δεν πουλά δική της υπηρεσία και μπορεί να εξαιρεθεί από την παροχή αυτής μέσω POS

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος userfor έγραψε:

Ο νόμος λέει ότι η πληρωμή μέσω κάρτας στο ταμείο είναι πλέον υποχρεωτικό

 

στο ταμείο, όχι στο σημείο παράδοσης. είναι σαν να λέμε ότι θα κάνεις καταγγελία στα ΕΛΤΑ διότι ο ταχυδρόμος που σου έφερε δέμα και του το πλήρωσες αντικαταβολή δεν κουβαλάει mobile pos.

πριν 11 λεπτά, το μέλος userfor έγραψε:

άρα μάλλον κακώς γράφεις εδώ

 

σε παρακαλώ να μη συνεχίσεις σε τέτοιο ύφος. αλήθεια πέρασες να μας πεις ένα γεια, ποιος είσαι, τι κάνεις, γιατί γράφτηκες εδώ;

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.