trib Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5, 2019 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5, 2019 Καλησπερίζω, Θέλω να θέσω 2-3 ερωτήματα σε πρώτη φάση αν γνωρίζει κάποιος και σε δεύτερη φάση αν αξίζει τον κόπο να κάνω κάτι. Η Ιστορία έχει ώς εξής Έκανα μία παραγγελία από ένα κατάστημα (αρχικά ας μην το αναφέρω για λόγους που μπορεί να προκύψουν στη συνέχεια) και τα προϊόντα έχουν αργήσει 1.5 μήνα, όταν ήξερα για 8-10 εργάσιμες. Ας πούμε ότι μέχρι εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα, διότι δεν έχω δώσει χρήματα, την ακυρώνω και τελειώνει η υπόθεση. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν χρειάστηκε να τους τηλεφωνήσω 2 φορές για να δω τι συμβαίνει. Η χρέωση στο λογαριασμό Τηλεφώνησα σε αριθμό 801χχχχχχ (ο οποίος αναφέρει στο site ότι είναι αστική χρέωση για όλη την Ελλάδα), κάνοντας 2 κλήσεις των 3 λεπτών maximum. Έρχεται λοιπόν ο λογαριασμός της Vodafone (με τον οποίο έχω δωρεάν λεπτά προς όλους και μάλιστα ακόμη κι όταν έχω ξεφύγει σε λεπτά, η χρέωση είναι λογική) με επιπλέον 4€ επί του παγίου. Κοιτάω και είναι οι 2 κλήσεις που έκανα στο μαγαζί. Από 1.5€ η μία συν τους φόρους πάμε στα 4€. Όταν τηλεφώνησα δεν άκουσα κάτι για τη χρέωση στην αρχή της κλήσης. Μάλιστα όπως είπα στο site λένε για ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ σε όλη την Ελλάδα. Προφανώς τα 4€ δεν είναι υπέρογκο ποσό για να βγω από τα ρούχα μου, αλλά σκέφτομαι το εξής. Πόσος κόσμος θα τηλεφώνησε για το οτιδήποτε στο κατάστημα; Πόσος κόσμος θα χρεώθηκε εν αγνοιά του; Μπορώ να προσφύγω κάπου; Έχω τραβήξει όλα τα απαραίτητα screenshots και έχω κάνει και εγγραφή της κλήσης που δεν ακούγεται κάποια πιθανή χρέωση. Μπορώ να το κυνηγήσω από τον Συνήγορο του Καταναλωτή; Αξίζει τον κόπο από άποψη δικαιοσύνης; Επίσης, το κατάστημα από αυτές τις κλήσεις δεν παίρνει μερίδιο; Με άλλα λόγια βγάζει λεφτά και ο δικός τους πάροχος αλλά και το κατάστημα. Αν έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία, είμαι όλος αυτιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronin13 Ιανουάριος 5, 2019 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Απ'όσο ξέρω αυτά τα δωρεάν λεπτά που δίνουν οι εταιρίες κινητής αφορούν κινητά και σταθερά, όχι 5ψηφια και λοιπά αντίστοιχα νούμερα υπηρεσιών.Από εκεί και πέρα η χρέωση σου λογικά εξαρταται από τους όρους του συμβολαίου σου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Ιανουάριος 5, 2019 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Πρώτα απ' όλα, επικοινώνησε μαζί τους με κάποιον τρόπο που δεν θα σε χρεώσει επιπλέον, εξηγώντας τι έχει γίνει, ζητώντας εξηγήσεις και απαιτώντας τα χρήματά σου πίσω. Αν δεν βρεις άκρη προχωράς στα παρακάτω: 12 minutes ago, trib said: Μπορώ να το κυνηγήσω από τον Συνήγορο του Καταναλωτή; Ναι. Γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά θα πάρει χρόνο η διερεύνηση 12 minutes ago, trib said: Αξίζει τον κόπο από άποψη δικαιοσύνης; Αν εννοείς να τους κυνηγήσεις νομικά π.χ. με αγωγή, δεν αξίζει, καθώς τα χρήματα που απαιτούνται είναι πολλά. (Εκτός αν έχεις δικηγόρο φίλο που θα το κάνει δωρεάν για την εμπειρία ή για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης). 14 minutes ago, trib said: Επίσης, το κατάστημα από αυτές τις κλήσεις δεν παίρνει μερίδιο; Εννοείται. Just now, ronin13 said: Απ'όσο ξέρω αυτά τα δωρεάν λεπτά που δίνουν οι εταιρίες κινητής αφορούν κινητά και σταθερά, όχι 5ψηφια και λοιπά αντίστοιχα νούμερα υπηρεσιών. Από εκεί και πέρα η χρέωση σου λογικά εξαρταται από τους όρους του συμβολαίου σου. Σωστό και αυτό. Λες δηλαδή ότι οι αριθμοί 801xxxxxxxx είναι μεν με αστική χρέωση από σταθερό αλλά όχι από κινητό; Δεν το ξέρω, ίσως όμως να ευσταθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 5, 2019 Author #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 1 minute ago, ronin13 said: Απ'όσο ξέρω αυτά τα δωρεάν λεπτά που δίνουν οι εταιρίες κινητής αφορούν κινητά και σταθερά, όχι 5ψηφια και λοιπά αντίστοιχα νούμερα υπηρεσιών. Από εκεί και πέρα η χρέωση σου λογικά εξαρταται από τους όρους του συμβολαίου σου. Ναι το καταλαβαίνω αυτό, δεν θα έπρεπε όμως να το γράφουν κάπου; Αφού το αφήνουν γενικό και αόριστο "Αστική Χρέωση" πως θα καταλάβει κανείς αν χρεώνεται ή όχι; Δηλαδή με άλλα λόγια, από ποιο τηλέφωνο δεν θα χρεωνόμουν; 2 minutes ago, gdp77 said: Ναι. Γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά θα πάρει χρόνο η διερεύνηση Οπότε ο Συνήγορος κάνει τη διερεύνηση και πρέπει μετά να βάλω δικό μου δικηγόρο; Σε κάθε περίπτωση πάντως πρόκειται για μία "μικρή" απάτη. Σκεφτείτε πόσα άτομα θα λένε "δεν ασχολούμαι για 2€" και πόσα χρήματα θα εισπράττει το κατάστημα κάθε μήνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Ιανουάριος 5, 2019 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 (edited) 4 minutes ago, trib said: Οπότε ο Συνήγορος κάνει τη διερεύνηση και πρέπει μετά να βάλω δικό μου δικηγόρο; Όχι δεν χρειάζεται να βάλεις δικηγόρο. Ο Συνήγορος του Πολίτη αφού πάρει ηλεκτρονικά την καταγγελία σου θα διερευνήσει το θέμα στέλνοντας επιστολή στους εμπλεκόμενους και θα καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Εσύ θα ενημερώνεσαι για όλα αυτά ηλεκτρονικά. Απλά θα χρειαστούν κάποιοι μήνες. Πάρε ένα τηλέφωνο και ρώτα τον πάροχό σου αν οι αριθμοί 800xxxxxxx είναι εκτός των "δωρεάν" λεπτών ομιλίας που έχεις. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 5, 2019 από gdp77 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 5, 2019 Author #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Έκανα μία επικοινωνία με τη Vodafone η οποία μου είπε καλύπτει σταθερά και κινητά και όχι αστικά. Μάλιστα, η αστική χρέωση είναι 0,34 λεπτά το λεπτό. Η αστική χρέωση μου είπε είναι κάτι το διαφορετικό. Κανονικά θα πρέπει να βάζουν μαγνητοφωνημένο μήνυμα ότι "Για την κλήση αυτή θα χρεωθείτε". Τι γίνεται όμως όταν το κατάστημα σου στέλνει email και μάλιστα στην παραγγελία σου, έχει αυτό τον αριθμό; Θα χρεωθώ 2-3€ για 3 λεπτά κλήσης, για να μου επιβεβαιώσουν ότι δεν είναι έτοιμη η παραγγελία; Δεν είναι ολίγον απάτη αυτό; Μάλιστα, η ΕΕΤΤ αναφέρει πως τα νούμερα 801 είναι μεριζόμενης χρέωσης. Δηλαδή, το κατάστημα από το δικό μου τηλέφωνο, βγάζει λεφτά. Λοιπόν ακούστε και το κορυφαίο. Όταν πήρα στα ίδια τα καταστήματα, μου λένε δεν μπορείτε να κάνετε παραγγελία εδώ, πρέπει να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο. Τηλεφωνικό κέντρο που σε χρεώνει για κάθε κλήση. Προσωπικά το βλέπω ως μία καλο-στημένη απάτη που κρύβεται πίσω από ψιλά γράμματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorypeg1000 Ιανουάριος 5, 2019 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Πες μας και ποιο κατάστημα είναι. Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη μυστικότητα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Ιανουάριος 5, 2019 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Νομίζω τα 800, 801 κλπ πέφτουν στην ίδια κατηγορία με τα τύπου 11880 κλπ οπότε προσοχή σε τέτοια νούμερα. Το ίδιο παθαίνουν και στο πατρικό μου ακόμα και για ραντεβού στο ΙΚΑ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Ιανουάριος 5, 2019 #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 πριν 2 ώρες, το μέλος trib έγραψε: Έκανα μία επικοινωνία με τη Vodafone η οποία μου είπε καλύπτει σταθερά και κινητά και όχι αστικά. Μάλιστα, η αστική χρέωση είναι 0,34 λεπτά το λεπτό. Η αστική χρέωση μου είπε είναι κάτι το διαφορετικό. Κανονικά θα πρέπει να βάζουν μαγνητοφωνημένο μήνυμα ότι "Για την κλήση αυτή θα χρεωθείτε". Παίζουν με τις λέξεις ή μου φαίνεται; Αστικά είναι τα σταθερά τηλέφωνα στον ίδιο κωδικό πόλης, σε αντίθεση με τα υπεραστικά που είναι κλήσεις σε διαφορετικό κωδικό. Αυτά πλέον έχουν ενοποιηθεί και δε θυμάμαι να το έχω δει πρόσφατα κάπου. Πλέον όλοι λένε σταθερά, όπως τα λέει και η Βόνταφον. Στον αναλυτικό τους κατάλογο χρεώσεων τα 801 είναι μεριζόμενης χρέωσης (δωρεάν είναι τα 800ΧΧΧ), οπότε το πρόβλημα είναι που το μαγαζί διαφημίζει τη γραμμή ως αστική, ενώ έχει έξτρα χρέωση. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 5, 2019 Author #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 (edited) Μίλησα με το κατάστημα. Οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το τηλέφωνό τους έχει αλλάξει. Ναι όντως βλέπω το δεύτερο τηλέφωνο στη σελίδα τους. Αλλά οι σελίδες "Επικοινωνία" τα emails των παραγγελιών αλλά και κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας υπάρχει το παλιό τηλέφωνο το 801. Το 801 που χρεώνεται. Πλέον λένε ότι πρέπει να καλέσεις στο άλλο νούμερο που αρχίζει από 210 και δεν χρεώνεται. Κάτι όμως που πρέπει να το μαντέψεις. Μάλιστα οι κάρτες που παίρνεις από το κατάστημα το ίδιο, οι φυσικές κάρτες έχουν εκτυπωμένο το παλιό τηλέφωνο. Ο υπεύθυνος υποστήριξε ότι τους έχουν κάνει κι άλλοι παράπονα για αυτό το άλλαξαν. Όσο αφορά την παραγγελία; Έκανα αρνητική αξιολόγηση στο skroutz και με πήραν τηλέφωνο πριν 1 ώρα. Μόλις παρέλαβα τα προϊόντα. Χωρίς επιπλέον έκπτωση αφού το λαθος, όπως με ενημέρωσαν, ήταν δικό μου. Επίσης, όταν μιλούσαμε για αυτό το θέμα μου είπαν πως η χρέωση είναι μόλις 4 λεπτά το λεπτό. Ότι και καλά δεν είναι μεγάλη για να το κάνουμε θέμα. Όταν τους είπα για 0.34 δεν το γνώριζαν καν. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 5, 2019 από trib Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now