Jump to content



Recommended Posts

Οι κολλησεις δεν ειναι κ οι καλυτερες αλλα δε θα ανοιξω 9 κομματια. 1. Γιατι θα χασω εγγυηση, ηδη εχασα στο ενα για να δω τι γινεται, αλλα κ βασικοτερο ολων 2. Δεν εχω καμια δουλεια να το κανω :hehe:

 

 

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Λοιπόν 'Φίλε" ? στην θέση σου, θα ζητούσα άμεση επιστροφή και τα λεφτά μου πίσω και να πήγαινες σε κάτι άλλο από άλλο κατάστημα, αλλιώς ότι απάντηση σου δώσουν, ΣΤΚ άμεσα.

Εγω θα προσθεσω πως απο δεκαετιας τα προιοντα ferrara και eurolamp τα εχω για του pouts0 kavala! Εχει και αλλα κινεζικα αλλα αυτα ειμαι γ’διαλογης  κινεζικα. Ferrara, προιοντα εμπιστοσυνης ελεγε το μοτο της εταιριας, προιοντα γις το πουτ..λεγαμε οταν φτιαχναμε ενα ξενοδοχει και αναγκστικα τα δουλευαμε.

Φιλική συμβουλή....μακρυα απο κινέζικα "ballast" του κιλού. Η πλακέτα δεν  μου γεμίζει καθόλου το ματι ?.Τα πιστοποιητικά στα περισσότερα προϊόντα της Κίνας είναι ψεύτικα.

Ενδεικτικά δείχνω μια πλακέτα  led driver που είχα σχεδιάσει σε προηγούμενη  μου εργασία. 

 

 

 

 

20181118_014429.jpg

  • Like 6

@karmen1983 Αγάπη αν θυμάμαι καλά,  είχες πεις ότι περίμενες τη Δευτέρα  μια απάντηση από τον μαγαζί / εταιρία / Eurolamp, σχετικά με το πρόβλημα .

Εντάξει, φαντάζομαι ότι άφησες και την Τρίτη να μπει για να μην "λένε ότι περιμένεις με το τουφέκι στο χέρι", αλλά τελικά είχες κανένα νέο ;

Καλημέρα Στέλιο και στους υπόλοιπους!

Καλά θυμάσαι. Το κατάστημα μου έστειλε email την Δευτέρα το μεσημέρι, ότι επικοινώνησε με την eurolamp και θα επικοινωνήσει σύντομα κάποιος τεχνικός τους μαζί μου.

Ακόμα δεν έχω νέα τους πάντως...

Θα περιμένω μέχρι Παρασκευή και αν δεν έχω απάντηση, θα προχωρήσω με ΣΤΚ.

Ξέρουν τι κάνουν. Αφήνουν να περνάνε οι μέρες και μετά θα σου λένε δεν γίνεται επιστροφή, έχουν περάσει οι μέρες κλπ κλπ.

Εσύ τρέξε τους, μην περιμένεις απ' αυτούς.

Οι μερες αν εννοεις τις 14-15 εχουν περασει ετσι κ αλλιως. Ειμαι σε περιοδο εγγυησης ομως για κατι που παρουσιαζει προβλημα λειτουργιας. Οσο δεν απαντανε σιγουρα δεν ειναι για δικο μου κακο. 

Απο τη μια δυσφημιζονται κ απο την αλλη οπως κ να γινει εγω την ακρη θα την βγαλω :)

 

  • Like 3

Να πω οτι σημερα εστειλα μνμ στο καταστημα να τους ενημερωσω οτι δεν εχω νεα απο την eurolamp και δεν ελαβα απαντηση.

Οποτε αυριο σε πρωτη ευκαιρια, προχωραω με ΣΤΚ και ενημερωνω και τον δικηγόρο μου αν χρειαστεί οτιδήποτε περαιτέρω. 

 

Θα σας κραταω ενήμερους και φυσικα οταν ερθει η ωρα θα γινουν και οι απαραίτητες αξιολογησεις.

  • Like 4

Ήρθε η ώρα να "δικαιωθεί" και το όπλο του avatar σου !   :p

Μαύρα (ή κόκκινα είναι) φίδια που τους φάγανε! :hehe:

 

  • Haha 1

Άποψη μου, κάνε ότι μπορείς να τα δώσεις πίσω. Μετά πάρε φωτιστικά για λάμπες φθορισμού. Έχουν τόσο μεγάλη εξάπλωση που η αιχμή της τεχνολογίας αυτά θα στοχεύει πάντα.  

Άλλαξα πρόσφατα και έπαθα πλάκα  https://www.kafkas.gr/proionta/lamptires-led/lamptires-led-tube-t8/philips-lampa-led-mas-tube-1500mm-24w-t8-840-193197_193197/

Γιάγκο το αίτημά μου είναι επιστροφή χρημάτων και να αναλάβουν τα έξοδα επιστροφής.

Δυστυχώς έχει κοπεί η ψευδοροφή, το δωμάτιο είναι κατοικήσιμο και δε θέλω να σκέφτομαι το ενδεχόμενο στοκαρισματος, κλείσιμο σε τρύπες, τριψιματα, βαψίματα.

Σίγουρα θα πάω σε άλλα panel. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο.

 

Το κακό ξεκίνησε όταν ο Καυκάς δεν είχε άμεσα διαθέσιμα 30χ30 και έπρεπε να ολοκληρώσω τις εργασίες. Οπότε παράγγειλα από ότι φαίνεται από όπου να 'ναι. Γιατί τέτοια αντιμετώπιση στα τόσα χρόνια που κάνω παραγγελίες μέσω Internet δεν έχω δει πουθενά.

Εμ , τόση γλωσσοφαγιά . . . κάπου θα ξεσπάσει ! ! ! 

Τo  καημένo τo καμένo δεν άντεξε τόσες κατηγόριες και  . . . αυτοκτόνησε ! ! ! :p

  • Like 2
  • Haha 4

Χωρίς να ξέρω τι και πως, φίλος που έχει βάλει ανάλογα φώτα σε καφενείο, 3 χρόνια λειτουργούν άψογα. Αν θες μαθαίνω μάρκα και κόστος.

  • 2 weeks later...

Απλα για ενημερωση. Επειδη δεν ειχα καποιο email απο ΣΤΚ πηρα τηλ σημερα. Δεν εχω κ εμπειρια για το πόσες μερες παιρνει η διαδικασια.

Ενας ευγενεστατος κυριος μου ειπε οτι 26 του μηνα καταχωρηθηκε το αίτημά μου για το καταστημα fotaled και η διαδικασια προχωραει κανονικα.

 

Οποτε σε αναμονη για νεοτερα.

πριν 3 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Απλα για ενημερωση. Επειδη δεν ειχα καποιο email απο ΣΤΚ πηρα τηλ σημερα. Δεν εχω κ εμπειρια για το πόσες μερες παιρνει η διαδικασια.

Ενας ευγενεστατος κυριος μου ειπε οτι 26 του μηνα καταχωρηθηκε το αίτημά μου για το καταστημα fotaled και η διαδικασια προχωραει κανονικα.

 

Οποτε σε αναμονη για νεοτερα.

Το πολύ 1 μήνα, όπου θα λάβεις έναν φάκελο με την αναφορά που έχεις κάνει, αντίστοιχο θα λάβει και η εταιρεία με τα panel, όπου θα πρέπει  να απαντήσουν μέσα σ'ένα χρονικό διάστημα που θα τους έχεις ορίσει ο ΣΤΚ, μετά θα υπάρχει πάλι ενημέρωση δεν θυμάμαι αν θα είναι πάλι με αλληλογραφία ή email. 

  • Agree 1
  • 2 weeks later...

Σήμερα παρέλαβα μέσω ΕΛΤΑ ένα φάκελο που μου έχει κοινοποιηθεί μία επιστολή του ΣΤΚ προς το κατάστημα Fotaled και τους ζητάνε να απαντήσουν εντός 10 ημερών.

Οπότε υπομονή και πάλι.

  • Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.