Jump to content



Need For Speed: Most Wanted


ngt

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από esdee

- VW Golf RS1 -

Max. power engine 527.6 kW @ 5.780 r/min

Max. power at wheels 432.2 kW @ 5.780 r/min

Max. torque 928.6 Nm @ 5.250 r/min

Note! Impossible to attain traction above 5800 r/min during the test.

Maximum power is between 7800-8200 r/min

το golf RS1 ειναι το ποιο εξωπραγματικο αυτοκινητο που παιζει, απλα!

432Kw= ~580Hp δεν ειναι κατι τρελο,επιπλεον δε καταλαβενω αυτο "Maximum power is between 7800-8200 r/min" απ τι στιγμη που λεει οτι κ η υποδυναμη κ η ροπη ειναι μεγιστη κατω απο τις 6000rpm....

Αρχική απάντηση από suboy

ποσα λες να μπορει να βγαλει?

Δε μπορω να το ξερω αυτο,αλλα πιστευω οχι πανω απο 600 με τπτ.

Σε καμια περιπτωση δε μπορει ενα αριστα φτιαγμενο corolla να παιξει ενα αριστα φτιαγμενο supra(1200+ αλογατακια εχω δει μεχρι τωρα!),ετσι ξεκινησε κ το θεμα μας αλλωστε ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Samael

Σε καμια περιπτωση δε μπορει ενα αριστα φτιαγμενο corolla να παιξει ενα αριστα φτιαγμενο supra(1200+ αλογατακια εχω δει μεχρι τωρα!),ετσι ξεκινησε κ το θεμα μας αλλωστε ;)

Η κουβέντα δεν είναι για εδώ, αλλά εξαρτάται τι εννοείς άριστο φτιάξιμο. Υπάρχουν πολλές τεχνικές και πολλοί τρόποι. Δεν υπάρχει σε αυτά ένα μέτρο. Ψάχνω λινκ για το κορόλα. Είναι μεγάλη συζήτηση για το τι είναι βελτίωση. Γιατί να μην επιτρέπεται ο υπερκυβισμός?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael

432Kw= ~580Hp δεν ειναι κατι τρελο,επιπλεον δε καταλαβενω αυτο "Maximum power is between 7800-8200 r/min" απ τι στιγμη που λεει οτι κ η υποδυναμη κ η ροπη ειναι μεγιστη κατω απο τις 6000rpm....

ενοει οτι το golf οταν παει να βγαλει την μεγιστη δυναμη του (η οποια ειναι μεταξω των 7800-8200, απο οτι εχουν υπολογισει) αρχηζει να σπιναρει πανω στο δυναμομετρο με αποτελεσμα να μην μπορει καταγραψει σωστα τη δυναμη του. (δηλ τα ρολα του δυναμομετρου γυρνανε με μικροτερη ταχυτητα απο οτι οι ροδες του αυτοκινητου!) και σκεψου οτι το αυτοκινητο πανω στο δυναμομετρο ειναι δεμενο με ιμαντες και τα ρολα εχουν ελαχιστη τριβη ως προς την περιστροφη τους .

μηλαμε για τοση ροπη/ιπποδυναμη το αυτοκινητο.

(3.5bar υπερπληρωσης, 330 μοιρες εκκεντροφοροι, 11:1 σχεση συμπιεσης κοφτης 10.200rpm και δυναμη κατω απο τις 6.000 δεν πανε μαζι :D )

κοιτα και την ροπη που εχει το αυτοκινητο... λες και ειναι scania φορτηγο!

Σκεψου οτι ειναι στημενο αυστηρα για πιστα και εντελως δοκιμαστικα με to στησιμο αυτο εχει κατεβει για dragster και βγαζει χαμηλα 9".

αν ασχολεισαι με αυτοκινητα κανε ενα κοπο να ψαξεις γι'αυτο το αυτοκινητο πληροφοριες, απλα και μονο για να μεινεις με ανοιχτο το στομα!

(το μοτερ του ειναι απο το audi quattro του groupB για το οποιο η audi...

Perhaps the most incredible feat Audi ever achieved in rallying never made it to rally competition. After the cancellation of Group B in 1986, Audi announced they had built an engine for rallying with more than 1000 horsepower! The engine was tested in several hillclimbs, but the drivers reported that the car was completely undrivable, with an unsettling tendency to simply go straight in the corners.

)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από suboy

τα παλια που λετε ηταν τοσο καλυτερα? δηλαδη το 2 η το 3 που επιανες καπου στα 320 και εστριβες σαν τρενο ηταν καλυτερο? για ποιον ρεαλισμο λεμε τοτε?

Το 5 ήταν, πίστεψέ με. Απλά σε street racing δεν υπάρχει πιο ρεαλιστικό αν και σήκωνε περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης. Το ζενίθ στο ρεαλισμό βέβαια τον έχει και μάλλον θα τον κρατήσει για πολλά χρόνια το FIA-GTR, μιλάμε για κανονικό εξομοιωτή πλέον.

Για το 2, το 3 και το 4 δε λέω για το ρεαλισμό, απλά δεν υπήρχε. Αλλά είχαν αυτό που έχει το Half-Life: Μod Scene. Υπερβολικά μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων, πιστών και άλλων modifications. Ειδικά του 4 του είχα αλλάξει τα φώτα, ασχολήθηκα και εγώ με κατασκευή αυτοκινήτων, ήξερα και πολύ κόσμο στην nfs σκηνή τότε, πίστεψέ με, άξιζε.

Πάντως για το 5 θα σου πω μόνο αυτό: Διάβασα κάποτε συνέντευξη του Walter Rohl για την οδηγική συμπεριφορά της 911 Carrera RS 2.7 και ήταν σαν να έπαιζα το παιχνίδι. Απλά απίστευτο.

Για τα φτιαγμένα πάντως η κουβέντα σηκώνει πολλούς φραπέδες-μπύρες. Ο ένας θα λέει για φτιαγμένα supercars, ο άλλος για γερμανικά, άλλος ιταλικά, άλλος αμερικάνικα, άλλος γιαπωνεζάκια, θα πεταχτεί και ο superbiker και θα γουστάρουμε.

Ένα λέω: Ταχύτητα-Επιτάχυνση-G, είτε είναι σε φτιαγμένο είτε σε μηχανή είτε σε F-16. Απλά.

Link to comment
Share on other sites

Yet another one off topic ->βλεπω esdee εισαι φανατικος του συγκεκριμενου γκολφ!!Εχω κατι βιντεακια που ζωγραφιζει "donuts" με ισιο τιμονι και βγαζει καπνους και απο τα 4 λαστιχα!Θεαματικοτατον μπορω να πω!

Δεν ειναι ντροπη να χανεις απο χαλια αμαξια σε εξωτερικη εμφανιση!"Ψαλιδι" να εχεις και το κοψε ραψε δεν ειναι και τιποτα!!Στην αθηνα (αλλα και αλλου νομιζω) υπηρχε(υπαρχει?) ενα yugo με κιντηρα απο delta integrale πειραγμενο βεβαια κοντα στα 300αλογα!

Εβαλε και κοντρα με διαφορα αλλα........δεν χρειαζεται να πω ποιος κερδισε!

Και για να εχει νοημα το ποστ:ξερει κανεις ποτε βγαινει το παιχνιδι?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από bleo8onhs

Η κουβέντα δεν είναι για εδώ, αλλά εξαρτάται τι εννοείς άριστο φτιάξιμο. Υπάρχουν πολλές τεχνικές και πολλοί τρόποι. Δεν υπάρχει σε αυτά ένα μέτρο. Ψάχνω λινκ για το κορόλα. Είναι μεγάλη συζήτηση για το τι είναι βελτίωση. Γιατί να μην επιτρέπεται ο υπερκυβισμός?

Βασικα εγω δε μιλησα για υπερκυβισμο αλλα για αλλαγη κινητηρα.

Τι να λεει δλδ ενα "corolla" που εχει εξαρτηματα κ μεροι απο 1002 αλλα αμαξια κ το μονο πραγματικα corolla πανω του να ειναι η λαμαρινες κ η ταμπελα?Για κατι τετοιες περιπτωσεις ειχα ενδιασμους πριν,οχι για το αμα απο 1,8 το καναν 2,0 ;)

Αρχική απάντηση από esdee

ενοει οτι το golf οταν παει να βγαλει την μεγιστη δυναμη του (η οποια ειναι μεταξω των 7800-8200, απο οτι εχουν υπολογισει) αρχηζει να σπιναρει πανω στο δυναμομετρο με αποτελεσμα να μην μπορει καταγραψει σωστα τη δυναμη του. (δηλ τα ρολα του δυναμομετρου γυρνανε με μικροτερη ταχυτητα απο οτι οι ροδες του αυτοκινητου!) και σκεψου οτι το αυτοκινητο πανω στο δυναμομετρο ειναι δεμενο με ιμαντες και τα ρολα εχουν ελαχιστη τριβη ως προς την περιστροφη τους .

μηλαμε για τοση ροπη/ιπποδυναμη το αυτοκινητο.

(3.5bar υπερπληρωσης, 330 μοιρες εκκεντροφοροι, 11:1 σχεση συμπιεσης κοφτης 10.200rpm και δυναμη κατω απο τις 6.000 δεν πανε μαζι :D )

κοιτα και την ροπη που εχει το αυτοκινητο... λες και ειναι scania φορτηγο!

Σκεψου οτι ειναι στημενο αυστηρα για πιστα και εντελως δοκιμαστικα με to στησιμο αυτο εχει κατεβει για dragster και βγαζει χαμηλα 9".

αν ασχολεισαι με αυτοκινητα κανε ενα κοπο να ψαξεις γι'αυτο το αυτοκινητο πληροφοριες, απλα και μονο για να μεινεις με ανοιχτο το στομα!

(το μοτερ του ειναι απο το audi quattro του groupB για το οποιο η audi...

Perhaps the most incredible feat Audi ever achieved in rallying never made it to rally competition. After the cancellation of Group B in 1986, Audi announced they had built an engine for rallying with more than 1000 horsepower! The engine was tested in several hillclimbs, but the drivers reported that the car was completely undrivable, with an unsettling tendency to simply go straight in the corners.)

Ψιλοπαπαντζα ακουγετε το "mpossible to attain traction above 5800 r/min during the test." :)

Ειμαι σιγουρος οτι εχεις δει να δυναμομετρουν αμαξια με 1000+ αλογα κ σε μερικες περιπτωσεις αναγκαστικα καποιος καθετε πανω στο αμαξι για να μην αρχισει σκορτσαρει.Δεν ειμαι κ ουτε θελω να το παιξω ειδικος,αλλα φανταζομαι αν ασχολησε σοβαρα με το σπορ βρησκεις τροπους να ξεπερνας τετοια εμποδιακια :)

Eχω δει 2 βιντεακια απο το golf αυτο κ παλιοτερα,αναμφησβητητα ειναι τρελο εργαλειο,απλα μαλλον βαζουν λιγη παραπανω "σαλτσα" μερικοι :D

Oσο για το S1.....say no words,ειμαι audakias to da bone :hehe:

Ειχε περασει κ απο τα χερια μου(για λιγο καιρο μονο δυστιχως)κ ενα S2 mtm stage 1 στα 275hp :(

K oσοι σεβοντε τον εαυτο τους να πανε ΤΩΡΑ να κατεβασουν την αναβαση του S1 στο Pines Peak !! :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael

Βασικα εγω δε μιλησα για υπερκυβισμο αλλα για αλλαγη κινητηρα.

Τι να λεει δλδ ενα "corolla" που εχει εξαρτηματα κ μεροι απο 1002 αλλα αμαξια κ το μονο πραγματικα corolla πανω του να ειναι η λαμαρινες κ η ταμπελα?Για κατι τετοιες περιπτωσεις ειχα ενδιασμους πριν,οχι για το αμα απο 1,8 το καναν 2,0 ;)

Ψιλοπαπαντζα ακουγετε το "mpossible to attain traction above 5800 r/min during the test." :)

Ειμαι σιγουρος οτι εχεις δει να δυναμομετρουν αμαξια με 1000+ αλογα κ σε μερικες περιπτωσεις αναγκαστικα καποιος καθετε πανω στο αμαξι για να μην αρχισει σκορτσαρει.Δεν ειμαι κ ουτε θελω να το παιξω ειδικος,αλλα φανταζομαι αν ασχολησε σοβαρα με το σπορ βρησκεις τροπους να ξεπερνας τετοια εμποδιακια :)

Eχω δει 2 βιντεακια απο το golf αυτο κ παλιοτερα,αναμφησβητητα ειναι τρελο εργαλειο,απλα μαλλον βαζουν λιγη παραπανω "σαλτσα" μερικοι :D

προφανος εχεις δει videακια με ποταπενια mazda rx7 και supra των 700 μονο αλογον, που καθοντα 2-3 γιαπωνεζακια στα πανω στο αμαξι για να πιασει προσφυση.

τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου με κανουν να πιστευω τα λεγομενα!

3.5bar 330μοιρες και 11:1 σχεση συμπιεσης ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ!

(Ας μην ξεχναμε οτι 1000+ εβγαζαν οι F1 το '80 και απο 1500cc ;) )

τωρα το μονο που θα μπορουσε να δυναμομετρησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι ενα δυναμομετρο παγκου ικανο να μετρησει 1000+ hp, αλλα και ειναι απιστευτη καταπονηση ο συγκεκριμενος τροπος δυναμομετρησης.

anyway...

dahlbackrsi00_engine4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oχι ενα skyline θυμαμαι χαρακτηριστικα που ηθελε ντε κ καλα να πεταξει απο το δυναμομετρο :p

Tελικα εβγαλε 1100hp :D

Ενα αλλο βιντεακι ειναι με το τρελο supra των ~1200hp,ενα ασημι με σειριακο κυβοτιο ειναι(παιζει κ σε ενα αλλο βιντεο που περνει μεντα το καπο απο την επιταχυνση!)

Γενικος δε καταλαβαινω γιατι οι γερμανοι δε μπορεσαν ακομα να μετρισουν το golfακι τους,αν κ τα 3,5bar κτλ ειναι οντως εξωφρενικα... :)

Δλδ αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι μαλλον δε θελουν κ τοσο να το μετρισουν τελικα,προτιμαν το μυθο που εχει στιθει γυρο απο το οχημα ;)

K για την ιστορια(αν δε κανω λαθος ειναι η ισχυροτερη F1 ever :) )

1986

1500 cc with compressor. Minimumweight 540 kg, max.fuelcons. 195 l/race

1400 hp at 12000 rpm-540 kg (Williams-Honda FW11 Turbo)

http://www.f1technical.net/article26.html

Link to comment
Share on other sites

στο οτι δεν εχει δυναμομετρηθει σωστα δεν εχεις αδικο που αναρωτιεσε για τους λογους.

ουτε και εγω τους ξερω, υποθεσεις κανω! :D

ειναι το αυτοκινητο της καρδιας μου το golfακι ομως :D

/edit

το ξερεις οτι εχει ξηρο καρτερ και 2 ρεζερβουαρ (εχει 2 ταπες μια σε καθε πισω κολωνανι!) ενα για συμβατικη βενζινη και ενα για αγωνιστικη! εμ πως αλλιως αποφευγεις τα πυρακια με 11:1 συμπιεση και 3.5bar :D )

Link to comment
Share on other sites

5κυλινδρος σε σειρα rulzz λεμε. Αν η Audi δεν ειχε βγαλει αυτο το μοτερ για τα group B τοτε, τωρα ο Dahlback τηγανίτες θα φτιαχνε..

Δε ξερω για σας, αλλα ο ηχος ητανε ολα τα λευτα. Μετα το 85 που ειχανε βγαλει το S1 Quattro απλα ηταν απιστευτος. Ακομα και οι πεθαμενοι ανατριχιαζανε στο περασμα του..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Sisman

5κυλινδρος σε σειρα rulzz λεμε. Αν η Audi δεν ειχε βγαλει αυτο το μοτερ για τα group B τοτε, τωρα ο Dahlback τηγανίτες θα φτιαχνε..

Δε ξερω για σας, αλλα ο ηχος ητανε ολα τα λευτα. Μετα το 85 που ειχανε βγαλει το S1 Quattro απλα ηταν απιστευτος. Ακομα και οι πεθαμενοι ανατριχιαζανε στο περασμα του..

ολοι απο τοτε μηλαγανε γι'αυτο τον ηχο... :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 14:32]

Eγω αμα μεγαλωσω(την τσεπι μου :hehe: ) θα παρω αυτο παντως :D:inlove::D

1944445621.jpg

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Μεγάλος πόθος(μαζί με το golfακι το GTi αλλα ντάξει άλλα λεφτά) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ακουσα audiii! ηρθααααα! πωπω πω... αυτο το αμαξι οσο και να το βλεπω δεν χορταινω. εχει εδω στο κιλκις ενα s3 σαν τραχτερ ομως κανει. μονο ο ηχος του δεν μαρεσει λιγο.

υ.γ ειναι φτιαγμενο εχει αρκετα επανω. εχει και δισκοφρενα porche.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan

Σας αγαπαω παιδες!!

Audi και πουλο στα γαλλακια....και στα ιαπωνακια!

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να σχολιάσω αυτό για τα "γαλλακια"...

(Από εκεί και πέρα όλοι έχουν βίτσια)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από suboy

ωπα... respect στον ιαπωνα....

Ναι μου αρεσει και μενα το S2000,ο μοναδικος λογος που το ειπα ειναι γιατι ερχομαι σε αντιπαραθεση με τους κολλητους μου....Ετσι για να υπαρχει ανταγωνισμος!:)

Αρχική απάντηση από Ilias83

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να σχολιάσω αυτό για τα "γαλλακια"...

(Από εκεί και πέρα όλοι έχουν βίτσια)

Λες ε?Μπορει οντως να εχω βιτσια να βλεπουν τα γαλλακια,4 κυκλακια μπροστα...

Οπως τη βρισκει κανεις...σωστα?:whip::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan

Λες ε?Μπορει οντως να εχω βιτσια να βλεπουν τα γαλλακια,4 κυκλακια μπροστα...

Οπως τη βρισκει κανεις...σωστα?:whip::hehe:

Από τον καθρέφτη εννοείς πάντα έτσι; :p

Εννοείται όπως τη βρίσκει κανείς...

(Και για να μην θεωρήσει κανείς οτι ανοίγει διαμάχη εδώ πέρα, εγώ από την πλευρά μου πλάκα κάνω και απλά πειράζω τους φίλους με τα γερμανικά κονσερβοκούτια...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.