Jump to content



vdsl και οριο πτωσης συγχρονισμού


xdoc

Recommended Posts

Υπάρχει κάποιο θεσμοθετημένο όριο στην πτωση συγχρονισμού μιας γραμμης πέραν του οποίου δίνεται για ελεγχο βλάβης στον ΟΤΕ η γραμμή ?

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις αποσυνδέσεις έρχεται τεχνικός ο οποίος μετράει λάθη με τον αναλυτη του (fec, hec, crc) στο οριο σου. Αν έχει πολλά στο 5λεπτο ή ανεβαίνουν με μεγάλο ρυθμό τότε πάει στον ΟΤΕ. Αν στο οριο ειναι οκ και στη πριζα σου οχι τότε κάτι παίζει με την καλωδίωση του σπιτιού σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Αν έχεις αποσυνδέσεις έρχεται τεχνικός ο οποίος μετράει λάθη με τον αναλυτη του (fec, hec, crc) στο οριο σου. Αν έχει πολλά στο 5λεπτο ή ανεβαίνουν με μεγάλο ρυθμό τότε πάει στον ΟΤΕ. Αν στο οριο ειναι οκ και στη πριζα σου οχι τότε κάτι παίζει με την καλωδίωση του σπιτιού σου.

δεν ενοω αυτό , να δωσω ένα παράδειγμα τι θελω να μάθω: εχω μια συνδεση vdsl 50 από ποιο οριο συγχρονισμού και κατω ο πάροχος πρέπει να δηλώσει στο ΟΤΕ βλάβη (συγχρονισμός στο ρούτερ και στον κατανεμητή της πολυκατοικίας ίδιος)

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Αυτό είναι ανάλογα στον πάροχο. Η vodafone για παραδειγμα νομιζω οτι σου εγγυάται 45mbps. Τα λέει στο site του κάθε παρόχου.

δεν βρισκω στο site της πουθενά τέτοια πληροφορία

πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

και ο ΟΤΕ το ιδιο.Δινουν εγγυηση >45.
Αλλα νομιζω ειναι αναλογα τη γραμμη / περιοχη κλπ. Εμενα τηλεφωνικως μου ειπαν 45.
ευτυχως συγχρονιζω 49998 ?

 

τωρινα στατιστικα συγχρονισμού (με line atennuation (down) 9,6 κανονικά θα επρεπε να τερματίζει η γραμμή)

1887979386_.thumb.JPG.50cd90f8af3d73fd4f56a7a69036e1cb.JPG

 

εχει ερθει τεχνικός της nova  πήρε μετρήσεις με δικό του και με το δικό μου ρούτερ και μέσα στο σπίτι και στη εισοδο του σπιτιου οπου καταλήγει η γραμμη του ΟΤΕ χωρίς να βρεί διαφορες στον συγχρονισμό όπως μου είπε (~ 36000) και στα δυο σημεία.....απόσταση από καμπίνα 350μ. …….η τεχνικη τους υπηρεσία λέει ναι θα επρεπε ψηλότερα αλλα δεν μπορούμε να το δώσουμε σαν βλάβη και ελεγχο στον ΟΤΕ γιατι είναι μεσα στα αποδεκτά (?!?! ) ορια πτωσης του 30% της θεωριτικης μεγιστης ταχύτητος. Γι'αυτο ρωτάω ισχύει αυτό? υπάρχει τέτοιο όριο ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

To λεει εδώ για τη vodafone  https://www.vodafone.gr/network-guarantee/
Για τη nova οντως δεν βρήκα κάτι. Γενικά ,επειδή δούλευα σαν τεχνικός σε άλλες εταιρίες τηλεφωνιας, δεν υπάρχει "κατωτατο οριο"΄.

Απλά δεν θέλουν να χρεώνονται tickets στον ΟΤΕ.
Οι τεχνικοί κοιτάνε το μέσο όρο της περιοχής( για adsl ισχυει αυτό,τον οποιο στον δινει το dslam) και άμα είσαι κάτω από μέσο όρο το δίνουν.

Αυτές ειναι οι οδηγίες που δίνουν οι από πάνω.
Τώρα σαν τεχνικός μπορείς να το δώσεις για χαμηλή ταχύτητα άμα θες και σφαίρα να πηγαίνει.

Όσο για το vdsl, αυτό που έχεις εσύ σίγουρα πιάνεται για χαμηλός συγχρονισμός μιας και είναι πολύ πιο αυστηρό απο adsl. Με 350μ απόσταση χαλκού (όχι σε ευθεία )απο την καμπίνα τότε θα πρεπε να πιανεις καθαρό 50αρι.
Στη θέση σου θα το κυνηγούσα και άλλο και αν δεν, θα άλλαζα πάροχο.

Όλο και χειρότερη γίνεται η forthnet/nova.

Έγινε επεξεργασία από Gregorypeg1000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

To λεει εδώ για τη vodafone  https://www.vodafone.gr/network-guarantee/
Για τη nova οντως δεν βρήκα κάτι. Γενικά ,επειδή δούλευα σαν τεχνικός σε άλλες εταιρίες τηλεφωνιας, δεν υπάρχει "κατωτατο οριο"΄. Απλά δεν θέλουν να χρεώνονται tickets στον ΟΤΕ.
Οι τεχνικοί κοιτάνε το μέσο όρο της περιοχής( για adsl ισχυει αυτό,τον οποιο στον δινει το dslam) και άμα είσαι κάτω από μέσο όρο το δίνουν.Αυτές ειναι οι οδηγίες που δίνουν οι από πάνω.
Τώρα σαν τεχνικός μπορείς να το δώσεις για χαμηλή ταχύτητα άμα θες και σφαίρα να πηγαίνει. Όσο για το vdsl αυτό που έχεις εσύ σίγουρα πιάνεται για χαμηλός συγχρονισμός μιας και είναι πολύ πιο αυστηρό απο adsl. Με 350μ απόσταση χαλκού (όχι σε ευθεία )απο την καμπίνα τότε θα πρεπε να πιανεις καθαρό 50αρι.
Στη θέση σου θα το κυνηγούσα και άλλο και αν δεν θα άλλαζα πάροχο.

Όλο και χειρότερη γίνεται η forthnet/nova.

πως αλλοιώς να το κυνηγήσω ? οσα τηλεφωνα και εάν εκανα στην τεχνική υπηρεσία η ίδια στερεότυπη απάντηση : ειστε μεσα στα αποδεκτα ορια δεν μπορούμε να το δώσουμε σαν βλάβη....τι άλλο να κάνω ….να αλλάξω πάροχο θα μπλέξουμε με τα πεναλντυ,δεν ξερω εάν μπορω να αλλάξω πάροχο   χωρίς πέναλντυ για μη απολαβή "συμφωνηθέντων υπηρεσιών"

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, xdoc said:

πως αλλοιώς να το κυνηγήσω ? οσα τηλεφωνα και εάν εκανα στην τεχνική υπηρεσία η ίδια στερεότυπη απάντηση : ειστε μεσα στα αποδεκτα ορια δεν μπορούμε να το δώσουμε σαν βλάβη....τι άλλο να κάνω ….να αλλάξω πάροχο θα μπλέξουμε με τα πεναλντυ,δεν ξερω εάν μπορω να αλλάξω πάροχο   χωρίς πέναλντυ για μη απολαβή "συμφωνηθέντων υπηρεσιών"

Μιας και οι κλησεις ηχογραφούνται πάρε τους τηλέφωνο μια τελευταία φορά και ενημερωσε τους οτι θελεις να φτάσει η βλάβη στον ΟΤΕ γιατι δεν σου παρέχουν τα συμφωνηθέντα και πως θα κάνεις επωνυμη γραπτή καταγγελια προς την ΝΟVA,και έπειτα επωνυμη γραπτή καταγγελία στην ΕΕΤΤ την οποία κάνεις  από εδώ https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
Την ΕΕΤΤ σκέψου την σαν τον νταή των παρόχων.Ακολούθησε τις οδηγίες του link και κατά 90% θα βγεις κερδισμένος.
 
EDIT: Επίσης θα σου πρότεινα να ηχογραφείς και εσύ τις κλήσεις σου με την ΝΟVA αλλά να τους ενημερώνεις στην αρχή της κλήσης αφου σου συστηθεί ο υπάλληλος. Μετα το κλασικό "ειμαι ο ταδε,πως μπορω να σας βοηθησω"

Έγινε επεξεργασία από Gregorypeg1000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Μιας και οι κλησεις ηχογραφούνται πάρε τους τηλέφωνο μια τελευταία φορά και ενημερωσε τους οτι θελεις να φτάσει η βλάβη στον ΟΤΕ γιατι δεν σου παρέχουν τα συμφωνηθέντα και πως θα κάνεις επωνυμη γραπτή καταγγελια προς την ΝΟVA,και έπειτα επωνυμη γραπτή καταγγελία στην ΕΕΤΤ την οποία κάνεις  από εδώ https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
Την ΕΕΤΤ σκέψου την σαν τον νταή των παρόχων.Ακολούθησε τις οδηγίες του link και κατά 90% θα βγεις κερδισμένος.
 
EDIT: Επίσης θα σου πρότεινα να ηχογραφείς και εσύ τις κλήσεις σου με την ΝΟVA αλλά να τους ενημερώνεις στην αρχή της κλήσης αφου σου συστηθεί ο υπάλληλος. Μετα το κλασικό "ειμαι ο ταδε,πως μπορω να σας βοηθησω"

για το πρωτο…..θα το ακολουθήσω (εχω στείλει e-mail να μου στείλουν αντίγραφο του συμβολίου και θα ζητήσω και αναλυτικό αντίγραφο των μετρήσεων του τεχνικού τους -πιστεύω να τα δώσουν-)…..για το EDIT ...δεν ξέρω τον τρόπο  ηχογράφησης της συνομιλίας από το τηλέφωνο(σταθερό)

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, xdoc said:

για το πρωτο…..θα το ακολουθήσω (εχω στείλει e-mail να μου στείλουν αντίγραφο του συμβολίου και θα ζητήσω και αναλυτικό αντίγραφο των μετρήσεων του τεχνικού τους -πιστεύω να τα δώσουν-)…..για το EDIT ...δεν ξέρω τον τρόπο  ηχογράφησης της συνομιλίας από το τηλέφωνο(σταθερό)

http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/
Κανε τους εδω αιτημα για call back και βαλε το κινητο σου σαν τηλεφωνο επικοινωνιας

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Επικοινωνία | NovaΕπικοινωνία | Nova
Κανε τους εδω αιτημα για call back και βαλε το κινητο σου σαν τηλεφωνο επικοινωνιας

οκ …..να ρωτησω και κατι ακόμη …...όταν λές γραπτη καταγγελία στην εταιρεία εννοεις  επιστολή που στέλνω με e-mail ?  ή  κάπου ταχυδρομικά ? ή κατάθεση σε κάποιο υποκατάστημα ?

 

Link to comment
Share on other sites

η απάντηση της τεχνικης υπηρεσίας της νοβα ………..""Σύμφωνα με τις διαδικασίες που έχουν οριστεί από τις αρμόδιες αρχές, για τις περιπτώσεις που το πρόβληµα που αντιµετωπίζει ο πελάτης του Παρόχου είναι χαµηλή ταχύτητα στην κατερχόµενη ζεύξη(downstream) ή στην ανερχόµενη ζεύξη (upstream), εφόσον η ταχύτητα που λαµβάνει ο Πάροχος από το σηµείο οριοθέτησης στις εγκαταστάσεις του τελικού πελάτη (εσκαλίτ ή χαλύβδινο) αποκλίνει έως και τριάντα τοις εκατό (30%) από την «Ονοµαστική Ταχύτητα» για τη συγκεκριµένη σύνδεση, ο Πάροχος δε θα δηλώνει βλάβη µε σύµπτωµα «Χαµηλή Ταχύτητα xDSL»
Οι παραπάνω πληροφορίες έχουν κοινοποιηθεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως Τεύχος Β’ 77/20.01.2017 Αρ. Φύλλου 77 όπως αντίστοιχα έχουν αναρτηθεί & στην εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών & ταχυδρομείων ενότητα 24.3.8.3""...………...οποτε φιλε @Gregorypeg1000 δεν εχει μάλλον νόημα η οποιαδήποτε καταγγελία προς την εταιρεία ή την ΕΕΤΤ …..κρίμα......πάντως πουθενά δεν υο αναφέρουν αυτό στο συμβόλαιο που υπογράφεις...…

Έγινε επεξεργασία από xdoc
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.