Havic Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3, 2018 Το διάβασα σήμερα που το έλεγαν, περισσότερα στο link. Highlights Quote Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών. Quote Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας Quote Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 3, 2018 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2018 Ισχυει και για cosmote tv π.χ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Οκτώβριος 3, 2018 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2018 H "Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης" δεν εννοεί τα πάγια που θα ζητάνε μέχρι την λήξη του συμβολαίου αλλά ένα εφάπαξ ποσό που ζητάνε όταν κάνεις αίτηση για διακοπή ή το 5€ που ζητάνε όταν κάνεις ανανέωση συμβολαίου. Δεν κατάλαβα αν αυτά θα ισχύουν και για τα τρέχων συμβόλαια ή μόνο για τα νέα που γίνονται από 1/10, η λογική καμιά φορά δεν συνάδει με την πραγματικότητα… Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Οκτώβριος 3, 2018 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2018 Η πρόωρη καταγγελία σύμβασης συνεχίζει να επιφέρει κόστος. Από 1/10 και έπειτα δεν μπορούν να χρεώνουν επιπλέον κόστος διακοπής, ανανέωσης ή μετατροπής σε κάρτα (συμβολαίου που έχει λήξη ή καρτοκινητού). Δεν παίζει ρόλο η ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Οκτώβριος 5, 2018 Author #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2018 (edited) Διευκρινίσεις σχετικά με το τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης Quote 3 Οκτωβρίου 2018 Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση των παρόχων να μην επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής /καταγγελίας σύμβασης (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας) δεν αφορά σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αλλά μόνο συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο τύπου της ΕΕΤΤ (01/10/18): «Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας.» Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες). Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας. Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται. Επισημαίνεται ότι συνδρομητής που έχει σύμβαση ορισμένου χρόνου την οποία ανανεώνει συνεχώς, κατά τη λήξη της, με νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε περίπτωση που τη διακόψει ή την καταγγείλει πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου (της νέας πλέον σύμβασης), θα επιβαρυνθεί με το τέλος διακοπής/καταγγελίας που ορίζεται στη νέα σύμβαση. Προς αποσαφήνιση παρατίθενται σχετικά παραδείγματα: Παράδειγμα 1: Συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας 24 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), επιθυμεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του στον 20ο μήνα. Ο συνδρομητής θα επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης, το ύψος του οποίου καθορίζεται στη σύμβαση. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Επίσης, σε περίπτωση που ο παραπάνω συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, εάν επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του. Παράδειγμα 2: Σύμβαση ορισμένου χρόνου και διάρκειας 18 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), έχει λήξει εδώ και ένα μήνα, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και συνεπώς, έχει καταστεί αορίστου χρόνου. Ο συνδρομητής μπορεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του, χωρίς να επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας, δεδομένου ότι η σύμβαση έχει πλέον καταστεί αορίστου χρόνου. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Ωστόσο, εφόσον ο συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, σε περίπτωση που επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του. Περισσότερες πληροφορίες για τις ρυθμίσεις παρέχονται στο www.eett.gr, Ενότητα Για καταναλωτές/ Σχετικά με τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες/Οδηγίες-Συστάσεις.Για περισσότερες πληροφορίες: Γρηγόρης Καρίμαλης Τμ. Δημοσίων Σχέσεων Τ: 210 6151013 E: gkarimalis@eett.gr Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2018 από Havic 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now