panos 12 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25, 2018 Παιδιά καλησπέρα, έχω πάρει ένα κινητό (ΖΤΕ α310) το οποίο το έχω σχεδόν 2 χρόνια μια μέρα έτσι ξαφνικά άρχισε να χάνει τις κάρτες σιμ, με λίγα λόγια εκεί που είναι ανοιχτό δεν σβήνει άλλα γυρνάει πίσω στην αρχική οθόνη και ζητάει το πιν, αν το ξανά βάλω συνεχίζει από εκεί που το είχα αφήσει, κάποιες φορές κάνει και επανεκκίνηση. Το πήγα στο media markt από εκεί που είναι αγορασμένο, την πρώτη φορά αλλάχτηκε το κουμπάκι ον οφ γιατι και εκείνο δεν έπιανε με την πρώτη, το πρόβλημα παρέμεινε, την δεύτερη φορά έγινε επαναφορά ρυθμίσεων πάλι τα ίδια, την τρίτη φορά έγινε αντικατασταση συσκευής με άλλο ιμει πάλι τα ίδια. Τώρα έχω απορία αφού αλλάχτηκε το κινητό με άλλο ιμει η εγγύηση δεν ξανά ανανεώνεται; εγώ άλλαξα και τις σιμ και ξανά κάνει το ίδιο πρόβλημα, το ξανά πήγα και τετάρτη φορά και έγραψαν ότι δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα, τι άνθρωποι είναι αυτοί; τι μπορώ να κάνω; δεν σέβονται τίποτα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Σεπτέμβριος 25, 2018 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2018 Ιδιο προβλημα , δηλαδη να σου χανει τις σιμ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetras Σεπτέμβριος 25, 2018 #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2018 Εγώ πάντως όσον αφορά την procordia έχω τις καλύτερες εντυπώσεις όσον αφορά την LG βέβαια . Δευτέρα το έστειλα , τρίτη το έφτιαξαν , τετάρτη το είχα πίσω .Το ίδιο έγινε και τη δεύτερη φορά που τους χρειάστηκα . Μπορεί να έχει να κάνει οτι αφορούσε LG βεβαια . Μπορεί με τη ΖΤΕ να υπάρχει πρόβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos 12 Σεπτέμβριος 25, 2018 Author #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος kpetros έγραψε: Ιδιο προβλημα , δηλαδη να σου χανει τις σιμ ? Γιατί πρόβλημα σου κάνει; ρώτησα και σε public στο service να μου πουν μια γνώμη και μου είπε εκεί ο τεχνικός οτι ειναι καθαρά βλάβη πλακέτας, από την άλλη αφού άλλαξαν την συσκευή γιατί η εγγύηση δεν ανανεώνεται από την αρχή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Σεπτέμβριος 26, 2018 #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2018 πριν 11 ώρες, το μέλος panos 12 έγραψε: Γιατί πρόβλημα σου κάνει; ρώτησα και σε public στο service να μου πουν μια γνώμη και μου είπε εκεί ο τεχνικός οτι ειναι καθαρά βλάβη πλακέτας, από την άλλη αφού άλλαξαν την συσκευή γιατί η εγγύηση δεν ανανεώνεται από την αρχή; Σε αλλη συσκευη δοκιμασες να τις βαλεις ? Μηπως οι σιμ δεν πατανε πλεον καλα στην συσκευη ? Χωρις να ξερω το θεμα , θα εβαζα 2 στρωσεις απο ταινια επανω στις σιμ για να τις χοντρινω και να πιεζονται περισσοτερο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
beastie Σεπτέμβριος 26, 2018 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2018 Με την procordia (οταν ειχα και εγώ lg) είχα τις καλύτερες εντυπώσεις. Το ότι σου έδωσαν νέα συσκευή είτε νέα είτε refurbished δεν σημαίνει εκ νέου εγγύηση από το 0. συνεχίζει η εγγύηση της αρχικής αγοράς και αυτό που πήρες είναι πάνω σε αυτό και όχι νέα αγορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos 12 Σεπτέμβριος 26, 2018 Author #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2018 Εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν κοβουν ενα πιστωτικο να παρω καποια αλλη μαρκα κινητου με τα 99€ επισης το κινητο ειναι 2 χρονια με αυτες τις καρτες, δεν μπωρει ξαφνικα να εχει προβλημα, και να μου λενε αυτοι δοκιμασε χωρις εφαρμογες να το βαλεις ή κανε συνεχεια επαναφορα γινεται αυτο το πραγμα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
platonas Σεπτέμβριος 26, 2018 #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2018 πριν 2 ώρες, το μέλος beastie έγραψε: Με την procordia (οταν ειχα και εγώ lg) είχα τις καλύτερες εντυπώσεις. Το ότι σου έδωσαν νέα συσκευή είτε νέα είτε refurbished δεν σημαίνει εκ νέου εγγύηση από το 0. συνεχίζει η εγγύηση της αρχικής αγοράς και αυτό που πήρες είναι πάνω σε αυτό και όχι νέα αγορά. Νομιζω οτι ισχυει ακομα το παρακατω απλα οι περισσοτεροι κοιτανε να το γλυτωσουν ΝΟΜΟΣ 2251/1994 Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos 12 Σεπτέμβριος 26, 2018 Author #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2018 Παιδια τωρα που εβγαλα την σιμ και την ειδα παρατηρησα οτι η παλια ειναι λιγο σαν κομενη, την κρατησα τελικα την παλια αλλαξα μονο την δευτερη σιμ αλλα η βασικια η πρωτη μηπως ειναι αυτη που δημιουργει το προβλημα, τι να πω θα παω αυριο να δωσω αλλα 7.90 γιατι τοσο κοστιζει πλεον να δουμε τι θα γινει Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 27, 2018 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2018 (edited) Η αντικατάσταση με νέο εξάρτημα/ανταλλακτικό ανανεώνει την εγγύηση για αυτό το εξάρτημα (edit: αναφέρθηκε ήδη). Παρ' όλα αυτά, δεν μοιάζει με πρόβλημα της πλακέτας. Επειδή στο service δεν χρησιμοποιούν την δική σου SIM και δεν βρίσκουν πρόβλημα, τείνω να πιστέψω ότι φταίει η κάρτα σου - μήπως ήταν κομμένη από μεγαλύτερη? Εναλλακτικά μπορεί να έχει πειραχτεί η σύγκλιση του SIM tray, ή να έχουν χαλαρώσει τα ελάσματα, αλλά αυτά συνήθως τα βρίσκουν... Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 27, 2018 από minast Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos 12 Σεπτέμβριος 27, 2018 Author #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2018 πριν 6 ώρες, το μέλος minast έγραψε: Η αντικατάσταση με νέο εξάρτημα/ανταλλακτικό ανανεώνει την εγγύηση για αυτό το εξάρτημα (edit: αναφέρθηκε ήδη). Παρ' όλα αυτά, δεν μοιάζει με πρόβλημα της πλακέτας. Επειδή στο service δεν χρησιμοποιούν την δική σου SIM και δεν βρίσκουν πρόβλημα, τείνω να πιστέψω ότι φταίει η κάρτα σου - μήπως ήταν κομμένη από μεγαλύτερη? Εναλλακτικά μπορεί να έχει πειραχτεί η σύγκλιση του SIM tray, ή να έχουν χαλαρώσει τα ελάσματα, αλλά αυτά συνήθως τα βρίσκουν... Την τρίτη φορά που το πήγα το κινητό με έδωσαν ολοκαίνουρια συσκευή έγινε αντικατασταση όλο το κινητό, σήμερα άλλαξα την σιμ να δω πως θα πάει τώρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
beastie Σεπτέμβριος 28, 2018 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2018 Ενα edit στο τιτλο τοτε... LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos 12 Οκτώβριος 7, 2018 Author #13 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2018 Τελικά σήμερα μου το ξανά έκανε, καθαρά πλέον πρόβλημα συσκευής δεν έχω να πω κάτι απαράδεκτη αντιπροσωπεια άλλαξε την συσκευή με την ίδια η οποία έχει το ίδιο πρόβλημα από την μεριά μου άλλαξα την σιμ και ξανά πάλι τα ίδια, πεταμένα 100€ έτσι για πλάκα το κατάστημα καμιά ευθύνη σκίζω και την απόδειξη γιατί άμα τους είχα μπροστά μου θα την πετούσα στα μούτρα τους ξέρουν ότι ολη η παρτίδα είναι ελαττωματική και λένε ότι είναι μια χαρά και δουλεύει σε αυτούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now