Jump to content



Ληστεία σε κοσμηματοπωλείο στην Ομόνοια - νεκρός ο δράστης


astrolabos

Recommended Posts

Συμψηφισμοί, απλουστεύσεις και παραπομπές από πολιτικά στρατευμένα site γεμάτα με fake news και clickbaits. Ειδικά αυτή η φωτογραφία από το newsbeast είναι κομμάτι ενός βίντεο μικρής διάρκειας το οποίο έπαιζε εκείνη την εποχή σε λούπα επί ολόκληρα 10λεπτα και τέταρτα σαν <<χαλί>> των ρεπορτάζ σε όλα τα κανάλια. Με φόντο την ημιάστοχη κλωτσιά, τα κανάλια μιλούσαν για φόβους να προκαλέσουν οι φασίστες εκατόμβες νεκρών.... Ουάου!

 

Αλήθεια εκείνος ο νεκρός που αναφέρει σαν επακόλουθο των συγκεκριμένων επεισοδίων για τον Καντάρη, δεν είχε όνομα ; Μήπως ήταν εκείνος για τον οποίο οι δημοτικοί σύμβουλοι στο Δήμο Αθηναίων απαίτησαν να τηρηθεί ενός λεπτού σιγή σε έναν απαράδεκτο συμψηφισμό της αδικοχαμένης ζωής του Καντάρη; Μάλιστα αν θυμάμαι καλά έλεγαν ότι αν κρατήσουμε ενός λεπτού σιγή για τον Έλληνα θα κρατήσουμε και για τον ξένο. Μήπως ήταν εκείνος ο οποίος λίγο αργότερα βρέθηκε ότι ήταν θύμα ξεκαθαρίσματος λογαριασμών από άλλους <<κατατρεγμένους>>; Άλλος ένας συμψηφισμός τραβηγμένος από τα μαλλιά λοιπόν.

 

Εντάξει για τον Λουκμάν τι να πω; Επειδή δύο ηλίθιοι τους οποίους κανένας πατριώτης ή "πατριώτης" δεν υπερασπίστηκε/δικαιολόγησε, σκότωσαν κάποιον, το χρεώνουμε όπου μας συμφέρει για να βγουν ομοιόμορφα τα <<κουκιά>> των συμψηφισμών; Είχε αυτό καμία σχέση με οποιαδήποτε μαζική εκδήλωση/πορεία/συγκέντρωση/whatever κάποιου ανάλογου κόμματος ή οργάνωσης; Ή μήπως μετά είδες καμία εκδήλωση/συγκέντρωση/πορεία/whatever που να επιχειρεί να τους υπερασπιστεί και να τους πει μπράβο; Αντιθέτως έχουν γίνει και γίνονται πολλά υπέρ αξεπέραστων δολοφόνων όπως ο Κουφοντίνας.

 

Ούτε το δολοφόνο του Λουκμάν ούτε το Ρουπακιά υπερασπίστηκαν αυτοί που αναφέρεις ως "πατριώτες". Και για να σε προλάβω από τις επόμενες παραπομπές σε ανάλογα site, δεν χαρακτηρίζω αθώα περιστερά καμία πολιτική ομάδα περιλαμβανομένων αυτών με τις οποίες πιθανόν να βρίσκομαι πιο κοντά. Σίγουρα υπάρχουν σκελετοί σε ντουλάπες αλλά όσα περιστατικά και αν μου παραθέσεις και δη αληθινά, δεν αλλάζει το γεγονός ότι όταν λέμε κάψιμο της Αθήνας και βάζουμε στη ζυγαριά αριστερούς από τη μία και οποιονδήποτε άλλον από την άλλη, το που θα γύρει είναι ηλίου φαεινότερο. Εξ ου και η αρχική μου παράθεση στα λεγόμενά σου. Όταν προσπαθείς να βάλεις με το ζόρε στη ζυγαριά του καψίματος της Αθήνας οποιονδήποτε άλλον πλην των γνωστών αγνώστων, τότε κάπου κάνεις λάθος αν τους βγάζεις ισοβαρείς.

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

Η λογική μπορεί να είναι κάπου στη μέση, αλλά τα γεγονότα είναι αυθύπαρκτα και δεν παίρνουν πλευρές. Αν στα εγκλήματα των "αριστερών" φασιστών προσμετράς τις μολότοφ και τα καμμένα αυτοκίνητα,...

 

Εσύ δεν μίλησες για κάψιμο Αθήνας; Τι να υποθέσω ότι εννοούσες; Υπέθεσα τις δεκάδες μολότοφ και καταστροφές περιουσιών τυχαίων ανθρώπων αλλά και περιπτώσεις όπως Παπαθανοσοπούλου, Ζούλια, Τσακάλη με τους "αλληλέγγυους" να μην αφήνουν την πυροσβεστική να πλησιάσει. Και αυτό είναι το ποιοτικό στοιχείο που καταρρίπτει τα επιχειρήματα που αποδίδουν την ευθύνη μόνο στους (μήπως "πατριώτες; ) δράστες "αθωώνοντας" πολιτικά ορμώμενους συνυπεύθυνους άρα και τον πολιτικό τους χώρο. Αν δεν εννοούσες αυτά τότε πάσο. Αλλά πες μας και τι εννοούσες.

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

...εκπλήσσομαι που διστάζεις να αθροίσεις στο παλμαρέ των "πατριωτών" φασιστών εγκλήματα κατά ζωής που έχουν οδηγήσει και σε αμετάκλητες καταδίκες. Εκτός αν πήρες το "κάψιμο" μόνο κυριολεκτικά.

Ναι, το πήρα κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά να το πάρεις πάλι στα ίδια περιστατικά πάει το μυαλό ενός μέσου ανθρώπου. Όσον αφορά το τι διστάζω, νομίζω σε κάλυψα παραπάνω. Στο παλμαρέ των "πατριωτών" δεν διστάζω να αθροίσω τη μισή (τουλάχιστον) τραγωδία της Κύπρου, το ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας και πολλά άλλα. Αλλά αν μιλήσουμε για βία στην Ελλάδα  με πολιτικά κίνητρα μετά το 1974, τότε οι πάσης φύσεως αριστεροί και <<αριστεροί>> παίρνουν πρωτάθλημα με διαφορά από τον δεύτερο. Η 17Ν από μόνη της αρκεί.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Καλή η πολιτική στράτευση, αλλά πολύ συχνά η εθελοτυφλία είναι κακό εργαλείο στην υπηρεσία του υποκριτή.

Ωραία η μπηχτούλα αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοούσα όταν είπα ότι η φράση <<η αλήθεια πάντα βρίσκεται κάπου στη μέση>> είναι καλό εργαλείο στην υπηρεσία του ψεύτη. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτός που λέει την παραπάνω φράση είναι ο ίδιος ψεύτης. Σημαίνει ότι όταν κάποιος λέει αλήθεια και κάποιος άλλος θέλει να περάσει το ψέμα νούμερο 10, θα υποστηρίξει ένα ψέμα νούμερο 20 και έτσι η μπίλια θα κάτσει στο αρχικά επιθυμητό 10. Ελπίζω να καταλαβαίνεις με ποια έννοια βάζω τα νούμερα. Με λίγα λόγια θέλω να <<καταρρίψω>> την παραπάνω <<αρχή>> περί αλήθειας η οποία δήθεν βρίσκεται στη μέση. Στη μέση βρίσκεται μόνο όταν έχεις να κάνεις με δύο ψεύτες (ή και περισσότερους). Όταν έχεις να κάνεις με έναν ψεύτη και έναν που λέει αλήθεια, τότε δεν βρίσκεται καθόλου στη μέση. Βρίσκεται εκεί που την τοποθετούν τα πραγματικά περιστατικά. Και η αλήθεια τότε βρίσκεται στην άκρη! Στην αντίθετη άκρη από αυτή που βρίσκεται ο ψεύτης ο οποίος όλως τυχαίως περνάει την ψεύτικη εκδοχή του χαρακτηρίζοντας την αληθινή ως ακραία...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, acct said:

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρητικολογείς. Δεν προέκυψε πουθενά αυτή η συζήτηση.

 

αφού δεν καταλαβαίνεις, να σου υπενθυμίσω τι έγραψες λίγο πιο πάνω.....:

Quote
  15 hours ago, acct said:

 

Εκτός αν θέλουμε η απόπειρα ληστείας σε βάρος ενός ανθρώπου να του δίνει κατευθείαν license to kill, επειδή ελπίζουμε ότι αυτό θα αποθαρρύνει τους επίδοξους εγκληματίες. Πάντως, η εμπειρία διδάσκει ότι ο ενδεχόμενος κίνδυνος (πχ σε χώρες με εκτεταμένη οπλοκατοχή για αυτοάμυνα) τους κάνει απλά εξαρχής πιο βίαιους προς τα θύματα.

 

Η ληστεία λοιπόν, είναι η βίαιη ή με απειλή χρήσης βίας απόσπαση αντικειμένων. Εσύ λοιπόν μας λες ότι σε αυτή την περίπτωση, δεν πρέπει ο αμυνόμενος να υπερασπιστεί τη ζωή του (licence to kill), κάτι στο οποίο συμφωνεί και η τρέχουσα νομοθεσία (επί τη ευκαιρία, ο νόμος που παραθέτεις αφορά τους αστυνομικούς. Για το πόπολο ο νόμος 2168/1993 προβλέπει ''αίτηση για άδεια οπλοφορίας, όταν συντρέχουν ειδικοί λόγοι''. Σε προκαλώ να πάς στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και να προσπαθήσεις να πάρεις μια τέτοια άδεια, όπως προβλέπει το άρθρο 10). Και επι αυτής ακριβώς της ανισότητας, αδικίας και ανελευθερίας εν τέλει έκανα το σχόλιό μου. Οτι τελικά δεν υφίσταται πραγματική ελευθερία του ατόμου όταν αυτό δεν μπορεί να προστατέψει τη ζωή του, όταν αυτή απειλείται άμεσα.

 

Όσον αφορά ''την εμπειρία'' θα ήθελα μερικές αποδείξεις..... Στην οπλοκρατούμενη Κρήτη λόγου χάριν, πόσες περισσότερες (και με τραγικότερη κατάληξη της συνήθους) αιματηρές ληστείες έγιναν, επειδή οι κακοποιοί γνώριζαν ότι το θύμα τους πιθανότατα θα κατείχε όπλο στο σπίτι/μαγαζί του ???

 

 

 

Quote

Στο συγκεκριμένο περιστατικό ο ληστής τραυματίστηκε θανάσιμα στην προσπάθειά του να διαφύγει, όταν δε φαίνεται πια να υπήρχε κίνδυνος απώλειας ζωής ή περιουσίας. Αν αποδειχτεί ο τραυματισμός επήλθε συνεπεία των χτυπημάτων που δέχτηκε κοντά στο ~1:00 (γονατισμένος, μπρούμυτα), μοιάζει λίγο δύσκολο σε πρώτη ματιά να στηρίξεις το επιχείρημα της αυτοάμυνας. Η δουλειά του ανακριτή δεν θα είναι καθόλου εύκολη. Αν τη γλυτώσει ο ιδιοκτήτης, θα κάψουν την Αθήνα οι "αριστεροί". Αν καταδικαστεί, θα την κάψουν οι "πατριώτες". Ούτε οι μεν ούτε οι δε είναι αυτό που ισχυρίζονται.

 

Το συγκεκριμένο περιστατικό, συνιστά ετεροχρονισμένη αυτοδικία . Στην σωστή κλίμακα, θα έπρεπε, με το που έμπαινε ο ληστής με το μαχαίρι μέσα στο μαγαζί, ο μαγαζάτορας να βγάλει μια καραμπίνα απο κάτω απο τον πάγκο, και να τον παραινέσει ευγενικά, να ξεκουμπιστεί. Στο πρώτο βήμα κατά πάνω του, θα νομιμοποιούνταν να του αδειάσει το κεφάλι.  

 

 

Quote

 

Κάνεις λάθος ότι ο ίδιος νόμος διέπει την οπλοχρησία από πολίτες και αστυνομικούς. Για τους δεύτερους υπάρχει ο Ν. 3169/2003, ο οποίος είναι αρκετά αναλυτικός. Με ενοχλεί όμως ότι απο τον καουμποϊσμό ορισμένων η κοινωνία έχει γίνει καχύποπτη απέναντι στην Αστυνομία, μέχρι του σημείου οι αστυνομικοί να φοβούνται να χρησιμοποιήσουν τα όπλα τους στις σπανιότατες περιπτώσεις που είναι πραγματικά απαραίτητο.

 

Οι εχέφρονες αστυνομικοί φοβούνται να χρησιμοποιήσουν το όπλο τους ακόμα και όταν όοοοοοολες (γιατί είναι πολλές) οι προϋποθέσεις του άρθρου 3 του νόμου που αναφέρεις, ικανοποιούνται, γιατί πολύ απλά....... δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθούν όλες, δεδομένων των μοναδικών συνθηκών που επικρατούν σε κάθε ένα περιστατικό. Μπροστά στο δίλημμα της καταστροφής τους και της μη πράξης, επιλέγουν το ''δεν είδα / ΄δεν πρόλαβα / δεν ήμουν παρών''. 

Για αυτήν την κατάντια, αυτουργός είναι ο νομοθέτης. Με οποιονδήποτε εχέφρονα αστυνομικό και αν συζητήσεις, θα σου πει το ίδιο. Πλήρης απουσία σαφών κανόνων εμπλοκής. Και ότι υπάρχει λειτουργεί αποτρεπτικά. 

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από colt3003
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Για να γυρίσω λίγο ontopic, κρίμα για τον συνάνθρωπό μας που έχασε τη ζωή του αλλά είμαστε σίγουροι ότι αυτό που τον σκότωσε ήταν οι κλωτσιές του καταστηματάρχη; Αν είδα καλά στο βίντεο σε κάποια φάση έτρεχε να ξεφύγει μετά τις κλωτσιές. Μήπως είχε καμία σοβαρή αιμορραγία από τα γυαλιά που ο ίδιος έσπασε; Φαντάζομαι ο ιατροδικαστής μπορεί να διαφωτίσει επ' αυτού. Αν αποφανθεί ότι πέθανε από αιμορραγία τότε τι λέτε να τον κάνουμε τον καταστηματάρχη; Να τον καταδικάσουμε για να μην καεί η Αθήνα ή λέτε να αρκέσουν οι συνεχείς επιθέσεις που θα του κάνουν οι <<αλληλέγγυοι>> από εδώ και πέρα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος colt3003 έγραψε:

Πλήρης απουσία σαφών κανόνων εμπλοκής. Και ότι υπάρχει λειτουργεί αποτρεπτικά. 

 

Ας είναι καλά όπως είπες ο νομοθέτης ο οποίος στην ψευτό-αριστερίζουσα "ελευθερη" Ελλάδα, θέλει να μην ταράζει τα νερά.

 

Έτσι και κρατούσε γυαλί πέραν τον ατλαντικού, θα είχε γίνει σουρωτήρι. Μεθυσμένος, ναρκωτικά, high ξεhigh, προσπαθώντας να προστατευτεί, που είπε σήμερα η πολιτικοποιημένη τσατσά, αποτελεί απειλή. Εκεί που υπάρχουν ROE, θα τον έιχαν σωριάσει. Όπως θα είχαν σωριάσει εδώ και κάτι χρόνια κάτι Ρωμανούς και κάτι άλλα "πρότυπα" που οργώνουν σε όλες τις πόλεις ΜΗ μπορώντας να τους κουνήσει κανείς από τα κτήρια που έχουν καταλάβει η μη.

 

Τέλος πάντων, μακρυγορούμε. Όταν θα έρθει η ώρα σας να σας ληστέψουν, φροντίστε να έχετε κάτι πρόχειρο για τον κ. Ληστή ή να έχετε προετοιμάσει σχέδιο αντιμετώπισης από πριν, έτσι ώστε να μην πάτε μέσα.

 

Μια φόρα όμως, έτσι για αλλαγή, να δω ένας φουστη να αντιδρά έτσι επειδή ακόμα ένας Χ νέος, ΜΗ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΣ, σκοτώθηκε άδικα στο καθημερινό θανατηφόρο τροχαίο. Αντιδράσεις, δικηγορίσκους και πορείες δεν σηκώνει η περίπτωση;

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 41 λεπτά, το μέλος colt3003 έγραψε:

Η ληστεία λοιπόν,

 

Ότι σου πασάρουν το μασάς αν ταιριάζει στις απόψεις σου!! 

Έχεις καμιά απόδειξη ότι πρόκειται για ληστεία;

Πώς βρέθηκε ο ιδιοκτήτης έξω και ο μαστουρωμένος μέσα;

Το όπλο που είναι;

Θα σου πρότεινα να περιμένεις να μάθουμε περισσότερα ; )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ΓιαγκΤ said:

 

Ότι σου πασάρουν το μασάς αν ταιριάζει στις απόψεις σου!! 

Έχεις καμιά απόδειξη ότι πρόκειται για ληστεία;

Πώς βρέθηκε ο ιδιοκτήτης έξω και ο μαστουρωμένος μέσα;

Το όπλο που είναι;

Θα σου πρότεινα να περιμένεις να μάθουμε περισσότερα ; )

 

 

 

Σχολιάζω, όπως όλοι, με βάση αυτά τα οποία διαβάζουμε. Και με αυτά τα (όποια) δεδομένα, είμαι θεωρώ ελεύθερος να σχολιάσω.

Σόρι που στο χαλάω.... σε κάποιο άλλο καθεστώς (καλομελέτα) ίσως....  

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος colt3003 έγραψε:

 

 

Σχολιάζω, όπως όλοι, με βάση αυτά τα οποία διαβάζουμε. Και με αυτά τα (όποια) δεδομένα, είμαι θεωρώ ελεύθερος να σχολιάσω.

Σόρι που στο χαλάω.... σε κάποιο άλλο καθεστώς (καλομελέτα) ίσως....  

 

Σχολιάζεις με βάση υποθέσεις άλλων…προσπάθησε να σχολιάζεις αποδεδειγμένα γεγονότα για να έχουν αξία τα σχόλια σου...  

Τίποτα δεν μου χαλάς,  την αξιοπιστία σου βλάπτεις   

Link to comment
Share on other sites

@colt3003 ληστεία = βια + κλοπή.Εδώ έχουμε μια απόπειρα αλλά χωρίς το cctv του καταστήματος δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την αλήθεια.

 

η βια δεν ασκείται  επί του καταστηματάρχη μιας κ αυτός βρίσκεται εκτός του μαγαζιού.

 

το οτι ο δράστης προσπαθεί να διαφύγει σπάζοντας τη τζαμαρία είναι φθορά ξένης περιουσίας κ εδώ μπορείς να αμυνθείς αλλά όχι υπερβαίνοντας το μέτρο κλωτσώντας ένα πρεζάκι στο κεφάλι καταλήγοντας στο θάνατο. Δες αν θες το 311ΠΚ που το εδάφιο 1 είναι σωματική βλάβη με δόλο κ το κομμάτι του θανάτου από αμέλεια -ως εκ του αποτελέσματος έγκλημα- κ το εδάφιο 2. http://skaythess.gr/2014/04/θανατηφόρα-βλάβη-άρθρο-311-ποινικού-κώδ/

 

Να προστατυετείς μπορείς κ αν υπερβείς το μέτρο θα τιμωρηθείς

 

όπως σε βολεύουν τα γράφεις πάλι

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν ήταν ληστεία από ότι φαίνεται, δεν θα καεί η αθήνα οπότε, μην αγχώνεστε ορισμένοι, να αγχώνεστε για την έλλειψη παιδείας που διακατέχει την μισή ελλάδα ακόμη και πιάνονται από τα άκρα γιατί χωρίς αυτά δεν ξέρουν πώς να σταθούν όρθιοι.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΓιαγκΤ said:

 

Σχολιάζεις με βάση υποθέσεις άλλων…προσπάθησε να σχολιάζεις αποδεδειγμένα γεγονότα για να έχουν αξία τα σχόλια σου...  

Τίποτα δεν μου χαλάς,  την αξιοπιστία σου βλάπτεις   

 

 

Σχολιάζω με βάση τι θα έπρεπε να εφαρμόζεται ΚΑΘΕ φορά που προκύπτει ένα τέτοιο γεγονός. Όχι όπως λ.χ. τον κοσμηματοπώλη που έφαγαν λάχανο πριν 3 χρόνια (και δεν έγινε καμμια πορεία.... γιατί άραγε...?? ) 

 

Απορία προκαλεί επίσης, η επιλεκτική ευαισθησία μόνο για τη δική μου αξιοπιστία.... κολακεύομαι....:sarcastic:

11 minutes ago, sosna said:

@colt3003 ληστεία = βια + κλοπή.Εδώ έχουμε μια απόπειρα αλλά χωρίς το cctv του καταστήματος δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την αλήθεια.

 

η βια δεν ασκείται  επί του καταστηματάρχη μιας κ αυτός βρίσκεται εκτός του μαγαζιού.

 

το οτι ο δράστης προσπαθεί να διαφύγει σπάζοντας τη τζαμαρία είναι φθορά ξένης περιουσίας κ εδώ μπορείς να αμυνθείς αλλά όχι υπερβαίνοντας το μέτρο κλωτσώντας ένα πρεζάκι στο κεφάλι καταλήγοντας στο θάνατο. Δες αν θες το 311ΠΚ που το εδάφιο 1 είναι σωματική βλάβη με δόλο κ το κομμάτι του θανάτου από αμέλεια -ως εκ του αποτελέσματος έγκλημα- κ το εδάφιο 2. http://skaythess.gr/2014/04/θανατηφόρα-βλάβη-άρθρο-311-ποινικού-κώδ/

 

Να προστατυετείς μπορείς κ αν υπερβείς το μέτρο θα τιμωρηθείς

 

όπως σε βολεύουν τα γράφεις πάλι

 

Ακόμα και τώρα που γράφω την απάντηση όλα τα ΜΜΕ κάνουν λόγο για επίδοξο ΛΗΣΤΗ. Αν όλοι αυτοί δεν γνωρίζουν Ελληνικά, ή δεν είναι ικανοί να αντιληφθούν τη διαφορά της κλοπής απο τη ληστεία (λες και το ήξερα και έκανα την διάκριση στο πρώτο μου ποστ....) να ψέξεις αυτούς. Ότι γράφω έχει εφαρμογή για ΛΗΣΤΕΙΑ. 

Και όποιος θέλει, καταλαβαίνει. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να μιλάμε για το ενδεχόμενο ληστείας, τουλάχιστον μέχρι να διαψευστεί. Αλλά αναρωτιέμαι μέχρι πού θα μετακινείς τα δοκάρια για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.

 

1 hour ago, colt3003 said:

Η ληστεία λοιπόν, είναι η βίαιη ή με απειλή χρήσης βίας απόσπαση αντικειμένων. Εσύ λοιπόν μας λες ότι σε αυτή την περίπτωση, δεν πρέπει ο αμυνόμενος να υπερασπιστεί τη ζωή του (licence to kill), κάτι στο οποίο συμφωνεί και η τρέχουσα νομοθεσία (επί τη ευκαιρία, ο νόμος που παραθέτεις αφορά τους αστυνομικούς.

 

Τη ζωή του κάποιος την προστατεύει απομακρυνόμενος από εκείνον που (ισχυρίζεται ότι) την απειλεί, όχι αφαιρώντας τη δική του (παρά μόνο ως έσχατη επιλογή). Αν η πρώτη του επιλογή είναι η ανθρωποκτονία, σημαίνει ότι δε φαίνεται να έχει κανέναν σεβασμό στην αξία της ανθρώπινης ζωής και καλώς διώκεται. Ας αποφανθεί η Δικαιοσύνη.

 

Αν θυμάσαι, αναγκάστηκα να παραθέσω τον νόμο που αφορά στην οπλοχρησία από αστυνομικούς, γιατί λανθασμένα ανέφερες ότι είναι ο ίδιος για τους πολίτες και τα όργανα της τάξης. Οπότε ναι, ελπίζω να είναι σαφές ότι μιλώ για την Αστυνομία, γιατί το έγραψα τόσες φορές.

 

1 hour ago, colt3003 said:

Στην οπλοκρατούμενη Κρήτη λόγου χάριν, πόσες περισσότερες (και με τραγικότερη κατάληξη της συνήθους) αιματηρές ληστείες έγιναν, επειδή οι κακοποιοί γνώριζαν ότι το θύμα τους πιθανότατα θα κατείχε όπλο στο σπίτι/μαγαζί του ???

 

Δεν ξέρω αν το έχεις πάρει χαμπάρι, αλλά ορισμένοι εδώ σκοτωνόμαστε και χωρίς το πρόσχημα ληστείας, παρότι εξακολουθεί να ισχύει ο ίδιος αυστηρός νόμος. Είτε σκοπούμενα είτε από ατυχήματα. Ενίοτε, βάζουμε και 9 σκυλιά σε ξυλόφουρνο και ανάβουμε φωτιά -θυμίζω ότι βίαια εγκλήματα κατά των ζώων συχνότατα κλιμακώνονται σε βίαια εγκλήματα κατά ανθρώπων. Αν επιτρεπόταν πιο γενικευμένη οπλοφορία, νομίζεις ειλικρινά ότι θα ήταν πιο ασφαλής η καθημερινότητά μας; Θες να σου παραθέσω στατιστικά θανάτων από πυροβόλα εκεί όπου είναι νόμιμα; Το προχτεσινό βίντεο στις Ειδήσεις δεν το είδες; Αυτό δε σημαίνει ότι ότι όλοι είμαστε επικίνδυνοι, απλώς ότι είναι προτιμότερο να μην κάνουμε πιο εύκολα τα πράγματα για εκείνους που είναι.

 

Και επειδή το ξαναείδα νωρίτερα, έχω βαρεθεί το εξοργιστικό και βαθιά υποκριτικό επιχείρημα "δεν είπατε τίποτα για εκείνον τον κοσμηματοπώλη", "δεν είπατε τίποτα για την κοπέλα στο Αγρίνιο", "δεν είπατε τίποτα για τη φουκαριάρα τη μάνα μου". Αν έβγαινε κανένας παράωρος να λέει ότι καλά πάθανε, γιατί τα ζήταγε ο πισινός τους, θα ήμουν εδώ να υπερασπίζομαι την αξία και της δικής τους ζωής. Αυτή -ευτυχώς- δεν τέθηκε ακόμη υπό αμφισβήτηση, από κανέναν. Ίδωμεν.

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, acct said:

Τη ζωή του κάποιος την προστατεύει απομακρυνόμενος από εκείνον που (ισχυρίζεται ότι) την απειλεί, όχι αφαιρώντας τη δική του (παρά μόνο ως έσχατη επιλογή). Αν η πρώτη του επιλογή είναι η ανθρωποκτονία, σημαίνει ότι δε φαίνεται να έχει κανέναν σεβασμό στην αξία της ανθρώπινης ζωής και καλώς διώκεται. Ας αποφανθεί η Δικαιοσύνη.

 

Θα σου απαντήσω στο ίδιο ύφος, που χρησιμοποίησες τις προάλλες: 

Συγνώμη που θα στο χαλάσω, αλλά λυπάμαι βαθύτατα που βλέπεις τα πράγματα τόσο μονοσήμαντα, τακτοποιώντας τα έτσι στο μυαλό σου, σύμφωνα με την βόλεψη της άποψής σου. 

Προφανώς αδιαφορείς παντελώς για τις περιπτώσεις που το θύμα δεν έχει τη δυνατότητα να φύγει, όπως π.χ. σε κλειστούς χώρους, ή όταν αυτό τελεί υπό αδυναμία π.χ. λόγω ηλικίας, ή ακόμα χειρότερα για τις περιπτώσεις που το θύμα έχει χρέος να υπερασπιστεί πιο αδύναμα μέλη της οικογένειας του (να τρέξω π.χ. εγώ για να αποφύγω τον ληστή που μπούκαρε στο σπίτι μου, και να αφήσω τα παιδιά μου πίσω ε?? ) Ε εντάξει δεν χρειαζόμασταν την διευκρίνισή σου.... μας τα είπε αναλυτικά ο υπουργός αγάπης του πολίτη μήνες νωρίτερα.

Παρόμοιες απόψεις διαβάζουμε σε όλα τα προοδευτικά έντυπα γνωστού χώρου (σύμπτωση είναι να υποθέσω...... ) , από άτομα που αφ'ενός νιώθουν πολύ κοντά στους θύτες (όμοιος τον όμοιο αγαπά....) είτε δεν έχουν βρεθεί ποτέ (και δυσκολεύονται να το καταλάβουν) σε αντίστοιχη θέση.

 

 

9 minutes ago, acct said:

 

Αν θυμάσαι, αναγκάστηκα να παραθέσω τον νόμο που αφορά στην οπλοχρησία από αστυνομικούς, γιατί λανθασμένα ανέφερες ότι είναι ο ίδιος για τους πολίτες και τα όργανα της τάξης. Οπότε ναι, ελπίζω να είναι σαφές ότι μιλώ για την Αστυνομία, γιατί το έγραψα τόσες φορές.

 

Και εγώ σου απάντησα γιατί είναι σιγά σιγά ώρα να βγάζεις τη σωτήρια παρέμβαση της αστυνομίας απο την εξίσωση. 

 

9 minutes ago, acct said:

 

 

Δεν ξέρω αν το έχεις πάρει χαμπάρι, αλλά ορισμένοι εδώ σκοτωνόμαστε και χωρίς το πρόσχημα ληστείας, παρότι εξακολουθεί να ισχύει ο ίδιος αυστηρός νόμος. Είτε σκοπούμενα είτε από ατυχήματα. Ενίοτε, βάζουμε και 9 σκυλιά σε ξυλόφουρνο και ανάβουμε φωτιά -θυμίζω ότι βίαια εγκλήματα κατά των ζώων συχνότατα κλιμακώνονται σε βίαια εγκλήματα κατά ανθρώπων. Αν επιτρεπόταν πιο γενικευμένη οπλοφορία, νομίζεις ειλικρινά ότι θα ήταν πιο ασφαλής η καθημερινότητά μας; Θες να σου παραθέσω στατιστικά θανάτων από πυροβόλα εκεί όπου είναι νόμιμα; Το προχτεσινό βίντεο στις Ειδήσεις δεν το είδες; Αυτό δε σημαίνει ότι ότι όλοι είμαστε επικίνδυνοι, απλώς ότι είναι προτιμότερο να μην κάνουμε πιο εύκολα τα πράγματα για εκείνους που είναι.

 

Επίσης είναι προτιμότερο, να μπορούμε να υπερασπιστούμε τη ζωή μας. Και εμείς που δεν είμαστε σκοπούμενα επικίνδυνοι, δεν πρόκειται να αυξήσουμε τα ποσοστά (επι τη ευκαιρία, ακόμα περιμένω απάντηση για την οπλοκρατούμενη κρήτη... τι λέει εκεί ?? ΣΙκάγο , Σικάγο ??? ). Αυτοί που έχουν σκοπό να βλάψουν άνθρωπο θα το κάνουν, ότι και να γίνει. Και με πιστόλι και με καραμπίνα και με μαχαίρι και με σφεντόνα, και με ότι θέλεις. Για αυτούς ο νόμος ΔΕΝ  ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Όταν η ίδια η πολιτεία δεν μπορεί να δώσει παιδεία τέτοια που να εξασφαλίσει την μείωση της εγκληματικότητας και ταυτόχρονα ασφάλεια στον πολίτη με  αστυνόμευση και άμεση δράση κατά των παράνομων ενεργειών , θα υπάρχουν πάντα τέτοια φαινόμενα. 

Οπότε μην ψάχνετε να βρείτε ποιος φταίει και τι ..... 

 

Το μόνο τραγικό είναι πως ηρωποιούνται μέχρι και τα αποβράσματα, αρκεί να βρίσκονται στην σφαίρα του διαφορετικού. 

Από την άλλη δικαιολογούνται όσοι παίρνουν την εξουσία στα χέρια τους και παιζουν τον ρόλο δικαστή .... αφαιρώντας ζωές .

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, colt3003 said:

Προφανώς αδιαφορείς παντελώς για τις περιπτώσεις που το θύμα δεν έχει τη δυνατότητα να φύγει, όπως π.χ. σε κλειστούς χώρους, ή όταν αυτό τελεί υπό αδυναμία π.χ. λόγω ηλικίας, ή ακόμα χειρότερα για τις περιπτώσεις που το θύμα έχει χρέος να υπερασπιστεί πιο αδύναμα μέλη της οικογένειας του (να τρέξω π.χ. εγώ για να αποφύγω τον ληστή που μπούκαρε στο σπίτι μου, και να αφήσω τα παιδιά μου πίσω ε?? ) Ε εντάξει δεν χρειαζόμασταν την διευκρίνισή σου.... μας τα είπε αναλυτικά ο υπουργός αγάπης του πολίτη μήνες νωρίτερα.

 

Εν τέλει δεν έχω καταλάβει αν με τρολλάρεις. Αυτά λέγονται νόμιμη αυτοάμυνα (η έσχατη επιλογή που έλεγα). Όσο και να το ξεχειλώσεις, δεν μπορείς να την κάνεις πρώτη.

 

27 minutes ago, colt3003 said:

Και εγώ σου απάντησα γιατί είναι σιγά σιγά ώρα να βγάζεις τη σωτήρια παρέμβαση της αστυνομίας απο την εξίσωση. 

 

Αν θέλεις να αναλαμβάνεις σιγά-σιγά τις αρμοδιότητες της Αστυνομίας, αυτοπροσδιορίζεσαι επαρκώς. Δε χρειάζεται να πω τίποτα.

 

27 minutes ago, colt3003 said:

επι τη ευκαιρία, ακόμα περιμένω απάντηση για την οπλοκρατούμενη κρήτη... τι λέει εκεί ?? ΣΙκάγο , Σικάγο ???

 

Καλά με δουλεύεις; Όλη η παράγραφος που έχεις παραθέσει από το μήνυμά  μου αναφέρεται στην Κρήτη. "Εμείς" είμαστε οι Κρήτες. Ναι, Σικάγο, αλλά με τον μόνιμο φόβο της κατάσχεσης των παράνομων όπλων. Αν νομιμοποιούνταν κιόλας, ζήτω που καήκαμε. Τα είδες καθόλου τα διεθνή νούμερα;

 

27 minutes ago, colt3003 said:

Και εμείς που δεν είμαστε σκοπούμενα επικίνδυνοι,

 

Αυτός ακριβώς είναι ο ισχυρισμός. Ότι όσοι επιθυμούν να μπορούν να "αυτοδικούν" (κατά τον προηγούμενο χαρακτηρισμό σου) χωρίς να φοβούνται για τις συνέπειες είναι κατεξοχήν επικίνδυνοι και οι τελευταίοι που θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα οπλοκατοχής.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, acct said:

 

Εν τέλει δεν έχω καταλάβει αν με τρολλάρεις. Αυτά λέγονται νόμιμη αυτοάμυνα (η έσχατη επιλογή που έλεγα). Όσο και να το ξεχειλώσεις, δεν μπορείς να την κάνεις πρώτη.

 

Είναι πάντα πρώτη, γιατί:

Α. Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τις προθέσεις αυτού που σε απειλεί. Αν εσύ μπορείς..... αδικείσαι.

Β. Αυτός που απειλεί, είναι ένα βήμα πιο μπροστά. Έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων πως το λένε. Το αν θα ζήσεις ή όχι επαφίεται στην δική του βούληση.

 

7 minutes ago, acct said:

Αν θέλεις να αναλαμβάνεις σιγά-σιγά τις αρμοδιότητες της Αστυνομίας, αυτοπροσδιορίζεσαι επαρκώς. Δε χρειάζεται να πω τίποτα.

 

Φυσικά και ΟΧΙ. Στο όνομα ποιών θα έμπαινα σε τέτοιο βάσανο ?? Τους αξίζουν πολύ χειρότερα ακόμα.

 

 

7 minutes ago, acct said:

Καλά με δουλεύεις; Όλη η παράγραφος που έχεις παραθέσει από το μήνυμά  μου αναφέρεται στην Κρήτη. "Εμείς" είμαστε οι Κρήτες. Ναι, Σικάγο, αλλά με τον μόνιμο φόβο της κατάσχεσης των παράνομων όπλων. Αν νομιμοποιούνταν κιόλας, ζήτω που καήκαμε. Τα είδες καθόλου τα διεθνή νούμερα;

 

Δηλαδή, μας λες τώρα, ότι ο φόβος κατάσχεσης είναι αυτός που ακόμα δεν σας έχει κάνει να σφαχτείτε...... Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Αυτός που παίρνει την απόφαση να αφαιρέσει ζωή, ποσώς ενδιαφέρεται για την κατάσχεση ή μη των όπλων του. Προέχουν άλλες έννοιες. 

 

7 minutes ago, acct said:

Αυτός ακριβώς είναι ο ισχυρισμός. Ότι όσοι επιθυμούν να μπορούν να "αυτοδικούν" (κατά τον προηγούμενο χαρακτηρισμό σου) χωρίς να φοβούνται για τις συνέπειες είναι κατεξοχήν επικίνδυνοι και οι τελευταίοι που θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα οπλοκατοχής.

 

Αγαπητέ μου. Αν θελήσω να αυτοδικήσω μπορώ να το κάνω και με μία πέτρα. Τι σκοπεύεις να κάνεις για αυτό ?? να βγάλεις εκτός νόμου τις πέτρες ??? 

Προς στιγμής πάντως έχε υπόψιν, ότι με την ισχύουσα νομοθεσία δικαίωμα οπλοκατοχής και οπλοφορίας με άδεια απο την αστυνομία εκτός απο κάτι μεγαλοεκδότες , μεγαλοεφοπλιστές και μεγαλοπαράγοντες του ποδοσφαίρου, και οι μπράβοι τους, οι οποίοι πολλάκις έχουν δείξει το ποιόν τους, εις εξ αυτών σχετικά πρόσφατα. 

Αυτοί λοιπόν είναι οι ΄''ακίνδυνοι'' του νόμου, και εγώ που θέλω να φυλάξω το σπίτι μου αν μπουκάρει κανένας νυχτιάτικα, είμαι ο επικίνδυνος..... όοοοοκκκκκκεεεειιι.....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, colt3003 said:

 

Είναι πάντα πρώτη, γιατί:

Α. Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τις προθέσεις αυτού που σε απειλεί. Αν εσύ μπορείς..... αδικείσαι.

Β. Αυτός που απειλεί, είναι ένα βήμα πιο μπροστά. Έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων πως το λένε. Το αν θα ζήσεις ή όχι επαφίεται στην δική του βούληση.

 

 

Φυσικά και ΟΧΙ. Στο όνομα ποιών θα έμπαινα σε τέτοιο βάσανο ?? Τους αξίζουν πολύ χειρότερα ακόμα.

 

 

 

Δηλαδή, μας λες τώρα, ότι ο φόβος κατάσχεσης είναι αυτός που ακόμα δεν σας έχει κάνει να σφαχτείτε...... Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Αυτός που παίρνει την απόφαση να αφαιρέσει ζωή, ποσώς ενδιαφέρεται για την κατάσχεση ή μη των όπλων του. Προέχουν άλλες έννοιες. 

 

 

Αγαπητέ μου. Αν θελήσω να αυτοδικήσω μπορώ να το κάνω και με μία πέτρα. Τι σκοπεύεις να κάνεις για αυτό ?? να βγάλεις εκτός νόμου τις πέτρες ??? 

Προς στιγμής πάντως έχε υπόψιν, ότι με την ισχύουσα νομοθεσία δικαίωμα οπλοκατοχής και οπλοφορίας με άδεια απο την αστυνομία εκτός απο κάτι μεγαλοεκδότες , μεγαλοεφοπλιστές και μεγαλοπαράγοντες του ποδοσφαίρου, και οι μπράβοι τους, οι οποίοι πολλάκις έχουν δείξει το ποιόν τους, εις εξ αυτών σχετικά πρόσφατα. 

Αυτοί λοιπόν είναι οι ΄''ακίνδυνοι'' του νόμου, και εγώ που θέλω να φυλάξω το σπίτι μου αν μπουκάρει κανένας νυχτιάτικα, είμαι ο επικίνδυνος..... όοοοοκκκκκκεεεειιι.....

σενσατιοναλισμ, υποθέσεις, αυτόκλητος τιμωρός, επίκληση στο συναίσθημα, την τρίχα τριχιά.

 

εγώ αυτά διαβάζω στα παραπάνω πόστς σου.

 

Σου γράψαμε τι λέει ο νόμος κ μέχρι που μπορείς να φτάσεις. Αν δεν σου αρέσει κατέβα στην πολιτική ή πείσε αυτούς που σε αντιπροσωπεύουν να τον αλλάξουν ''επί τα χείρω''.

 

Έχεις βαλθεί να μας πείσεις οτι ζούμε σε Σικάγο κ οτι με τα όπλα τα πράγματα θα έβαιναν καλώς, ε λοιπόν κάνεις λάθος -ψάξε μόνος σου να δεις τα στοιχεία από Αμέρικα,όχι μόνο αυτά που σε βολεύουν-

 

Δεν έχεις όλα τα στοιχεία κ παρόλαυτα καταλήγεις σε συμπέρασμα.

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1*LyygyyPwKSQBA1SKElxjRQ.png

 

7 hours ago, Snips said:

Η ιδεολογία που χαρακτηρίζει ρατσιστή αυτόν που θέλει να ζει με ασφάλεια, ομοφοβικό επειδή  δεν του αρέσει η ανωμαλία και το να μεγαλώνουν παιδιά με 2 μπαμπάδες ή δύο μανάδες, φασίστα επειδή δεν γουστάρει να έχει πρότυπο το Χ αναρχοκομμούνι αντί για τον Ψ μεροκαματιάρη. Και φυσικά εθνικιστή αυτόν που γουστάρει την πατρίδα του και τολμάει να πει κάτι θετικό γι' αυτήν.

 

Θαρραλέα ομολογία. Κοίταξε... το πρόβλημα δεν είναι ότι αυτά τα θες για τη δική σου ζωή. Στο σπίτι σου μέσα μπορείς να είσαι ελεύθερα "φασίστας", "ρατσιστής", "ομοφοβικός", χωρίς κανείς να σε χαρακτηρίζει. Εκεί δεν ενοχλείς κανέναν. Το πρόβλημα είναι ότι εσείς θέλετε να ορίσετε τον τρόπο που θα ζουν όλοι οι υπόλοιποι.

 

Ας πούμε, δε σε υποχρέωσε κανείς να υιοθετήσεις παιδί με τον γκέι σύντροφό σου, εσύ θες να εμποδίσεις το δικαίωμα του διπλανού.

 

Αν απλώς νομίζεις ότι η ζωή ενός "άλλου" δεν έχει την ίδια αξία με εκείνη ενός Έλληνα, ορθόδοξου, στρέιτ, δεν βλάπτεις κανέναν. Αν προσπαθείς όμως να ωθήσεις τον νόμο να το λάβει υπόψη, τότε υπάρχει πρόβλημα.

 

Για την ιστορία, η πατρίδα μας έχει υποστεί τις μεγαλύτερες καταστροφές της στα χέρια εκείνων που φώναζαν συνεχώς ότι την αγαπούν. Αν την αγαπάς, αρκεί να το δείχνεις έμπρακτα. Πλήρωσε τους φόρους σου, κάνε τη θητεία σου, ψήφισε, οργανώσου με άλλους πολίτες για να κάνεις τη δική σου ζωή καλύτερη. Όταν αρχίζεις να ορίζεις τη ζωή άλλων μπαίνουν στη μέση οι χαρακτηρισμοί που έγραψες. Ο τρόπος με τον οποίον θεωρείς ότι δρας προς όφελος της Ελλάδας στην πραγματικότητα είναι κοντόφθαλμος και απλώς ανατροφοδοτείται από τις προκαταλήψεις σου.

 

Πάντως, κι εμένα μου λείπουν οι παράλογες φωνές από την άλλη άκρη του φάσματος. Πχ όταν έγραφα για τα ποσοστά αύξησης κάποιων εγκλημάτων χαμηλής έντασης από μετανάστες και υποστήριζα την αλλαγή του συστήματος φιλοξενίας, η άλλη πτέρυγα με θεωρούσε φασίστα και αγνοούσε τα νούμερα. Όταν τώρα λέω ότι αγνοείτε τα ποσοστά ένοπλης βίας εκεί που τα όπλα είναι νόμιμα, οι ακραίοι της δικής σου πτέρυγας κλείνετε τα αυτά και προσποιείστε ότι δεν ακούτε.

 

Δυστυχώς, αυτός είναι ο μόνος τρόπος να λειτουργείς ωφέλιμα. Βλέπεις γεγονότα και σχηματίζεις άποψη. Αν έχεις προσχηματισμένη άποψη και αναζητάς μόνο τα γεγονότα που την επιβεβαιώνουν, κάνεις κακή υπηρεσία στον εαυτό σου και την πατρίδα σου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.