therock Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8, 2018 Εχω ενα σετ μπαταριων για επαγγελματικό εξοπλισμο. Ειναι καπως τετράγωνες σε σχημα με πλαστικο περιβλημα και αμα δε τις φορτιζω νεκρωνουν. Καποτε νεκρωσε τελειως η μια και μου την ξυπνησαν στην αντιπροσωπια ο μαστορας δινοντας ψηλη ταση. Τωρα παλι ξεχαστηκα και δεν ειχα φορτισει για καποιους μηνες και παλι δε φορτιζει η μια απο τις 2. Τι μπορω να κανω να τη ξυπνησω. Με πολυμετρο μπορω να περασω τη ψηλη ταση να κανω το ιδιο κολπακι; Υποψιν είμαι ασχετως με ηλεκτρολογικα Sent from my SM-N950F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Αύγουστος 8, 2018 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2018 1. υψηλή τάση σε μπαταρία δεν δίνουμε ποτέ 2. όχι το πολύμετρο δεν δίνει υψηλές τάσεις για να την "ξυπνήσεις" θα χρειαστείς έναν φορτιστή μπαταριών πχ. https://www.skroutz.gr/c/1035/model_accessories.html?keyphrase=imax+b6 η μπαταρία τι τεχνολογίας είναι (από την περιγραφή σου μοιάζει με μολύβδου) τι γράφουν πάνω τους? Link to comment Share on other sites More sharing options...
therock Αύγουστος 8, 2018 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2018 Δε ξερω λεπτομερειες αυτη εδω ειναι παντωςhttps://m.ebay.com/itm/NEW-TOPCON-BT-65Q-BT65Q-Li-ion-Battery-for-Topcon-GTS-750-GPT-7500-Total-Station-/160865383444Sent from my SM-N950F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Αύγουστος 8, 2018 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2018 ωραία αυτές είναι Li-ion και είναι 7.4V 5200mah (άρα 2 κελιών) 8,4V είναι η μέγιστη τάση τους (πλήρως φορτωμένες) με το μηχάνημα που σου έδειξα παραπάνω μπορείς να κάνεις άνετα την δουλειά σου για αρχή έχεις κανένα πολύμετρο πρόχειρο? αν η μπαταρία είναι από 5.6V και πάνω τότε απλά είναι αφόρτιστη καλό είναι να μην πέφτουν σε χαμηλότερη τάση από 5.6V Link to comment Share on other sites More sharing options...
therock Αύγουστος 8, 2018 Author #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2018 Στη μια δινει 8.4V επειδη χθες τη φορτισα αλλα η αλλη λεει 0.0V.Sent from my SM-N950F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Αύγουστος 8, 2018 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2018 σε αυτήν την περίπτωση το imax δεν θα βοηθήσει, θα χρειαστείς κατά προτίμηση ένα τροφοδοτικό πάγκου ώστε να μπορείς να ρυθμίσεις μέγιστη τάση και ρεύμα για να την ξυπνήσεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Αύγουστος 8, 2018 #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2018 the dirty way Βρες ένα φορτιστή, τέλος πάντων μία πηγή συνεχούς, κάπου ανάμεσα στα 6 και τα 12 βολτ. Το συν στο συν και το πλυν στο πλυν ανάλογα με τα βολτ που δίνεις και τα αμπέρ που αντέχει η πηγή σου θα φορτίζει αντίστοιχα γρήγορα η μπαταρία. Κάνε συχνά διαλείμματα και έλεγχε την τάση της μπαταρίας σου. Κάπου κοντά στα 4-5 βολτ βάλε την στον κανονικό της φορτιστή, αν δε την βλέπει συνέχισε τη χειροκίνητη φόρτιση Κίνηση απελπισίας αν δε βρεις φορτιστή τέτοιο Φορτιστής φορητού, μερικά κροκοδειλάκια ή ένα έξτρα χέρι. 2 καλώδια γυμνά στις άκρες τους Το βύσμα του φορτιστή φορητού έχει το συν μέσα στην τρύπα, το γύρο γύρο είναι πλυν Και κάνεις την ανωτέρω διαδικασία. Απλά πιο συχνοί έλεγχοι γιατί δίνει πολλά βολτ Αν και η ζημιά που παθαίνει η μπαταρία με το να είναι στο 0 δεν είναι πολύ μικρότερη από το να τη φορτίσεις λίγο βίαια για 1 λεπτό πχ Link to comment Share on other sites More sharing options...
therock Αύγουστος 9, 2018 Author #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2018 9 hours ago, eleozz said: σε αυτήν την περίπτωση το imax δεν θα βοηθήσει, θα χρειαστείς κατά προτίμηση ένα τροφοδοτικό πάγκου ώστε να μπορείς να ρυθμίσεις μέγιστη τάση και ρεύμα για να την ξυπνήσεις Οκ αρα αυτο θυμομουν που ειπα πριν οτι της στελνεις μεγιστη ταση 8 hours ago, schumifer said: the dirty way Βρες ένα φορτιστή, τέλος πάντων μία πηγή συνεχούς, κάπου ανάμεσα στα 6 και τα 12 βολτ. Το συν στο συν και το πλυν στο πλυν ανάλογα με τα βολτ που δίνεις και τα αμπέρ που αντέχει η πηγή σου θα φορτίζει αντίστοιχα γρήγορα η μπαταρία. Κάνε συχνά διαλείμματα και έλεγχε την τάση της μπαταρίας σου. Κάπου κοντά στα 4-5 βολτ βάλε την στον κανονικό της φορτιστή, αν δε την βλέπει συνέχισε τη χειροκίνητη φόρτιση Κίνηση απελπισίας αν δε βρεις φορτιστή τέτοιο Φορτιστής φορητού, μερικά κροκοδειλάκια ή ένα έξτρα χέρι. 2 καλώδια γυμνά στις άκρες τους Το βύσμα του φορτιστή φορητού έχει το συν μέσα στην τρύπα, το γύρο γύρο είναι πλυν Και κάνεις την ανωτέρω διαδικασία. Απλά πιο συχνοί έλεγχοι γιατί δίνει πολλά βολτ Αν και η ζημιά που παθαίνει η μπαταρία με το να είναι στο 0 δεν είναι πολύ μικρότερη από το να τη φορτίσεις λίγο βίαια για 1 λεπτό πχ Εχω αυτο του Lidl για φορτιση μπαταριας μηχανης και αυτοκινητου με 6/12V. Να δοκιμασω μηπως με αυτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Αύγουστος 9, 2018 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2018 Οι Li-Ion μπαταρίες όταν πέσουν κάτω από τα 2v και μείνουν σε αυτή την τάση για μεγάλο διάστημα εσωτερικά τους δημιουργείται μια επιμετάλλωση κάτι σαν διαχωρισμός των μετάλλων πάνω στο τυλιγμένο φίλο που είναι φτιαγμένο από διαφορα μέταλλα ανάλογα την χημεία της μπαταρίας λίθιο μαγγάνιο νικέλιο κοβάλτιο... υπάρχει περίπτωση το cell να βραχυκυκλώσει αν όχι άμεσα ίσως μετά από κάποια χρήση... πάντως σίγουρα αν δουλέψει δεν είναι ασφαλές και έχει χάσει πολύ από την χωρητικό τα της και έχει ανεβεί η εσωτερική αντίσταση που σημαίνει ότι ζεσταίνονται περισσότερο όσο ανεβαίνει η ζήτηση σε amp οι φορτιστές που ξυπνάνε μπαταρίες λιθίου έχουν μια λειτουργία που λέγεται recovery mode και δεν δίνει μεγάλη τάση και ένταση αλλα μικρή και παλμικά με μεταβαλλόμενη συχνότητα αναλόγια με το πως ανταποκρίνεται η μπαταρία θερμοκρασία αντίσταση και διαφορα αλλα η καλύτερη και πιο ασφαλές λύση είναι είτε να πάρεις καινούριο pack η να το πας για επισκευή υπάρχουν κάποιοι που τα ανοίγουν και τα επισκευάζουν αλλάζοντας τα cells μέσα στο pack όταν μια lion μπαταρία πάθει κάτι σαν τα παρακάτω και είναι κλεισμένη μέσα σε pack όταν τα αέρια δεν μπορούν να διαφύγουν στο περιβάλλον δημιουργούν έκρηξη Li-ion cell thermal runaway Li-ion cell vent οι protected έχουν μια μεταλλική μεμβράνη κάτω από τον θετικό polo σαν ασφάλεια όταν ζεσταθεί σε μη ασφαλή θερμοκρασία πριν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω στραβώνει κόβει το κύκλωμα και απενεργοποιείται όλα τα παραπάνω μπορεί να φαίνονται ακραία αλλα οι li ion μπαταρίες θέλουν προσοχή και σεβασμό μπορεί στο pack να υπάρχει κύκλωμα με προστασία αλλα δεν μπορεί να κάνει κάτι αν ένα cell αρχίσει την αντιστροφη μέτρηση 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
therock Αύγουστος 9, 2018 Author #10 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2018 Σωστος πολυ χρησιμα ολα αυτα. Απλα επειδη ειναι παλιος εξοπλισμος που σπανια χρησιμοποιω, απο τη μια ξεχνιεμαι απο την αλλη δε θελω να δινω τριανταρια και να παιρνω καινουριες δε με συμφερει. Αν παλι μπορω καπου ευκολα να μου κανουν αυτη τη συντηρηση με ενα λογικο κοστος, αυτο θα με ενδιεφερε Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Αύγουστος 9, 2018 #11 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2018 Έχει σίγουρα επιστημονικά δίκιο ο φίλος από πάνω, εγώ και πάλι θα έκανα προσπάθεια να την ξυπνήσω τσάμπα και το φορτιστή που έχεις. Δεν έχω πετύχει ακόμη μπαταρία που δεν ξύπνησε με τον τρόπο που σου περιέγραψα. Βέβαια όλες ήταν επηρεασμένες μετά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now