Magnum Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2, 2018 #1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2, 2018 Καλησπέρα. Μια απορία που έχω είναι, τι διαφορά έχουν τα πιστολέτα της μορφής αυτής : Από αυτά :
karmen1983 Αύγουστος 2, 2018 #2 Αύγουστος 2, 2018 Κατα κανονα διαφορα στην κρουστικη ενεργεια. Τα δευτερα εχουν παραπανω joule. 2
Lakisss Αύγουστος 2, 2018 #3 Αύγουστος 2, 2018 Τα πρώτα έχουν σχετικά μικρό μέγεθος και είναι για ελαφρές δουλειές και μικτή χρήση, γι' αυτό πολλές φορές συνοδεύονται και απο κανονικό τσοκ. Τα δεύτερα είναι ογκώδη, βαριά και είναι σχεδόν αποκλειστικά για καλέμι/βελόνι. 1
IOANNISTSA Αύγουστος 2, 2018 #4 Αύγουστος 2, 2018 πριν 8 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε: Τα πρώτα έχουν σχετικά μικρό μέγεθος και είναι για ελαφρές δουλειές και μικτή χρήση, γι' αυτό πολλές φορές συνοδεύονται και απο κανονικό τσοκ. Τα δεύτερα είναι ογκώδη, βαριά και είναι σχεδόν αποκλειστικά για καλέμι/βελόνι. Υπάρχουν Πιστολέτα με κανονικό Τσοκ ?
rory Αύγουστος 2, 2018 #5 Αύγουστος 2, 2018 43 minutes ago, Lakisss said: συνοδεύονται και απο κανονικό τσοκ Πχ. http://www.ergaleionet.gr/eshop/product/10541/06112A4000 Η αλλο αναλογο ταχυτσοκ.
IOANNISTSA Αύγουστος 2, 2018 #6 Αύγουστος 2, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος rory έγραψε: Πχ. BOSCH GBH 2-26 F ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΛΕΤΟ 830 WATT + ΒΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΜΙ (06112A4000) | Ergaleionet Η αλλο αναλογο ταχυτσοκ. Συγνώμη λάθος ανάγνωση … λάθος ερώτηση …
dfa19mj Αύγουστος 2, 2018 #7 Αύγουστος 2, 2018 (edited) Καλησπέρα δεν είμαι και τόσο σίγουρος αλλά νομίζω τα δεύτερα είναι τα λεγόμενα πνευματικά πιστολετα (και έχουν περισσότερη δύναμη όπως είπε η karmen) Τα πνευματικά παίρνουν κίνηση από το ηλεκτρικό μοτερ και έχουν στρόφαλο - μπιέλα και κύλινδρο - πιστόνι για να δίνουν την κρούση.... Έχουν τσοκ τύπου sds & sds+ αλλά παίρνουν και ανταπτορα με κανονικό τσοκ αλλά νομίζω είναι δώρο άδωρο..... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 2, 2018 από dfa19mj 1
Seafalco Αύγουστος 2, 2018 #8 Αύγουστος 2, 2018 Και τα δύο "πιστολέτα" είναι πνευματικά, απλά το γωνιακό (που δεν έχει τον κινητήρα του στον ίδιο άξονα με το δράπανο/ βελόνι ) έχει κατά κανόνα μεγαλύτερους κινητήρες και συνεπώς μεγαλύτερη ισχύ κρούσης. Βολεύει η τοπολογία της θέσης του κινητήρα στο να γίνεται η μετάδοση με λίγες φθορές και απώλειες και λόγω αυτής της τοποθέτησης δεν έχουν μεγάλο μήκος και διευκολύνουν και σε δυσπρόσιτα σημεία όπου χρειάζεσαι μεγάλη ισχύ κρούσης. Όσο αφορά στα τσόκ, εξαρτάται από το δράπανο, αν εκτός από κρούση και περιστροφή /κρούση έχει και σκέτη περιστροφή , χωρίς κρούση τότε συνοδεύεται και από από τσόκ, το οποίο κουμπώνει στη θέση του SDS τσοκ. Έχω ένα τέτοιο της Bosch των 5 κιλών και είναι πράγματι εξυπηρετικό, αρκεί να το προσέχεις , γιατί έτσι και μαγκώσει , σε έχε φέρει σβούρα πριν να καταλάβεις τι σε βρήκε! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now