raziel Αύγουστος 3, 2018 #61 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2018 17 hours ago, GoMaR said: Μη μπλέξεις με κάτι άλλο που δεν είναι ολοκληρωμένο. Ο vray τα καλύπτει όλα μια χαρά. Ειδικά ο next που αν τον αγοράσεις (350€/χρόνο) είναι πολύ παραπάνω από καλος. Οι άλλοι πρέπει να έχεις εμπειρία για να μπλέξεις. Ο redshift καλος χρυσός γρήγορος και δυνατός αλλα vray δεν είναι. Μάλιστα,καλύτερα έτσι γιατί προτιμώ να μάθω κάτι καλά παρά να περάσω μία βόλτα από 2-3 και στο τέλος να μπερδέψω τα μπούτια μου,ευχαριστώ πολύ. Ελπίζω να λύσω σύντομα τα προβληματάκια με τον ryzen και να ξεκινήσω να σκαλίζω 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 3, 2018 Author #62 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2018 Άλλη μια εκπληκτική δουλειά από τον φίλο μου Sunburn (blenderartists.org) εδώ http://falsetruestudio.com/unico-furniture/ Όλα στο blender φυσικά. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raziel Αύγουστος 3, 2018 #63 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2018 20 minutes ago, pnick said: Άλλη μια εκπληκτική δουλειά από τον φίλο μου Sunburn (blenderartists.org) εδώ Unico Furniture | FalseTrue Όλα στο blender φυσικά. Απίστευτος ο τύπος,μ'αρέσει και το focusing που κάνει σε ορισμένα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 3, 2018 Author #64 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2018 Ξεκίνησα δειλά-δειλά να υλοποιώ μια ιδέα για μια σκηνή σχετικά με ένα παλιό δωμάτιο. Πρώτο μοντέλο, μια παλιά κουνιστή καρέκλα, που θα επιχειρήσω να "ντύσω" στο Substance Painter για πρώτη φορά. Το modeling πήρε 2-3 μέρες, από 1-2 ώρες την ημέρα (πολύ χαλαρά, δηλαδή, ίσα-ίσα για να ξεκινήσω να κάνω κάτι). Δεν είναι κάτι φοβερό, αλλά ανεβάζω ένα clay render, έτσι για την πρόοδο του project. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 4, 2018 Author #65 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2018 (edited) Μετά από μερικά tutorials που είδα τις τελευταίες μέρες, και 2-3 πασπάτεμα με το Substance Painter, να ένα πρώτο αποτέλεσμα. Δεν είναι τελικό, αλλά προφανώς, το workflow που είχα παλιά, δηλαδή blender-Photoshop-blender, έχει τελειώσει... Το SP είναι μια επανάσταση στο texturing, τέλος. Ας είναι καλά ο @GoMaR που με ξεσήκωσε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα με τα δικά του δείγματα. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2018 από pnick 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 6, 2018 Author #66 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2018 Λοιπόν, μετά από κάποιες διορθώσεις κυρίως χρωματικές, αλλά και στο επίπεδο της φθοράς, έφθασα σε αυτό το αποτέλεσμα (με λίγο PS αυτή την φορά για το contrast περισσότερο). Έχω στο νού μου μια τέτοια σύνθεση σαν οδηγό: Αν κάποιος έχει κάποια καλή φωτό ή render με παρόμοιο περιεχόμενο, δηλαδή κάποιο παλιό δωμάτιο εποχής, με στοιχεία κάπως νοσταλγικά κ.λπ. ας δώσει καμιά ιδέα. Η αλήθεια είναι ότι δεν βρήκα κάτι άλλο παραπλήσιο που να μου τράβηξε το ενδιαφέρον σαν σύνθεση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 12, 2018 Author #67 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2018 Έτοιμο και ένα παλιό γραφείο που ετοίμασα για την σκηνή. Πήρα ιδέες από διάφορες φωτογραφίες που βρήκα online. Συνολικά 3-4 ώρες modeling στο Blender. Ανεβάζω ένα clay και ελπίζω να βρώ λίγο χρόνο προσεχώς να το ντύσω στο SP. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 13, 2018 Author #68 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2018 Textured στο SP. Render στο Cycles. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 19, 2018 Author #69 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 Και μια παλιά καρέκλα γραφείου που έφτιαξα, βλέποντας διάφορες φωτογραφίες online. Είχα ένα δίλημμα σχετικά με το χρώμα, αλλά μου άρεσε αισθητικά αυτό το φθαρμένο σκούρο λούστρο. Textured στο SP, rendered στο Cycles όπως πάντα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Αύγουστος 19, 2018 #70 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 Νικολα, πως σου φαινεται τελικα το SP? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 19, 2018 Author #71 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 3 minutes ago, GoMaR said: Νικολα, πως σου φαινεται τελικα το SP? Όπως βλέπεις, παίρνω ειδικότητα Σου χρωστάω για την παρακίνηση. Εσύ πες μου πώς βλέπεις το modeling και το texturing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Αύγουστος 19, 2018 #72 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 Για το Modelling δε μπορω να σου πω κατι γιατι ειναι απλες γεωμετριες. Το texturing / shading ειναι πολυ καλο! Ισως λιγο παραπανω bump στα "φθαρμενα" εβαζα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 19, 2018 Author #73 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 (edited) 8 minutes ago, GoMaR said: Για το Modelling δε μπορω να σου πω κατι γιατι ειναι απλες γεωμετριες. Έχεις δίκιο. Βέβαια, η τελευταία καρέκλα είχε αρκετές προκλήσεις που δεν φαίνονται (έχω φτιάξει και τον μηχανισμό από κάτω πού δεν φαίνεται ολόκληρος). Προέρχομαι και από cad προγράμματα και το να έχω την ακρίβεια που θέλω δεν είναι τόσο απλό. Το γρήγορο modeling είναι συνήθως και "βρώμικο". Το να είναι γρήγορο και καθαρό είναι η πρόκληση. Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια πάντως. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 19, 2018 από pnick 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Αύγουστος 19, 2018 #74 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 Σωστη τοπολογια χρειαζεσαι για το unrwap η αν προοριζεται το αντικειμενο για animation. Αλλιως δε σε νοιαζει αν εχεις τριγωνα / πενταγωνα κλπ. Ενταξει, εννοειται χωρις υπερβολες αλλα γενικα μη σε νοιαζει τοσο πολυ στα στατικα αντικειμενα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 19, 2018 Author #75 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2018 3 hours ago, GoMaR said: Σωστη τοπολογια χρειαζεσαι για το unrwap η αν προοριζεται το αντικειμενο για animation. Αλλιως δε σε νοιαζει αν εχεις τριγωνα / πενταγωνα κλπ. Ενταξει, εννοειται χωρις υπερβολες αλλα γενικα μη σε νοιαζει τοσο πολυ στα στατικα αντικειμενα. Και μια ακόμα λήψη ώστε να φαίνεται ο μηχανισμός από κάτω. Για την τοπολογία, έχεις δίκιο. Προσωπικά, λόγω κολλημάτων δικών μου, χρησιμοποιώ ngons και tris μόνο σε οργανικά σχήματα, όπως ο καναπές που είχα ανεβάσει παλιότερα. Σε απλές γεωμετρίες, όπως τα αντικείμενα που ανεβάζω, επιμένω λίγο στις σωστές καμπύλες και στα quads. Είχα μάθει με το Rhino τόσο καιρό στις class A επιφάνειες, και είναι δύσκολο να βγάλω από πάνω μου την νοοτροπία του CADίστα . Είναι βίδα, το ξέρω... Ως προς την καρέκλα, ανέβασα λίγο το bump και μεγάλωσα το μήκος των ποδαρικών ώστε να προεξέχουν λίγο παραπάνω από το κάθισμα προς τα έξω, για την αίσθηση της ισορροπίας. Δεν είμαι 100% ικανοποιημένος, αλλά θα το φτιάξω στην πορεία. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Αύγουστος 21, 2018 #76 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 αντε να κανουμε και λιγο Modelling... Δεν εχει τελειωσει βεβαια.. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Αύγουστος 23, 2018 #77 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 Φτασαμε σε ενα επιθυμητο αποτελεσμα στο modelling. Τωρα αναλογα το τι θα μας πει ο πελατης Modelling : Περιπου 7-8 ωρες 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Αύγουστος 23, 2018 Author #78 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 39 minutes ago, GoMaR said: Φτασαμε σε ενα επιθυμητο αποτελεσμα στο modelling. Τωρα αναλογα το τι θα μας πει ο πελατης Modelling : Περιπου 7-8 ωρες Τί ακριβώς είναι αυτό; Μη με παρεξηγήσεις, αλλά δεν το βγάζω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Αύγουστος 23, 2018 #79 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 Καψουλα προσθαλασωσσης για ενα διαφημιστικο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Αύγουστος 23, 2018 #80 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 επειδή εγώ ο αδαής βλέπω μόνο την γεωμετρία του σχήματος της κάψουλας...θα μας δείξεις και το τελικό αποτέλεσμα (όταν και εαν); 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now