tommybertsen Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2018 Καλησπέρα σε όλους. Το θέμα είναι απλό. Μετά το 1803 και συγκεκριμένα το τελευταίο Cumulative update (θαρρώ -1803 17134.81) των Windows, το hard disk sentinel δείχνει τους SSD στο "80% επιδόσεις". Το είδα και με άλλους καθώς και στο 2ο PC, αλλά θα ήθελα να δω αν συμβαίνει και αλλού, ώστε να καταλήξω στον φταίχτη (κατά 99% είναι τα Windows αφού σε 2 διαφορετικές εκδόσεις το HD Sentinel δείχνει 80%). Συμβαίνει σε όλους τους SSD μου, σε 2 μηχανήματα. Meanwhile , μάλλον μας κοροϊδεύει με κάποιο τρόπο... Έμεινα κάνα 10λεπτο στο HD Sentinel και πάω να κοιτάξω , και βλέπω αυτό: ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Ιούνιος 9, 2018 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2018 μιας και ασχολούμαι με την ελληνική του μετάφραση εδω και καιρό, πιθανότατα κάποιο bug είναι με τα 10αρια και το πρόγραμμα. Το είδα και εγώ χτες σε φίλο που πέρασε απο κλώνο τα 10αρια του σε εναν 860 εβο και λεω να δεις επειδή ειναι AMD το σύστημα δεν είχα βάλει τον AMD Chipset driver και είχε μείνει με τον generic της MS. Αν απαντήσουν θετικά και άλλοι επι του θέματος, στείλτε ενα bug report με μέιλ στον ανθρωπο να το δει( ναι 1 το φτιάχνει μόνος του) ίσως σε κάποια απο τις beta να εχει φτιαχτεί, γενικότερα καθυστερουν λιγάκι οι stable εκδόσεις. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 9, 2018 Author #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2018 Σε 2 εκδόσεις μου το έκανε , σε full pro έκδοση (5.01) και στην 5.20 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Ιούνιος 9, 2018 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2018 στον φιλο πάντως πριν λίγο πέρασα τον amd chipset driver και πλεον λεει 100% και οτι ολα ειναι οκ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 9, 2018 Author #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2018 Μόλις έκανα φρέσκια εγκατάσταση σε ένα PC , θα τσεκάρω και εκεί αφού κάνω όλα τα windows updates και θα επανέλθω! Εν τέλει το ίδιο κάνει και με το "refresh" επανέρχεται στο 100%. Κάποιος συνδυασμός bug κάποιου Win Update με το ίδιο το πρόγραμμα είναι στάνταρ. Ok , thanx Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Ιούνιος 10, 2018 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 Bug είναι. Βγάζει 80% γιατί, για άγνωστο λόγο, δεν «βλέπει» ενεργοποιημένο το TRIM των Windows. Και σε εμένα το έκανε μια δυο φορές και έφυγε αφού επανενεργοποίησα το trim μέσω command line... Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinakis Ιούνιος 10, 2018 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 Μέρες σκέφτομαι να κάνω θέμα γι αυτό.. Μόλις ανοίξει το pc είναι πάντα 80% ο 840 Evo και μετά από λίγη ώρα ξαναπάει στο 100%.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Ιούνιος 10, 2018 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 μιας και εδώ που βρίσκομαι (και θα βρίσκομαι για ολο το 18 δεν έχω υπολογιστή με 10αρια αλλα μονο το λαπτοπ) θα στείλω ενα bug report στον dev να δω τι θα πει. Λογικά μέχρι το βράδυ θα έχει φύγει απο μένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 10, 2018 Author #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 @konstantinakis, κάρβουνο καίει Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Ιούνιος 11, 2018 #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2018 λοιπόν όπως σωστά βρήκατε, το έχει διορθώσει στην επόμενη εκδοση, εδώ η απάντηση Παράθεση Dear Chris, Thanks for your message and the attention. Yes, this is a known situation. Yes, the latest Windows update caused troubles and changed several things, so when Hard Disk Sentinel checks the REAL TRIM status, sometimes it may got bad response. I say real status because other tools (for example fsutil) only checks and displays what we want to see (that TRIM is globally enabled, which is always true even if there is no SSD in the system) - which may differ from the real status. Yes, the updated version 5.20.1 released which displays the TRIM status correctly again, just like previously, before the latest Windows update. This is offered on www.hdsentinel.com exactly for this situation. So please try that version, by that the TRIM status will be displayed correctly again, just like before the Windows update. It is available directly from this link:https://www.hdsentinel.com/beta5/hdsentinel_pro_setup_5201-trim.zip Working on the next update (which has additional fixes for the newest Windows update) and then following version will be released in the near future. Sorry for the troubles and if I can help in any ways, please let me know. Have a nice day, Janos Mathe developer 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now