Jump to content



Recommended Posts

Βαρεθήκατε τους παλιούς παγκόσμιους κανένα πρόβλημα πάμε για WOW3

 

https://www.vg247.com/2018/05/29/world-war-3-large-scale-modern-combat-steam/

 

http://worldwar3.com/en/index/

 

 

Σαν κόπια του BF4 μοιάζει

 

edit

επεξεργρασία από πισί γιατί δεν δούλεψε το copy paste στο κινητό

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μαχες εξω απο το Κρεμλινο (Adidas emoji).. :hehe:

 

The Farm 51, the studio behind Get Even, and Painkiller: Hell & Damnation.

The game features infantry as well as vehicle combat in its main mode, Warzone.

This attack/defend mode offers combined arms firefights with land and air vehicles.

World War 3 touts the “most authentic bullet vs. armour system in the FPS genre to date.

The developer is pitching it as a squad-based game where team play is the focus.

 

world_war_3_reveal_screen_7.jpg

 

Φαινεται ενδιαφερον για να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές πληγροφορίες που έχουν δώσει ως τώρα κάποιοι developers στο steam forum του παιχνιδιού:

 

Παράθεση

Helicopters may be introduced during early access as for Jets they will act as support strikes/ score streaks. Jets will act only as a support strikes/scorestreaks, they won't be player controlled. There will be battle drones (some of them airborne).

You are correct when it comes to weight of the soldier and ballistic plates. Regarding implementing realistic soldier behaviour when injured - this one is more complicated. We'd certainly like to have the whole system from day one but it may be difficult to implement that fast.

Russia, Germany and Poland as a starting lineup. Who should joint the fight next will be up to the community and it's wishes.

The story and how the conflict started will be revealed when game launches. We make video games not political propaganda, chill out, let's get a little perspective, it's a video game after all.

Teamwork will be crucial factor to achieve victory on the battlefield but it will be very different in execution than in Rainbow Six.

Valve is not involved in the development process. Yes, it's UE4. Cadias is right with his answer concerning spray patterns. Regarding clans/guilds/teams etc. - we'd like to have that feature from day one but whether it'll be availble from the start of early access is yet to be seen.

WW3 will enter early access on Fall 2018. Add it to your wishlist so you won't miss the announcement.

No AI bots planned for near future I'm afraid.

(ερώτηση για mods) We'd certainly like to have that feature in the longer perspective.

Warzone mode in WW3 is similar to Conquest from BF.

Nope, up to 64 players in a match.

World War 3 will have it's unique Battle Royale - Recon. We know lately it's been an overkill with BR but there was no Battle Royale like the one in WW3.

We do not plan to implement one armed women although if this becomes a major community request we'd have to reconsider.

 

Γενικά φαίνεται να απαντάτε στο steam (προς το παρόν).

Έγινε επεξεργασία από Athanasios2104
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, θα έχει μόνο MP και καθόλου SP - λίγα resources/indie team, και γενικά τους ενδιαφέρει ένα καλό MP.
 

Focus μόνο για PC, κανένα σχέδιο για console ports στο κοντινό μέλλον.
 

και: "We are dedicated to punishing every player that is caught using cheats and external means of unfairly improving their performance. Such punishments will be severe and include, among others, account suspension and deletion."

"we're currently not telling what anticheat is going to be used, but there will be one, as well as a way to report people for cheating."

 

 

Έγινε επεξεργασία από Athanasios2104
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

22 σελίδες με πληροφορίες από το ΑΜΑ που έγινε πριν λίγες ώρες, αρκέτα στοιχεία και αξίζει το διάβασμα, ρίχνω μερικά που κράτησα, full εδώ: https://docs.google.com/document/d/1Yepkw_Q4AX3CwtDnnCFONZQjpUPI_RSRfGtIM5ZgTRo/edit#

  • είναι μεγάλοι φαν των παλιών bf
  • friendly fire on
  • έμφαση στο squad leader + squad play (4-5 members)
  • no commander
  • no revive, but "other mechanics"
  • no classes, but total weight matters
  • no stamina, but sprint speed changes according to weight
  • extended customization σε όπλα και ground vehicles
  • everything unlockable in-game, microtranscations after Early Access but only cosmetic items
  • dedicated servers, άλλα στο EA δεν θα έχει server list (σσ. ύποπτο...), squads can form in lobby and enter a server together
  • system perfomance + netcode το έχουν κατά νου από day one
  • sound quality + gun feel + particle effects επίσης πολύ σημαντικά για αυτούς
  • προς το παρόν έχουν δύο κατηγορίες χαρτών, urban (~1 sq.km) βασισμένους σε πραγματικές τοποθεσίες, και outdoors (forest, desert etc)
  • vertical gameplay (λογικά μέσα σε κτίρια) το σκέφτονται
  • night maps οχι στο ΕΑ, ίσως μετά ανάλογα με το πόσο το ζητάει το community
  • FOV slider, widescreen, 4K support etc.
  • new gameplay trailer VERY soon
  • plan to stay in EA for 12 - 15 months, might start in June/July

Γενικά σε πολλές απαντήσεις φαίνονται να μην έχουν κατασταλλάξει ακόμη και θα βασιστούν στο feedback του community. 

 

Μερικά quotes για infantry-play:

 

Q: How many weapons are available on early access ?
A: We have more than 20 weapons - but with lots of customization options -  silencers, barrells, stocks, sights, magazines, grips, laser modules, flashlights, paints, emblems etc. which gives you a hundreds of possible gun modifications.

Q: How many weapon classes will we see (Assault rifles, SMGs, LMGs, DMRs,etc.)?
A: Assault rifles, SMGs, LMGs, Precision Sniper Rifles, Explosive weapons (RPG and such), shotguns and pistols. There are also different types of grenades, gadgets (claymores, semtex etc.), so there's gonna be a lot of stuff for you to play with.

Q: Can we shoot an enemy thru thin wall, doors and other penetratable obstacles like windows, car doors etc.?
A: out ballistic system takes into account the material depth and density and will let some projectiles through if they should go through in real life. We'll keep it sensible for the game, but the system should allow us to do whatever we want with punching through stuff

Q: Could you elaborate more on your ballistics claim as seen on your site? Quote: "The most authentic bullet vs. armor system in the FPS genre to date
A: Sure. We went bonkers with it and implemented for example: bullet drag, wind, material penetration, ricochets and bullets are "real projectiles". We are now testing and balancing all of it. Gunplay have number one priority for us. But it must be also fun

Q: When we melee, will we get a bit mark or a kill animation?
A: We're not really focusing on melee since real soldiers use their knives to open cans, not throats. It will always be better to shoot than to melee, we don't want over the bend insta-kills

Q: Since you are aiming for weapon realism as long as it doesn't negatively impact gameplay, are we going to see a ammo/reload system based on how many mags you have left (maybe even switch back to your half full mag when all your other mags are gone) or are we going to see a classic number of bullets remaining and your mag is always full?
A: The former, you will see how many bullets you have left. We would prefer your players to focus on tactics rather than math

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Quote

Looks like a poor Battlefield 4 replica.

 

Όπως γράψανε κ άλλοι στα σχόλια.

 

Δυστυχώς με τέτοια μηχανή γραφικών δε πάει πουθενά. Δε φτάνει το gameplay μόνο. Διαφορετικά θα παίζαμε quake 3 arena ακόμα.

Προσωπική άποψη: οι τοποθεσίες είναι για κίτσους. Άκου κόκκινη πλατεία και πύλη του Βρανδεμβούργου...

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και τα ελαχιστα σχολια του τυπου " Looks like a poor Battlefield 4" καλο κανουν στο παιχνιδι στην παρουσα φαση

το θεμα ειναι οτι αυτη η συγκριση αν δεν σταματησει νωρις μπορει να τους βγει στο τελος δικοπο μαχαιρι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το πήρα σήμερα.

Θα το έπαιρνα από χθές αλλά τελικά περίμενα να λυθεί κάπως το θέμα που είχε το παιχνίδι που δε μπορούσες να μπεις και να παίξεις. Σήμερα είδα πως κάπως διορθώθηκε και έτσι το αγόρασα.

 

Στην πρώτη εκκίνηση του παιχνιδιού έκανε περίπου 5 λεπτά να περάσει από την πρώτη αρχική εικόνα και μετά πάλι άλλα περίπου 5 για να περάσει από τη δεύτερη εικόνα που περιμένεις να σε συνδέσει στο world war 3 network. Aφού πέρασαν και μπήκα στο ''μενού'' το παιχνίδι σου προτείνει να κάνεις deploy και να παίξεις, δεν είχε να επιλέξεις πίστα, να δεις γενικό μενού κλπ. Πάτησα λοιπόν deploy και αφού περίμενα κάποια λεπτά και δεν μπήκε πουθενά σε κανένα online παιχνίδι το έκλεισα με alt+f4.

 

Στη συνέχεια πήγα να το ξανα ανοίξω αλλά έβγαλε ότι έκανε update και έτσι μόλις έκανε το update το έτρεξα. Μετρημένα έκανε 4 λεπτά να περάσει την πρώτη εικόνα και άλλα τόσα τη δεύτερη και μπήκε στο μενου. Το πράγμα είχε αλλάξει. Μπορούσες να επιλέξεις κάποιες από τις πίστες που ήθελες να παίξεις καθώς και να δεις το μενού να πας στα settings κλπ.

 

Θετικό που μου άρεσε είναι πώς πέραν των vsyng, shadows κλπ κλπ settings, μπορείς να κλειδώσεις και τα fps σου σε ακριβές νούμερο πχ 32, 46 κλπ.

 

Αφού επέλεξα τα settings που ήθελα διάλεξα μια πίστα και πάτησα deploy για να μπω σε κάποιο game. Περίμενα πάλι λίγο (κανα 3λεπτο) και μετά μπήκε σε πίστα. Ήμουν μόνος και ψιλο τρόμαξα μη δε μπει κανείς (αν και δεν το πίστεψα για πολύ ότι θα είμαι μόνος μιας και στο steamdb.info είχα δει ότι ήταν 8000 online players εκείνη τη στιγμή, αυτή τη στιγμή που γράφω έχει 11000 παίχτες online) αλλά μετά από λίγο γέμισε με κόσμο.

 

Το παιχνίδι έτρεχε ικανοποιητικά. Στην αρχή μου έκανε 1-2 framedrops από 40 πήγε 15 πχ αλλά μετά δεν παρατήρησα κάτι άλλο. Τα fps μου ήταν οκ, πάνω από 40-45 συνήθως και ρίχνοντας ελαφρώς τις ρυθμίσεις ανέβηκαν και άλλο. Την περισσότερη ώρα το παιχνίδι έτρεχε οκ, αλλά αρκετές στιγμές δεν ήταν τόσο smooth ασχετα που τα fps ήταν καλά. Κάποια στιγμή που έβγαλα το vsyng και το να μη μου έχει lock τα fps σε κάποιο νούμερο είχα και 75 fps. To σύστημα μου αποτελείται από i3 4170, gtx 1050ti 4gb, 8gb ram ddr3.

 

Ο τύπος παιχνιδιού ήταν σαν το conquest των battlefield τίτλων αλλά με περισσότερα points για να καταλάβεις.

Το παιχνίδι έχει θεωρώ μια καλή βάση συνολικά, το στήσιμο της πίστας που έπαιξα (δε θυμάμαι το όνομα της) ήταν πολύ ωραίο, γκρεμισμένες σκάλες, ωραίο φωτισμό, ωραία ατμόσφαιρα, κόκκινα χαλιά κάτω στους διαδρόμους σε ορόφους σαν παλίας εποχής κτήρια, αρκετά σημεία για να σταθείς και να ελέγξεις τον χώρο γύρω σου για εχρούς κλπ. Μου άφησε αρκετά καλή εικόνα και ελπίζω να πάει το παιχνίδι συνολικά μέχρι το τελικό release προς τη σωστή κατεύθυνση. Τον ήχο δεν έκατσα να τον παρατηρήσω ιδιαίτερα οπότε θα έχω καλύτερη άποψη πάνω σε αυτό στις επόμενες μερες.

 

Τα γραφικά του σε κάποια σημεία (συγκεκριμένα σε εσωτερικούς χώρους) μου άρεσαν αρκετά σε κάποια άλλα δε με τρέλαναν χωρίς να λέω πως δε βλέπονται.

 

Για να δούμε πόσο καιρό θα κάνει να λύσει το αργό login μέχρι να μπεις στο μενού και τί άλλες αλλαγές θα φέρει στο σύντομο χρονικό διάστημα.

Έγινε επεξεργασία από stratigos24
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.