tzitzikas2 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 23, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 23, 2018 (edited) καλησπέρα. είχα παραγγείλει 2 τζαμια για οθόνη κινητού και μου έστειλε λάθος τζάμια (παρόλο που είχα επιλέξει το σωστό μοντέλο). Εχω τραβήξει φώτο με τα τζαμια πανω στο κινητο οπου φαίνεται οτι δεν ταιριαζουν καθώς και φωτο το αυτοκόλλητο του φακέλου. Το θέμα είναι να μου στείλει πίσω τα χρήματα ή τα σωστά τζάμια. Να μπω στη διαδικασία να στείλω τα τζαμια αυτα πίσω, απλά δεν παίζει γιατι δεν δίνω λεφτά για έξοδα αποστολής (τα 2 τζάμια είχαν 1Ε και κάτι ψιλά). Στο Ebay στην επιλογή contact seller έχει επιλογή I received an item that wasn't as described, I need to return my item κ.α. Στην επιλογή I received an item that wasn't as described γράφει If there's something wrong with the item, don't worry. Just request a refund. We'll keep track of your request so you can get the item you ordered or your money back. Αν πατήσεις το request a refund βγαίνει μια φόρμα που λεει Why do you want to return this item? και μπορείς να ανεβάσεις και φώτο Το θέμα είναι οτι δεν θέλω να κάνω return, δηλαδή να πληρώσω ταχυδρομικά. Αν μου τα πληρωνε τότε να το στείλω, αλλα για δικό του λάθος δεν πληρώνω τίποτα. Πως να το χειριστώ το θέμα λέτε? Ευχαριστώ γραφει αυτά σχετικά ο πωλητής About Item All items sold by us are being described to the best of our abilities, as accurate as possible, and with utmost conscientiousness on our part. However, to avoid any potential oversights, I respectfully request your assistance in helping us to make this a mutually satisfactory transaction by THOROUGHLY reviewing item description and photos, and asking all questions PRIOR TO BIDDING. Please Note that size and color representation are subject to manufacturing variance and may not be exact. Also note that monitor settings may vary from computer to computer and may distort actual colors. Please read these terms thoroughly before placing your bid. Returns In case you received a defective item, the customer has up to 3 days from date of receipt to request for refund or exchange for a new one.In case you received a wrong item, Items must be returned in its original and unused condition & must also be in its original box and packing.We do not allow refunds or exchanges because of change of mind. Please read all description provided as a guide before you bid. While every step has been taken to ensure that we ship out correct item, there will be occasion when you receive items that are different from the description. In such case, we ask that you contact us immediately so we may remedy the situation. Your satisfaction is important to us and we value your business. το θέμα είναι με τα έξοδα επιστροφής τι γίνεται? Έγινε επεξεργασία Μάϊος 23, 2018 από tzitzikas2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Μάϊος 23, 2018 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2018 Η παραγγελία περιελάμβανε μόνο τα τζάμια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάϊος 23, 2018 #3 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2018 Ο καθε πωλητης γραφει μια πολιτικη επιστροφης που θα ηθελε. Δεν σημαινει οτι συμβαδιζει με τους ορους και την βασικη πολιτικη του ebay. Δικουσαι : Να τα στειλεις πισω και να παρεις οτι πληρωσες αλλα ΚΑΙ τα ταχυδρομικα των αντικειμενων (κρατας την αποδειξη). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas2 Μάϊος 23, 2018 Author #4 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2018 ναι μόνο τα τζάμια. Σίγουρα δεν τον συμφέρει να πληρώσει έξοδα αποστολής απο Ελλάδα, γιατι απλά θα είναι πολύ μεγαλύτερα απο την αξία του προιόντος (1,71Ε). Μπορώ αφού του έστειλα τις φώτο (και φαίνεται και η συσκευασία με το αυτοκόλλητο αποστολής) να του πω στα στέλνω αλλα να ξέρεις τα ΕΛΤΑ μου είπαν τόσα ευρώ έξοδα αποστολής και να μου κάνει refund άσχετα τι γράφει?. Αν ακούσει τα έξοδα ποσα ευρώ είναι λογικά θα κάνει refund χωρίς να τα ζητήσει πίσω. μάλιστα η συσκευασία περιλαμβάνει 2 σχετικά μεγάλα φελιζολ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrisxr650 Μάϊος 23, 2018 #5 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2018 σε αντιστοιχη περιπτωση ειχα στειλει mail στο πωλητη χωρις καν φωτο οτι δεν ταιριαζει το τζαμακι και μου εστειλε απο μονος του το σωστο, οπως ειπε ο @tzitzikas2 δεν συμφερει να πληρωσει εξοδα απο Ελλαδα, στειλτου ενα μυνημα με τις φωτο και λογικα θα σου στειλει αλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 24, 2018 #6 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2018 Για τοσο μικρης αξιας πραγματα οι πωλητες δεν ριψοκινδυνευουν να φανε αρνητικη αξιολογηση. Στειλε του ενα μηνυμα οτι σου εστειλε λαθος προιον και το πιθανοτερο ειναι να σου προτεινει refund ή να σου στειλει τα σωστα. Δεν αποκλειεται να μην μπει καν στον κοπο να σου απαντησει και να σου κανει απευθειας refund. Αν σου αρχισει τα μα και μου ανοιξε dispute στο ebay και επανελαβε την διαδικασια. Παντως να ξερεις, οποτε ετοιμαζεσαι να ανοιξεις δεμα να βαζεις το κινητο να γραφει βιντεο, οπου θα φαινεται το ολο unboxing, τα προιοντα και οι κωδικοι τους στα αυτοκολλητα χαρτακια που συνηθως υπαρχουν πανω, ωστε να μην μπορει καποιος να αμφισβητησει ευκολα το λαθος του. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas2 Μάϊος 24, 2018 Author #7 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2018 καλημέρα και σας ευχαριστώ. Βιντεο δεν τράβηξα, ευχαριστώ για την πρόταση. Τράβηξα όμως φώτο με τα τζαμάκια, το κινητό όπου φαίνεται οτι δεν ταιριάζουν και δίπλα η συσκευασία με το barcode και τα στοιχεία του. Σε πρώτη φάση πήγα στην επιλογή contact seller>I received an item that wasn't as described>request a refund έστειλα φώτο όπου φαίνεται οτι δεν ταιριάζουν στο κινητό μου τα τζαμάκια και έγραψα στα σχολια οτι δεν ταιριάζουν απο σφάλμα του πωλητή και οτι θέλω επιστροφή χρημάτων. δεν νομίζω να θέλει να πληρώσει συστημένο επιστροφής του λάθος προϊόντος απο Ελλάδα. Το καλύτερο για αυτον είναι να επιστρέψει τα λεφτά ή να στείλει ξανα τα σωστά χωρις να ζητήσει πίσω τα λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Μάϊος 24, 2018 #8 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2018 Προτιμώ πάντα επιστροφή, και ξανααγοράζω πχ και από τον ίδιο. Σε περίπτωση αποστολής νέου προϊόντος και εφόσον ο χρ΄νος προστασίας του αγοραστή ξεπεραστεί, δεν έχεις προστασία μετά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas2 Μάϊος 25, 2018 Author #9 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2018 προς το παρόν ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο. Σιγή ιχθύος....To EBAY μου έγραψε The seller should respond and let you know what to do next. If you don't hear back or can't work things out, you can ask us to step in and help starting on May 30, 2018 πως να το χειριστώ λέτε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Μάϊος 26, 2018 #10 Κοινοποίηση Μάϊος 26, 2018 Χωρίς άγχος, δικό του σφάλμα, ενδέχεται να σου στείλει να σου προτείνει να ακυρώσεις το αίτημα και θα σου υποσχεθεί ότι θα σου στείλει κατευθείαν το σωστό Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas2 Μάϊος 26, 2018 Author #11 Κοινοποίηση Μάϊος 26, 2018 αν ακυρώσω το αίτημα και στείλει ξανα αλλα είναι παλι λαθος τι παιζει μετά? feedback πότε βαζω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 26, 2018 #12 Κοινοποίηση Μάϊος 26, 2018 Ακολούθα την συμβουλή του σούμι πιο πάνω On 5/24/2018 at 10:28 AM, schumifer said: Προτιμώ πάντα επιστροφή, και ξανααγοράζω πχ και από τον ίδιο. Σε περίπτωση αποστολής νέου προϊόντος και εφόσον ο χρ΄νος προστασίας του αγοραστή ξεπεραστεί, δεν έχεις προστασία μετά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now