Jump to content



BATTLEFIELD V


black66.gr

Recommended Posts

πριν 14 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Οχι πανο δεν ειναι παραγοντας να κατηγορεις το παιχνιδι.

Ο κακος παιχτης ειναι κακος παιχτης τελεια και παυλα. Δεν μπορουμε να χαλαμε τα class για να χαιδεψουμε τους αμπαλους.

Τι παει να πει δεν ειναι αυτος ο ρολος του? Τον ρολο τον κανονιζω εγω, το class το μονο που δινει ειναι τα gadget και τα οπλα που θα εκμεταλευτω εγω βαση της προσεγγισης σε καθε πιστα η κατασταση. Τι παει να πει το scout καθεται στα 400 μετρα? εγω μπορει να θελω να παιξω μπροστα με κοντο σκοπευτικο και να εκμεταλλευομαι το σποτ που κανουν τα gadget μου και επειδη ειμαι γ@μ@τος να κανω περισσοτερα Kill και απο assault.

Κανονιστε τι θελετε γιατι ποτε τα λετε ετσι ποτε αλλιως.

Αμα πονας γινε καλυτερος αν δεν μπορεις unistall. Αυτο ειναι γενικος κανονας.

 

Κοιτα, οπως ειπα πολλα φορες, εσυ μπορεις να θες να γινεις με τον assault iron man, δε γινεται. Το οτι εμαθες ετσι ειναι γιατι στο επιτρεπει το παιχνιδι. Οπως πχ δε στο επιτρεπει red orchestra.
To οτι εμαθες να παιζεις το scout ετσι, δε σημαινει οτι ειναι σωστο. Φανταζομαι οτι τα παιχνιδια πολεμου ειναι μια σκιαγραφιση της πραγματηκοτητας, η τουλαχιστον θελουν να ειναι, εαν ειναι να το κανουμε εντελως arcade να βαλουμε και mario να πηδαει σωληνες. Αντιλαμβανεσαι φανταζομαι τι λεω.

Και εγω εμαθα στο world of tanks οτι τα αρματα εχουν "ζωη" και αρχισα το Warthunder που ειναι πιο realistic ολοι εκλεγαν που πεθαινανε με μια βολη. Το ενα ειναι arcade του κερατα, το αλλο προσπαθει να γινει πιο sim.

 

Παράθεση

 

Αυτα τα ακουμε χρονια, παρε ενα αλλο οπλο να δουμε αν εισαι καλος κλπ.

Και που πηραμε τι εγινε αλλαξε κατι? οχι, ποτε.

Οτι οπλο και να δωσεις στο rigo για παραδειγμα τα ιδια kill θα κανει το ιδιο και ο νικος το ιδιο και εγω (απλα στο 5 δεν βλεπω) το ιδιο και οποιος παιχτης ειναι λιγο above avarange. Δεν σας φταιει το class, το ιδιο τρεξιμο τρωνε με ολα.

 

Αυτο που ειπα, οτι το προβλημα δεν ειναι οι κλασσεις, ειναι αλλα, το visibility και ο ηχος ειναι τα 2 μεγαλυτερα του.

πριν 11 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Κοιταξτε χαλια. το 1/3 απο τα death ειναι απο αυτους που τους περνας για νεκρους η δεν τους βλεπεις καν.

 

Ακριβως, και γιατι να μη το κανουν?

Αφου ουτε 3d spotting εχει, ουτε visibility εχει.

Σε αλλο site (νομιζω) ειχα γραψει οτι το 3d spotting στο 1 ηταν το τελειο αντιμετρο του καμπερα.

Θα βρω την αναρτηση να το μεταφερω.

Αντιγραφω απο εδω (ισως πρεπει να επισκεφτητε το λινκ για να δειτε και τα quote)



 
Παράθεση

  Στις 11/9/2018 στις 7:05 ΜΜ, Πέτρος είπε

 


 @both:

Υπάρχουν τα άκρα, υπάρχουν και πιο "ορθές" λύσεις.

Δεν χρειάζεται να spotάρει ο οποιοσδήποτε από σημαία σε σημαία ή κι ακόμα παραπέρα, αλλά είναι και αστείο να περνάει ο άλλος μπροστά σου (ξέρω...θα μπορούσα να του ρίξω) ή να είναι στα 10-15m σε έναν όροφο και να μην μπορείς να τον καταδείξεις με ακρίβεια.

Θα μπορούσε να υπάρχει κάτι σε στυλ "ακτίνα/εμβέλεια εντοπισμού με ακρίβεια", όπου πέραν αυτής να δηλώνεις γενικά "ύποπτη περιοχή" ενώ εντός αυτής να μπορείς να δείχνεις επακριβώς τί/πού.

Εννοείται δεν μιλάμε για τυράκι ή να φαίνεσαι στο χάρτη όπου και να πηγαίνεις.

Τέλος πάντων, πραγματικά δευτεροτριτεύον.

 

 

Αυτα που λες κοινη λογικη για ολους αλλα επιστιμονικη φαντασια για τη dice.

Eιναι ηληθιο εντελως το συστυμα του spotting, βασικα δεν υπαρχει spotting.

Οταν κανεις spot κατι απλα σημειωνεις με marker ενα σημειο στο χαρτη που ειναι ο εχθρος, οταν παει η squad σου να τον βρει και μεχρι να παει εκει αυτος που νομιζεις οτι εκανες spot εχει αλλαξει 2 πολυκατοικιες 3 χαρτες και 8 servers και εκει που εσυ τον ψαχνεις απο ανατολικα σου την πεφτουν εντελως αλλοι που δε θα δεις ποτε απο δυτικα και πεθαινεις.

Αυτο που υπαρχει εχει χρησιμοτητα μονο στο πυροβολικο : "ταδε συντεταγμενες εκει ειναι ριξτε", στη πραξη ειναι πιο λογικο να γινεται αυτο που γινεται στο 1, δειχνει με το χερι "λαλακες εκει ειναι!" γυριζεις κεφαλι και τον βλεπεις...

Αλλα ειπαμε, η πλειοψηφια των πελατων θελουν να ειναι τα 10χρονα. Ειναι οτι πρεπει για τα ξαπλωμενα στις πιο απιθανες μεριες μογγολα. Δε θα τους δεις ποτε αλλα και να τους δεις δε μπορεις να τους καταδειξεις, αλλα και να καταδειξεις στο σημειο επειδη οι αλλοι θα πανε ψαχνοντας θα φανε 2-3-4 ακομα. Αποτελεσμα : ενα ευτυχισμενο 10χρονο που θα πληρωσει και το skin με το ροζ φλαμιγκο για το οπλο του για να το γιαλυζει οταν ξαπλωνει στο ηλιο και βαριεται....

 

@pral13 Δεν εχεις αδικο στη γενικη εικονα, αλλα μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι δε μπορει να παραμετροποιηθει το spot και εξηγουμε :

Παράθεση

  Στις 12/9/2018 στις 9:41 ΠΜ, pral13 είπε

 


Συγνώμη αλλά εγώ βλέπω ότι αυτό είναι πιο σωστό και ρεαλιστικό. Όταν κάνεις spot κάποιον και αυτός κρύβεται ή ΄ξεκινά το τρέξιμο σε μέρος μη ορατό από τους άλλους, γιατί να μένει spotarismenos??? 

 

Δε ειπε κανεις οτι χρειαζεται να παραμενει σποταρισμενος για 2 λεπτα, 2-3 δευτερα αρκουν, οπως και στη πραγματικη ζωη.

Παράθεση

  1 ώρα πριν, pral13 είπε

 


 Στο bf1 που λες πάταγε ο νουμπάς να ρίξει χειροβομβίδα, έκανε λάθος το κουμπί και spotare τον άλλον στα δύο χιλιόμετρα. Και φυσικά δεν ήταν ορατός μόνο σε αυτούς που ήταν δίπλα σε όποιον έκανε spot, τον έβλεπαν και οι 30 στο ραντάρ.

 

Οπως ειπα δε πιστευω οτι δε μπορει να παραμετροποιηθει. Μπορει καλλιστα να μπει οριο στην αποσταση, η ακομα καλυτερα να πρεπει να εχεις αμεση οπτικη επαφη σε μικρες απσοτασει και να βαλεις το στοχαστρο επανω σε μεγαλες αποστασεις (για να σιγουρεψεις την οπτικη επαφη) του για να τον σποταρεις ασχετως της αποστασης.

Παράθεση

  1 ώρα πριν, pral13 είπε

 


Όταν βλέπεις κάποιον στο 1 μέτρο και σε τρώει πρώτος γιατί να γίνεται spot στους υπόλοιπους? 

 

Μα ειναι πολυ απλο, ειμαι εγω με τη squad μου και περναμε ενα διαδρομο ο ενας πισω απο τον αλλο, ειμαι πρωτος, περνοντας απο μια πορτα δωματιου με τρωει ενας που κανει ηλιοθεραπεια, ποσο δυσκολο ειναι στη πραγματικη ζωη να καταλαβει καποιος οτι πισω απο τη πορτα ειναι καποιος ? Στη πραγματικη ζωη ειναι αυτονητο, στο παιχνιδι ομως με τοσο χαλια audio positioning και τοσα πολλα σημεια για καμπερομα ειδικα στο 5 ειναι λιγακι δυσκολο. Οποτε πχ απο πισω μου αντιλαμβανεται απο που πεθανα ειδοποιει τους αλλους και βλεπουμε ολοι μια κουκιδα στο minimap. Κατι που γινεται αυτοματα στο μυαλο μας στο real life χρειαζεται και ενα μηχανισμο στο παιχνιδι. Η κουκιδα δε χρειαζεται σε αυτη τη περιπτωση να ακολουθει τον αντιπαλο εφοσον αυτος αρχισει να κινειται, απλα να υποδηλωσει θεση και ας φυγει αυτος μετα. Οπως ειπα παραμετροποιηση

Εν ολιγης ρεαλιστικο μπορει να μοιαζει το συστημα που εχει το 5 αλλα δεν ειναι. Και επειδη το σωστο ρεαλιστικο σιγουρα δεν ευνοει το μεγαλο κοινο τους δε θα το κανουν ποτε. Οποτε προτιμω το συστημα του 1 απο το μη spotting του 5 ακομα και εαν γινεται abuse.

Παράθεση

  1 ώρα πριν, pral13 είπε

 


Για τα skin και τις μετατροπές στα όπλα συμφωνώ είναι για τα παιδάκια. Όπως και η χρωματική αλλαγή στα γραφικά. Προτιμώ όμως να βγάζουν λεφτά από skin παρά από dlc και crates.

 

Δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι θα σταματησουν στα skin, ηδη εχουν βαλει αναβαθμισεις στα οπλα λες και παιζουμε rpg, σε λιγο μπορει αργοτερα στο 5 μπορει στο 6 δε το θεωρω απιθανο να πρεπει να πληρωσεις για τις αναβαθμισεις αυτες. ΕΑ ειναι αυτη...

 

Έγινε επεξεργασία από panoc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπα μου ερχονται λιγα λιγα... και δε μπορω να κανω edit.

 

Νομιζω οτι εχουμε συνδεσει το class με τα οπλα. Class δεν μονο οτι παιζεις συγκεκριμενα οπλα, class ειναι οτι εχεις και συκεκριμενα προτερηματα και συγκεκριμενες αδυναμιες, σαν χαρακτηρας στο παιχνιδι παντα. Οσο πιο περιοριστικα γινονται τα προτερηματα και οι αδυναμιες τοσο το καθε class απαιτει και περισσοτερο skill απο το παιχτη του, να του ταιριαζει δηλαδη.

Ειναι ακριβως το ιδιο οπως πχ στα rpg, ναι μπορει ο μαγος να παρει ξιφος αλλα θα sucks και ο barbarian να κανει ξορκια αλλα τζουφια.

Γιατι λοιπον ενα class στο battlefield να διαφερει απο αυτο ;

Ας βγαλουμε τα class, να φτιαξουμε τον universal soldier, να μπορεις να παιξεις ολα τα οπλα σε συνδιασμο με ολα τα gadgets να τελειωνει το θεμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@panoc

Θα σου κανω 1 ερωτηση για να δεις ποσο λαθος ειναι τα class. Τι δουλεια εχει το gewehr 43 στο assault?

Γιατι να παιξεις scout ενω εχεις gewehr 43 στο assault μαζι με antitank?

Γιατι το μ1α1 και το smle ειναι στον assault και οχι στον medic η στον scout?

 

Γραφεις πιο πανω '' Ειναι ακριβως το ιδιο οπως πχ στα rpg, ναι μπορει ο μαγος να παρει ξιφος αλλα θα sucks και ο barbarian να κανει ξορκια αλλα τζουφια.''

Μα δεν υφισταται αυτο αυτο στο bf5 με το assault στην κατασταση αυτη. Εχεις 3 class που μπορουν να κανουν 1 πραγμα και 1 που τα κανει σχεδον ολα. 

Σου ξαναλεω, εγω θελω να παρω το RSC μου και να παιζω μπροστα σε mid range αποσταση. Απο τη στιγμη που αυτο μπορει να το κανει και το assault με τον ιδιο τροπο +το bonus απο οτι αλλο του εχουν δωσει το scout ειναι Α-ΧΡΗ-ΣΤΟ.

 

Θες ρεαλισμο? Να βαλουμε πισω το sweet spot γιατι κανονικα ετσι ειναι τα bolt action. Αν σε βρει σφαιρα με magnum γομωση και διαμετρο 7.62 η 7.92 που ειχαν τοτε στα 100 μετρα θα κοπεις στη μεση. Το 69 damage τι ειναι?

 

Τα class στο BF ηταν χοντρικα ως εξης.

Οπλα assault -  short to medium range, medium to high accuracy

Οπλα engineer - short range medium accuracy

Οπλα scout - medium to high range medium to high accuracy

 

Στο 5 αυτο ειναι ανυπαρκτο.    

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

@panoc

Θα σου κανω 1 ερωτηση για να δεις ποσο λαθος ειναι τα class. Τι δουλεια εχει το gewehr 43 στο assault?

Γιατι να παιξεις scout ενω εχεις gewehr 43 στο assault μαζι με antitank?

Γιατι το μ1α1 και το smle ειναι στον assault και οχι στον medic η στον scout?

Θα σου απαντησω γιατι, με λινκ και μια παραθεση το οποιο ισως απαντησει και αλλα παρομοια ερωτηματα.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gewehr_43

https://en.wikipedia.org/wiki/ZF41

 

Παράθεση

The SVT series used a simpler gas-operated mechanism, which was soon emulated by Walther in its successor to the

G41(W), producing the Gewehr 43 (or G43). The simpler, sturdier design and mechanism of the G43 made it lighter, easier to produce, more reliable and also much tougher than the Gewehr 41; elite German mountain troops would use them as ladder rungs during climbing. The addition of a 10-round stamped-steel detachable box magazine was an improvement over the integral box magazine of the G41(W)

 

Παράθεση

SightsIron sights, Zf42 optical crosshair sight

Παράθεση

 


Starting from 1941, the short 1.5x Zielfernrohr 41 (Zf41) telescopic sight was fitted to some Karabiner 98k rifles for sharpshooting use. The Zf-41 was in fact the first attempt to provide the ordinary infantryman with a rifle capable of being used, if not for pure sniping, then at least for sharpshooting. Most modern-day armies have adopted some form of optical aiming device on infantry weapons (such as the ACOG scope). It was initially planned to equip most combat units with the Zf-41 scopes, but only 6% of German weapons production could fit the sight.

Though useful for sharpshooting with normal infantry units, the design was generally rejected by sniper schools and disliked by snipers, because the 1.5x magnifying scope was deemed insufficient for shooting effectively over long distances. Problems
 

 

 

Aρα μια χαρα θεση εχει στο τακτικο σταρτο και στους assault, δεν το χρησιμοποιουσαν οι snipers λογω του οτι το σκοπευτικο του ειχε μολις 1.5Χ οποτε εδω μπορεις καλλιστα να κατηγορησεις για το 3Χ που εχει στο παιχνιδι. Οι δε medic συνηθως (τουλαχιστο σε οτι ντοκυμαντερ εχω δει, δε μπορω να βρω ακριβης πληροφοριες online) συνηθως ειχα πιστολια (κλασσικα) και μικρα (σε μεγεθος)αυτοματα apo default για υστατη αμυνα καθως δεν προοριζονταν για αμεση εμπλοκη σε μαχη.  Φυσικα οταν μπορουσαν οπως ολοι χρησιμοποιουσαν καλυτερα/μεγαλυτερα οπλα.

 

Το παραπανω λοιπον ειναι πιο "historical accurate" και επειδη μου αρεσει το "historical accurate" , οπως μου τη σπαει που οι Γερμανοι εχουν μαυρους ετσι μου αρεσει που η καθε κλασση εχει τα οπλα που επι το πλειστον χρησιμοποιουσε.

 

Παράθεση

Τα class στο BF ηταν χοντρικα ως εξης.

Οπλα assault -  short to medium range, medium to high accuracy

Οπλα engineer - short range medium accuracy

Οπλα scout - medium to high range medium to high accuracy

 

Στο 5 αυτο ειναι ανυπαρκτο.    

Ηταν αυτα, τωρα αποφασισαν να το αλλαξουν, οποτε η προσαρμοζομαστε στα νεα δεδομενα και παιζουμε ή δε προσαρμοζομαστε και δε παιζουμε. Αδιαμφησβητητα ειτε αρεσει ειτε οχι οι κλασσεις ειναι καλυτερες, το εαν μπορει να τις παιξει οποιοδηποτε ειναι αλλο θεμα.

 

Παράθεση

 

Γραφεις πιο πανω '' Ειναι ακριβως το ιδιο οπως πχ στα rpg, ναι μπορει ο μαγος να παρει ξιφος αλλα θα sucks και ο barbarian να κανει ξορκια αλλα τζουφια.''

Μα δεν υφισταται αυτο αυτο στο bf5 με το assault στην κατασταση αυτη. Εχεις 3 class που μπορουν να κανουν 1 πραγμα και 1 που τα κανει σχεδον ολα. 

Σου ξαναλεω, εγω θελω να παρω το RSC μου και να παιζω μπροστα σε mid range αποσταση. Απο τη στιγμη που αυτο μπορει να το κανει και το assault με τον ιδιο τροπο +το bonus απο οτι αλλο του εχουν δωσει το scout ειναι Α-ΧΡΗ-ΣΤΟ.

Μα αυτο ειναι ο assult, τα κανει ολα, και κανονικα οπως ξαναπει, θα επρεπε να υπαρχει οριο στο ποσοι scout/medic/support μπαινουν σε καθε ομαδα.

 

Παράθεση

 

Θες ρεαλισμο? Να βαλουμε πισω το sweet spot γιατι κανονικα ετσι ειναι τα bolt action. Αν σε βρει σφαιρα με magnum γομωση και διαμετρο 7.62 η 7.92 που ειχαν τοτε στα 100 μετρα θα κοπεις στη μεση. Το 69 damage τι ειναι?

 

Χαλασε το λεμονι και εκοψες τη λεμονια.

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

Εχεις μπερδεψει τη βουρτσα πανο.

Ειπα σε προηγουμενο ποστ οτι η κριτικη ικανοτητα λειπει απο πολυ κοσμο.

Εδω δεν φτιαχνουμε ντοκιμαντερ για τον δευτερο παγκοσμιο... μιλαμε για GAMING.

Στο gaming για να δουλεψουν καποια πραγματα πρεπει να γινει BALANCE αλλιως ολοι θα παιζουν το ιδιο και στο τελος θα καταντησει βαρετο.

Γιατι πρεπει να παιζω μονο assault? για εξηγησε το μου

 

Στο gaming λοιπον, οταν ενα ενα παιχνιδι εχει class το νοημα αυτων ειναι να ξεχωριζουν μεταξυ τους, να εχουν διαφορετικες λειτουργιες και διαφορετικο τροπο παιχνιδιου.

Οταν αυτο δεν υφισταται το παιχνιδι εχει προβλημα.

Ολα τα υπολοιπα ειναι ασυναρτησιες.

 

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Εχεις μπερδεψει τη βουρτσα πανο.

Απλα δε σου αρεσε η απαντηση :p γιατι δε συμφερε :p

 

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Ειπα σε προηγουμενο ποστ οτι η κριτικη ικανοτητα λειπει απο πολυ κοσμο.

Εδω δεν φτιαχνουμε ντοκιμαντερ για τον δευτερο παγκοσμιο... μιλαμε για GAMING.

Σωστα, μονο που οι δημιουργει του παιχνιδιου θελησαν να το κανουν πιο ιστορικα ακριβες (συμφωνα με δηλωσεις τους και οπου τους βολευε αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση). Διοτι με τη λογικη σου, θα μπορουσα να εχω και σφεντονα με νερομπμπες και 20μ splash damage. Καπου πρεπει να μπει και ενα οριο. Το αν το οριο ειναι αρεστο ή δεν ειναι στη κριση του καθενος και ειτε θα παιξει ειτε οχι.

 

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Στο gaming για να δουλεψουν καποια πραγματα πρεπει να γινει BALANCE αλλιως ολοι θα παιζουν το ιδιο και στο τελος θα καταντησει βαρετο.

Γιατι πρεπει να παιζω μονο assault? για εξηγησε το μου

Δε σου ειπε κανενας να παιξεις μονο assult, μπορεις να παιξεις οτι θες. Απλα το καθε class ειναι διαφορετικο και θα το παιξεις για αυτο που ειναι τωρα, και οχι το παντοδυναμο μαμαω τους παντες και εχω απειρη ζωη ή σκοτωνω του παντες με μια βολη που ειχα μαθει εγω στο 1 και εσυ σε ολα τα αλλα.

Ετσι οπως το λες balance σημαινει να κανουν ολοι τα παντα σχετικα το ιδιο καλα, ε αυτο ειναι βλακια, εμενα δε αρεσει.

 

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

 

Στο gaming λοιπον, οταν ενα ενα παιχνιδι εχει class το νοημα αυτων ειναι να ξεχωριζουν μεταξυ τους, να εχουν διαφορετικες λειτουργιες και διαφορετικο τροπο παιχνιδιου.

Μα ακριβως αυτο εχει, ο assualt εχει τη δυναμη πυρος (αλιμονο εαν δε το ειχε, assault λεγεται το class του), ο medic πρεπει να κανει τα revive και heal του, δεν εχει δουλεια να κυνηγαει τα kill (φυσικα και θα το κανει εφοσον δε χρειαζεται σε καθε τρεχουσα στιγμη με την ιδιοτητα του), ο support να παρεχει αυτο που λεει το ονομα του και ο sniper το αναλυσαμε πιο πισω.
 

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Οταν αυτο δεν υφισταται το παιχνιδι εχει προβλημα.

Αρα οπως αναλυσαμε πιο πανω τα class ξεχωριζουν και αρα δεν υπαρχει προβλημα.

 

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Ολα τα υπολοιπα ειναι ασυναρτησιες.

 

Ακριβως.

 

 

/***/

Για να μη το πλατιαζουμε, ας συμφωνισουμε οτι διαφωνουμε, δεν ειναι κακο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Το sniper είναι καλά εκεί που είναι, απλά τα SLR (και γενικότερα όλα τα εκτός sniper) δεν έπρεπε να έχουν χ3 διόπτρα, πράγμα που θα έλυνε και άλλα προβλήματα στο game.

 

Συμφωνω απολυτως.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ξεχωριζουν αυτο ειναι το θεμα.

Δεν υπαρχει κανενας λογος να παιξεις κατι αλλο εκτος απο assault.

Επισης δεν υπηρχε ποτε σουπερ class. Σουπερ παιχτες υπηρχαν που επαιζαν τα class.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Μα δεν ξεχωριζουν αυτο ειναι το θεμα.

Σε αυτο διαφωνουμε γιατι το λες παρακατω, εαν εμοιαζαν με την assault δε θα ισχυσε το παρακατω.

 

Παράθεση

Δεν υπαρχει κανενας λογος να παιξεις κατι αλλο εκτος απο assault.

Συμφωνω απολυτα, αλλα γιατι να το κανεις ; Εαν πχ δε εχεις σκοπο να κανεις revive healing (οπως δε κανει η πλειοψηφια των γιατρων), ή δε μπορεις να headshot με τη μια σαν scout αυτοματως δεν εχει νοημα να παιξεις αυτες τις 2 class, για το support εχω αμφιβολιες, δεν ειμαι σιγουρος ακομα :p
Εγραψα και πριν, τις κλασσεις πρεπει να τις παιζουμε (στο 5) για αυτο που ειναι οχι για αυτο που ειχαμε μαθει να ειναι,.
Να δεις που αν ολοι επαιζαν με αυτογνωσια μια κλαση στο 5 ολα θα ηταν καλυτερα, εκτος φυσικα απο το visibility, τον απαισιο ηχο, τους μαυρους γερμανους, τη γυναικια στριγλια καποιου που πεθανε και ακουγεται 2 χαρτες παραπερα κλπκλπ

 

Παράθεση

Επισης δεν υπηρχε ποτε σουπερ class. Σουπερ παιχτες υπηρχαν που επαιζαν τα class.

 

O medic στον 1 ηταν οτι ηταν ο assault στο 5 με το μπονους του απειρου autoheal.
 

Παραταυτα απλα το βλεπουμε απο διαφορετικη σκοπια. Δε βρισω ομως το λογο να χαλιεσαι εαν εχεις παρεα να παιξεις, νταξ θα υπαρχουν τα rage quit (ολοι εχουμε), αλλα εαν εχεις παρεα ολα ειναι πιο ευκολα.

πριν 17 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Δεν το ειχα σκεφτει. Παιζει να ισχυει αυτο με το 3χ...

παιζει? στανταρακι ειναι.

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

Στις 220 ωρες ηδη εχει αρχισει να γινεται βαρετο για εμενα τουλαχιστον. Το παιχνιδι παιζεται μονο με assault και απ τα υπολοιπα class μονο 1-2 οπλα εχουν που κανουν δουλεια overal αλλα με υπερπροσπαθεια. Τα υπολοιπα απλα για να υπαρχουν ειναι. Εχω να πετυχω balance round πανω απο 10 μερες. Πλεον ειτε μονος ειτε με λοιπους, χασω κερδισω θα ειναι με 400+ tickets διαφορα. Δυστυχως οσο και να κλεινω τα ματια στα γνωστα προβληματα weapon balancer - matchmaker - no comp mode - bugs τα παραπανω δεν κρυβονται με τιποτα. 

 

Το point στο ολο θεμα και της αντιπαραθεσης στις τελευταιες σελιδες, απ την δικη μου οπτικη οπως ειχαμε ξανα συζητησει πριν καμια 20αρια σελιδες με τον Πανο ειναι πως το bf δεν ειναι war simulator και ουτε θα γινει ποτε. Πιθανοτατα επειδη ερχεται απο sim games να θελει να εχει τετοια εξελιξη και το V (μιας και το 1 οπου ξεκινησε δεν ειχε καμια σχεση) .Το θεμα ειναι πως το franchise ειχε φτιαξει μια μαγικη συνταγη για 10 χρονια με το οποιο balance - matchmaker - esl (γι αυτους που θελουν να καουν και να παιξουν comp χωρις να σπανε τις μπαλες των casuals), την οποια εξαφανισε με το bf1 και τωρα με το V τα εχει κανει σαλατα στο βωμο του κερδους εναντι της ποιοτητας απ οτι γινεται ξεκαθαρο.  Οποτε δεν υπαρχει λογος αντιπαραθεσης μιας και ο καθενας το βλεπει εντελως απο αλλη οπτικη. 

Για το medic που γινεται αναφορα, περι racoon κλπ παικτες που παιζουν μονο για τα rev μιας και αν δεν υπαρχει το skill το game τους ωθει σε αυτο το μοτιβο ειναι λαθος να σκεφτει καποιος οτι ειναι η σωστη τακτικη. To unbalanced mechanism του game φταιει ξεκαθαρα. Παραδειγμα σωστου μηχανισμου medic εχει μεχρι στιγμης μονο το Overwatch και αυτο μετα απο καιρο. Αλλα εκει ριχνουν δουλεια και ξερουν τι σημαινει class balance. Στο bf που ολοι εχουν ιδιο health - armor etc κρινεται απαραιτητο να μπορουν να σκοτωνουν ολοι και να μην εχουν μειονεκτημα σε ολα τα ενδεχομενα. 

Έγινε επεξεργασία από Dr_Nikiforos
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Dr_Nikiforos έγραψε:

Εχω να πετυχω balance round πανω απο 10 μερες. Πλεον ειτε μονος ειτε με λοιπους, χασω κερδισω θα ειναι με 400+ tickets διαφορα. 

To αυτο σε σημειο που εαν δεν μπουν οι υπολοιποι δε μπαινω καν στη διαδικασια να ανοιξω το παιχνιδι.

Και ξεχασα να αναφερω σαν να μην εφτανε αυτο ξεκιναμε και μαχες τυπου 30 ή μια ομαδα 10 η αλλη. Προχθες το βραδυ μας πηγε ετσι 3 μαχες με το Μαριο και το ριγκο.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη θες να μου πεις οτι οποιος επερνε medic στο bf1 γινοταν παιχτης?

Γιατι αυτο σημαινει uber class.

Δεν ξερω που το ειδες αυτο, εγω εβλεπα 28 ατομα που τα μισα ηταν αρνητικα στο k/d 3-4 ειχαμε απο 30 εως 60 αναλλογα το game και οι αλλοι απλα στεκονταν ορθιοι.

Αυτο γινοταν ανεξαρτητα απο το οπλο. Εγω αυτα θυμαμαι απο το bf1.

Ο παιχτης ειναι οχι το class. 

Ρωτας γιατι να θες να παιξεις αλλο class. Γιατι τα class στο bf ειχαν διαφορετικο gameplay. Αν ηθελες να παιζεις κοντα στον αντιπαλο επερνες assault engineer κλπ αν ηθελες τις αποστασεις σου επαιζες support η recon. Τωρα δεν υπαρχει λογος να το κανεις αυτο, το μονο που χρειαζεται ειναι να αλλαξεις οπλο απο stg σε gewehr 43 π.χ Ε δεν ειναι δυνατον να παιζεις 3-4 οπλα σε ολο το παιχνιδι... γιατι τα εχει τα class τοτε? Ας διαλεγαμε τα οπλα και τα gadget και να μπαιναμε να παιζαμε. 

Το παιχνιδι ειναι αποτυχια, ο μονος λογος που το παιζουν οσοι το παιζουν ειναι γιατι δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο. Διαφορετικα ουτε τα 7.3 (15 το bf1στην ιδια χρονικη περιοδο) εκατομμυρια πωλησεις που εκανε δεν θα ειχε.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Δηλαδη θες να μου πεις οτι οποιος επερνε medic στο bf1 γινοταν παιχτης?

Γιατι αυτο σημαινει uber class.

Οχι ουτε καν υπονοησα κατι τετοιο, νομιζω οτι το γραφω ξεκαθαρα. Ειχε τα καλυτερα οπλα (για κοντα, για μακρυα, ολων των ειδων τα gadgets) και απειρη ζωη.

 

Παράθεση

Δεν ξερω που το ειδες αυτο, εγω εβλεπα 28 ατομα που τα μισα ηταν αρνητικα στο k/d 3-4 ειχαμε απο 30 εως 60 αναλλογα το game και οι αλλοι απλα στεκονταν ορθιοι.

Αυτο γινοταν ανεξαρτητα απο το οπλο. Εγω αυτα θυμαμαι απο το bf1.

Φυσικα, το ιδιο γινεται (σχεδον) και στο 5, και λεω σχεδον γιατι εαν κατι κραταει πισω τους καλους ειναι το κακιστο visibility.

 

Παράθεση

Ο παιχτης ειναι οχι το class. 

Φυσικα, οπως και να το κανεις ενας κακος παιχτης θα παραμεινει κακος ακομα και εαν του δωσεις nuke. Aπλα τωρα το κακο visibility του δινει ενα advantage οταν αποφασισει να φυτρωσει σε ενα σημειο.

 

Παράθεση

Ρωτας γιατι να θες να παιξεις αλλο class. Γιατι τα class στο bf ειχαν διαφορετικο gameplay. Αν ηθελες να παιζεις κοντα στον αντιπαλο επερνες assault engineer κλπ αν ηθελες τις αποστασεις σου επαιζες support η recon.

Αναλωνομαστε στα ιδια και στα ιδια. Εγραψα τοσες φορες, αλλο τι ειχες μαθει να παιζεις αλλο πως θες να παιζεις και αλλο πως ειναι να παιζεις στο 5. Διαβασε ξανα τι εχω γραψει.

 

Παράθεση

Τωρα δεν υπαρχει λογος να το κανεις αυτο, το μονο που χρειαζεται ειναι να αλλαξεις οπλο απο stg σε gewehr 43 π.χ Ε δεν ειναι δυνατον να παιζεις 3-4 οπλα σε ολο το παιχνιδι... γιατι τα εχει τα class τοτε? Ας διαλεγαμε τα οπλα και τα gadget και να μπαιναμε να παιζαμε. 

Γιατι στο 1 τι επαιζες βρε Ηλια? http://bf1stats.com/pc/Fatalara συμφωνα με τις ωρες που εχεις στο παιχνιδι, επι το πλειστον τα ιδια επαιζες. Και εγω το ιδιο εκανα. Αυτα ειχαμε μαθει, μας βολευταν, τελος.

Tα οπλα (το στυλ των οπλων τελος παντων) που επαιζες στο 1 και ειχε ο medic τωρα τα εχει ο assault , οποτε μπορεις να παιξεις assault απλα δεν εχεις το απειρο autoheal, ο support συνεχιζει και εχει το ιδιο στυλ οπλων και ο scout επισης, (μονο που τωρα για να παιξεις scout τα εγραψα νωριτερα αν και αυτο αφορα τον αδελφο σου κυριως μιας και αυτος απο οτι θυμαμαι επαιζε πρωτιστως με αυτα στο λογαριασμο σου).

 

Παράθεση

Το παιχνιδι ειναι αποτυχια, ο μονος λογος που το παιζουν οσοι το παιζουν ειναι γιατι δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο. Διαφορετικα ουτε τα 7.3 (15 το bf1στην ιδια χρονικη περιοδο) εκατομμυρια πωλησεις που εκανε δεν θα ειχε.

Δε διαφωνω καθολου, ισως για διαφορετικους λογους που πιστευω εγω αλλα το αποτελεσμα ειναι δε το λες και success story.

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 2 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Επιτελους ! Ελπιζω μονο να κανουν και σχετικα μεγαλο πηδηματακι ;) μου μπαινουν ιδεες για τα καμπερια πισω απο τα κουτια, σε γωνιες, βραχακια κλπ ... ΜΑΜΑΤΟ θα ειναι !

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

3 διαφορετικα class επαιζα πανο. Ο Νικος το μονο που επαιζε ηταν στο scout το smle και στο medic το fedorov τπτ αλλο, γιαυτο και η διαφορα στις ωρες.

Δεν υπαρχει συγκριση, ειχες 4 λειτουργικα class και εδω εχεις 1. Εγω επαιζα scout με russian, martiny, gewehr 98, arisaka, mosin nagant . Support ειχες parabelum, mg15, lmg08, bar.

Medic mondragon, howell, rsc, fedorov, selbstlader.

Τι λες τωρα... ειχες να παιξεις ενα σωρο οπλα.

Στο 5 εχεις, medic - scout για πεταμα, support lewis gun και bren και ολα τα αλλα στο assault.

Εγω το εχω βαρεθει ηδη το game και δεν εχω παιξει και τιποτα.

 

Δεν εχω καταλαβει τι ηθελες να πεις για το νικο αλλα ειναι απο αυτους που επηρεαστηκαν παρα πολυ απο το sweet spot γιατι δεν χτυπαγε κεφαλι ποτε σχεδον.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Δεν εχω καταλαβει τι ηθελες να πεις για το νικο αλλα ειναι απο αυτους που επηρεαστηκαν παρα πολυ απο το sweet spot γιατι δεν χτυπαγε κεφαλι ποτε σχεδον.

 

Tιποτα δεν ηθελα να πω (αν και προφανως απετυχα), απλα ηθελα να τονισω οτι ολες οι ωρες εκει και τα οπλα δεν ειναι μονο δικα σου αλλα και του Νικου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος panoc έγραψε:

 

Tιποτα δεν ηθελα να πω (αν και προφανως απετυχα), απλα ηθελα να τονισω οτι ολες οι ωρες εκει και τα οπλα δεν ειναι μονο δικα σου αλλα και του Νικου.

Οι ωρες που βλεπεις fedorov και smle carbine ειναι 95% του Νικου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.