Jump to content



BATTLEFIELD V


black66.gr

Recommended Posts

πριν 12 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Εδώ θεωρώ πως βρίσκεται ένα παράδειγμα για το πως λειτουργεί σήμερα το internet. Άνθρωποι που πιθανότητα δε θα μπορούσαν να φτιάξουν έναν αλγόριθμο να κάνει bubble sort ακόμα και αν εξαρτάτω η ζωή τους από αυτό, κρίνουν developers που πληρώνονται 50-100Κ το χρόνο στη δουλειά τους.

Αλαθητο του Πάπα ενα πραγμα να 'ουμε :p  Μόνο ο Θεός μπορεί να κρινει αυτον να 'ουμε (2) :p

 

πριν 13 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Σαφώς αυτοί οι developers δεν είναι αλάθητοι. Αλλά αξίζει να αναρωτηθεί κανείς, αν από αυτές τις χιλιάδες που γκρινιάζουν για το αποτέλεσμα ένος multi-million $ project, υπάρχουν έστω και μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού που θα έκαναν καλύτερη δουλειά. Πιθανότατα όχι, γιατί όσοι ξέρουν τις δυσκολίες του development, δεν γκρινιάζουν για το αποτέλεσμα...

A διορθηκε καπως. Μονο που (επομενο quote και απαντηση)

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Βέβαια ελευθερία γνώμης έχουμε και όλοι μπορούν να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους. Πόσο όμως βάρος έχει η γνώμη του Νίκου του λογιστή (τυχαίο το επάγγελμα) από το Περιστέρι, όταν είναι τελείως άσχετος με το αντικείμενο;

Στα @@ μας το development. Δε κρινουμε το κωδικα που γραφουν, κρινουμε το αποτελεσμα του. Και Δοξα τω Θεώ καποιοι από εμάς εχουν αρκετη εμπειρια στη χρήση των όπλων για να κρινουν την υλοποιηση τους στο παιχνιδι. Πιο πιθανο ειναι να ειναι ασχετος με το αντικειμνο ο developer που εφτιαξε το lazer machine gun παρα εγω. Εκτος και εαν προσλαμβανουν developers με δευτερη ειδικοτητα πυροβολητες.

Για να ειμαι δικαιος ομως, ειμαι σιγουρος οτι εχουν τουλαχιστο ρωτησει ειδικους στο θεμα. Απλα ειμαι επισης σιγουρος οτι δε τα καταφεραν καλα (στην υλοποιηση).

 

πριν 19 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Το προϊόν μπορεί να το κρίνει μόνο ως καταναλωτής και να πει έπρεπε να το φτιάξουν καλύτερο για να το αγοράσω ή ότι δεν αξίζει λεφτά του και να πάρει κάτι άλλο. Όταν όμως κάνει την υπέρβαση να κρίνει πως φτιάχτηκε το προϊόν ή ότι αυτοί που το φτιάχνουν είναι άσχετοι, περνάμε στο σουρεαλισμό...

Εχεις δικαιο, με τη διαφορα οτι περα απο καταναλωτης ειμαι και χρηστης και ο μονος τροπος για να το κρινω ειναι να το αγορασω. Εκτος και νομιζεις οτι με 10 ωρες προλαβαινει καποιος να βγαλει συμπερασμα για τα παντα. Ουτε τους χαρτες δε προλαβαινεις να ανακαλυψεις σε 10 ωρες.

 

πριν 21 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Ακόμα και η κατηγορία ότι η EA φταίει για όλα, αλλιώς τα Battlefield θα ήταν καλύτερα, πέφτει στο κενό. Η αγορά είναι ελεύθερη, αν κάποια εταιρία ήθελε να φτιάξει κάποιο ανταγωνιστικό προϊόν στο Battlefield και πίστευε ότι θα βγάλει κέρδος, θα το είχε κάνει ήδη.

Σωστά μιλας, απλά η ιστορια εχει δειξει οτι οποιον τιτλο/studio εχει παρει η ΕΑ εχει καταστρεφει, τωρα φταει η ΕΑ, φταει το studio φταιμε εμεις οι θαμωνες του καφενειου, αγνωστο, αλλα το fact ειναι οτι εχει καταστραφει :p

πριν 24 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Εν κατακλείδι, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο η συζήτηση καφενείου που κάνουμε εδώ, μπορεί να τα παρουσιάζει.

Πολλα τα καφενεια ανα την υφηλιο, αλλα σμικρα αλλα μεγαλα, αλλα σοβαρα αλλα λιγοτερο, ενα περιεργο πραγμα η πλειοψηφια να εχει την ιδια αποψη. Τα πραγματα ειναι τοσο περιπλοκα οσο θελει ο καθενας να τα δει, αναλογα τι συμφερει τη κοσμοθεωρια του. Το γεγονος ομως ειναι οτι η αληθεια ειναι μια και ασχετως εαν ειναι πραγματικη ή οχι ειναι αυτη που καθοριζει η πλειοψηφια και οφειλει να ειναι καθολικη.

 

πριν 28 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Υ.Γ: Αν κάποιος αμφισβητεί ότι το development είναι δύσκολο, τον καλώ να φτιάξει το πιο απλό παιχνίδι, πχ tetris ή pacman, στην Unreal Engine (η οποία διατίθεται δωρεάν και έχει το ίδιο είδος visual scripting με την Frostbite), χωρίς όμως τη χρήση tutorials.

Για αλλη μια φορα στα @@ μας το development. Το αποτελεσμα τους μας ενδιαφερει και αυτο κρινουμε. Στη δουλεια μου εαν δε μπορω να παραδωσω σωστο αποτελεσμα το αναγνωριζω και ειτε το αναφερω και αποχωρω ειτε δε το αναλαμβανω καθολου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεκτο ας πουμε οτι η ΕΑ δουλευει καπως ετσι, το προβλημα μας ομως ειναι αλλο. Για παραδειγμα αν εβαζε η dice τις εργατοωρες που ξοδευουν

για τα οντως πολυ καλα easter eggs σε θεματα του παιχνιδιου ειμαι σιγουρος οτι θα ειχαμε αλλα αποτελεσματα. Ενα ακομα πολυ σημαντικο κατα

την γνωμη μου ειναι και τα πραγματα που αλλαζουν ανα τιτλο π.χ. Commo rose, Squad system, UI κτλ χωρις να χρειαζεται ουσιαστικα και χανονται

και εκει ωρες που θα μπορουσαν να αξιοποιηθουν σε bugs η αλλα θεματα.

 

Πιστευω οτι καποια στιγμη και πρεπει να γινει συντομα καταρχην να κατσουν οι ιδιοι και να κανουν μια συζητηση-αυτοκριτικη αναμεταξυ τους

και μετα και μια ειλικρινη συζητηση με τους παικτες για το τι σκεφτονται αυτοι και το τι θελουμε εμεις. Και ομιλω γενικα για την σειρα.

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και ειμαστε καφενειο ειμαι σιγουρος πλεον οτι η ΕΑ δεν απευθυνεται σε θαμωνες καφενειων. Απευθυνεται σε θαμωνες νηπιαγωγιων.

Απο αλλο φορουμ :

cTj92xQ.jpg

 

φτιανχουμε χιονανθρωπους στο battlefield.

ΧΟΧΟΧΟ.

πριν 3 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

. Ενα ακομα πολυ σημαντικο κατα

την γνωμη μου ειναι και τα πραγματα που αλλαζουν ανα τιτλο π.χ. Commo rose, Squad system, UI κτλ χωρις να χρειαζεται ουσιαστικα και χανονται

και εκει ωρες που θα μπορουσαν να αξιοποιηθουν σε bugs η αλλα θεματα.

Οταν αλλαζει το target group τα παντα χρειαζονται να αλλαξουν. (βλεπε παραπανω).

πριν 6 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

 

Πιστευω οτι καποια στιγμη και πρεπει να γινει συντομα καταρχην να κατσουν οι ιδιοι και να κανουν μια συζητηση-αυτοκριτικη αναμεταξυ τους

Σε εταιριες τυπου ΕΑ αυτο (το bold) γινεται μονο εφον πατωσει ο τιτλος και το αποτελεσμα της συζητησης ειναι να τον κοψουν :p

πριν 7 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

ιλικρινη συζητηση με τους παικτες

Αυτο ειναι αδυνατο να γινει, τουλαχιστο με τη πλειοψηγια του κοινου τους :p Απλα και μονο γιατι δεν εχει μαθει να γραφει-διαβαζει ακομα :p

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Proteas έγραψε:

Δεκτο ας πουμε οτι η ΕΑ δουλευει καπως ετσι, το προβλημα μας ομως ειναι αλλο. Για παραδειγμα αν εβαζε η dice τις εργατοωρες που ξοδευουν

για τα οντως πολυ καλα easter eggs σε θεματα του παιχνιδιου ειμαι σιγουρος οτι θα ειχαμε αλλα αποτελεσματα.

 

Την ίδια γνώμη είχα κι εγώ για τα easter eggs, αλλά αυτά γίνονται, όπως πληροφορήθηκα, εκτός ωραρίου και με πρωτοβουλία των developers.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Στα @@ μας το development. Δε κρινουμε το κωδικα που γραφουν, κρινουμε το αποτελεσμα του. Και Δοξα τω Θεώ καποιοι από εμάς εχουν αρκετη εμπειρια στη χρήση των όπλων για να κρινουν την υλοποιηση τους στο παιχνιδι. Πιο πιθανο ειναι να ειναι ασχετος με το αντικειμνο ο developer που εφτιαξε το lazer machine gun παρα εγω. Εκτος και εαν προσλαμβανουν developers με δευτερη ειδικοτητα πυροβολητες.

Για να ειμαι δικαιος ομως, ειμαι σιγουρος οτι εχουν τουλαχιστο ρωτησει ειδικους στο θεμα. Απλα ειμαι επισης σιγουρος οτι δε τα καταφεραν καλα (στην υλοποιηση).

 

Το Battlefield δεν ήταν ποτέ milsim, ούτε προωθήθηκε ως κάτι τέτοιο. Το θέμα είναι πως όλα αυτά δουλεύουν όσον αφορά το gameplay και όχι αν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα σε έναν non-milsim τίτλο. Σαφώς βέβαια ο καθένας θα μπορούσε να έχει την απαίτηση να λειτουργεί ως milsim, απλά θα πρέπει να έχει απογοητευτεί πολλές φορές μέχρι τώρα από το συγκεκριμένο franchise.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Εχεις δικαιο, με τη διαφορα οτι περα απο καταναλωτης ειμαι και χρηστης και ο μονος τροπος για να το κρινω ειναι να το αγορασω. Εκτος και νομιζεις οτι με 10 ωρες προλαβαινει καποιος να βγαλει συμπερασμα για τα παντα. Ουτε τους χαρτες δε προλαβαινεις να ανακαλυψεις σε 10 ωρες.

 

Το ίδιο δε συμβαίνει με όλα τα προϊόντα; Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο, ακόμα και αν κάνεις ένα μικρό test drive, είναι δυνατόν να ξέρεις πως συμπεριφέρεται σε όλες τις καταστάσεις;

 

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Σωστά μιλας, απλά η ιστορια εχει δειξει οτι οποιον τιτλο/studio εχει παρει η ΕΑ εχει καταστρεφει, τωρα φταει η ΕΑ, φταει το studio φταιμε εμεις οι θαμωνες του καφενειου, αγνωστο, αλλα το fact ειναι οτι εχει καταστραφει :p

 

Συγγνώμη αλλά το παραπάνω είναι ο ορισμός της γνώμης (είτε αν συμφωνώ εγώ είτε όχι), και όχι του γεγονότος (fact). Όσον αφορά τη DICE συγκεκριμένα, η οποία είχει βγάλει το BF2142 και το BF Vietnam πριν αποκτηθεί από τη EA, κάποιος θα μπορούσε να πει ότι από ένα μικρό studio, είναι σήμερα από τα μεγαλύτερα και πλέον αναγνωρισμένα στην βιομηχανία.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Πολλα τα καφενεια ανα την υφηλιο, αλλα σμικρα αλλα μεγαλα, αλλα σοβαρα αλλα λιγοτερο, ενα περιεργο πραγμα η πλειοψηφια να εχει την ιδια αποψη. Τα πραγματα ειναι τοσο περιπλοκα οσο θελει ο καθενας να τα δει, αναλογα τι συμφερει τη κοσμοθεωρια του. Το γεγονος ομως ειναι οτι η αληθεια ειναι μια και ασχετως εαν ειναι πραγματικη ή οχι ειναι αυτη που καθοριζει η πλειοψηφια και οφειλει να ειναι καθολικη.

 

Όχι, την αλήθεια δεν την καθορίζει η πλειοψηφία. Γνωστό παράδειγμα είναι το ότι ήταν (σχεδόν) καθολική άποψη κάποτε ότι η Γη είναι επίπεδη. Ούτε γνωρίζεις εσύ ή εγώ τη γνώμη έχει η πλειοψηφία των καταναλωτών για το Χ προϊόν (ή το Battlefield). Τέτοις συμπεράσματα δεν βγαίνουν επειδή διαβάζεις μερικά fora ή το reddit, παρά μόνο με πολλαπλές τυχαίες δημοσκοπήσεις μεταξύ των παικτών (πχ προηγούμενων τίτλων), οι οποίες ακόμα και αυτές έχουν σημαντικά περιθώρια λάθους.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Για αλλη μια φορα στα @@ μας το development. Το αποτελεσμα τους μας ενδιαφερει και αυτο κρινουμε. Στη δουλεια μου εαν δε μπορω να παραδωσω σωστο αποτελεσμα το αναγνωριζω και ειτε το αναφερω και αποχωρω ειτε δε το αναλαμβανω καθολου.

 

Δεν ήταν ο σκοπός μου να δικαιολογήσω το αποτέλεσμα, διατυπώνοντας ότι το development είναι δύσκολο. Αλλά το να κρίνεις το development (και όχι το αποτέλεσμα ως καταναλωτής), υπερβαίνει τις ικανότητες τις συντρηπτικής πλειοψηφίας των gamer.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Εδώ θεωρώ πως βρίσκεται ένα παράδειγμα για το πως λειτουργεί σήμερα το internet. Άνθρωποι που πιθανότητα δε θα μπορούσαν να φτιάξουν έναν αλγόριθμο να κάνει bubble sort ακόμα και αν εξαρτάτω η ζωή τους από αυτό, κρίνουν developers που πληρώνονται 50-100Κ το χρόνο στη δουλειά τους.

 

Σαφώς αυτοί οι developers δεν είναι αλάθητοι. Αλλά αξίζει να αναρωτηθεί κανείς, αν από αυτές τις χιλιάδες που γκρινιάζουν για το αποτέλεσμα ένος multi-million $ project, υπάρχουν έστω και μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού που θα έκαναν καλύτερη δουλειά. Πιθανότατα όχι, γιατί όσοι ξέρουν τις δυσκολίες του development, δεν γκρινιάζουν για το αποτέλεσμα...

 

Βέβαια ελευθερία γνώμης έχουμε και όλοι μπορούν να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους. Πόσο όμως βάρος έχει η γνώμη του Νίκου του λογιστή (τυχαίο το επάγγελμα) από το Περιστέρι, όταν είναι τελείως άσχετος με το αντικείμενο;

Το προϊόν μπορεί να το κρίνει μόνο ως καταναλωτής και να πει έπρεπε να το φτιάξουν καλύτερο για να το αγοράσω ή ότι δεν αξίζει λεφτά του και να πάρει κάτι άλλο. Όταν όμως κάνει την υπέρβαση να κρίνει πως φτιάχτηκε το προϊόν ή ότι αυτοί που το φτιάχνουν είναι άσχετοι, περνάμε στο σουρεαλισμό...

 

Ακόμα και η κατηγορία ότι η EA φταίει για όλα, αλλιώς τα Battlefield θα ήταν καλύτερα, πέφτει στο κενό. Η αγορά είναι ελεύθερη, αν κάποια εταιρία ήθελε να φτιάξει κάποιο ανταγωνιστικό προϊόν στο Battlefield και πίστευε ότι θα βγάλει κέρδος, θα το είχε κάνει ήδη.

 

Εν κατακλείδι, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο η συζήτηση καφενείου που κάνουμε εδώ, μπορεί να τα παρουσιάζει.

 

Υ.Γ: Αν κάποιος αμφισβητεί ότι το development είναι δύσκολο, τον καλώ να φτιάξει το πιο απλό παιχνίδι, πχ tetris ή pacman, στην Unreal Engine (η οποία διατίθεται δωρεάν και έχει το ίδιο είδος visual scripting με την Frostbite), χωρίς όμως τη χρήση tutorials.

 

 

Δεν αμφισβητει κανεις οτι ειναι δυσκολο το develpoment αλλα αυτο δεν εχει σχεση με αυτο που ειπα εκτος αν μιλας γενικα.

Το θεμα δεν ειναι μονο αν εφτιαξες τον κωδικα αλλα και τι εβαλες μεσα. Το να φτιαξεις τη συμπεριφορα των οπλων βαζοντας πιο σωστα στατιστικα δεν σου χαλαει τη σουπα στον κωδικα. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Την ίδια γνώμη είχα κι εγώ για τα easter eggs, αλλά αυτά γίνονται, όπως πληροφορήθηκα, εκτός ωραρίου και με πρωτοβουλία των developers.

 

Δεν δικαιολογουνται κατα την γνωμη μου δηλαδη εχει θεματα το παιχνιδι σου και συ φτιαχνεις χιονανθρωπους ??? ...

Link to comment
Share on other sites

πριν 41 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Το θεμα δεν ειναι μονο αν εφτιαξες τον κωδικα αλλα και τι εβαλες μεσα. Το να φτιαξεις τη συμπεριφορα των οπλων βαζοντας πιο σωστα στατιστικα δεν σου χαλαει τη σουπα στον κωδικα. 

 

Σε ένα μεγάλο βαθμό υπεύθυνος (χωρίς να ξέρω ακριβώς την ιεραρχία της DICE), για το balance των όπλων είναι ο Florian "DRUNKKZ3" de Bihan. Ήταν professional player στους Fnatic στο BF4. Πιστεύεις ότι υπάρχουν πολλοί που είναι πιο ικανοί από αυτόν να κάνει καλό το balance των όπλων;

 

Έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τους medic να έχουν τα SMGs τα οποία (ανέκαθεν) δεν ήταν καλά σε μεγάλες αποστάσεις, είναι ότι έχει γίνει συνήθεια το αγαπημένο μοντέλο Rambo του BF3/4/1 medic, ο οποίος εκτός του ότι είχε μια χαρά όπλα, μπορούσε να κάνει και infinite autoheal.

 

Εν πάση περιπτώσει αυτά είναι προσωπικά γούστα. Θεωρώ ότι τα SMGs θα γίνουν λίγο buff παραπάνω, αλλά νομίζω ότι είναι ήδη εμφανές, ότι στην DICE δε θέλουν το medic να γίνει το κατεξοχήν anti-infantry class, όπως ήταν στο παρελθόν.

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Σε ένα μεγάλο βαθμό υπεύθυνος (χωρίς να ξέρω ακριβώς την ιεραρχία της DICE), για το balance των όπλων είναι ο Florian "DRUNKKZ3" de Bihan. Ήταν professional player στους Fnatic στο BF4. Πιστεύεις ότι υπάρχουν πολλοί που είναι πιο ικανοί από αυτόν να κάνει καλό το balance των όπλων; 

 

 

Α ετσι πες μου να καταλαβω.

Δηλαδη βαλαμε εναν ασχετο απο οπλα να μας πει πως ειναι τα οπλα επειδη ηταν σε μια ομαδα καμμενων με το bf.

Ε εκει ακριβως ειναι το προβλημα.

Υπευθυνος επρεπε να ειναι ανθρωπος του στρατου που ξερει 5 πραγματα πιο οπλο κανει τι να το πει στους developers και μετα ο μπουφος απο τους fnatic να παει να δει αν αυτο αποτυπωθηκε σωστα η οσο γινεται στο παιχνιδι.

Προφανως αυτο δεν εχει γινει οποτε πειτε του οτι ο fatalara απο το APKL λεει οτι εισαι κακος γιατι το sten στα 100 μετρα εχει 1 μετρο αποκληση και βαλε.

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Υπευθυνος επρεπε να ειναι ανθρωπος του στρατου που ξερει 5 πραγματα πιο οπλο κανει τι να το πει στους developers και μετα ο μπουφος απο τους fnatic να παει να δει αν αυτο αποτυπωθηκε σωστα η οσο γινεται στο παιχνιδι.

 

Όπως έγραψα και παραπάνω, τα Battlefield ουδέποτε διαφημίστηκαν ή κυκλοφόρησαν στην κατηγορία milsim. Νομίζω ότι ψάχνεις στο franchise κάτι που θα έπρεπε να ψάχνεις αλλού.

Link to comment
Share on other sites

@fatalara Ασχετο δεν τον λες αλλα 1 δουλευει πλεον για την Dice και νομιζω οτι καταλαβαινουμε ολοι οτι δεν ειναι και τοσο αμεροληπτος

και 2 εχουμε δει και αλλον professional player να προσπαθει να μας πεισει οτι 5vs5 με οχηματα ειναι η συνταγη για competitive mode του BF

και γελουσαν και τα πλακακια της Operation Metro.

 

Θελω να πω οτι μην αναγαγουμε σε ειδημονα καποιον επειδη εχει παιξει στην competitive σκηνη γιατι υπαρχουν αλλοι τοσοι

παικτες που εχουν κανει τα ιδια με αυτον η τον οποιοδηποτε αλλο professional player και εχουν τελειως διαφορετικη αποψη.

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

@fatalara Ασχετο δεν τον λες αλλα 1 δουλευει πλεον για την Dice και νομιζω οτι καταλαβαινουμε ολοι οτι δεν ειναι και τοσο αμεροληπτος

και 2 εχουμε δει και αλλον professional player να προσπαθει να μας πεισει οτι 5vs5 με οχηματα ειναι η συνταγη για competitive mode του BF

και γελουσαν και τα πλακακια της Operation Metro.

 

Θελω να πω οτι μην αναγαγουμε σε ειδημονα καποιον επειδη εχει παιξει στην competitive σκηνη γιατι υπαρχουν αλλοι τοσοι

παικτες που εχουν κανει τα ιδια με αυτον η τον οποιοδηποτε αλλο professional player και εχουν τελειως διαφορετικη αποψη.

 

Πηγές για τα παραπάνω; Απλά ενδιαφέρομαι να μάθω ποιοι ήταν αυτοί και ποιες είναι ακριβώς οι διαφορετικές απόψεις για τα medic guns.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Όχι, την αλήθεια δεν την καθορίζει η πλειοψηφία. Γνωστό παράδειγμα είναι το ότι ήταν (σχεδόν) καθολική άποψη κάποτε ότι η Γη είναι επίπεδη. Ούτε γνωρίζεις εσύ ή εγώ τη γνώμη έχει η πλειοψηφία των καταναλωτών για το Χ προϊόν (ή το Battlefield). Τέτοις συμπεράσματα δεν βγαίνουν επειδή διαβάζεις μερικά fora ή το reddit, παρά μόνο με πολλαπλές τυχαίες δημοσκοπήσεις μεταξύ των παικτών (πχ προηγούμενων τίτλων), οι οποίες ακόμα και αυτές έχουν σημαντικά περιθώρια λάθους.

Οχι κανεις λαθος, την αληθεια παντα τη καθοριζει το ποσο καθολικα τη πιστευουν ολοι, ασχετα εαν ειναι πραγματικη ή οχι. Οπως ειπες η Γη ηταν επιπεδη, τωρα ειναι σφαιρα. Οι Θεοι καθοριζαν τις πραξεις μας, τωρα τις καθοριζουμε εμεις (λεμε τωρα :p). Αναλογα τη περιοδο η καθολικη αληθεια εξαρταται απο το πιστευω της πλειοψηφιας. Μη μπερδευεις τη πραγκατικη αληθεια με τη καθολικη. Καμια σχεση δεν εχουν. Αυριο μπορει να αποδειχθει οτι η Γη (το συμπαν οολο) ειναι πολλαπλασιων διαστασεων με προβολη τους στις 3, αυτο δε σημαινει οτι η σημερινη αποψη ειναι λαθος, μεχρι τοτε.

Στο παιχνιδι τωρα, παραδειγμα, η καθολικη αληθεια ειναι οτι καθενας μπορει να ριχνει με mg3, hk11, κλπ με hip fire αλά ραμπτο, φανταζομαι ξερεις πια ειναι η αντικειμενικη αληθεια ε? Ειτε σε εχει ριξει κατω ειτε εχεις τοσο recoil που η διασπορα ειναι τις ταξεων δεκαδεν μοιρων. Δε συζηταμε καν να τρεχεις και να ριχνεις.

Το balance ειναι κατι εντελως ασχετο με τα οπλα αυτα καθεαυτα. Εαν θες να εχεις balance τοτε δε μπορεις να (παραδειγματα) να ονομαζεις τα οπλα οπως στη πραγματικοτητα γιατι απλα δεν ανταποκρινονται σε αυτη. Βαλε φανταστικα ονοματα, οπως εβαλες φανταστικες γυναικιες φυγουρες με μηχανικα χερια. Ο τυπος που αναφερεις ουδεμια σχεση εχει με τα οπλα. Απλα αναφερει με πιο σκοτωνει πιο ευκολα. Ακριβως το ιδιο μπορεις να κανεις και εσυ, και εγω, και ο Κητσος. Η διαφορα μας ειναι οτι αυτος προφανως ingame σκοτωνει περισσοτερους.

 

Οσον αφορα τις δημοσκοπισεις, ειναι φανερο οτι ειναι ανεπαρκης, πρωτον γιατι μπορει να ειναι καθοδηγουμενες και δευτερον γιατι μπορουν αναλογα τη διατυπωση του αποτελεσματος να ερμηνευτυν οπως βολευει. (βλεπε δημοσκοπισης στην Ελλαδα τη τελευταια δεκαετια).

Αυτος που μπαινει και φωναζει δυσαρεστημενος στο φορουμ ειναι σιγουρα μειοψηφια απο αυτον που δεν ειναι δυσαρεστημενος, οπως ακριβως μειοψηφια ειναι αυτος που μπαινει στο φορουμ για να αναφερει το προβλημα του με ενα συγκεκριμενο προιον/εταιρια/whatevar. Ομως αναλογα το ποσο πυκνες/συχνες αναφορες υπαρχουν για το θεμα μπορεις ανετα να βγαλεις ενα patern για το θεμα.
Πχ υπαρχαν καποιες αναφορες σποραδικα τον Οκτωβιο οτι τα 1809 διεγραφαν αρχεια. Σε 2 μερες οι αναφορες πυκνωσαν. Τελικα οντως υπηρχε προβλημα, η ms απεσυρε το update.

Υπαρχουν αναφορες απο τη πρωτη alpha για κακο ηχο και ακομα χειροτερο visibbility, πυκνωσαν με τη beta. Το προιον κυκλοφορησε με το "προβλημα" και η ea/dice ουδεποτε αναφερθηκαν σε αυτα.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τους medic να έχουν τα SMGs τα οποία (ανέκαθεν) δεν ήταν καλά σε μεγάλες αποστάσεις, είναι ότι έχει γίνει συνήθεια το αγαπημένο μοντέλο Rambo του BF3/4/1 medic, ο οποίος εκτός του ότι είχε μια χαρά όπλα, μπορούσε να κάνει και infinite autoheal. 

 

Εν πάση περιπτώσει αυτά είναι προσωπικά γούστα. Θεωρώ ότι τα SMGs θα γίνουν λίγο buff παραπάνω, αλλά νομίζω ότι είναι ήδη εμφανές, ότι στην DICE δε θέλουν το medic να γίνει το κατεξοχήν anti-infantry class, όπως ήταν στο παρελθόν.

Έγινε επεξεργασία πριν 1 ώρα - dfk_7677

Εχω την αισθηση οτι εχεις δικαιο.

Αλλα ξερεις τι γινεται ; Στο 1 (και τελικα και στο 5, δεν αλλαζει κατι, δυστυχως), ειχες τα ατελειωτα μογκολα, που ξαπλωναν σε καθε πιθανο και απιθανο σημειο του χαρτη και βαραγαν με τα laser. Ο μονος τροπος για να προστατευτεις και να παιξεις λιγο παραπανω ηταν αυτο το τελειωτο infinite autoheal και ειχες και τα οπλα να αντεπιτεθεις στο μογκολο που βαραγε με το laser στα 300 μετρα μακρυα. Ηταν ετσι φτιαγμενη η medic class για να αντισταθμιζει πληρως τη support και τους scout. Καλα η assualt ηταν αφοδευμενη ετσι κι αλλιως :p

Τωρα στο 5, εμεινε η assualt οπως ηταν, laser, hip fire rambo κλπ, κανανε την assult μια support χωρις απειρα πυρομαχικα, βαλαμε στους scouts τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι και οι medic το μονο που μπορουν να κανουν σαν αυτοαμυνα ειναι να κρυβονται γιατι με το ΤΤΚ να τεινει στο μηδεν ουτε απειρο autoheal δε μπορουν να κανουν.

 

Η αποψη μου ειναι οτι καλως το εκαναν ετσι, ΑΛΛΑ, θα επρεπε να υπηρχε ποσοτικος περιορισμος των class ανα ομαδα.

32 παιχτες ; ωραια, 5 medic, 5 support, 5 scout οι υπολοιποι assult. Τελος.

 

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Όπως έγραψα και παραπάνω, τα Battlefield ουδέποτε διαφημίστηκαν ή κυκλοφόρησαν στην κατηγορία milsim. Νομίζω ότι ψάχνεις στο franchise κάτι που θα έπρεπε να ψάχνεις αλλού.

 

Δηλαδη εχουμε 4 απο τις 5 κατηγοριες οπλων στο παιχνιδι που δουλευουν σωστα, κανουν δηλαδη οτι περιμενει κανεις απο αυτους τους τυπους οπλων.

Εχουμε bullet drop, χαλαει το accuracy οταν πυροβολεις σε κινηση και διαφορα αλλα που ξερετε οσοι παιζετε το παιχνιδι που προστεθηκαν για να δωσουν ενα ρεαλισμο.

Οταν ομως ζηταω η ιδια δουλεια που εχει γινει στα αλλα οπλα να γινει και στα SMG και να σταματησει αυτο το πραγμα με το pinpont accuracy λες και παιζω AR ειμαι λαθος γιατι 

''τα Battlefield ουδέποτε διαφημίστηκαν ή κυκλοφόρησαν στην κατηγορία milsim''.

 

Σοβαρα τωρα??? αυτη ειναι η δικαιολογια σου?

Οχι οτι ο ηλιθιος που εφτιαξε τα class τα εκανε μανταρα με το τι ειναι AR vs SMG και σου λεει τωρα τι να γυρισω να τους πω οτι δεν ξερω τι κανω και τι με φερατε εμενα εδω κ.λ.π?

 

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

πριν 48 λεπτά, το μέλος panoc έγραψε:

Οχι κανεις λαθος, την αληθεια παντα τη καθοριζει το ποσο καθολικα τη πιστευουν ολοι, ασχετα εαν ειναι πραγματικη ή οχι. Οπως ειπες η Γη ηταν επιπεδη, τωρα ειναι σφαιρα. Οι Θεοι καθοριζαν τις πραξεις μας, τωρα τις καθοριζουμε εμεις (λεμε τωρα :p). Αναλογα τη περιοδο η καθολικη αληθεια εξαρταται απο το πιστευω της πλειοψηφιας. Μη μπερδευεις τη πραγκατικη αληθεια με τη καθολικη. Καμια σχεση δεν εχουν. Αυριο μπορει να αποδειχθει οτι η Γη (το συμπαν οολο) ειναι πολλαπλασιων διαστασεων με προβολη τους στις 3, αυτο δε σημαινει οτι η σημερινη αποψη ειναι λαθος, μεχρι τοτε.

Στο παιχνιδι τωρα, παραδειγμα, η καθολικη αληθεια ειναι οτι καθενας μπορει να ριχνει με mg3, hk11, κλπ με hip fire αλά ραμπτο, φανταζομαι ξερεις πια ειναι η αντικειμενικη αληθεια ε? Ειτε σε εχει ριξει κατω ειτε εχεις τοσο recoil που η διασπορα ειναι τις ταξεων δεκαδεν μοιρων. Δε συζηταμε καν να τρεχεις και να ριχνεις.

Το balance ειναι κατι εντελως ασχετο με τα οπλα αυτα καθεαυτα. Εαν θες να εχεις balance τοτε δε μπορεις να (παραδειγματα) να ονομαζεις τα οπλα οπως στη πραγματικοτητα γιατι απλα δεν ανταποκρινονται σε αυτη. Βαλε φανταστικα ονοματα, οπως εβαλες φανταστικες γυναικιες φυγουρες με μηχανικα χερια. Ο τυπος που αναφερεις ουδεμια σχεση εχει με τα οπλα. Απλα αναφερει με πιο σκοτωνει πιο ευκολα. Ακριβως το ιδιο μπορεις να κανεις και εσυ, και εγω, και ο Κητσος. Η διαφορα μας ειναι οτι αυτος προφανως ingame σκοτωνει περισσοτερους.

 

Εννοούσα την πραγματική αλήθεια, κακώς δεν το συγκεκριμενοποίησα. Η καθολική δεν έχει σημασία για μένα, αφού μπορεί να απέχει παρασάγκας από την πραγματική.

 

Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν έβαζαν και φανταστικά όπλα σε WW2 game; Ακόμα χειρότερα. Κακώς πήγαν σε WW2 εξαρχής και πολλού λόγους, όπως ήρθαν έτσι τα πράγματα. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν περιμένω τα όπλα να αντιπροσωπεύουν το τι είναι στην πραγματικότητα και να έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά ανάλογα με τι βοηθάει το balance.

 

Επαναλαμβάνω, το game δεν είναι/ήταν ποτέ milsim ούτε κοντά σε αυτό. Όχι, δε θα ήθελα όταν ρίχνω με το MG42 με hip fire να πέφτω κάτω, μπορεί να είναι ρεαλιστικό αλλά είναι ακατάλληλο για ένα τέτοιου είδους game.

 

Και πάλι βέβαια, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, κατανοώ την άποψή σου.

 

πριν 55 λεπτά, το μέλος panoc έγραψε:

Αλλα ξερεις τι γινεται ; Στο 1 (και τελικα και στο 5, δεν αλλαζει κατι, δυστυχως), ειχες τα ατελειωτα μογκολα, που ξαπλωναν σε καθε πιθανο και απιθανο σημειο του χαρτη και βαραγαν με τα laser. Ο μονος τροπος για να προστατευτεις και να παιξεις λιγο παραπανω ηταν αυτο το τελειωτο infinite autoheal και ειχες και τα οπλα να αντεπιτεθεις στο μογκολο που βαραγε με το laser στα 300 μετρα μακρυα. Ηταν ετσι φτιαγμενη η medic class για να αντισταθμιζει πληρως τη support και τους scout. Καλα η assualt ηταν αφοδευμενη ετσι κι αλλιως :p

Τωρα στο 5, εμεινε η assualt οπως ηταν, laser, hip fire rambo κλπ, κανανε την assult μια support χωρις απειρα πυρομαχικα, βαλαμε στους scouts τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι και οι medic το μονο που μπορουν να κανουν σαν αυτοαμυνα ειναι να κρυβονται γιατι με το ΤΤΚ να τεινει στο μηδεν ουτε απειρο autoheal δε μπορουν να κανουν.

 

Η αποψη μου ειναι οτι καλως το εκαναν ετσι, ΑΛΛΑ, θα επρεπε να υπηρχε ποσοτικος περιορισμος των class ανα ομαδα.

32 παιχτες ; ωραια, 5 medic, 5 support, 5 scout οι υπολοιποι assult. Τελος.

 

 

Δεν βλέπω ιδιαίτερη αντιπροσώπευση σε κάποιο από τα classes όσο έχω παίξει, εκτός ίσως του assault. Εσύ έχεις δει κάτι διαφορετικό; Πολλούς sniper όπως στο 1 πχ; 

 

πριν 33 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

 

Δηλαδη εχουμε 4 απο τις 5 κατηγοριες οπλων στο παιχνιδι που δουλευουν σωστα, κανουν δηλαδη οτι περιμενει κανεις απο αυτους τους τυπους οπλων.

Εχουμε bullet drop, χαλαει το accuracy οταν πυροβολεις σε κινηση και διαφορα αλλα που ξερετε οσοι παιζετε το παιχνιδι που προστεθηκαν για να δωσουν ενα ρεαλισμο.

Οταν ομως ζηταω η ιδια δουλεια που εχει γινει στα αλλα οπλα να γινει και στα SMG και να σταματησει αυτο το πραγμα με το pinpont accuracy λες και παιζω AR ειμαι λαθος 

 

Συγγνώμη αλλά πρέπει να επιβεβαιώσω ότι κατάλαβα σωστά. Πιστεύεις ότι τα SMG παραείναι εύστοχα; Δηλαδή πρέπει να τα κάνουν χειρότερα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Δεν βλέπω ιδιαίτερη αντιπροσώπευση σε κάποιο από τα classes όσο έχω παίξει, εκτός ίσως του assault. Εσύ έχεις δει κάτι διαφορετικό; Πολλούς sniper όπως στο 1 πχ; 

Εννοεις προτιμηση παιχτων ? Μαλλον θα ελεγα και εγω assualt κυριως γιατι τα κανει ολα και συμφερει :pκαι ισως support. Medic μονο τωρα με τους χιονανθρωπους βλεπεις και scout αραια και που. Μολις τελειωσα μαχη πουθ ειχαμε 15 medic, 10 support και οι αλλοι μοιραστηκαμε σε assault και οδηγους οχηματων :p Δεν εχω κανενα θεμα με 15 medic και 40 support, αλλα να τους παρακαλας για revive να περνανε πανω απο το πτωμα σου και να σε αγνοουν (κοντινοτερος αντιπαλος στην αλλη ακρη του χαρτη), η να παρακαλας για σφιαρες τους support (οταν τους βρεις, συνηθως ξαπλωμενους σε καποια γωνια) ε πρεπει να κοπει. Πρεπει τα side reward να αυξηθουν δραματικα για τις κλασσεις μη σου πω να εχει και Penatly, με εκανες skip -1000xp, παρακαλω για πυρομαχικα/health και με κοιτας σα χανος ? -1000xp. Να μαθουν  τα μογκολα να παιζουν. Ειναι τραγικο να κανω σαν assult περισσοτερα revive απο το Medic της squad μου !

Γιαυτο λεω 5-5-5-20. Στη χειροτερη 1 ανα squad, να μαθουν να παιζουν.

πριν 16 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Συγγνώμη αλλά πρέπει να επιβεβαιώσω ότι κατάλαβα σωστά. Πιστεύεις ότι τα SMG παραείναι εύστοχα; Δηλαδή πρέπει να τα κάνουν χειρότερα;

Bασικα εαν καταλαβα σωστα, πιστευει οτι τα οπλα των support (τουλαχιστο εγω αυτο πιστευω) οτι παρα ειναι ευστοχα ασχετως αποστασης και hip or not. Η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε να εχουν τη μιση ευτοσχια σε hip fire και δραματικη μειωση η/και αυξηση διασπορας ή/και bulletdrop σε μεσες-μεγαλες αποστασεις οταν ειναι στημενα. Να παψουν να ειναι laser guns οπως ηταν και στο 1.

 

Προσωπικα θεωρω οτι Νο1 προτεραιοτητα θα πρεπει να ειναι να φτιαξουν τον ηχο, δε μπορει θα εχουν παιξει pug, στο ιδιο συστημα ειναι η μερα με τη νυχτα.

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

@panoc Αυτα που λες ειναι τα LMG - Light Machine Guns και δουλευουν ετσι. Μεταφερονται ευκολα εχουν σφαιρες 7,62 τα στηνεις κατω και γαζωνεις τον κοσμο λογο του μεγαλου βεληνεκους που εχουν. Απο την αλλη πασχουν σε accuracy αν δεν ειναι στημενα οπως και σε hip fire γιατι δεν κρατιουνται.

Εγω λεω για τα SMG - Sub Machine Gun, sten suomi mp40. Αυτα εχουν το ιδιο διαμετρημα με τα πιστολια με πιο δυνατη γομωση και εχουν μικρο βεληνεκες σε σχεση με τα AR και αρκετα μεγαλη διασπορα.

Για να καταλαβεις, η αποσταση που θα δουλευε ενα τετοιο οπλο ειναι στους πλαινους διαδρομους του C στην aerodrome και παλι με μια δυο σφαιρες τη φορα οχι κατα ριπας.

Οταν βλεπω να σε σκοτωνει ο αλλος με sten suomi η mp4 απο τα 70-80-90 μετρα με 2-3 σφαιρες ε θα τα ακουσει τα καντηλια του.

Αλλα δεν φταιει αυτος, φταιει ο μπουφος που εβαλε ολα τα SMG στο medic και σου λεει αν τα βαλω οπως ειναι δεν υπαρχει περιπτωση να το ακουμπησει κανεις το class ειδικα ετσι οπως εκαναν το revive. 

@dfk_7677 Απαντω εδω.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@panoc

Δε διαφωνώ για τα LMG, νομίζω το έχω ξαναγράψει ότι χρειάζονται παραπάνω horizontal recoil όταν είναι στημένα. Γενικά δε διαφωνώ σε αυτά που λες. Κανείς δε λέει ότι δεν υπάρχουν θέματα το οποία χρήζουν βελτίωσης, όπως σίγουρα ο ήχος και το visibility (αν και για το τελευταίο πιστεύω δε μπορούν να γίνουν και πολλά).

 

πριν 5 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Οταν βλεπω να σε σκοτωνει ο αλλος με sten suomi η mp4 απο τα 70-80-90 μετρα με 2-3 σφαιρες ε θα τα ακουσει τα καντηλια του.

Αλλα δεν φταιει αυτος, φταιει ο μπουφος που εβαλε ολα τα SMG στο medic και σου λεει αν τα βαλω οπως ειναι δεν υπαρχει περιπτωση να το ακουμπησει κανεις το class ειδικα ετσι οπως εκαναν το revive. 

@dfk_7677 Απαντω εδω.

 

Παράθεση

Damages: [25.1000003815, 25.0, 20.0, 16.6700000763, 14.2899999619, 13.1999998093]

Dmg_distances: [0.0, 10.0, 30.0, 50.0, 75.0, 100.0]

 

Παραπάνω βλέπουμε το damage ανά απόσταση για το Suomi KP/-31. (Πηγή: http://bfdata.juhala.io/misc/bfv_overture_05122018.html)

Βάση αυτών το Suomi θέλει 4 σφαίρες μέχρι τα 10μ, 5 σφαίρες 10-30μ, 6 σφαίρες 30-50μ, 7 σφαίρες 50-75μ, 8 σφαίρες 75μ+. Αυτό βέβαια με προϋπόθεση 100% ευστοχία. Ανάλογα είναι και τα υπόλοιπα SMGs, μπορείς να το ελέγξεις και στο datafile παραπάνω. Τα SMGs είναι εξαιρετικά χειρότερα από όλα τα όπλα σε αποστάσεις άνω των 20-25μ, όχι μόνο λόγο του χαμηλότερου damage, αλλά και λόγω πολύ χαμηλού muzzle velocity (έγινε κάπως buff στο τελευταίο patch). Αν κάτι ζητάει το playerbase είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που λες εσύ, θέλουν τα SMGs να γίνουν καλύτερα σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

@panoc

Δε διαφωνώ για τα LMG, νομίζω το έχω ξαναγράψει ότι χρειάζονται παραπάνω horizontal recoil όταν είναι στημένα. Γενικά δε διαφωνώ σε αυτά που λες. Κανείς δε λέει ότι δεν υπάρχουν θέματα το οποία χρήζουν βελτίωσης, όπως σίγουρα ο ήχος και το visibility (αν και για το τελευταίο πιστεύω δε μπορούν να γίνουν και πολλά).

 

 

 

Παραπάνω βλέπουμε το damage ανά απόσταση για το Suomi KP/-31. (Πηγή: http://bfdata.juhala.io/misc/bfv_overture_05122018.html)

Βάση αυτών το Suomi θέλει 4 σφαίρες μέχρι τα 10μ, 5 σφαίρες 10-30μ, 6 σφαίρες 30-50μ, 7 σφαίρες 50-75μ, 8 σφαίρες 75μ+. Αυτό βέβαια με προϋπόθεση 100% ευστοχία. Ανάλογα είναι και τα υπόλοιπα SMGs, μπορείς να το ελέγξεις και στο datafile παραπάνω. Τα SMGs είναι εξαιρετικά χειρότερα από όλα τα όπλα σε αποστάσεις άνω των 20-25μ, όχι μόνο λόγο του χαμηλότερου damage, αλλά και λόγω πολύ χαμηλού muzzle velocity (έγινε κάπως buff στο τελευταίο patch). Αν κάτι ζητάει το playerbase είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που λες εσύ, θέλουν τα SMGs να γίνουν καλύτερα σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

Και ενα σωρο φορες που πεθαινεις με 2 hit απο τα οπλα σε πανω απο 50 μετρα αποσταση τι ειναι?

Aimbot + damage hack? Bug? Τι ειναι αυτο?

Ο Rigo ειπε την ατακα προχτες ''μονο το δικο μου το sten δεν σκοτωνει τιποτα''

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Πηγές για τα παραπάνω;

 

https://youtu.be/UkFm-avEj3k?t=32s  "EA is listening to players"  Damien "Relaaa" Rudaz. 

Τα σχολια απο κατω οσο αναφορα για το αν ειναι τετοιο mode για 5vs5 competitive ειναι πιστευω αντιπροσωπευτικα. Οσο για το αν η ΕΑ μας ακουει ...

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

 

https://youtu.be/UkFm-avEj3k?t=32s  "EA is listening to players"  Damien "Relaaa" Rudaz. 

Τα σχολια απο κατω οσο αναφορα για το αν ειναι τετοιο mode για 5vs5 competitive ειναι πιστευω αντιπροσωπευτικα. Οσο για το αν η ΕΑ μας ακουει ...

 

Και οι άλλοι τόσοι με τα ίδια achievements με τον Drunkkz3 που έχουν τελείως διαφορετική άποψη για το gunplay του BFV; Εκτός αν μιλάμε ακόμα για το Incursions.

 

Δεν ανέφερα τον Drunkkz3 επειδή διατύπωσε κάποια άποψη, αλλά επειδή είναι core designer και ουσιαστικά υπεύθυνος για το balance των όπλων. Ένα promotion video για το Incursions με μια "κομμένη" ατάκα, ενός άλλου professional player, δεν καταλαβαίνω γιατί καθιστά τον Drunkkz3 ακατάλληλο για αυτό που κάνει. Όπως έγραψα και πριν ουδείς αλάθητος, αλλά δεν βλέπω γιατί ένας από τους καλύτερους BF players δεν είναι και μια από τις καλύτερες επιλογές για ένα τέτοιο ρόλο.

 

Τα περισσότερα θετικά σχόλια για το BFV ακούγονται για το gunplay και το movement fluidity, περιοχές που γνωρίζω ότι είναι υπεύθυνος ο Drunkkz3. Θεωρώ την προσφορά του επιτυχημένη μέχρι στιγμής. Γνώμη μου είναι ότι αν περισσότεροι παίκτες υψηλού επιπέδου είχαν την ευκαιρία να επηρεάσουν το development του Battlefield, θα ήταν καλύτερο game.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.