Jump to content



BATTLEFIELD V


black66.gr

Recommended Posts

πριν 42 λεπτά, το μέλος sstav έγραψε:

εγω τώρα τι να σκεφτώ;?

επίσης στην Alpha... λίγα περισσότερα για την scout class (;)...τόσο εκτός κλίματος ειναι ;

αν κάποιος καλός συλαμπίτης μου μπορέσει και μου δώσει κλειδάκι για βετα ...

Φιλαράκι, μήπως έχεις ένα κλειδί να παίξω μια beta:p;

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Εβαλα bf3 για να βγαλω τον αυγουστο. Οτι λεει ειδικα για τα maps ισχυει και για τα bf1-5

 

Το BF1 είχε το χειρότερο map design της σειράς, με τεράστιες αποστάσεις μεταξύ των σημαιών, χωρίς ουσιαστική κάλυψη που σε συνδιασμό με το πιο εύκολο sniping ever με έκαναν να μη θέλω για πρώτη φορά από το 2006 να παίξω Conquest.

 

Και για να μην εξειδανικεύουμε, η Bazaar που αναφέρεται στο video ήταν απλά χάλια για 32v32 με πάρα πολλές πιθανότητες να καταλήξει σε spawn rape. Ήταν όμως πάρα πολύ καλή όσον αφορά τα competitive modes (8v8/5v5). H Damavand Peak, εξαιρετικά γραμμική με μόνο μια δίοδο και υπάρχουν και άλλα παραδείγματα. Το BF3 ναι μεν είχε καλύτερα map από το BF4, αλλά δεν ήταν και τόσο καλά.

 

Δε βλέπω καμία συσχέτιση του map που παίξαμε στην Alpha (Narvik) με τα κακά map του BF1. Εκτός του ότι οι αποστάσεις μεταξύ των σημαιών ήταν σχετικά μικρές, οι περισσότερες πρόσφεραν αρκετή κάλυψη. Βέβαια συνέβαλε και το γεγονός ότι το sniper πλέον είναι πιο απαιτητικό από αυτό του BF1.

 

Γενικά από αυτά που είδα στην Alpha:

Θετικά

  • Απολαυστικό gunplay. Το sniper δεν είναι πλέον easy mode, χαμηλότερο TtK, λιγότερο spread με περισσότερο recoil, περιορισμός του all around hip firing ακόμα και στα smgs, μεγαλύτερο head hitbox σε εναρμόνιση με τίτλους πριν το BF1, αρκετά καλό balance.
  • No explosive spam, τουλάχιστον στο CQ.
  • No 3d spotting.
  • Μόνο οπτικό suppression.
  • Map design (έστω και στο μοναδικό map) που προσέφερε εναλλακτικές λύσεις και κάλυψη. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο map που έχουμε δει, αλλά τουλάχιστον δεν δημιουργεί εκνευρισμό όπως τα περισσότερα του BF1.
  • No elite classes.
  • No behemoths.

 

Αρνητικά

  • Πολλά οπτικά εφέ, που δημιουργούν σύγχιση και δυσκολία εντοπισμού των αντιπάλων.
  • Χειρότερος ήχος, όσον αφορά τη διεύθυνση σε σχέση με το BF1.
  • 4 man squad. Νομίζω ότι το 5 είναι η χρυσή τομή στο BF. Σίγουρα έχει βάλει το χεράκι του το BR mode σε αυτό.
  • Προσθήκη του BR. Δε μου αρέσει ότι ένα mode το οποίο είναι δημοφιλές σε ένα διαφορετικό genre θα αφαιρέσει resources από τη βελτίωση άλλων πιο σημαντικών για αυτό το franchise.
  • Οχήματα. Τα οχήματα θέλουν δουλειά κατά τη γνώμη μου και φοβάμαι ότι δε θα υπάρξει αρκετή βελτίωση σε αυτόν τον τομέα. Προς το παρόν το handling αλλά και η αποτελεσματικότητά τους θέλουν αρκετή βελτίωση.
  • UI. Το UI πρέπει να γίνει πιο διακριτικό. Θα δούμε τι βελτιώσεις έχουν γίνει στη Gamescom.

Ουδέτερα

  • Attrition. Από τη μία δε με πειράζει καθόλου ο sniper στην άλλη άκρη του map να μείνει χωρίς σφαίρες, ούτε και κάποιος που θέλει μια γεμιστήρα για κάθε kill, ή κάποιος που ρίχνει άσκοπα. Από την άλλη είναι σαφώς επικίνδυνη η εξάρτηση από το εντελώς αμόρφωτο κοινό του BF (πλέον) που δε δίνει ammo ούτε στον εαυτό του.
  • Revive animations. Από τη μια δε μου αρέσουν τα πολλά πολλά animation, αλλά μου αρέσει το ρίσκο που παίρνει κάποιος για να κάνει το revive. No more revive trains people.
  • Ατμόσφαιρα. Προσωπικά αδιαφορώ τελείως για το αν το παιχνίδι θυμίζει WW2. Γνωρίζω ότι για πολλούς είναι σημαντικό και προφανώς αυτό θα προκαλέσει ζημιά στις πωλήσεις, αλλά δε με νοιάζει πόσες πωλήσεις θα κάνει, φτάνει αυτοί που θα το αγοράσουν να θέλουν να επενδύσουν χρόνο και να τους αρέσει το game.
  • Squad spawn camera. Σίγουρα είναι καλό το ότι μπορείς να βλέπεις που είναι και τι κάνει ο συμπαίκτης σου, αλλά το να μην μπορείς να αλλάξεις class είναι ένα μείον.
  • Squad call ins. Από τη μία δε βλέπω να προσφέρουν πάρα πολύ στο gameplay, αλλά δεν είναι και gamebreaking όπως τα behemoths.

 

Συνολικά θεωρώ ότι το game θα είναι, για μένα τουλάχιστον, καλύτερο από το BF1 και το BF4, αλλά δε θα φτάσει τα επίπεδα του BF2, αλλά ούτε και του BF3. Ίσως κάπως κοντά στο BFBC2.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Απολαυστικο gunplay δεν εχει. Δεν ξερω που το ειδες αυτο ακριβως αλλα τελος παντων.

Δεν υπαρχει feedback ειναι σαν να ριχνεις νεροπιστολο, μπορει να φταιει και ο ηχος σε αυτο βεβαια.

 

Ειναι γνωστο οτι δεν υπαρχει balance.

 

Το οτι δεν εχεις 3d spoting ειναι μειονεκτημα τουλαχιστον σε αυτο το map γτ εγω δεν εβλεπα τιποτα.

 

Το ttk πρεπει να αλλαξει γτ δεν εχεις κανενα περιθωριο αντιδρασης στον καθε καβατζομενο νουμπα.

 

Στα υπολοιπα συμφωνω.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Απολαυστικο gunplay δεν εχει. Δεν ξερω που το ειδες αυτο ακριβως αλλα τελος παντων.

 

Απλά διαφωνούμε.

 

πριν 27 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Ειναι γνωστο οτι δεν υπαρχει balance.

 

Είναι γνωστό από που; Αν η γνώμη σου είναι αυτή, αποδεκτό.

 

πριν 28 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Το ttk πρεπει να αλλαξει γτ δεν εχεις κανενα περιθωριο αντιδρασης στον καθε καβατζομενο νουμπα.

 

Εγώ πάλι νομίζω ότι το TtK έκτρωμα που υπήρχε στο BF1, το οποίο έδινε τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε έτρεχε ως ακέφαλο κοτόπουλο να αντιδράσει σε κάποιον που έχει καλύτερο positioning (και όχι καβατζομένο νουμπά όπως τον αποκαλείς), θεωρώ ότι ήταν ίσως το πιο gamebreaking στοιχείο του. Γι' αυτό ακριβώς είχαμε και το φαινόμενο ειδικά πριν το movement/slide nerf το ενδεδειγμένο meta να είναι το slide-kill-rinse-repeat ιδίως με τη χρήση του noobomatico.

 

Μπορείς να ανατρέξεις στα TtK προηγούμενων τίτλων (BF3 το οποίο εκθειάζεται στο παρόν νήμα και BF4) και θα δεις ότι είναι στα ίδια επίπεδα (αν όχι χαμηλότερα) από το BFV. Ουδέποτε υπήρξε στην ιστορία του franchise τίτλος τόσο ανεκτικός με το καθαρά run & gun παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

καλύτερο positioning

Ω ελα τωρα, 8 στους 10 ξαπλωνουν στα πιο απιθανα και πιθανα σημεια περιμενοντας να περασει ο αντιπαλος.

Τωρα τελευταια αρχιζουν τη ξαπλα περα απο τους support/assalult/scout και οι medic. Μιλαμε για τρελες ωρες ηλιοθεραπιας και ανεμελιας και ψαχνεις εσυ καποιον να σου δωσει ammo/med/revive ενα χερι βοηιθειας ρε παιδι μου.

Ακου positioning...

 

Α και Balance οχι δεν υπαρχει, μολις εκανα 3 σερι μαχες με 1000-300, και το μαματο ; στις 2 ξεκινησαμε με  32-20 ... τι ελπιδες εχουν οι αντιπαλοι ?

Ακου balance...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Ω ελα τωρα, 8 στους 10 ξαπλωνουν στα πιο απιθανα και πιθανα σημεια περιμενοντας να περασει ο αντιπαλος.

Τωρα τελευταια αρχιζουν τη ξαπλα περα απο τους support/assalult/scout και οι medic. Μιλαμε για τρελες ωρες ηλιοθεραπιας και ανεμελιας και ψαχνεις εσυ καποιον να σου δωσει ammo/med/revive ενα χερι βοηιθειας ρε παιδι μου.

Ακου positioning...

 

Εμένα προσωπικά δε με προβληματίζουν ιδιαίτερα αυτοί οι παίκτες και σε πληροφορώ ότι όσο έπαιξα την Alpha δε συνάντησα τέτοιους παρά σπάνια.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος panoc έγραψε:

Α και Balance οχι δεν υπαρχει, μολις εκανα 3 σερι μαχες με 1000-300, και το μαματο ; στις 2 ξεκινησαμε με  32-20 ... τι ελπιδες εχουν οι αντιπαλοι ?

Ακου balance...

 

Είχα την εντύπωση ότι μιλούσαμε για το balance των όπλων στο BFV.

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Εμένα προσωπικά δε με προβληματίζουν ιδιαίτερα αυτοί οι παίκτες και σε πληροφορώ ότι όσο έπαιξα την Alpha δε συνάντησα τέτοιους παρά σπάνια.

 

Ε δε βρήκαν ακόμα την ανατομική πλαγιά τα παιδιά, ήταν λίγος ο χρόνος και δε πρόλαβαν. ?

πριν 12 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Είχα την εντύπωση ότι μιλούσαμε για το balance των όπλων στο BFV.

Μάλλον κατάλαβα λάθος... 

Link to comment
Share on other sites

Το εχουν πει οι ιδιοι οτι το balance στα οπλα θελει φτιαξιμο γτ δεν το εχουν δει καθολου και γενικα το damage στα οπλα.

Για παραδειγμα στο sniper ανεβασαν το damage στο 90 αλλα αυτο το παιρνεις στα 8 μετρα. Μετα εχεις damage drop ανα 10 μετρα αν θυμαμαι καλα... μπορει να λεω λαθος τα μετρα του damage drop τα 8 ειναι σιγουρο. Αυτο δεν μπορει να μεινει ιδιο...  και σιγουρα αν διαβασω και για αλλα παλι κατι θα βρω. Αρα δεν υπαρχει balance.

 

Πρεπει να βλεπεις τα πραγματα συνδυαστικα,

το εχει το ιδιο ττκ με το 3 πχ δεν λεει τιποτα μονο του. Στο 3 εβλεπες καθαρα και ηξερες που περιπου ειναι ο αλλος και μπορουσε να δρασεις-αντιδρασεις αναλογα.

Σε αυτο το χαος που δεν βλεπεις τιποτα, εγω για να διακρινω ακομα και στο kill cam που ειναι ο αλλος θελω τουλαχιστον 1 sec, το ττκ παιζει σημαντικο ρολο. 

 

Για να παιξεις το παιχνιδι καλα θες positioning, awarness και στοχο.

Ας πουμε οτι εσυ εχεις παρει σωστη θεση και βαρας εναν πετυχαινεις την πρωτη και μετα βαρας πανω του μεν αλλα οχι εκει που πρεπει. Ο αλλος που εχει τα αλλα δυο attributes γτ να μην σε ριξει. 

 

O rigo γιαυτο τα κανει αυτα τα σκορ γτ ξαπλωνει τον κοσμο με δυο σφαιρες λογο των παραπανω. Δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να χασει αυτο το ατου επειδη εκνευριζει καποιους... ειναι καλυτερος θα σε φαει. 

Να μειωσουμε το ttk μπας και παρουν κανα kill οι καβατζομενοι νουμπαδες αφου τους βγαλαμε τα elit class και τα behemoth.

 

Ας δουμε και τη beta και βγαζουμε συμπερασματα μετα γτ τωρα ολα ειναι subject to change και με τις προπαραγγελιες να χτυπανε τους απαραδεκτους αριθμους του titanfall 2 και με την φυγη του τυπου με τα ασπρα μαλλια και τα γυαλια που μας ειπε και αμορφωτους, δειχνει οτι το game ειναι gtp και  προφανως το εχουν καταλαβει και οι ιδιοι. Δεν το καινουριο trailer που βγηκε μολις εφυγε αυτο...

 

Κατα γενικη ομολογια το game δεν παει τι να λεμε τωρα.

 

Link to comment
Share on other sites

@fatalara

Μπορείς να ρωτήσεις οποιονδήποτε παίκτη ασχολείται με competitive (και εδώ μιλάμε για παίκτες με πάνω από 4K/D, αρκετούς με πάνω από 6) και θα σου πουν ότι το χαμηλό TtK ωφελεί τον καλύτερο παίκτη και όχι τον χειρότερο. Διότι τιμωρεί τα λάθη. Και μίλησα για TtK, γιατί το πρόβλημα με τα πολλά εφέ το ανέφερα κι εγώ. Αν και μεταξύ μας, ο καλός παίκτης θα βλέπει και μέσα από τα εφέ γρηγορότερα τον αντίπαλο.

 

Προσωπικά δε με στεναχωρούν καθόλου οι χαμηλές (προ)πωλήσεις. Θεωρώ ότι το επίπεδο των παικτών θα είναι καλύτερο στο BFV, επειδή κατά τη γνώμη μου απαιτεί περισσότερο skill από το BF1. Είδα πόσο καλό ήταν το BF1 με τις περισσότερες πωλήσεις στο franchise.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τιμωρει τα λαθη οταν οι πιστες ειναι tactical και πρεπει να εχεις τακτικη στις κινησεις σου. Αυτος ο αχταρμας δεν εχει καμια τακτικη.

Και μην μου μιλας για competitive τυπους, τα παλικαρια ειναι απατεωνες. Δεν εχουμε δει ποτε κανεναν σε κανενα σερβερ απο την εποχη του bf2 να παιζει. Μπαινουν σε κλειστους σερβερ με δικους τους που δεν ξερουν που τους πανε τα 4 και μετα κανουν τους μαγκες.

Αφου ξερεις τετοιους που λες φερτους μια απο εδω να δουμε τι λενε... παμπριζ θα τους το κανουμε στο λεω απο τωρα. Αντε να ειναι 2-3 που αξιζουν ολοι οι αλλοι ειναι averange.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος black66.gr έγραψε:

 

Τώρα εμένα γιατί μου φαίνεται reskin του bf1; Επίσης, αν κάποιος είδε τους παίκτες να κτίζουν fortifications, ας μου το πει...

Link to comment
Share on other sites

Reskin αν μιλας για το map ναι ισως δινει τετοια αισθηση αλλα δεν ειναι κακο. Το gameplay με τοσες αλλαγες στα οπλα και τη χρηση αυτων σιγουρα δεν ειναι το ιδιο. Αυτα τα 2-3 videακια που εχουν ανεβει τις τελευταιες ημερες ειναι απο ατομα που δεν εχουν ξαναπαιξει fps και φαινεται οποτε δεν ειναι και αξια για να βγει καποιο συμπερασμα για τπτ. Τα fortification τα θεωρω βαρος στο παιχνιδι που μονο extra deaths και low gameplay μπορουν να προσφερουν οποτε θα δειξει ποσο χρηση θα τα κανουν. Για κανα medal τα βλεπω μονο. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος Dr_Nikiforos έγραψε:

Reskin αν μιλας για το map ναι ισως δινει τετοια αισθηση αλλα δεν ειναι κακο. Το gameplay με τοσες αλλαγες στα οπλα και τη χρηση αυτων σιγουρα δεν ειναι το ιδιο. Αυτα τα 2-3 videακια που εχουν ανεβει τις τελευταιες ημερες ειναι απο ατομα που δεν εχουν ξαναπαιξει fps και φαινεται οποτε δεν ειναι και αξια για να βγει καποιο συμπερασμα για τπτ. Τα fortification τα θεωρω βαρος στο παιχνιδι που μονο extra deaths και low gameplay μπορουν να προσφερουν οποτε θα δειξει ποσο χρηση θα τα κανουν. Για κανα medal τα βλεπω μονο. 

Για τα fortifications συμφωνώ. Αυτό που δεν αλλάζει, είναι το ξάπλωμα. Βλέπεις ότι τα παιδιά, σε στρατηγικά σημεία, παίρνουν πετσετούλα και αντηλιακό και περιμένουν.

Επειδή δεν μπορώ να βρω διάφορες στο gameplay, κάνε μου ένα summary, αν δεν σου κάνει κόπο.

Υ.Γ. Εννοείται ότι αν παίξω το v, θα είσαι ο προσωπικός μου medic. Revive all the way.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η μηχανη γραφικων ειναι ιδια οποτε ειναι λογικο να φαινεται σαν το BF1. Ακομα το Star wars μοιαζει με το BF1.

Εμένα μου αρέσει, άσχετα με το γεγονός ότι πρακτικά είναι σαν να αγοράζουμε εξτρά maps για το BF1.

 

Το fortification θα βοηθήσει μόνο αν οργανωμένα squad δουλεύουν σωστά. Παίρνουν τη σημαία και την τσιμεντώνουν 2 support (ούτε λόγος για τους άλλους) σε χρόνο dt.

Βέβαια τα squad θα πρεπε να μεγαλώσουν λίγο σε αριθμό έτσι ώστε να χωράνε 2 support ευκολότερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.