Jump to content



Καταγγελία για το κατάστημα TechSupport, Συνήγορος του Καταναλωτή και Νομοθεσία


Recommended Posts

Παιδιά στα 15+ χρόνια που αγοράζω προιόντα τεχνολογίας για αναβαθμίσεις κτλ, πραγματικά αυτό που βίωσα τον προηγούμενο Νοέμβρη μου είναι πρωτοφανές. Καταρχάς λόγω Black Friday μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω ένα desktop καθώς πάλευα με laptop 4ετιας. Λοιπον παίρνω κάποια προιόντα από διάφορα μαγαζιά, και επιλέγω 2-3 πραγματάκια από το TechSupport που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 389.

 

Όλα οκ έρχονται,και από δικό μου λάθος παραγγειλα κουτί με m-ATX μητρική. Το βλέπω ότι δεν μου κάνει και επικοινωνώ εντός μίας ώρας με το κατάστημα για να αναφέρω ότι θέλω να το επιστρέψω. Εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς. Η κοπέλα με ενημερώνει ότι δεν δέχονται επιστροφές σε προιόντα που έχουν ανοιχθεί η συσκευασία. Καλά της λέω δεν χρησιμοποιήθηκε στη ζελατίνα του είναι με όλα τα παρελκόμενα. Μου λέει έχουμε εντολή από τον προιστάμενο να μην τα περνουμε πίσω...Απορώ με αυτά που ακούω...Ζητάω να επικοινωνήσω με τον ίδιο για να του εξηγήσω το γεγονός. Με τα πολλά δεν με βρήκε στο κινητό και είχα δώσει του σπιτιού στο οποίο πήρε και το σηκώνει ο πατέρας μου. Εξαλλος αυτός λέει δεν  δεχομαστε επιστροφές και ενας σαματας από τον τύπο να βαράει κόκκινα με φώνες ότι "τι θα κάνω εγω το κουτί" , "δεν μπορώ να το πουλήσω αν έχει ανοιχθεί", "και να το φέρετε πίσω δεν θα το πάρουμε". Ξεφυγε η κατάσταση... Προσπάθησα επανειλήμενα να το βρώ και προσωπικά ο ίδιος αλλά οι γραμματείς μπλοκάραν κάθε επικοινωνία περαιτέρω.

 

Ξεκινάω λοιπόν και παίρνω το Συνήγορο του Καταναλωτή για τα δικαιώματα μου και ενημερώνομαι ότι έχω δικαίωμα Υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Κάνω αίτηση στο κατάστημα,καμία απάντηση ουτε με email, και κάνω καταγγελία ενώ παράλληλα βάζω και αγγελιά για πώληση. Τουλάχιστον να πάρω ένα ποσό αφού το Case είναι ολοκαίνουργιο.

 

Περνάνε οι εβδομάδες, έρχονται οι επιστολές σε μένα και στο TechSupport, καμία απάντηση στον Φορέα η εταιρεία. Φθάνουν τέλη Φεβρουαρίου και ενημερώνονται σχετικά με τον ισχύοντα Νόμο και οτί αυτά που λένε είναι αντιφατικά και καλύπτομαι νομικά και μετα από 2-3 επιστολές ακόμα με τις διορίες που έπαιρναν για να δώσουν  απάντηση περναγαν συνεχώς,στην πρώτη προειδοποίηση απαντούν τέλη Απριλιου να επιστρέψω το κουτί να το έλεγξουν για να κλέισει η υπόθεση. Δεν ήμουν και τόσο αισιόδοξος και επιστρέφω το κουτί 02/05/2018 για έλεγχο. Με τα πολλά τηλεφωνήματα και με τον τεχνικό εξαφανισμένο( Σε ανάλογες αναφορές στο skroutz.gr # t-support και το google/ reviews # t-support το κατάστημα έχει κάκιστες κριτικές έως εξωφρενικές από εξυπηρέτηση) κατάφέρνω να με πάρουν τηλέφωνο για να μου πουν για τον έλεγχο. Μιλάω με την κοπέλα μου λέει μπορούμε να σου επιστρέψουμε σχεδόν το μισό ποσό της αγοράς γιατί ανοίχθηκε η κούτα. Το προιόν ολοκαίνουργιο, η νομοθεσία αναφέρει στις ηλεκτρονικές αγορές ότι ο καταναλωτής φυσίκά έχει δικαίωμα να ελέγξει το προιον για τα χαρακτηριστικά του...και το κατάστημα στους όρους χρήσης παράβαίνει τη νομοθεσία και η υπάλληλος μου λέει η νομοθεσία έτσι ορίζει για την αξία. 

 

Ευτυχώς μετά την πρώτη προειδοποίηση, επιβάλλονται Διοικητικά πρόστιμα σε μη συμμόρφωση και σε υποτροπή καμπάνες μεγάλες. Απλά αυτό είναι χρονοβόρο αλλά έχω πολύ καλή αντιμετώπιση και επικοινωνία με το Συνήγορο του Καταναλωτή. Επικοινώνησα και με μερικούς άλλους που είχαν εμπειρία με το κατάστημα και οι ιστορίες είναι δεκαετίας 1990" - 2000" που πηγαίναμε Στουρνάρη και σε κάτι συνοικιακά που τότε τα προιόντα ήταν και ποιο επιρρεπείς στις βλάβες.

Παιδιά μακρύα από το εν λόγω κατάστημα,που ποιο πολύ σαν βιτρίνα πολυτελείας μου κάνει με μία αποθήκη και 2-3 κοπελίτσες στην υποδοχή για ξεκάρφωμα. Υπεύθυνοι και τεχνικοί γιοκ.

Έγινε επεξεργασία από Tantalord
new spaced more readable
Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος Tantalord έγραψε:

 το κατάστημα έχει κάκιστες κριτικές έως εξωφρενικές από εξυπηρέτηση

 

Βλέπεις ρε φίλος οτι το μαγαζί έχει αρνητικά reviews.Γιατί αγοράζεις απ'αυτούς;Χίλια δίκια έχεις αλλά σε είχαν προειδοποιήσει αυτοί που την πάτησαν πριν απο σένα.Για μένα αντί να τρέχεις,έπρεπε να το βάλεις σε αγγελία να το πούλαγες και να αγόραζες ένα άλλο.Μιλάμε για ένα κουτί των 45 ευρώ.Αξίζει τον κόπο η ταλαιπωρία;Εσύ ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Πού να ήξερα,δεν έιδα τότε κριτικές. Πήγα και εγώ έτσι...Το κουτί τότε έκανε γύρω στα 60€ και αμέσως το έβαλα αγγελία αλλά στις 10+ περίπτώσεις δέν έκατσε καμία για αγορά. Είναι να μην σου τύχει μερικές φορές. Ο κόπος σίγουρα δεν άξιζε..απλά μια αναφορά έκανα και το αφησα. Αφου δεν πουλήθηκε ίσως βρώ καποια άκρη τουλαχιστον έτσι.

 

Στην τελική θα γίνει ένα ωραίο media pc χεχε

Έγινε επεξεργασία από Tantalord
Link to comment
Share on other sites

 Το κουτι ενω το αγορασες 60 ευρο όπως λες το έβαλες αγγελια στα 40.ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.Το ιδιο δεν θα σου κανει και το καταστημα,ποσο μαλλον οταν δεν ειναι και απο τα ποιο  αξιόπιστα.

Έγινε επεξεργασία από spyros 007
Link to comment
Share on other sites

΄

19 hours ago, pasjohn said:

Στην τελευταία παράγραφο τι εννοείς? Έφαγε πρόστιμο το κατάστημα?

Τελικά τι έγινε? Σου επέστρεψαν χρήματα και πόσα?

 

Είναι το επόμενο βήμα μέτα την προείδοποίηση αφού τους έχει κοινοποιηθέι εγγράφως η διαδικασία. Μπορεί και ποτέ να μην δεχθούν να επιστρέψουν το ποσό αλλά αν γίνει έτσι κλέινει η υπόθεση χωρίς επίλυση, γινεται Δημόσια ονομαστική κοινοποίηση της υπόθεσης στο site,μεταβιβάζονται τα στοιχεία στις Δικαστικές Αρχές και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου που επιβάλλει τις κυρώσεις. Από το Γενάρη έχει βγεί μια νέα Υπουργική Απόφαση για την Προστασία του Καταναλωτή στις αγορές βάση ΕΕ και τα πρόστιμα πέφτουν για πλάκα. Να φανταστείς είδα περίπτωση που επειδη καφετερια χρέωνε τον ελληνικο 1,50 αντί 1,20 που ορίζεται,επιδικάστικέ 1500ευρώ πρόστιμο.<_< Κουλο βέβαια και όχι λογικό αλλά τα ανακοινώνουν σε pdf στο site του Υπουργείου αναλυτικά.

40 minutes ago, spyros 007 said:

 Το κουτι ενω το αγορασες 60 ευρο όπως λες το έβαλες αγγελια στα 40.ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.Το ιδιο δεν θα σου κανει και το καταστημα,ποσο μαλλον οταν δεν ειναι και απο τα ποιο  αξιόπιστα.

 

Φίλε είναι το γαμώτο να περιμένεις 6 μήνες να έχουν ειδοποιηθεί οτί νομικα δεν στέκουν, να αδιαφορούν, να σε βρίζουν προσωπικά, να κάνουν ψευδείς δηλώσεις εκ μέρους μου, να αλλάζουν του Ορους Χρήσης της Εταιρείας μετά την καταγγελία για να καλύφθούν,και όταν έρχεται η στιγμή που καταλαβαίνουν την πατάτα ύπο την επιβολή προστίμου να σου λένε πάρε 30 ευρω για να κλείσει η υπόθεση. Φίλε σε κάθε πέλάτη που πάει στο κατάστημα και θέλει επιστροφή δεν δέχονται το προιον λόγω ότι ανοιχθηκε η συσκευασία,γιατι όταν τους το πήγα πάλι μετά από τόσο καιρό η κοπελιτσα χωρίς να ξέρει την υπόθεση μου είπε μπροστά μου ότι έχει ανοιχθει η συσκευασια και δεν γίνεται.Παραλογισμοι...Τουλάχιστον και τα χρήματα να μην πάρω πλεον,ας προστατευθούν μελλοντικοί πελάτες.Ήδη τις έχουν πατήσει αρκετοι και σε αυτές τις περιπτώσεις ένας βρίσκεται που το τραβάει και τουλάχιστον για παραδειγματισμό ίσως το σκέφτούν αλλιώς σε επόμενο που θα τους πει το ίδιο. Σε τέτοια διαδικασία δεν έχω ξαναμπεί στη ζωή μου και ουτε με ενδιαφέρει να μπλέκω έτσι αλλά το πηρα προσωπικά.:p

Έγινε επεξεργασία από Tantalord
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παράθεση

Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.

 

http://t-support.gr/el/Oroi-CHrisis-i5.html

 

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

Mα το θεό, αν δεν ήμουν στο Άργος θα έριχνα μια παραγγελία έναν ανεμιστήρα των 3 ευρώ για να τους τρελάνω στο τρολλάρισμα.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GriGaS said:

 

Όροι Χρήσης

 

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

Mα το θεό, αν δεν ήμουν στο Άργος θα έριχνα μια παραγγελία έναν ανεμιστήρα των 3 ευρώ για να τους τρελάνω στο τρολλάρισμα.

 

 

 

Βλέπεις ότι νάναι γράφουν μετά από την καταγγελία για να καλυφθούν. Χαχαχαχαχα. Εχουν ξεφύγει..Είναι κάτι παρεμφερές με τον ορισμό στην Ελλάδα που λέει ότι επαγγέλεσαι είσαι χαχαχα

 

Γιατί το παρακάτω που ορίζει πως θα χρησιμοποιείς τους Όρους Χρήσης...Επικό!! Αυτοί κάνουν για Νομοθέτες της Γερμανίας για τα Μνημόνια στη Χώρα!! Χαχαχαχαχ

 

Ευθύνη Χρήστη

Κάθε χρήστης της ιστοσελίδας συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων (Privacy) και, υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί αυτή ή οποιοδήποτε στοιχείο, πληροφορία ή άλλο τι εκτίθεται ή πηγάζει ή συνθέτει αυτή, εμπιστευτικού ή μη, κεκρυμμένου ή φανερού χαρακτήρα, με κανένα τρόπο –ενδεικτικά με δημοσίευση, επέμβαση, (ανά)μετάδοση, αντιγραφή, μεταφορά δεδομένων, στοιχείων, μηνυμάτων, ιών, λογισμικού, υλικού, αρχείου κ.λ.π.- για την τέλεση πράξεων, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ή θα προκαλούσαν προσβολή, ζημία ή βλάβη περιουσιακών ή άλλων αγαθών ή δικαιωμάτων της Εταιρείας.

 

 

Έγινε επεξεργασία από Tantalord
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Spirosssss said:

Αφού πάνε και τόσο καλά οι δουλειές που έχουν και 2-3 κοριτσάκια μέσα, τι να πω..

 

Βέβαια, μέσα στα 6μηνο πήγαν και σε μεγαλυτερο μαγαζί επι της οδού Βουλιαγμένης. Στην Ελλάδα ξέρουμε πως για να βγάλεις εύκολο και γρήγορο χρήμα υπάρχουν "έξυπνοι" τρόποι...

 

Στα σχόλια αν δείς παρακάτω ένας έκανε παραγγελία μια gtx 1070 στα 340ευρω,του δέσμευσαν τα χρήματα και αργότερα του ειπαν οτι οταν θα έρθει μετά απο μέρες θα είναι με άλλη τιμή. :p

Έγινε επεξεργασία από Tantalord
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος Tantalord έγραψε:

΄

 

Είναι το επόμενο βήμα μέτα την προείδοποίηση αφού τους έχει κοινοποιηθέι εγγράφως η διαδικασία. Μπορεί και ποτέ να μην δεχθούν να επιστρέψουν το ποσό αλλά αν γίνει έτσι κλέινει η υπόθεση χωρίς επίλυση, γινεται Δημόσια ονομαστική κοινοποίηση της υπόθεσης στο site,μεταβιβάζονται τα στοιχεία στις Δικαστικές Αρχές και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου που επιβάλλει τις κυρώσεις. Από το Γενάρη έχει βγεί μια νέα Υπουργική Απόφαση για την Προστασία του Καταναλωτή στις αγορές βάση ΕΕ και τα πρόστιμα πέφτουν για πλάκα. Να φανταστείς είδα περίπτωση που επειδη καφετερια χρέωνε τον ελληνικο 1,50 αντί 1,20 που ορίζεται,επιδικάστικέ 1500ευρώ πρόστιμο.<_< Κουλο βέβαια και όχι λογικό αλλά τα ανακοινώνουν σε pdf στο site του Υπουργείου αναλυτικά.

 

Φίλε είναι το γαμώτο να περιμένεις 6 μήνες να έχουν ειδοποιηθεί οτί νομικα δεν στέκουν, να αδιαφορούν, να σε βρίζουν προσωπικά, να κάνουν ψευδείς δηλώσεις εκ μέρους μου, να αλλάζουν του Ορους Χρήσης της Εταιρείας μετά την καταγγελία για να καλύφθούν,και όταν έρχεται η στιγμή που καταλαβαίνουν την πατάτα ύπο την επιβολή προστίμου να σου λένε πάρε 30 ευρω για να κλείσει η υπόθεση. Φίλε σε κάθε πέλάτη που πάει στο κατάστημα και θέλει επιστροφή δεν δέχονται το προιον λόγω ότι ανοιχθηκε η συσκευασία,γιατι όταν τους το πήγα πάλι μετά από τόσο καιρό η κοπελιτσα χωρίς να ξέρει την υπόθεση μου είπε μπροστά μου ότι έχει ανοιχθει η συσκευασια και δεν γίνεται.Παραλογισμοι...Τουλάχιστον και τα χρήματα να μην πάρω πλεον,ας προστατευθούν μελλοντικοί πελάτες.Ήδη τις έχουν πατήσει αρκετοι και σε αυτές τις περιπτώσεις ένας βρίσκεται που το τραβάει και τουλάχιστον για παραδειγματισμό ίσως το σκέφτούν αλλιώς σε επόμενο που θα τους πει το ίδιο. Σε τέτοια διαδικασία δεν έχω ξαναμπεί στη ζωή μου και ουτε με ενδιαφέρει να μπλέκω έτσι αλλά το πηρα προσωπικά.:p

Από την στιγμή που ανοίχτηκε το προϊόν δεν μπορούν να σου επιστρέψουν όλο το ποσό πίσω αλλά μειωμένο. Έτσι γράφει ο νόμος ο οποίος δεν αναφέρει σε τι ποσοστό θα είναι αυτή η μείωση, πόσο μάλλον το 50% που λένε αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος pasjohn έγραψε:

Έτσι γράφει ο νόμος ο οποίος δεν αναφέρει σε τι ποσοστό θα είναι αυτή η μείωση, πόσο μάλλον το 50% που λένε αυτοί.

 

Πού το γράφει αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ακριβώς έτσι. Στην περίπτωσή μου όμως μείωση συνεπάγεται μόνο αν προκληθεί κάτι πέρα από τον έλεγξο για τα χαρακτηριστικά. Τώρα να σου λένε ανοιξες τη συσκευασία και δεν μας ενδιαφέρει τι και πως,50% κάτω δεν υφίσταται. Τπαρχει νέος νόμος 2251/1994 και ΦΕΚ με νεα Υπουργική απόφαση απο το Γενάρη του 2018. Τα έχω διαβάσει και υπάρχουν αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Tantalord έγραψε:

Φίλε ακριβώς έτσι. Στην περίπτωσή μου όμως μείωση συνεπάγεται μόνο αν προκληθεί κάτι πέρα από τον έλεγξο για τα χαρακτηριστικά. Τώρα να σου λένε ανοιξες τη συσκευασία και δεν μας ενδιαφέρει τι και πως,50% κάτω δεν υφίσταται. Τπαρχει νέος νόμος 2251/1994 και ΦΕΚ με νεα Υπουργική απόφαση απο το Γενάρη του 2018. Τα έχω διαβάσει και υπάρχουν αλλαγές.

Διαβάζεις ότι θες και βγάζεις πράγματα από το κεφάλι σου για να δημιουργήσεις τέτοια κατάσταση που να συμφέρει μόνο εσένα. Τίποτα δεν έχεις διαβάσει. Και μετά φταίει το κατάστημα και απορείτε μετά γιατί σας ζαλίζουν. Με τέτοια μυαλά που κουβαλάτε ας προσέχατε. 

Link to comment
Share on other sites

On 12/5/2018 at 10:29 PM, pasjohn said:

Διαβάζεις ότι θες και βγάζεις πράγματα από το κεφάλι σου για να δημιουργήσεις τέτοια κατάσταση που να συμφέρει μόνο εσένα. Τίποτα δεν έχεις διαβάσει. Και μετά φταίει το κατάστημα και απορείτε μετά γιατί σας ζαλίζουν. Με τέτοια μυαλά που κουβαλάτε ας προσέχατε. 

μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις αυτό το

 

''Αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών.'' πως το μεταφράζεις?

 

Γιατί το να βγάζω κάτι από το κουτί δεν είναι σίγουρα βαθμός μεγαλύτερος από τον αναγκαίο.

 

Όσο για τον όρο που έβαλαν είναι ξεκάθαρα καταχρηστικός ως αντίθετος στην καλή πίστη κ τα συναλλακτικά ήθη. Ακόμη κ να το συμφωνήσεις, δεν έχει βάση νομική.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος sosna έγραψε:

μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις αυτό το

 

''Αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών.'' πως το μεταφράζεις?

 

Γιατί το να βγάζω κάτι από το κουτί δεν είναι σίγουρα βαθμός μεγαλύτερος από τον αναγκαίο.

 

Όσο για τον όρο που έβαλαν είναι ξεκάθαρα καταχρηστικός ως αντίθετος στην καλή πίστη κ τα συναλλακτικά ήθη. Ακόμη κ να το συμφωνήσεις, δεν έχει βάση νομική.

Ο νόμος είναι ασαφής. Δεν αποσαφηνίζει το "σε βαθμό μεγαλύτερο". Μπορεί να είναι το άνοιγμα και μόνο. Και δεν γνωρίζουμε τι σόι άνοιγμα έκανε ο φίλος. Αλλά ότι και να έκανε ο νόμος δεν το ξεκαθαρίζει. Το άνοιγμα και μόνο καθιστά το προιόν έχει χρησιμοποιηθεί και επομένως είναι εις βάρος το καταστήματος. Άρα δεν μπορεί να επιστρέψει ολόκληρο το ποσό. Προφανώς σε αυτή την περίπτωση η μείωση θα πρέπει να είναι πολύ μικρή. Το παραπάνω άρθρο του νόμου βοηθά και τον πωλητή και τον πελάτη. Έτσι το βλέπω. 

Προφανώς και το 50% που γράφει το κατάστημα δεν είναι απλά καταχρηστικό αλλά αλητεία γιατί απλά δεν αναγράφεται πουθενά σε κανέναν νόμο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.