l3ft3ris Μάϊος 7, 2018 #41 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2018 @colt3003Τι εννοείς δεν ισχύει. Πχ έχεις 2 μπουκάλια ένα μεγάλο και ένα μικρο. Το μικρό είναι ταπωμένο και άδειο και είναι μέσα στο μεγάλο το οποίο γεμίζει συνέχεια με νερό. Αν τρυπήσει το μικρό δεν θα γεμίσει νερό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 7, 2018 #42 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2018 Just now, l3ft3ris said: @colt3003Τι εννοείς δεν ισχύει. Πχ έχεις 2 μπουκάλια ένα μεγάλο και ένα μικρο. Το μικρό είναι ταπωμένο και άδειο και είναι μέσα στο μεγάλο το οποίο γεμίζει συνέχεια με νερό. Αν τρυπήσει το μικρό δεν θα γεμίσει νερό; μπορεί να περάσει το υγρό στο μπόιλερ τη στιγμή ειδικά που θα τραβηχτεί νερό χρήσης. Μη ξεχνάς ότι το υγρό στη σερπατίνα έχει πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία απο το περιεχόμενο του μπόιλερ, και ως εκ τούτου ίσως και μεγαλύτερη πίεση. Σε διαφορετική περίπτωση, άν είχε τρύπα η σερπατίνα, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να το μάθουμε, αφού η πίεση του μπόιλερ θα επέτρεπε στο νερό χρήσης να εισχωρήσει στο κύκλωμα της σερπαντίνας. Δυστυχώς όμως δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3ft3ris Μάϊος 7, 2018 #43 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2018 Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν γίνεται; Πχ αν ανοίξω το ασφαλιστικό η την τάπα στο πάνω μέρος του κυκλώματος που είναι η σερπαντίνα αν υπάρχει τρύπα δεν θα βγάζει νερό το οποίο θα προέρχεται από την πίεση του νερού χρήσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 7, 2018 #44 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2018 (edited) 9 minutes ago, l3ft3ris said: Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν γίνεται; Πχ αν ανοίξω το ασφαλιστικό η την τάπα στο πάνω μέρος του κυκλώματος που είναι η σερπαντίνα αν υπάρχει τρύπα δεν θα βγάζει νερό το οποίο θα προέρχεται από την πίεση του νερού χρήσης Ο λόγος είναι η πίεση. Σκέψου ότι σε κάθε περίπτωση τρύπας (είτε στη σερπατίνα είτε στον συλλέκτη) το κύκλωμα αδειάζει. Αν έχει τρύπα ο συλλέκτης ΟΚ ξέρουμε που πάει το υγρό. Ανέχει η σερπατίνα του μποιλερ όμως ?? ειδικά όσο αδειάζει το κύκλωμα σε περίπτωση τρύπας στη σερπατίνα το υγρό που απομένει ανεβάζει τρελή θερμοκρασία άρα και πίεσης. Εφόσον υπάρχει τρύπα στη σεπατίνα, αυτή η πίεση θα εκτονωθεί στο δοχείο μέσα υπερνικώντας την πίεση του νερού του δικτύου. εντιτ: επίσης έχει μεγάλη σημασία το μέγεθος της ζημιάς στη σερπατίνα. είναι πολύ εύκολο να χαθούν 5 λίτρα νερό απο μία τρύπα ίση με το κεφάλι της καρφίτσας, αλλά πολυ πιο δύσκολο να εισρεύσει νερό απο μια τέτοια τρύπα με τον ίδιο ρυθμό . Έγινε επεξεργασία Μάϊος 7, 2018 από colt3003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3ft3ris Μάϊος 7, 2018 #45 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2018 Ναι δεν το είχα σκεφτεί έτσι, άρα γίνεται βρασμός μέσα μιας και έχει αέρα το κύκλωμα και άρα ανεβαίνει η πίεση. Οπότε αν σκεπαστούν οι καθρέπτες να μην ανεβάζουν θερμοκρασία ίσως και να φανεί αν υπάρχει διαρροή Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 7, 2018 #46 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2018 Just now, l3ft3ris said: Ναι δεν το είχα σκεφτεί έτσι, άρα γίνεται βρασμός μέσα μιας και έχει αέρα το κύκλωμα και άρα ανεβαίνει η πίεση. Οπότε αν σκεπαστούν οι καθρέπτες να μην ανεβάζουν θερμοκρασία ίσως και να φανεί αν υπάρχει διαρροή κοίτα, ο ασφαλέστερος τρόπος να δοκιμαστεί το κύκλωμα, είναι να το πρεσάρεις ανα τμήμα. Δηλαδή πίεση (και με αέρα ακόμα καλύτερα) μόνο τη σερπατίνα του μποιλερ (μπορείς π.χ να του ρίξεις άνετα 6 bar αέρα) και να περιμένεις, και μετά έλεγχο τον κάθε συλλέκτη ξεχωριστά, με μικρότερη πίεση (π.χ. 4 bar), η καλύτερη ώρα δε, είναι το απόγευμα αργά, γιατί καταμεσήμερο ζεματάνε όλα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 8, 2018 Author #47 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 (edited) Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω μια τρόμπα ποδηλάτου που ανεβάζει (αν θυμάμαι καλά) μέχρι 80psi (5.5 bar) και έχει και πιεσόμετρο. Πώς θα συνδέσω όμως την τρόμπα με την είσοδο του συλλέκτη; Εδώ βλέπετε την κάτω αριστερή γωνία του συλλέκτη (είσοδος αντιψυκτικού στο 'πλέγμα'). Το τοξάκι δείχνει το παξιμάδι των 27mm (σκεπασμένο με μονωτική ταινία) που θα πρέπει να ξεβιδώσω. Εδώ την πάνω δεξιά (έξοδος αντιψυκτικού από το 'πλέγμα'). Εδώ το παξιμάδι των 27mm φαίνεται πιο καθαρά. Κι εδώ μια...καλλιτεχνική σύνθεση (δε θέλω ου) που περιγράφει τι σκέφτομαι να κάνω: Οπότε το πρόβλημά μου είναι πώς να φτιάξω το σύστημα Σωλήνα - Βαλβίδα - Παξιμάδι 27mm. Καμιά πρόταση; Μήπως υπάρχει κάτι τέτοιο έτοιμο; Έγινε επεξεργασία Μάϊος 8, 2018 από panoss1442169303 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 8, 2018 Author #48 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 Υποψιάζομαι ότι το παξιμάδι 27mm μαζί με τη μεγαλύτερη βίδα, είναι ρακόρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3ft3ris Μάϊος 8, 2018 #49 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 Πάρε ρακόρ και χαλκοσωλήνα με τάπα και κόλλησε τα. βρες μια σαμπρέλα με βαλβίδα με πάσο, κανε τρύπα στην τάπα και τοποθέτησε την Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 8, 2018 Author #50 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 πριν 27 λεπτά, το μέλος l3ft3ris έγραψε: βρες μια σαμπρέλα με βαλβίδα με πάσο Ώπα Λευτέρη, αυτό δεν το 'πιασα. Τι εννοείς βαλβίδα με πάσο, δεν έχω δει κάτι τέτοιο, έχεις καμιά φωτό να καταλάβω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 8, 2018 #51 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 υπάρχει και ευκολότερος τρόπος... το μόνο που χρειάζεται, είναι να καταφέρεις να έχεις σπείρωμα αρσενικό (με μαστούς, συστολές, ρακόρ συσφιξης ή ότι απαιτηθει) με 1/2 ιντσα διάμετρο. Μετά παίρνεις ένα σπιραλ θηλυκό - θηλυκό (σαν αυτό που χρησιμοποιείς για να συνδέσεις τον διακόπτη παροχής με το καζανάκι ή το νιπτήρα) και στην άλλη άκρη θα συνδέσεις ένα απλό εξαεριστικό. Στην υποδοχή του εξαεριστικού βάζεις την αντλία σου.... και voila !! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Μάϊος 8, 2018 #52 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 Δεν χρειάζεται καν σπιράλ. Μπορεί να βάλει το εξαεριστικό κατευθείαν στον συλλέκτη και μια ταπα 1/2 στην άλλη πλευρά. Απαραίτητα τεφλον και πιο καλά θα είναι να βάλει ενα μανόμετρο πριν το εξαεριστικό γιατί δεν ξέρω πόσο καλά θα δει αν εχει απώλειες με την τρόμπα. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Μάϊος 8, 2018 #53 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 Just now, rory said: Δεν χρειάζεται καν σπιράλ. Μπορεί να βάλει το εξαεριστικό κατευθείαν στον συλλέκτη και μια ταπα 1/2 στην άλλη πλευρά. Απαραίτητα τεφλον και πιο καλά θα είναι να βάλει ενα μανόμετρο πριν το εξαεριστικό γιατί δεν ξέρω πόσο καλά θα δει αν εχει απώλειες με την τρόμπα. σωστά. μπορεί απλά να βάλει ένα Ταφ 1/2 ιντσας. Στη μια πλευρά θα δέθει στο συλλέκτη, στην μέση με συστολή θα μπεί το μανόμετρο, και στην τρίτη θα συνδεθεί το εξαεριστικό. Και έτσι θα έχει και απόλυτη ακρίβεια, χωρίς να ανησυχεί για διαρροές απο το μαρκούτσι της τρόμπας 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 8, 2018 Author #54 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2018 Με κουφάνατε με το εξαεριστικό! Πάω να το ψάξω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 9, 2018 Author #55 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2018 (edited) Πήγα να πάρω εξαεριστικό αλλά η 'βαλβίδα' του όπου θα έβαζα την τρόμπα ήταν πολύ κοντή! Οπότε δεν το πήρα και έκανα την παρακάτω ιδιοκατασκευή: 1. βαλβίδα αυτοκινήτου (Schrader) 2. τάπα μισής ίντσας 3. μαστός που από τη μία έχει σπείρες για να βιδώσει σε μισής ίντσας (βιδώνει στην τάπα της μισής ίντσας) και από την άλλη σπείρες για να βιδώσει σε μίας ίντσας. Την βαλβίδα την κόλλησα στην τάπα με καλάι και κολλητήρι (αφού πρώτα τρύπησα την τάπα, εννοείται). Έβαλα την τάπα και τη βαλβίδα (αφού τα καθάρισα με γυαλόχαρτο + ασετόν) πάνω σε ένα μάτι ηλεκτρικό που έχω ώστε να πάρει κάποια υψηλή θερμοκρασία. Γιατί με σκέτο κολλητήρι, λόγω μεγάλης θερμικής μάζας, δεν θα κολλούσε. Και κόλλησε πανεύκολα! Δεν το περίμενα, νόμιζα ότι θα με δυσκόλευε. Μετά βίδωσα και την τάπα μίας ίντσας (βλέπε φωτό #4), με φλάντζα εννοείται (όπως και στη μισής ίντσας) και τα δοκίμασα με την τρόμπα σε υψηλή πίεση. Δεν χάνανε! Τα έβαλα σε νερό και διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε διαρροή! Η κόλληση δεν φαίνεται να είχε κανενα προβλημα, πιστεύω θα αντέξει και τις πιέσεις και στην πραγματική εφαρμογή. Οπότε αφού έφτιαξα το 'εργαλείο' αύριο θα το δοκιμάσω στο συλλέκτη του ηλιακού. Πάντως έχετε δίκιο ότι έπρεπε να έχω ένα μανόμετρο αλλά τι να κάνουμε, αφού δεν έχω θα δοκιμάσω αν 'χάνει' το πλέγμα με τη μέθοδο που ελέγχουμε τις σαμπρέλες των ποδηλάτων (τις βάζουμε φουσκωμένες σε ένα κουβά με νερό). Βέβαια, θα μου πείτε, πού θα βρω κουβά που να χωράει το πλέγμα του ηλιακού...έλα ντε, δεν ξέρω, κάποιο τρόπο θα βρω. Θα ρίξω νερο στα ύποπτα σημεία... Τέσπα, αυτό που μου φαίνεται δύσκολο τώρα είναι να σηκώσω το τζάμι. Μάλλον απλώς θα το σηκώσω από τη μια μεριά, ίσως να μη χρειαστεί να το βγάλω (ελπίζω). Έγινε επεξεργασία Μάϊος 9, 2018 από panoss1442169303 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 9, 2018 Author #56 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2018 (edited) πριν 33 λεπτά, το μέλος panoss1442169303 έγραψε: λόγω μεγάλης θερμικής μάζας Χωρητικότητας ήθελα να πω, όχι μάζας. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 9, 2018 από panoss1442169303 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 10, 2018 Author #57 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 (edited) Τελικά έβγαλα το τζάμι αλλά δυστυχώς το έσπασα σε δυο κομμάτια... Έβγαλα και το πλέγμα, το 'φούσκωσα' με την τρόμπα αλλά δεν εντόπισα καμιά διαρροή. Αύριο θα το βάλω σε μια 'μίνι πισίνα' που θα φτιάξω ειδικά για την περίσταση για να το εξετάσω ενδελεχώς. Το τζάμι λέω να το κολλήσω με σιλικόνη όταν το συναρμολογήσω. Μια χαρά δεν είναι η σιλικόνη; Πάντως έβγαλε απίστευτη μαυρίλα από το κλειστό κύκλωμα! Σαν μαύρη κατάμαυρη πίσσα με...χώμα... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 10, 2018 από panoss1442169303 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 11, 2018 Author #58 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Εξέτασα το πλέγμα (μέσα σε αυτοσχέδια 'πισινούλα' που γέμισα με νερό) και δεν έχανε πουθενά!!! Επομένως έκανα μεγάλη βλακεία που δεν σας άκουσα να το εξετάσω με μανόμετρο πριν ανοίξω το συλλέκτη... Αλλά ήμουνα τόσο σίγουρος ότι έχανε από τα μπλε σημεία που προανέφερα! Η πολλή η σιγουριά μ' έφαγε, τώρα δεν θα είχα σπάσει το τζάμι και δεν θα είχα κάνει τόσο κόπο ούτε θα είχα φάει τόσο χρόνο. Τέσπα... Λοιπόν, πέρασα στην εξέταση του κλειστού κυκλώματος, στο κομμάτι που βρίσκεται εντός του μπόιλερ... Και βουαλά!!! Ευρέθη τρύπα! Μόλις το 'φούσκωσα' (το πρέσαρα δηλαδή) ακούστηκε το φσσσσ... Είναι στην ένωση σωλήνα-μπόιλερ. Βλέπετε φωτό παρακάτω, στην τελευταία με το κόκκινο τοξάκι βλέπετε το ακριβές σημείο διαρροής. Το καλό είναι ότι βρέθηκε επιτέλους ένα σημείο που να χάνει, το κακό είναι ότι μου φαίνεται πολύ δύκολο να κολληθεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3ft3ris Μάϊος 11, 2018 #59 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Χάλκινη είναι ή σίδερο η σωλήνα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoss1442169303 Μάϊος 11, 2018 Author #60 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Σιδερένια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now