Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

gg22.thumb.jpg.3411e7459da77087bd7d1f2b7f7bc226.jpg

TRACK:  Laguna Seca

CAR: Mazda MX5 Cup

TIME OF DAY:  10:30
WEATHER:   LIGHT CLOUDS
AIR TEMP: 30 

WIND:    20χλμ

WIND DIRECTION:  S
GRIP: 98%

Setup:  Free
Tyre blankets: On

Penalties : On

Damage: 100%

 

 

Χρόνοι: http://managerdc8.rackservice.org:50410/lapstat

 

Κυριακή 28/04/2018

 

20:00 PRACTICE: 75 λεπτά

21:15 QUALIFY: 15 λεπτά

21:30 RACE 1: 30 λεπτά

22:00 RACE 2: 30 λεπτά (Reversed Grid)

 

  • Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές)... 
  • Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας.
  • Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη. 
  • Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits!
  • Κανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς 
  • Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Helicorsa Application ή Crew Chief for Assetto Corsa
  • Επιβάλλεται η χρήση DISCORD με Push to Talk

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Έβαλα μια ώρα πιο μετά για να βολεύει τώρα που καλοκαίριασε!!

 

  • Like 3

Ωραία η πίστα, όσο την μαθαίνεις τόσο σε ανταμείβει. Το αμάξι πολύ grip... λίγο βαρετό! Βάλε το Ford Escort RS 1600 κάποια άλλη φορά:p.

Άλλαξε και το link για τους χρόνους, δείχνει το προηγούμενο κόμπο.

(edited)
  On 25/4/2018 at 8:17 ΠΜ, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Ωραία η πίστα, όσο την μαθαίνεις τόσο σε ανταμείβει. Το αμάξι πολύ grip... λίγο βαρετό! Βάλε το Ford Escort RS 1600 κάποια άλλη φορά:p.

Άλλαξε και το link για τους χρόνους, δείχνει το προηγούμενο κόμπο.

Expand  

Εκανες χρονο στην πιστα;

 

Το λινκ ειναι παντα ιδιο,μολις γραψει καποιος χρονο στο νεο κομπο το περνάει.

 

Την προηγούμενη βδομαδα κανατε παραπονα για δυσκολο κομπο,τωρα για εύκολο.

 

Έγινε επεξεργασία από PolomanGR
  On 25/4/2018 at 12:50 ΜΜ, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Εκανες χρονο στην πιστα;

 

Το λινκ ειναι παντα ιδιο,μολις γραψει καποιος χρονο στο νεο κομπο το περνάει.

 

Την προηγούμενη βδομαδα κανατε παραπονα για δυσκολο κομπο,τωρα για εύκολο.

 

Expand  

Αφου τους ξερεις, αντι να κοιταξουμε να ειναι καλος ο αγωνας κοιταμε αν θα περασουμε καλα στο practice.

  On 25/4/2018 at 12:50 ΜΜ, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Εκανες χρονο στην πιστα;

 

Το λινκ ειναι παντα ιδιο,μολις γραψει καποιος χρονο στο νεο κομπο το περνάει.

 

Την προηγούμενη βδομαδα κανατε παραπονα για δυσκολο κομπο,τωρα για εύκολο.

 

Expand  

Χαχα, έχεις δίκιο είμαι ένας γέρος γκρινιάρης!:hehe:

Έκανα μόνο offline προπόνηση - δεν το ήξερα ότι έτσι δουλεύει το σύστημα με τους χρόνους...

Ελπίζω να σε δω την Κυριακή στην Laguna!

Εκτος απροοπτου θα τρεξω την κυριακη.

 

Υπενθυμιζω οποιος θελει στελνει κομπο με ΠΜ σε μενα.

  On 26/4/2018 at 8:15 ΠΜ, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Έκανα μόνο offline προπόνηση - δεν το ήξερα ότι έτσι δουλεύει το σύστημα με τους χρόνους...

Expand  

Άσε τις offline ποντικιές και πάμε να κάνουμε κάνα γύρο στο server!

  • Like 1

Το απόλυτο momentum car. Έχει πολύ ανώτερα φρένα και στήσιμο συγκριτικά με την ιπποδύναμή του.

 

Έκανα αρκετούς γύρους και διαπίστωσα ότι το αρχικό σετάπ είναι πολύ καλό. Έδωσα λίγη κάμπερ πίσω κ άλλαξα τη σύγκλιση. Νομίζω ότι βοήθησε λίγο. Αν έχετε τίποτα καλύτερο, εδώ είμαστε να το δοκιμάσουμε!! setup

 

 

  • Like 4

Ωραία ήταν μετά από τόσο καιρό.
Δεν θυμάμαι να έχω κάνει τόσα πολλά λάθη ξανά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Ρε παιδιά αν βρει κανείς ένα πιστόνι κάπου μετά την corkscrew να μου το φέρει..

 

pSRlgMb.jpg

  • Haha 1

Είχε πολλές και ωραίες μάχες στους 2 αγώνες. Άξιος νικητής ο Λυλα και στους 2!

xPXHIqY.jpg

 

 

Εδώ έχουμε τη στιγμή που το μιατάκι ανέβασε 10000rpm :D

 

  • Like 2
  On 30/4/2018 at 5:02 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Είχε πολλές και ωραίες μάχες στους 2 αγώνες. Άξιος νικητής ο Λυλα και στους 2!

xPXHIqY.jpg

 

 

Εδώ έχουμε τη στιγμή που το μιατάκι ανέβασε 10000rpm :D

 

Expand  

Χαχα μου αρέσει που το πάρκαρες και σε σωστό σημείο να μην ενοχλείς!

Και εγώ, τώρα με το oculus που είμαι εντελώς γκαβός όσων αφορά τα περιφερειακά μου (επιλογέας ταχυτήτων, ποντίκι, πληκτρολόγιο κτλ) κατέβασα δυο φορές στον πρώτο αγώνα 1η αντί για 3η και έκανα πορτοκαλί την μηχανή μου, με αποτέλεσμα να πάθω φοβία με τα κατεβάσματα... Για 4-5 γύρους έβαζα συχνά 5η αντί για 3η:hehe:

Racing excuse #99

@Aris Teidis 99% φταίει το shifter που χάνει το calibration.. Χωρίς να αλλάξω θέση στο λεβιέ συμπλεκτάρισα ξανά και πήρε 4η.. μου το χει ξανακάνει το κωλοfanatec.. 

  On 30/4/2018 at 7:15 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Racing excuse #99

@Aris Teidis 99% φταίει το shifter που χάνει το calibration.. Χωρίς να αλλάξω θέση στο λεβιέ συμπλεκτάρισα ξανά και πήρε 4η.. μου το χει ξανακάνει το κωλοfanatec.. 

Expand  

Δεν αποκλείεται, γιατί την πρώτη φορά τουλάχιστον θα ορκιζόμουν ότι έβαλα 3η! Αλλά από την στιγμή που δεν έβλεπα δεν μπορώ να πω τίποτα με σιγουριά...

  On 30/4/2018 at 9:58 ΠΜ, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Δεν αποκλείεται, γιατί την πρώτη φορά τουλάχιστον θα ορκιζόμουν ότι έβαλα 3η! Αλλά από την στιγμή που δεν έβλεπα δεν μπορώ να πω τίποτα με σιγουριά...

Expand  

Αν ξαναπατήσει το συμπλέκτη χωρίς να πειράξεις το λεβιέ και αλλάξει η ταχύτητα, πάει να πει ότι για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου είχε πάρει τη λάθος σχέση κ μετά διορθώθηκε

  On 30/4/2018 at 11:35 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Αν ξαναπατήσει το συμπλέκτη χωρίς να πειράξεις το λεβιέ και αλλάξει η ταχύτητα, πάει να πει ότι για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου είχε πάρει τη λάθος σχέση κ μετά διορθώθηκε

Expand  

Και σκεφτόμουν για το fanatec,μαλλον οχι αποτι φαινεται.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.