PolomanGR Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2018 TRACK: Laguna Seca CAR: Mazda MX5 Cup TIME OF DAY: 10:30 WEATHER: LIGHT CLOUDS AIR TEMP: 30 C° WIND: 20χλμ WIND DIRECTION: SGRIP: 98% Setup: FreeTyre blankets: On Penalties : On Damage: 100% Χρόνοι: http://managerdc8.rackservice.org:50410/lapstat Κυριακή 28/04/2018 20:00 PRACTICE: 75 λεπτά 21:15 QUALIFY: 15 λεπτά 21:30 RACE 1: 30 λεπτά 22:00 RACE 2: 30 λεπτά (Reversed Grid) Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές)... Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας. Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη. Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits! Κανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Helicorsa Application ή Crew Chief for Assetto Corsa Επιβάλλεται η χρήση DISCORD με Push to Talk ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Έβαλα μια ώρα πιο μετά για να βολεύει τώρα που καλοκαίριασε!! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 25, 2018 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2018 Ωραία η πίστα, όσο την μαθαίνεις τόσο σε ανταμείβει. Το αμάξι πολύ grip... λίγο βαρετό! Βάλε το Ford Escort RS 1600 κάποια άλλη φορά. Άλλαξε και το link για τους χρόνους, δείχνει το προηγούμενο κόμπο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Απρίλιος 25, 2018 Author #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2018 (edited) πριν 4 ώρες, το μέλος Aris Teidis έγραψε: Ωραία η πίστα, όσο την μαθαίνεις τόσο σε ανταμείβει. Το αμάξι πολύ grip... λίγο βαρετό! Βάλε το Ford Escort RS 1600 κάποια άλλη φορά. Άλλαξε και το link για τους χρόνους, δείχνει το προηγούμενο κόμπο. Εκανες χρονο στην πιστα; Το λινκ ειναι παντα ιδιο,μολις γραψει καποιος χρονο στο νεο κομπο το περνάει. Την προηγούμενη βδομαδα κανατε παραπονα για δυσκολο κομπο,τωρα για εύκολο. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 25, 2018 από PolomanGR Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 25, 2018 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2018 πριν 35 λεπτά, το μέλος PolomanGR έγραψε: Εκανες χρονο στην πιστα; Το λινκ ειναι παντα ιδιο,μολις γραψει καποιος χρονο στο νεο κομπο το περνάει. Την προηγούμενη βδομαδα κανατε παραπονα για δυσκολο κομπο,τωρα για εύκολο. Αφου τους ξερεις, αντι να κοιταξουμε να ειναι καλος ο αγωνας κοιταμε αν θα περασουμε καλα στο practice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 26, 2018 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2018 πριν 19 ώρες, το μέλος PolomanGR έγραψε: Εκανες χρονο στην πιστα; Το λινκ ειναι παντα ιδιο,μολις γραψει καποιος χρονο στο νεο κομπο το περνάει. Την προηγούμενη βδομαδα κανατε παραπονα για δυσκολο κομπο,τωρα για εύκολο. Χαχα, έχεις δίκιο είμαι ένας γέρος γκρινιάρης! Έκανα μόνο offline προπόνηση - δεν το ήξερα ότι έτσι δουλεύει το σύστημα με τους χρόνους... Ελπίζω να σε δω την Κυριακή στην Laguna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Απρίλιος 26, 2018 Author #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2018 Εκτος απροοπτου θα τρεξω την κυριακη. Υπενθυμιζω οποιος θελει στελνει κομπο με ΠΜ σε μενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 26, 2018 #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2018 9 hours ago, Aris Teidis said: Έκανα μόνο offline προπόνηση - δεν το ήξερα ότι έτσι δουλεύει το σύστημα με τους χρόνους... Άσε τις offline ποντικιές και πάμε να κάνουμε κάνα γύρο στο server! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 28, 2018 #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2018 Το απόλυτο momentum car. Έχει πολύ ανώτερα φρένα και στήσιμο συγκριτικά με την ιπποδύναμή του. Έκανα αρκετούς γύρους και διαπίστωσα ότι το αρχικό σετάπ είναι πολύ καλό. Έδωσα λίγη κάμπερ πίσω κ άλλαξα τη σύγκλιση. Νομίζω ότι βοήθησε λίγο. Αν έχετε τίποτα καλύτερο, εδώ είμαστε να το δοκιμάσουμε!! setup 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 29, 2018 #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2018 Θα είμαι σήμερα! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumaru99 Απρίλιος 29, 2018 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2018 pass: gsr 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 29, 2018 #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2018 Ωραία ήταν μετά από τόσο καιρό.Δεν θυμάμαι να έχω κάνει τόσα πολλά λάθη ξανά. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 29, 2018 #12 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2018 Ρε παιδιά αν βρει κανείς ένα πιστόνι κάπου μετά την corkscrew να μου το φέρει.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 29, 2018 #13 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2018 Ναι μετά από πολύ καιρό, διασκεδάσαμε και πάλι! Άκη βρήκα το πιστόνι σου, ακόμα δουλεύει: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 30, 2018 #14 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 Είχε πολλές και ωραίες μάχες στους 2 αγώνες. Άξιος νικητής ο Λυλα και στους 2! Εδώ έχουμε τη στιγμή που το μιατάκι ανέβασε 10000rpm 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 30, 2018 #15 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 πριν 1 ώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε: Είχε πολλές και ωραίες μάχες στους 2 αγώνες. Άξιος νικητής ο Λυλα και στους 2! Εδώ έχουμε τη στιγμή που το μιατάκι ανέβασε 10000rpm Χαχα μου αρέσει που το πάρκαρες και σε σωστό σημείο να μην ενοχλείς! Και εγώ, τώρα με το oculus που είμαι εντελώς γκαβός όσων αφορά τα περιφερειακά μου (επιλογέας ταχυτήτων, ποντίκι, πληκτρολόγιο κτλ) κατέβασα δυο φορές στον πρώτο αγώνα 1η αντί για 3η και έκανα πορτοκαλί την μηχανή μου, με αποτέλεσμα να πάθω φοβία με τα κατεβάσματα... Για 4-5 γύρους έβαζα συχνά 5η αντί για 3η Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 30, 2018 #16 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 Racing excuse #99 @Aris Teidis 99% φταίει το shifter που χάνει το calibration.. Χωρίς να αλλάξω θέση στο λεβιέ συμπλεκτάρισα ξανά και πήρε 4η.. μου το χει ξανακάνει το κωλοfanatec.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 30, 2018 #17 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 πριν 2 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε: Racing excuse #99 @Aris Teidis 99% φταίει το shifter που χάνει το calibration.. Χωρίς να αλλάξω θέση στο λεβιέ συμπλεκτάρισα ξανά και πήρε 4η.. μου το χει ξανακάνει το κωλοfanatec.. Δεν αποκλείεται, γιατί την πρώτη φορά τουλάχιστον θα ορκιζόμουν ότι έβαλα 3η! Αλλά από την στιγμή που δεν έβλεπα δεν μπορώ να πω τίποτα με σιγουριά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 30, 2018 #18 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 1 hour ago, Aris Teidis said: Δεν αποκλείεται, γιατί την πρώτη φορά τουλάχιστον θα ορκιζόμουν ότι έβαλα 3η! Αλλά από την στιγμή που δεν έβλεπα δεν μπορώ να πω τίποτα με σιγουριά... Αν ξαναπατήσει το συμπλέκτη χωρίς να πειράξεις το λεβιέ και αλλάξει η ταχύτητα, πάει να πει ότι για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου είχε πάρει τη λάθος σχέση κ μετά διορθώθηκε Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumaru99 Απρίλιος 30, 2018 #19 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 Πόσο ωραία ήταν χθες!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Απρίλιος 30, 2018 Author #20 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2018 πριν 6 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε: Αν ξαναπατήσει το συμπλέκτη χωρίς να πειράξεις το λεβιέ και αλλάξει η ταχύτητα, πάει να πει ότι για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου είχε πάρει τη λάθος σχέση κ μετά διορθώθηκε Και σκεφτόμουν για το fanatec,μαλλον οχι αποτι φαινεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now