ronin13 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4, 2018 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4, 2018 (edited) Καλησπερα! Εχω ένα πολυμηχάνημα (Lexmark MX310dn) το οποίο το έχω σαν δικτυακή συσκευή. Το είχα σετάρει και δούλευε κανονικά, μέχρι που έκανα format στο laptop (Windows 10) και εκτοτε αντιμετωπίζω προβληματα με τη δικτυακή εκτύπωση του μηχανήματος. Όταν στέλνω μια εκτύπωση δεν εκτυπώνει, παρά μόνο αν κάνω επανεκκίνηση στον υπολογιστή και κάνω πάλι login. Αν τον συνδέσω με USB λειτουργεί κανονικά. Έχω προσπαθήσει να εγκαταστήσω τους drivers και αυτόματα απο τον wizard των windows αλλά και χειροκίνητα, κατεβάζοντας τον driver απο το site της Lexmark, αλλα τιποτα. Έχει κανείς καμια ιδέα? Ευχαριστω. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2018 από ronin13
jefm Μάρτιος 5, 2018 #2 Μάρτιος 5, 2018 Στους δικτυακούς εκτυπωτές καλύτερα είναι νομίζω να έχουμε σταθερή ip. Μετά, στην εγκατάσταση βάζουμε τα windows να ψάξουν δικτυακό εκτυπωτή, αν τον βρουν όλα καλά, αν τον βρουν και δεν έχουν driver τον κατεβάζουμε, αν δεν τον βρουν καθόλου βάζουμε με το χέρι την ip και στην συνέχεια τον οδηγό του.
ronin13 Μάρτιος 5, 2018 Author #3 Μάρτιος 5, 2018 Τα έχω κάνει όλα αυτά, και πάλι δεν έχει διορθωθεί το θέμα.
jefm Μάρτιος 5, 2018 #4 Μάρτιος 5, 2018 Δοκίμασε από αλλο υπολογιστή αν μπορείς στον οποίο κάνε τον εγκατάσταση μονο σαν δικτυακό
ronin13 Μάρτιος 15, 2018 Author #5 Μάρτιος 15, 2018 Εχει την ιδια συμπεριφορα σε ολους τους υπολογιστες του σπιτιου. Φαινεται συνεχως offline, σε ολους τους υπολογιστες, ενω ειναι κανονικα αναμμενος και συνδεδεμενος με καλωδιο ethernet στο router.
jefm Μάρτιος 15, 2018 #8 Μάρτιος 15, 2018 Κοίτα στα printer properties την θύρα επικοινωνίας αν είναι σωστή, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now