Jump to content



Recommended Posts

Πολύ ωραία τα αμαξάκια! Ευχάριστα στην οδήγηση!

@GoMaR θα σου αρέσουν, είναι πολύ κοντά στα πολιτικά τους, με διαφορά ότι φοράνε slick ?

πριν 1 λεπτό, το μέλος GoMaR έγραψε:

Εχω σπασει την τιμονιερα απο νευρα μαν :)

 

Να πάρεις άλλη ?

  • Haha 1
On 7/16/2020 at 3:22 PM, jumaru99 said:

Να πάρεις άλλη ?

Για πρότεινε καμμία. Ξερεις ότι ειχα g25. O shifter δουλεύει μια χαρά

πριν 2 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Για πρότεινε καμμία. Ξερεις ότι ειχα g25. O shifter δουλεύει μια χαρά

Δεν ξέρω το budget σου, αλλά αυτή τη στιγμή έχει σε προσφορά το Πλαίσιο την G29 στα €249.
Αν θες για κάτι παραπάνω, πας στα διπλά για Thrustmaster Ts-pc Racer Racing Wheel στα €520, και πέρνεις αντάπτορα και κάνεις τα πεντάλ της G25 σε USB. Ή μπορείς να πας και σε Fanatec. Εξαρτάται από το budget.

  • Like 2

500+ για τιμονι ρε? και τετοιο μαλιστα;; εισαι σοβαρος; :p :p 

Για καμμια t300rs μπορει να δω μηπως βρω ανταπτορες για πεταλια και shifter.

(edited)

@Dimitris Pappas η ανάλυση για τα χαρακτηριστικά των GT4 είναι σχεδόν spot on.

 

Για το bop είναι η μισή αλήθεια ίσως και λιγότερο από αυτό. Mε hotlap σε μια πίστα δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα.

Πόσο μάλλον όταν στο ACC το bop είναι δυναμικό ανάλογα την κατηγορία της πίστας (a, b, c, d, και h).

Επίσης στον αγώνα της μιας ώρας θα παίξει ρόλο η φθορά των ελαστικών, όπου τα βαρύτερα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα.

Από τις δοκιμές που έχω κάνει μέχρι στιγμής ίσως το Alpine, η Ginetta και το KTM είναι championship winning cars.

 

Α επίσης όπου γράφει για bad brakes, δεν είναι κακά τα φρένα, αλλά το abs το οποίο είναι πανομοιότυπο με του οχήματος δρόμου. Όσο το ενεργοποιείς, τόσο μεγαλώνει η απόσταση φρεναρίσματος.

Έγινε επεξεργασία από thetsakvr46
  • Like 2

Συμφωνω σε πολλα @thetsakvr46 αλλα,

στην PR(Paul Ricard) ολα τα GT4 στην τελικη τους ειναι σε παραθυρο 13χιλ/ωρ η Ginetta τελικιαζει στα 240(διαφορα>13).

Η 6η ειναι για γελια.Σε πρωταθλημα 15 αγωνων εχουμε και λεμε,

1.Monza 2.Paul Ricard και 3.Bathurst  δηλ.3/15 τεραστιο μειονεκτημα.

Επειδη το ACC εξομοιωνει BOP που δινει η SRO το μειονεκτημα θα παραμεινει εκτος αν,απιθανο,αλλαξουν γραναζωμα στις ταχυτητες.Επισης οι τελικες στην Ginetta ειναι με min aero.

Στην Bathurst εισαι στην μεγαλη ευθεια απο την μεση της στα 240 και διπλα σου περνανε στα 260!Πρεπει να βρεις 3sec

στο μεσαιο κομματι για μην σε καταπιουν στην ευθεια.

Βεβαια στις αργες στροφες ειναι σφηκα, πολυ grip,ελαφρυ πραγμα που πρεπει να εκμεταλλευτεις 100%,μερικες φορες με πολυ ρισκο και λαστιχο,ωστε στις γρηγορες καμπες και ευθειες να μην γεμιζουν οι καθρεφτες σου.

Αυτο που θελω να τεσταρω ειναι αγωνας στο Brands Hatch να δω ποσο πλεονεκτημα εχει η Ginetta

 

 

 

  • Like 1

Όπως είπα και πιο πάνω, το hotlapping και η τελική δεν παρουσιάζουν την πλήρη εικόνα. Ναι είναι μειονέκτημα το κοντό gearing, αλλά βλέποντας τη μεγαλύτερη εικόνα, η διαφορά δεν είναι τόση και σε αρκετές περιπτώσεις είναι ανάποδα.

 

Αν δεν βαριέσαι κάνε ένα hotstint 45' στο Bathurst με το R8 ή το M4 και κάνε και με την Ginetta. Ίσως και να εκπλαγείς.

 

Προφανώς σε Paul Ricard και Μonza θα είναι πίσω η Ginetta. 

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.