jumaru99 Δεκέμβριος 19, 2018 #441 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 19, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιανουάριος 8, 2019 #442 Κοινοποίηση Ιανουάριος 8, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumaru99 Ιανουάριος 16, 2019 #443 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2019 0.5.0 - New Emil Frey Jaguar G3 car. - New laserscanned Circuit Zolder racetrack. - New special events with online leaderboards. - Fixed disappearing main menu UI in VR. - Texture memory optimizations. - Fixed a chase cam rotation bug. - Fixed a TV camera bug. - Car light improvements in TV camera views. - New inertia calculation method and new more accurate inertia value (advice for setups, use softer fast damper to let the body move and settle, instead of having the car and wheels jumping) - New motion ratio calculation for dampers resulting in more accurate values dedicated for each car. - New ABS feature. ABS now never lets higher than 70% difference between left and right brake pressure. Improves behaviour on extreme torque vectoring, like braking and going through a water puddle with one side of the car, but can result in inner wheel locking if driver insists braking hard while turning into a turn. Might need more rear brake bias on certain cars. - Improved ABS logic, resulting in better turn-in under braking, on certain cars (most notably modern cars such as the Huracán, F488, BMW M6). - Improved TC off on gear-change functionality. TC is instantly switched off and on again when a gearchange occurs, in order to protect the engine and drivetrain from heavy vibrations, especially on situations where kerbs and the engine limiter are involved (part of real cars' TC logic too, occasionally they will even not allow the gearchange). Now the TC off timing is car-dedicated and optimised. Some cars might handle a gear change better than others. - Improved tyre thermal model, especially wet tyres. - Improved tyre grip when tyres are overheated, such as after a spin. - More tyre wear when tyres are overheated, no free meal. - Corrected bumpstop position and functionality of the Ferrari 488 GT3. - New ECU maps for all cars. ECU maps now influence power, fuel consumption and throttle maps. Usually the lower number is the more powerful and has the most power consumption. After the initial 3-4 values, it switches to wet ECUmaps with similar power and fuel consumption but different throttle maps. Please check the official forum for all the released cars' ECU map characteristics. - New launch control for all cars. Now with manual clutch, just engage 1st gear, put the clutch and accelerator to the floor and the engine will stabilize around 5000rpm. Release the clutch gradually while keeping the accelerator fully open to avoid stalling. - Audio engine optimizations - Fixed potential wrong volumes switching cameras - Fixed time multiplier for the end race replay - Fixed wrong trackmap cars position during replay - Intro sequence updated 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesfigas1973 Ιανουάριος 16, 2019 #444 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2019 πολυ καλλο patch μου φεναιτε περαν των Track n car additiion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Ιανουάριος 21, 2019 #445 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 (edited) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Josh_Webster τι παραμυθι τρωμε.... δεν αρεσουν στον λορδο αυτα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2019 από Dimitris Pappas 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 21, 2019 #446 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Τον κύριο δεν τον ξέρω, αλλά συμφωνώ με αυτά που γράφει σε αυτό που έβαλες παραπάνω. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 21, 2019 #447 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 πριν 34 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Josh_Webster τι παραμυθι τρωμε.... δεν αρεσουν στον λορδο αυτα. Ποσες φορες εχω πει οτι εχουν αλλοπροσαλλη συμπεριφορα τα αυτοκινητα και οτι τα κανονικα δεν συμπεριφερονται ετσι; Οριστε, το λεει και ο ανθρωπος. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 21, 2019 #448 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Δε μπορω παρα να συμφωνησω. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 21, 2019 #449 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Αυτο ισχυει και για το πρωτο AC. Η συμπεριφορα οταν πατουσες τα kerb ηταν απαραδεκτη. Τα kerb ειναι για περνας απο πανω οχι για να τα αποφευγεις. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 21, 2019 #450 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Ναι εννοειται. Αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο στο ACC..Το AC στις τελευταιες εκδοσεις το ειχαν φτιαξει καπως. Αλλα μην λεμε τα ιδια και τα ιδια. Καποιοι που εθελοτυφλουν, θα πουν οτι κανουμε λαθος κ.ο.κ. Γουστα ειναι αυτα. Οπως και να χει, το AC μας χαρισε 2-3 χρονια γαμάτα...Ολα καποια στιγμη τελειωνουν ομως.. Υ.Γ πωω τι μελοδραμα ηταν αυτο. Ισως επειδη εχω βγει στη συνταξη και εγω 3 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 21, 2019 #451 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Όταν στα έλεγα για το AC, παραλίγω να πιαστούμε στα χέρια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 21, 2019 #452 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 εμεις; ποτε; Μηπως ηταν αλλος; Γιατι τα ιδια ελεγα και για το AC τοσα χρονια.. Για σαπουνι και παγο.. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 21, 2019 #453 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Το ac ειχε απλα πιο πληρες πακετο απο τα υπολοιπα γιαυτο και τραβηξε τοσο. Η ερωτηση μου εμενα ειναι αλλη, τι θα παιξουμε τωρα; Η kunos λεει οτι θα γινει rewrite στο κωδικα απο την αρχη και αν αυτο δεν δουλεψει και βγει κακο το αποτελεσμα τι θα παιξουμε; Να αρχισω να πουλαω η υπαρχει κατι αλλο; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 21, 2019 #454 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Εσυ, εσύ! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 21, 2019 #455 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 αν και βγαινουμε εκτος θεματος.. Δεν ειμαι ανθρωπος ρε που θα τσακωθω για ενα γαμωπαιχνιδο..Anyway..Φιλοι; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 21, 2019 #456 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Ε ναι ρε, εννοείται! Πότε θα έρθεις σπίτι μου να παίξουμε Gran Turismo sport στον προβολέα; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 21, 2019 #457 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 δε παιζω μλκιες Ελα φτανει το OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesfigas1973 Ιανουάριος 21, 2019 #458 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 απο το ποστ του δημητρη παπα και κατω εβαλα σε ολους like αχαχ θα γινω λυκος στο τελος με αυτο το παιχνιδη ευτηχως που μιλανε και οι γνωστες Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 21, 2019 Author #459 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 αν και βγαινουμε εκτος θεματος.. Δεν ειμαι ανθρωπος ρε που θα τσακωθω για ενα γαμωπαιχνιδο..Anyway..Φιλοι; Δεν ξέρεις τι χάνεις [emoji28]Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasGRE Ιανουάριος 21, 2019 #460 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2019 Καλησπέρα και καλή χρονιά! Δεν είμαι και πολύ ενεργός στο φόρουμ αλλά βλέποντας την συζήτηση και επειδή είναι μία συζήτηση την οποία την έχω κάνει τόσες πολλές φορές που δεν μπορώ καν να μετρήσω, λέω να πω και εδώ την άποψή μου. Αρχικά, δεν πιστεύω την κριτική του Josh επειδή ξόδεψε 1.1 ώρες την στιγμή που έγραψε το review, συν του ότι δεν ξέρεις αν είναι στην πραγματικότητα αυτός ή όχι. Δεν είναι όπως στο iRacing και καλό θα ήταν το Steam να βάλει κάτι σαν το Verified Users του Steam όπου θα επιβεβαιώνονται οι ταυτότητες "μεγάλων" παιχτών και ονομάτων. Στο κυρίως θέμα, για εμένα η τριλογία των Sim-racing games είναι rF2,iRacing,Assetto Corsa και όλα τα άλλα...απλά είναι παιχνίδια. Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και η δικιά μου ταξινόμηση έγινε με βάση ποιο θεωρώ πιο ρεαλιστικό σε συμπεριφορά, πηγαίνοντας προς τα κάτω. Εγώ από την πρώτη ημέρα που έτρεξα σε Sim-Racing πρωτάθλημα, πήγα στα δύσκολα, στο rFactor 1 που τότε θεωρούνταν το κορυφαίο σε άποψη ρεαλισμού. Τότε δεν ήμουν στο επίπεδο να καταλάβω τι κάνω, δεν ήμουν καν στο επίπεδο να καταλάβω τι κάνει το αμάξι και τι πρέπει να κάνω για να το οδηγήσω πιο γρήγορα. Σήμερα νοιώθω ότι έχω φτάσει σε ένα αρχικό επίπεδο για το "τι κρύβεται πραγματικά από πίσω" που ξεχωρίζει τα Aliens από τους υπόλοιπους και μπορώ να πω την άποψή μου με σχετική ακρίβεια. Το rF2 είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πλατφόρμα που προσφέρει Real Road σε τόσο μεγάλο βαθμό. Χτίζεται γόμα όπως σε ένα Session, ακόμα και πάνω στα κερμπ, marbles κτλ και το πιο σημαντικό χτίζεται εκεί που πατάς. Αν βάλεις τα AI να στρώσουν γόμα και οδηγήσεις Offline και πας σε αγώνα όπου οι οδηγοί θα ακολουθήσουν άλλη γραμμή, η γόμα θα χτιστεί σε εκείνη την στροφή διαφορετικά. Επιπλέον έχει και βροχή αν και δεν έχει τελειοποιηθεί. In fact αν έπρεπε να κάνω ένα παράπονο σε συνδυασμό με την βροχή και το Real Road είναι ότι αν στρώσεις γόμα και βρέξει θα έπρεπε να αλλάξεις γραμμή για να αποφύγεις την γλίτσα που έχει δημιουργηθεί από την γόμα+την βροχή. Στο rF2 δεν ισχύει αυτό. Επίσης δεν υπάρχει 100% δυναμικότητα στην βροχή που σημαίνει ότι κατά 90% έχεις να κάνεις με στάσιμο νερό On και Off. Πχ Μαλαισία θα έπρεπε τελευταία στροφή με την καινούργια χάραξη και την κλίση τα νερά να κυλούν προς το έξω κομμάτι. Δεν γίνεται. Αν μιλάμε για Official Content ή για πολύ καλό Mod, νιώθεις τα πάντα. Νιώθεις το Tyre flex, το πότε πάνε να μπλοκάρουν τα λάστιχά σου, πόσο Downforce έχεις, πότε υποστρέφεις, πόσο τραντάχτηκε η ανάρτηση και το λάστιχο περνώντας από το κερμπ. The Whole Package. Είναι επίσης το μοναδικό παιχνίδι που μπορεί να συμπεριφερθεί το λάστιχο και σαν επιπλέον μορφής Damper. Του λείπουν στοιχεία όπως σωστό ERS, γραφικά, optimizations αλλά για εμένα είναι ο απόλυτος εξομοιωτής αυτή την στιγμή. Το iRacing έχει βελτιωθεί τον τελευταίο καιρό, εισάγοντας και αυτό Day/Night, μίας μορφής δυναμική γραμμή σαν RealRoad. Τα 2 βασικά προβλήματα είναι για εμένα τα λάστιχα και το πόσο ακριβή είναι η πλατφόρμα γιατί μην ξεχνάμε, Ελλάδα ζούμε. Τα λάστιχα είναι στα πιο πολλά αμάξια σαν κούτσουρα, δεν δένουν με το υπόλοιπο σασί. Επιπλέον δεν σου δίνουν Live Telemetry στα ελαστικά και θα χρειαστείς κάποιο εξωτερικό plugin. Σε μία εποχή που καρφώνουν σένσορες μέχρι και στα πολιτικά αμάξια. Το αυτοκίνητο έχει σωστή συμπεριφορά πάνω από τα κερμπ και πραγματικά θυμίζει rF2. Τώρα για τα χρήματα είναι καθαρά θέμα Ελλάδας. Νομίζω λίγοι είναι σε θέση να δίνουν 100 ευρώ το χρόνο και άλλα τόσα σε Content. Αν ήταν ίσως πιο φθηνά, θα μεταφερόμουν σε αυτή την πλατφόρμα μιας και πλέον τρέχω σχετικά μόνος. Ωραίο robust, όχι όπως στο rF2 που κάποιες φορές κρασάρει χωρίς λόγο και αιτία και σίγουρα το ενσωματωμένο Anti cheat βοηθάει στην εγκυρότητα των οδηγών με τους οποίους τρέχεις. Λίγο ακόμα πιο βελτιωμένο FFB αν και δεν ασχολήθηκα και πολύ να το σετάρω σωστά. Σε σχέση με το RF2 θεωρώ ότι χάνει ελαφρώς αλλά λόγω Budjet θεωρώ ότι θα το ξεπεράσει σιγά-σιγά. Το Assetto Corsa είναι σαν την ιστορία με το νερό...Ξεκινάς με άδειο ποτήρι, το γεμίζεις, το γεμίζεις και όταν φτάνεις σε ένα επίπεδο που έχεις ενθουσιάσει τους παίχτες σου, του δίνεις μία και διαγράφεις όλη την πρόοδο που έχεις κάνει. Τα λάστιχα στην αρχή ήταν rF1. Κούτσουρα τελείως. Τιμονιές του έπαιζες, εκεί αυτό να κρατάει. Με το τελευταίο Tyre Model το έστρωσαν πάρα πάρα πάρα πολύ αλλά και πάλι δεν φτάνει στο επίπεδο που δουλεύει το rF2...Το λάστιχο του AC λειτουργεί με 4 θερμοκρασίες. In,Middle,Out,Core. Ωραία μέθοδος, την ίδια ακολούθησε και το rF1 αλλά για να πάρεις ρεαλισμό δεν είναι αρκετό...Μέσω του ttool του rF2 διαπίστωσα σε ένα λάστιχο από mod ότι έχει 45 ενεργά μέρη...Όχι 4...45! Το Real Road απαράδεκτο. Φαίνεται κάτω η γραμμή που και καλά έχει γόμα αλλά και να αποκλίσεις από αυτή, έχεις ίδιο Grip, ίδια αίσθηση, πράγμα που αν το κάνεις στην πραγματικότητα σε ένα session που έχουν περάσει πολλά αμάξια και έχουν στρώσει και marbles με το που πατήσεις τα marbles έχεις υποστρέψει μέσα στα υπόλοιπα marbles. Κοινώς λειτουργεί πάλι σαν rF1. Από τα θετικά είναι ο τρόπος που λειτουργεί η ανάρτηση. Ήταν το πρώτο με Flex Chassis και μετά από λίγο το ενσωμάτωσε και το rF2. Αυτό του το δίνω πεντακάθαρα. Μου φαίνεται λογικό να μην μπορείς να πατήσεις ορισμένα κερμπ, άλλα να μπορείς να τα πατήσεις μόνο υπό συγκεκριμένη γωνία στο τιμόνι και πίεση γκαζιού και άλλα να μην μπορείς καθόλου. Δεν ένοιωσα ποτέ υποστροφή ακόμα και αν πείραξα και ασχολήθηκα με τις ρυθμίσεις του FFB. Πολύ ωραίο UI και πολύ καλό αυτό με τα Plugins. Για εμένα είναι μία πιο σενιαρισμένη έκδοση του rF1, με καλύτερα γραφικά και συμπεριφορές αλλά...ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ! Καλό να περνάς την ώρα σου με (προσωπική προτίμηση) πολιτικά αμάξια. Κοινώς είναι ένα Gran-Turismo για PC...Μόλις ανακοίνωσαν ότι παρατάνε AC το οποίο είναι μισοτελειωμένο (ούτε περιοριστής, ούτε Day/Night, ούτε βροχή, ούτε Real Road, ούτε, ούτε ούτε) έγινε ξεκάθαρο στα μάτια μου ότι οι τύποι κυνηγάνε πιο πολύ τα λεφτά και την εμπορικότητα παρά να βγάλουν κάτι σωστό σαν προσομοιωτή. Μόλις είδαν ότι αγοράζουμε τα DLC, δώστε και άλλα 25 ευρώ για να πάρετε το τι μπορούσε να είναι το AC απλά θα βάλουμε άλλο ένα C στο τέλος. Θα σας βάλουμε τα ίδια αμάξια GT, με ένα δυσχρηστο UI. Το αγόρασα, με ενθουσίασε η βροχή και το βράδυ αλλά απλά απογοητεύτηκα στα υπόλοιπα. Θα μπορούσαν κάλλιστα να τα βάλουν στο AC, απλά κυνήγησαν τα λεφτά όπως το Project Cars...Για αυτό και από εμένα δεν θα υπάρξει περαιτέρω υποστήριξη στο AC γενικά... 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now