Jump to content



Assetto Corsa Competizione


liakjim

Recommended Posts

Ναι ρε σεις παιζετε μονο sims και παιχνιδακια του vr που ειναι για την πλατφορμα και μονο. Εβγαλαν το skyrim σε vr εκδοση, teleport για να πας απο το ενα σημειο στο αλλο και στις μαχες μενεις σταθερος??? Dead on arival λεμε.

Δεν υπαρχει περιπτωση να υποστηριχθει κατι που δεν εχει εφαρμογη παρα μονο σε παιχνιδια αγωνων και μαλιστα μονο σε 2-3 τιτλους να ειναι σωστο.

 

Οι ιδιοι στην oculus ελεγαν το 2017 οτι το πραγμα δεν παει καλα.

Δεν ειναι θεμα τιμης ειναι θεμα οτι δεν εχει εφαρμογη σε τιποτα.

Εδω δινουμε 1500 ευρω για καρτες γραφικων 700 για επεξεργαστες 1200 για οθονες 160 ευρω για πληκτρολογια κλπ. Θα κολωσουμε στα 450 του rift?

Απλα δεν εχει εφαμογη γιατι δεν υπαρχει τροπος μεχρι στιγμης και απο τη στιγμη που το 98%των gamers ασχολουνται με οθονες δεν υπαρχει περιπτωση να δεις σοβαρη υποστηριξη ουτε απο τους developers ουτε απο τις ιδιες τις μηχανες γραφικων.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος fatalara έγραψε:

Εδω δινουμε 1500 ευρω για καρτες γραφικων 700 για επεξεργαστες 1200 για οθονες 160 ευρω για πληκτρολογια κλπ. Θα κολωσουμε στα 450 του rift?


Ο μέσος χρήστης, που αυτός είναι που τροφοδοτεί το σύστημα, δεν δίνει και δεν θα δώσει ποτέ αυτά τα ποσά.
Άρα η ανάπτυξη τίτλων με ουσιαστική χρήση του VR είναι σε μεγάλο ποσοστό μη κερδοφόρα για τις εταιρίες. Όσα games έχουν σταθερά ελεγχόμενη κάμερα δύναται πιο εύκολα, χωρίς να παρεκκλίνουν  στο game design, να το εφαρμόσουν. 
Βέβαια κάποια είδη games πρέπει να ανασχεδιαστούν ως προς το gameplay για να μπορούν να παιχτούν με VR. Αυτό σημαίνει λοιπόν στην ουσία πως θα πρέπει να αναπτυχθούν δύο τίτλοι, αντί ενός! Σε μια εποχή που το ένα studio κλείνει μετά το άλλο με έναν μόνο τίτλο. Τα race/flight sims είναι "τυχερά" λοιπόν και χρειάζονται τη λιγότερη δουλειά όπου η εμπειρία είναι ολοκληρωμένη. Τώρα αν εσύ ή κάποιος άλλος δεν τον ενδιαφέρει αυτή η εμπειρία, μπορεί να κάνει skip, όσο υπάρχει και ο "συμβατικός" τρόπος.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος jumaru99 έγραψε:


Ο μέσος χρήστης, που αυτός είναι που τροφοδοτεί το σύστημα, δεν δίνει και δεν θα δώσει ποτέ αυτά τα ποσά.
Άρα η ανάπτυξη τίτλων με ουσιαστική χρήση του VR είναι σε μεγάλο ποσοστό μη κερδοφόρα για τις εταιρίες. Όσα games έχουν σταθερά ελεγχόμενη κάμερα δύναται πιο εύκολα, χωρίς να παρεκκλίνουν  στο game design, να το εφαρμόσουν. 
Βέβαια κάποια είδη games πρέπει να ανασχεδιαστούν ως προς το gameplay για να μπορούν να παιχτούν με VR. Αυτό σημαίνει λοιπόν στην ουσία πως θα πρέπει να αναπτυχθούν δύο τίτλοι, αντί ενός! Σε μια εποχή που το ένα studio κλείνει μετά το άλλο με έναν μόνο τίτλο. Τα race/flight sims είναι "τυχερά" λοιπόν και χρειάζονται τη λιγότερη δουλειά όπου η εμπειρία είναι ολοκληρωμένη. Τώρα αν εσύ ή κάποιος άλλος δεν τον ενδιαφέρει αυτή η εμπειρία, μπορεί να κάνει skip, όσο υπάρχει και ο "συμβατικός" τρόπος.

Λες το ιδιο πραγμα που λεω με αλλο τροπο.

Καμια εφαρμογη περαν των sims.

Ο μεσος gamer δεν ειναι αυτος που λες παντως. Μια χαρα θα το ακουμπησει το 1000αρικο.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν έτσι όπως τα λες, δε θα ασχολούνταν κανείς πια με ανάπτυξη VR headset. Κι όμως ετοιμάζονται καινούρια projects με απίστευτο αποτέλεσμα σε σχέση με το Gen1. Δες StarVR,  Open VR, Pimax 5K+ κι έρχονται κι άλλα που δεν τα θυμάμαι. Συν τα budget headsets από 300 εως 400 που είναι αυτόνομα ή με κινητό. Θα δεις, έχει ψωμί η τεχνολογία. Και με το cinema mode που έχουν τώρα και το τεράστιο FoV θα αράζεις καναπέ με το κράνος και θα βλέπεις πολύ τα multimedia εκεί σιγά σιγά. Υπάρχουν και enterprise εφαρμογές του VR, δε θα πεθάνει εύκολα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος konnos έγραψε:

Αν ήταν έτσι όπως τα λες, δε θα ασχολούνταν κανείς πια με ανάπτυξη VR headset. Κι όμως ετοιμάζονται καινούρια projects με απίστευτο αποτέλεσμα σε σχέση με το Gen1. Δες StarVR,  Open VR, Pimax 5K+ κι έρχονται κι άλλα που δεν τα θυμάμαι. Συν τα budget headsets από 300 εως 400 που είναι αυτόνομα ή με κινητό. Θα δεις, έχει ψωμί η τεχνολογία. Και με το cinema mode που έχουν τώρα και το τεράστιο FoV θα αράζεις καναπέ με το κράνος και θα βλέπεις πολύ τα multimedia εκεί σιγά σιγά. Υπάρχουν και enterprise εφαρμογές του VR, δε θα πεθάνει εύκολα.

2560x1440p x2 = 5120x2880

Να δω με τι θα τα οδηγησεις αυτα που στα 4κ (3840x2160) η 2080ti των 1300 ευρω ειναι οριακα στα 70 fps η και λιγο παραπανω και θα χρειαζεσαι 90 σταθερα για να μην κανεις εμετο.

Υποψην οτι το primax θελει και SS για να μην εχεις ψιλο θολη εικονα και ο τυπος που το δοκιμασε ειχε 10 fps με 1080ti SLI. Μιλαμε για κοντα στα 2000 ευρω για καρτες γραφικων.

Η 2080ti δινει ενα 30% εξτρα δηλαδη μιλαμε για 3 ολοκληρα fps και 2600 ευρω (SLI) για καρτες γραφικων... 

Good luck with that.

 

Στο cinema mode που ειναι prerendered τα παντα εκει θα ειναι μια χαρα, στα παιχνιδια ξεχνα το.

 

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

2560x1440p x2 = 5120x2880
Να δω με τι θα τα οδηγησεις αυτα που στα 4κ (3840x2160) η 2080ti των 1300 ευρω ειναι οριακα στα 70 fps η και λιγο παραπανω και θα χρειαζεσαι 90 σταθερα για να μην κανεις εμετο.
Υποψην οτι το primax θελει και SS για να μην εχεις ψιλο θολη εικονα και ο τυπος που το δοκιμασε ειχε 10 fps με 1080ti SLI. Μιλαμε για κοντα στα 2000 ευρω για καρτες γραφικων.
Η 2080ti δινει ενα 30% εξτρα δηλαδη μιλαμε για 3 ολοκληρα fps και 2600 ευρω (SLI) για καρτες γραφικων... 
Good luck with that.
 
Στο cinema mode που ειναι prerendered τα παντα εκει θα ειναι μια χαρα, στα παιχνιδια ξεχνα το.
 
 
Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει ακόμα hardware να υποστηρίξει καλύτερη ανάλυση οπως λέει ο fatalara, και απ'ότι φαίνεται δεν θα υπάρχει μέσα στιν επομενη πενταετία ίσως και δεκαετία.


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Αυτό το teleportation mode που λες δεν είναι o standard τρόπος κίνησης, είναι για τους άμπαλους ή μπορεί να βαριούνται. Κανονικά κινείσαι με τα χειριστήρια. Δε ξέρω πού τα είδες τα 10 fps κτλ.

Έχουμε βγει εντελώς offtopic, sorry. Τελευταίο ποστ σχετικά με VR.

Έγινε επεξεργασία από konnos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το βιντεο με το project cars 2 που εστειλες για να μου πεις οτι δεν ξερω... εχει stuttering απο χαμηλα fps all over the place αλλα αυτο δεν μπορεις να το διακρινεις γιατι δεν εχεις την εμπειρια ουτε τη γνωση. Εγω το ειδα απο τη στιγμη που ανοιξε το game. Ο τυπος πιανει κατω απο 60 fps και λεει οτι ειναι fluendly... επικινδυνα ασχετος... 

 

Edit: Προχωροντας παρακατω το δειχνει κιολας 53 fps avarange... με 1080ti 8700k και 32g ram (μιλαμε για 2500 ευρω μηχανημα)... Εχεις παιξει ποτε σου παιχνιδι με 53 fps και μαλιστα multiplayer? Δεν παιζεται.

53 fps μονος του στην πιστα... με μια 3080ti ισως να μπορεις.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε εσύ στο oculus εχει μέθοδο που και με 45 locked είσαι οκ.

Στις επόμενες εκδόσεις του oculus ψάχνουν να βρούν τρόπο να εστιάζει η ανάλυση εκεί που εστιάζει το μάτι.

Εκεί που κοιτάς ακριβώς θα έχεις φουλ ανάλυση και για το υπόλοιπο οι απιτήσεις θα είναι ελάχιστες...

Κάτι που κάνει και την πραγματικότητα και το ανθρώπινο μάτι.

Όταν εστιάζεις με το μάτι κάπου το υπόλοιπο σκηνικό γίνεται unfocused.

Μπορεί να χρειάζεσαι 2 x 4k  για να φτάσεις να βλέπεις σαν σε 1080p σε οθόνη, αλλά με τα tweak και το research που γίνεται σίγουρα δεν θα θες για vr κάρτα καλύτερη απο μια 1080 ti.

Γι αυτό και η oculus δεν βγάζει άλλο headset. Γιατί χωρίς όλα αυτά η μεγαλύτερη ανάλυση θα είναι δώρον άδωρον.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτα ακομα θελουν δουλεια.

Υπαρχουν λυσεις το θεμα ειναι ποτε θα γινουν και τι απαιτησεις θα εχουν τοτε.

Προς το παρων δεν υπαρχει σωστη εφαρμογη σε τιποτα περαν των sims. Θα ηθελα να τσεκατω μια ταινια παντως εκει.

Link to comment
Share on other sites

Μην παρερμηνεύεις, δεν είπαν ότι δε ξέρεις. Όμως είπες για 10 FPS κι αυτό δεν ισχύει. Και δεν έχει χαμηλά details κτλ επίτηδες για να δούμε πώς τρεχει. Επίσης ναι το βλέπω το χαμηλό FPS ούτε κι εγώ είμαι εντελώς άσχετος σε τέτοια θέματα, αλλά βάζω το immersion πάνω από την τεχνική αρτιότητα. Όσο για το αν έχω παίξει, πριν αλλάξω κάρτα έπαιζα AC κ PC2 με 36 έως 55 FPS στην καλύτερη. Ξέρω ότι δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά με πάνω από 45 50 παίζεις. Εννοείται ότι θέλουμε 60+ αν γίνεται και 90. Επίσης αυτά τα vr πρόκειται να είναι διαθέσιμα τουλάχιστον σε έξι μηνες. Δεν περίμενα να πετάνε σε υπολογιστή διετίας.

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2018 at 1:21 ΠΜ, το μέλος konnos έγραψε:

Μην παρερμηνεύεις, δεν είπαν ότι δε ξέρεις. Όμως είπες για 10 FPS κι αυτό δεν ισχύει. Και δεν έχει χαμηλά details κτλ επίτηδες για να δούμε πώς τρεχει. Επίσης ναι το βλέπω το χαμηλό FPS ούτε κι εγώ είμαι εντελώς άσχετος σε τέτοια θέματα, αλλά βάζω το immersion πάνω από την τεχνική αρτιότητα. Όσο για το αν έχω παίξει, πριν αλλάξω κάρτα έπαιζα AC κ PC2 με 36 έως 55 FPS στην καλύτερη. Ξέρω ότι δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά με πάνω από 45 50 παίζεις. Εννοείται ότι θέλουμε 60+ αν γίνεται και 90. Επίσης αυτά τα vr πρόκειται να είναι διαθέσιμα τουλάχιστον σε έξι μηνες. Δεν περίμενα να πετάνε σε υπολογιστή διετίας.

Αυτος το ειπε για τα 10 fps στο βιντεο που μιλαει για το clarity μεταξυ των δυο.

Απλα το μετεφερα.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάσαι πού το λέει αυτό έχει καλώς, δεν πρόκειται να δω 40 λεπτά βίντεο να δω πού τα λέει ?

 

To gameplay του ήταν γύρω στα 55-60 απ όσο θυμάμαι.

 

Ας μεταφέρει κάποιος τα μηνύματα στο κατάλληλο thread, ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/the-acc-rating-system-part-ii-long-version.51975/#post-998656

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

It is out......2.5GB

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Χαχαχαχα έλιωσα με το πρώτο

Competizione – EA 0.2 Changelog

0.2
– Fixed “No VR no buy”
– New first-gen Bentley Continental GT3
– New Misano Circuit
– Aero: Non circulatory lift implemented
– Setup UI and logic changes to accomodate a big number of damper clicks
– Hotlap has fixed fuel load (10L). Also fuel load slider is not available in UI in hotlap sessions
– Bumpstop telemetry graphs in setup mechanical balance screen
– Fixes and fine tuning in setup aero screen
– Decimal numbers in front aero variation values
– Code for realistic (displayed) brake bias values
– Brake bias variation now possible in decimal numbers
– Fine tuning on preset setups
– Setup name now shown on top screen title
– Setup name adds an asterisk when user changes setup values, indicating saving is needed.
– UI warning when users tries to load a different setup, or a preset, indicating that you might lose your setup changes if any
– Setup protection against out of limits values
– Setup Input/Output filtering for car and circuit
– Setup navigation fixes
– Fine tuning of Huracan suspension geometry and dampers
– Fine tuning of tyre model camber gain, IMO heat range, and more
– FFB option screen new sliders: dynamic damper, road effects
– controls.json extra FFB values. minDamper, damperGain
– Stability control is now using different logic
– Reworked driver steering animation
– Adjusted safety net position in the Lamborghini Huracán GT3
– Added driver assets for the teams featured
– Adjusted water spray effects in the night
– Nurburgring fixes and improvements
– Added HUD option for speed unit toggle
– Added timetables to pause menu & post-session
– Added sharpness option to video settings
– Added pitch angle adjustment to camera settings
– Added Save, Cancel, Defaults and Quit buttons to camera settings
– Proximity indicator toggle in HUD options
– Added Sprint Race Weekend and Hotlap Superpole in Game Mode options
– Track selection page navigation fixes
– Fixed bug when loading the last gamemode settings
– Added auto engine start
– Added auto pitlimiter
– Fixed Pitlimiter issue with pitlimiter lights on toggle
– Added multiple starting lights logic
– Added pitstop logic (basic) for humam and AI
– Added Sprint race weekend system
– Practice and Qualify Overtime has a max time of 3 minutes
– Controller page: Starter, Look functions and Shift can’t be set as advanced
– Fixed engine forced shut off when return on track after setup changes
– Fixed wrong weather key on json
– Fixed weather selection on UI not reset after a special event
– Added New camera sequence for Full formation lap
– Tweaked Marshal system to avoid false spline recognition
– Added logic for flags when in entry and exit lane (slower speed are allowed without raising any flag)
– Reworked steer scale/steer inverted control options
– Removed confusing ghost car time references in the gui
– Added base version of end session highlights
– Fixed music still on after cliking drive or restarting
– Audio engine optimizations
– Added superpole/pitwindow/hotstint event spotter
– Fixed double engine start inside the reverb zone
– Minor tweaks for tyres scrub sound on dry and wet conditions
– Fixed clicks in particular camera switches
– Fixed pit alarm sound for Nurburgring
– Minor tweaks for crowd and track speakers distance attenuation
– Fixed announcer voice stops after some minutes
– Fixed bodywork noise entering the setup page
– Removed the possibility to change lights/wiper stage in the replay
– Fixed mirror visibility in the replay
– Added current session time, car lap time, valid lap and fuel for replay
– Slow Motion now affects the entire world
– Fixed slow motion pause state for replay hud
– Stability control is now less performant with steering wheel to avoid being used as illegal aid

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.