Jump to content



Assetto Corsa Competizione


liakjim

Recommended Posts

Μόλις τώρα, το μέλος GoMaR έγραψε:

Σε ευθεια ειμαι πανω στο κερμπ και ξαφνικα φευγει ο κωλος και αγοραζω οικοπεδα..
Ασε σου λεω. Εχω λιωσει στα replays για να δω τι σκ@τα γινεται λαθος.

Απλά είσαι άσχετος ?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε Ιασονα. Να μου ελεγες για το AC να συμφωνησω 1000%, εδω ομως δεν υπαρχει τετοιο θεμα...κ στο λεω εγω που ειμαι "κουλος" :hehe:

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

Αξιώθηκα επιτέλους να το δοκιμάσω.

 

Ήχος πολύ ωραίος, γραφικά καλά -είχα 1440p 130fps μόνος (είχα την αίσθηση οτι λόγω επεξεργαστή θαχω θέμα, ίσως ναχω στο vr)-, UI περίεργο -μου έλειψαν οι μπάρες που μπορούσες να κάνεις πιο γρήγορα τις αλλαγές-

 

ffb απαράδεκτο -ασαφές, σπογγώδες με κενά- αν δεν ήταν ο Άρης θαχα κάνει refund κ ας έχανα κανά 15άρι μετά σε περίπτωση που βελτιωνόταν.

 

Το μπροστά μέρος δίνει λίγες πληροφορίες, μόνο από τον ήχο αντιλαμβάνεσαι οτι έστριψες περισσότερο από οτι πρέπει, στην ευθεία έχει το γνωστό deadzone λόγω φτωχοτιμονιέρας αλλά είναι ράθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης, στην δε υπερστροφή αν δεν ανεβάσεις το gain στο 100 με μηδενικό min force δεν υπάρχει περίπτωση να σώσεις τη σβούρα. Ο συνδυασμός TC κ damping -ακόμη κ η g27 που παρότι ασθενική έχει από τα γρηγορότερα initial response times της κατηγορίας της- δεν σου επιτρέπει να γνωρίζεις με ακρίβεια τι γίνεται στο πίσω μέρος. Αδυνατώ να πιστέψω οτι ένα gt3 πάει έτσι βάρκα γυαλό. Καταλάβαινα οτι το πίσω μέρος έφευγε πρώτα με ταμάτια κ μετά με την τιμονιέρα σαν το iRacing ένα πράγμα -κάτι που δεν ισχύει στο AC-. Μου δίνει την εντύπωση οτι έιναι πιο ραφιναρισμένο από το AC στο πως αντιδρά η ανάρτηση τα κέρμπς τα λάστιχα η πρόσφυση κλπ αλλά με τόσο χάλια ffb δεν μπορώ να καταλάβω κ πολλά.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rgXLgbnpCeI

 

όπως λέει κ στο βίντεο είχα αρκετά τέτοια wtf spins  που ενώ ήμουν full lock το αμάξι απλά συνέχιζε να γλιστρά, επίσης η τεχνική που όταν είσαι για σπίν τσαρουχώνεις τα φρένα εδώ δεν δουλεύει -που αν δεν κάνω λάθος θα έπρεπε-

 

Κακώς κάκιστα άφησαν τόσο φτωχό το σετάρισμα για ffb.

 

Εύχομαι να βελτιωθεί.

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GoMaR said:

Δε ξερω..θελουν δουλεια τα physics..
Πατας λιγο κερμπ και πραγματικα ειναι σα να πατας λαδια και σε στελνει στο διαολο.

 

 κάτι παίζει με το λάστιχο που έχει κάτω η αγωνιστική γραμμή όταν πατάς κέρμπ θέλει να στρίψεις περισσότερο σκοτώνοντας την ταχύτητα εξόδου

 

τα κέρμπς όμως δεν είναι όπως στο Ακέτο που με το που τα κοιτούσες σβούριζες.

Link to comment
Share on other sites

 

Δειτε τι εννοω..

Αν το θεωρειτε φυσιολογικο οκ παω να σκισω το διπλωμα μου

Και εγώ ακριβώς σε αυτό το σημείο παθαίνω το ίδιο [emoji14]

 

Στάλθηκε από το LEX829 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 
Δειτε τι εννοω..
Αν το θεωρειτε φυσιολογικο οκ παω να σκισω το διπλωμα μου
Το βλέπω και ζηλεύω το smoothness των γραφικών.

Ως συμβάν είναι όντως περίεργο. Βάλτο αν δεν βαριέσαι στο φόρουμ τους.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με τα slides 2 τεινα παιζουν

η εχει προβλημα η πιστα και θα ερθει patch

η εχει θεμα το Aero

ολοι εχουμε slides με το ACC και οδηγουμε αναλογα.

δεν χρειαζετε να πατησεις πανω σε curb για slide

η μπορει να ειναι tire model issue μετα το ζεσταμα των ελαστικων

Έγινε επεξεργασία από Mesfigas1973
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, jumaru99 said:

@GoMaR Έχω την εντύπωση από τον ήχο (που είναι και κακός) πως πρέπει να πατάς με τον πίσω τροχό στο χώμα και αυτό σε γυρίζει.

 

Μα και έτσι να είναι, για να συμπεριφερθεί έτσι σημαίνει οτι χάνει την τριβή με το οδόστρωμα. Αρα η ειναι γλυστερο η σπινιαρει. Κάτι που δε παιζει με τοσα χιλιόμετρα που είμαι. Οπότε αν πάτησα χώμα (που μάλλον  πάτησα) θα έπρεπε να με φρενάρει αντίθετα. Υπόψιν είμαι σε ευθεία και οχι σε στροφή πάνω πού είναι πιο φυσιολογικό να συμβεί

 

Link to comment
Share on other sites

 
Μα και έτσι να είναι, για να συμπεριφερθεί έτσι σημαίνει οτι χάνει την τριβή με το οδόστρωμα. Αρα η ειναι γλυστερο η σπινιαρει. Κάτι που δε παιζει με τοσα χιλιόμετρα που είμαι. Οπότε αν πάτησα χώμα (που μάλλον  πάτησα) θα έπρεπε να με φρενάρει αντίθετα. Υπόψιν είμαι σε ευθεία και οχι σε στροφή πάνω πού είναι πιο φυσιολογικό να συμβεί
 
Άλλαξες ταχύτητα την στιγμή του spin ή ήσουν κοντά στον κόφτη;

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειδατε που εχουν κιαλλοι αυτο το προβλημα;
Εσεις μεγαλοι και τρανοι οδηγοι πως και δε το καταλαβατε;
Αμεσως να με κατηγορησετε noobades ?
 


Δεν εχω παρα να συμφωνησω με τον Νασο οσον αφορα τα FFB κλπ.. Ακομα εχει πολυ δουλεια. Δε νιωθεις που παταει ουτε οταν χανεις την προσφυση. 
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.