Ilias83 Απρίλιος 11, 2005 #61 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Αρχική απάντηση από schumifer Για το ΑΒΣ υπάρχουν ΜΟΝΟ δύο περιπτώσεις αύξησης της απόστασης πέδησης.Μαλακό χιόνι και χώμα ή ψιλό χαλικάκι .Και στις 2 περιπτώσεις γιατί τα υποστρώματα αυτά δημιουργούν μία "σφήνα " μπροστά από τα λάστιχα αν αυτά μπλοκάρουν Και σε βρεγμένο (γλίτσα) με λακουβίτσες...Μου έτυχε με πολύ μικρή ταχύτητα και το ABS επενέβαινε χωρίς λόγο...Απλά σε μερικές τέτοιες περιπτώσεις θέλει πιο ήπιο φρενάρισμα...Πάντως το σίγουρο είναι οτι το ABS είναι αναγκαίο και φυσικά χρήσιμο...(Εχω γλυτώσει 2 φορές μηχανάκι που πετάγεται τελευταία στιγμή από Stop)@JiMK: 1. Τους προφυλακτήρες άστους όπως είναι... Δεν είναι look VTS οπότε δε λέει να τους βάψεις καν...Αν θες τη γνώμη μου, γενικά για την βελτίωση του συγκεκριμένου μοντέλου, θα σου έλεγα, άστο όπως είναι...Αν θες να κάνεις κάτι για περισσότερα άλογα μάζεψε λεφτά για να βρείς μοτέρ από VTS...Απλά το λέω επειδή το αυτοκινητάκι που έχεις αν δεν κάνω λάθος αποδίδει 60 ίππους και έχει τελική ταχύτητα 160 km/h...Το οτι ανέβασες την ταχύτητα 10km/h παραπάνω δε μου λέει τίποτα...Θα μπορούσε να γίνει απλά αλλάζοντας λάστιχα και βάζοντας ένα με λίγο μεγαλύτερο βήμα (<2% ωστε να μη χαλάσεις και τη γεωμετρία του αυτοκινήτου)Υπολόγισε οτι βελτιώνοντάς το στο πρώτο στάδιο (φίλτρο - πρόγραμμα - εξάτμηση) θα πάρεις καμια 10-15αρία ίππους (στην καλύτερη περίπτωση 15) και θα έχεις χαλάσει ένα σκασμό λεφτά καταφέρνοντας απλά να έχεις μεγαλύτερες επιδόσεις στις ψηλές στροφές.Θα ανεβάσεις πολυ την κατανάλωση και γενικά θα έχεις ένα αυτοκίνητο σκασμένο, αφού ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν θα μπορεί να αποδόσει τίποτα παραπάνω...Αν ήταν ο 1.4i θα άλλαζε το πράγμα, αλλά τώρα απλά δεν αξίζει...Κράτα τα λεφτά σου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Απρίλιος 11, 2005 #62 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat"...καταλαμβάνει περίπου 10 τετραγωνικά μέτρα επιφάνειας στο χώρο που θα σταθμεύσει...""...περισσότερα από 5 μέτρα μήκος, 2,5 μέτρα πλάτος και ύψος που πλησιάζει τα 2 μέτρα..." Κάτι δε μου βγαίνει καλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Απρίλιος 11, 2005 #63 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Εχμμ... συγγνώμη λάθος! (αχχχ, αυτή η αφηρημάδα μου!)2,5 μέτρα είναι μαζί με τους καθρέφτες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
N4speed Απρίλιος 11, 2005 #64 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Αρχική απάντηση από Ilias83 [Σήμερα, στις 14:59] Και σε βρεγμένο (γλίτσα) με λακουβίτσες... Μου έτυχε με πολύ μικρή ταχύτητα και το ABS επενέβαινε χωρίς λόγο... Απλά σε μερικές τέτοιες περιπτώσεις θέλει πιο ήπιο φρενάρισμα... Πάντως το σίγουρο είναι οτι το ABS είναι αναγκαίο και φυσικά χρήσιμο... (Εχω γλυτώσει 2 φορές μηχανάκι που πετάγεται τελευταία στιγμή από Stop) Δεν επενέβαινε χωρις λογο απλα ετσι σου φανηκε , γιατι δεν ξέρεις πως θα ήταν τα πραγματα (ποσο χειροτερα ) αν οι τροχοι μπλόκαραν . Μου εχει συμβει και το αμαξι απλά δεν σταματαγε και αρχισε να χάνει την αρχική διεύθυνση του . Εχουμε 2 αμάξια με abs και εχω δοκιμασει παρομοιες καταστασεις και με τα 2 . Επίσης το ΑΒS παέι συχνα με το σύστημα > υποβοήθηση πέδησης σε περιπτωση πανικού < το οποίο μειώνει πολυ την απόσταση φρεναρίσματος (τα φρένα πιάνουν ακαριαια ) . Με τα προαναφερθέντα συστηματα έχω σώσει ποδηλάτη που πετάχτηκε πίσω απο ενα παρκαρισμενο αυτοκίνητο και ύστερα μου ήρθε να τον σκοτώσω με τα χέρια μου ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Απρίλιος 11, 2005 #65 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Jim πρίν από το VTS που έχω τώρα,είχα το 1.1 που έχεις εσύ τώρα.Μπορώ να σου πώ ότι είναι σίγουρα από τα πιο γρήγορα 1100άρια μιάς και είναι ελαφρύ και 8βάλβιδο,η χοάνη και ένα τελικό πολύ λίγα πράγματα θα σου δώσουν πάντως άντε 2-3 αλογάκια,πιό πολύ ψυχολογικό είναι το θέμα.Τα φρένα του Saxo δεν είναι άσχημα αλλά είναι λίγο ξύλινα σε αίσθηση και "μπλοκάρουν" εύκολα.Τέλος πάντων επειδή είχα τρακάρει και εγώ όταν είχα το 1.1,η ζημιά που έχεις πάθει δεν είναι και μικρή...Α, και βάψε το προφυλακτήρα εννοείται και τους καθρέπτες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Απρίλιος 11, 2005 #66 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Προσφατα διαβασα οτι τα hummer ειναι απο τα πλεον προβληματικα της αγορας.Πολυ ζημιαρικα κ με ουκ ολιγες ανακλησεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black_Maba Απρίλιος 11, 2005 #67 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Αρχική απάντηση από Βασιλης VTS με 60 αλογα???χαχαχα...βγαινουν ολα στην φορα.....!Περαστικα jim...οπως ειπαν και οι αλλοι,εσυ να σαι καλα....οχι το αμαξιΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ.....ειναι τρελη καγκουρια... Aν δεν κανω λαθος δεν μιλησε για λαμπες neon, αλλα για λαμπες (φωτα πορειας κλπ) Xenon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Απρίλιος 11, 2005 #68 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Αρχική απάντηση από N4speedΔεν επενέβαινε χωρις λογο απλα ετσι σου φανηκε , γιατι δεν ξέρεις πως θα ήταν τα πραγματα (ποσο χειροτερα ) αν οι τροχοι μπλόκαραν . Όχι θα επιμείνω λίγο σε αυτό γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση το έκανα μια κατα λάθος και φυσικά μετά το ξανα δοκίμασα ξανά και ξανά...(Βέβαια ίσως ήταν λίγο ιδιαίτερες οι συνθήκες του οδοστρώματος - κατηφόρα - γλίτσα - λακούβες)Δεν λέω σε καμια περίπτωση οτι δεν χρειάζεται το ABS προς θεού...Απλά το λέω γιατί πήγαινα πολύ πολύ αργά 10-15km το πολύ και όταν πάταγα το φρένο απότομα έπιανε το ABS ξεμπλόκαρε τους τροχούς και έπεφτα σε καινούργιο στρώμα γλίτσας οπου ξαναγλύστραγα και ξανά ABS με αποτέλεσμα το σταμάτημα να αργεί...Φυσικά μετά δοκίμασα ξανά και ξανα...Ειμαι σίγουρος οτι με ήπιο πάτημα φρένου φρέναρα πιο σύντομα.Βέβαια αναλωνόμαστε σε άσκοπη συζήτηση περι ABS...Είναι αναγκαίο...Ακόμα και σε κάποιον που δεν έχει πιάσει ποτέ το ABS θα του χρειαστεί μία φορά...Και αυτή τη μια θα πρέπει να το έχεις...(Καλά για το φρενάρισμα πανικού Brake Assist δεν το συζητάμε είναι εξαιρετικό...Σαν να ρίχνεις άγκυρα...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMk Απρίλιος 11, 2005 Author #69 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 Αρχική απάντηση από Gabriel [Χθες, στις 19:12] Jim πρίν από το VTS που έχω τώρα,είχα το 1.1 που έχεις εσύ τώρα.Μπορώ να σου πώ ότι είναι σίγουρα από τα πιο γρήγορα 1100άρια μιάς και είναι ελαφρύ και 8βάλβιδο,η χοάνη και ένα τελικό πολύ λίγα πράγματα θα σου δώσουν πάντως άντε 2-3 αλογάκια,πιό πολύ ψυχολογικό είναι το θέμα.Τα φρένα του Saxo δεν είναι άσχημα αλλά είναι λίγο ξύλινα σε αίσθηση και "μπλοκάρουν" εύκολα.Τέλος πάντων επειδή είχα τρακάρει και εγώ όταν είχα το 1.1,η ζημιά που έχεις πάθει δεν είναι και μικρή...Α, και βάψε το προφυλακτήρα εννοείται και τους καθρέπτες... Τι μετατροπές είχες κάνει εσύ? εγώ πάω για τελικό grp N, και μετά για αναρτήσεις και χαμήλωμα γιατι είναι αίσχος. Ζαντολάστιχα το καλοκαίρι που θα ξαναρχήσω δουλια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorikas Απρίλιος 11, 2005 #70 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2005 lol ρε παιδια αυτο το hammer σαν light εκδοση του leopard μου φαινεται( η χωρις κανονι ας πουμε...) @N4speed εξυπνη υπογραφη @JiMk αφου δεν επαθες τπτ μην αγχωνεσαι...ολα τα αλλα διορθωνονται....και (πιο) προσεκτικα απο εδω και περα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Απρίλιος 12, 2005 #71 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2005 Αρχική απάντηση από JiMk [Σήμερα, στις 01:08] Τι μετατροπές είχες κάνει εσύ? εγώ πάω για τελικό grp N, και μετά για αναρτήσεις και χαμήλωμα γιατι είναι αίσχος. Ζαντολάστιχα το καλοκαίρι που θα ξαναρχήσω δουλια... Όταν είχα το 1.1,δεν είχα κάνει κάτι παραπάνω,απλά είχα οδηγήσει ένα άλλο 1100άρι με σκούπα-τελικό και δεν είχε μεγάλη βελτίωση και διαφορές(ειδικά σε τελική δε νομίζω ότι κερδίζεις τόσο εύκολα 10km/h σε 1100άρι).Ηχητική βελτίωση σίγουρα πάντως...Αναρτήσεις μη βάλεις τίποτα Bilstein Sprint γιατί τρίζει που τρίζει,θα σου γίνει σα κουδουνίστρα μέσα,καλύτερα βάλε ή koni κίτρινα ή Bilstein μαύρα για πιό average καταστάσεις.Στα ζαντολάστιχα να προσέξεις να βάλεις αποστάτες γιατί βρίσκει η ρόδα πίσω μέσα στο θόλο.’ντε μάθε καλά σε αυτό,τα τρακαρίσματα δυστυχώς είναι μέσα στο πρόγραμμα,και μετά πάρε κάνενα VTS για να δείς δύναμη...Για τα φρένα μπορείς να πάς να σου χαράξουν τις δισκόπλακες και έτσι να βελτιωθούν κάπως τα πράγματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMk Απρίλιος 12, 2005 Author #72 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2005 Μάλλον για APEX θα πάω, αναρτήσεις με αμορτισέρ, 450 μαζι με τα περαστικά και την ευθυγράμμιση. Αυτό για τους αποστάτες για ανέλυσέ το, και κάτι άλλο έχεις κανα Msn klp?Έχω οδηγήσει 2 VTS, το ένα "μαμά" 44.000χλμ άριστη κατάσταση 9500 το βρήκα και το σκέφτομαι. :flower: και ένα VTS 160ps λέει ο τύπος ότι είναι με εκκεντροφόρους, πρόγραμμα κλπ. ψιλοσαβούρα, 120.000χλμ. σασμάν διελιμένο, χειρόφρενο πέρα-δώθε και απόσβεση απο αναρτήσεις 0 δε ξέρω τι φοράει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleo8onhs Απρίλιος 13, 2005 #73 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2005 Περαστικά τζιμάκο. Αν κυκλοφορείς σε πόλη και γώ λέω ότι είναι καλύτερα να μην βάλεις προφυλαχτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, γιατί θα φαίνονται οι γρατζουνιές. Αστυνομία κάλεσες? Πάντα να την καλείς και να την υποχρεώνεις να γράψει ότι φταίει ο άλλος (αν φταίει) και να καταγράψει και όλες τις ζημιές. Ακόμη και αν δεν έχεις σκοπό να ανακατέψεις ασφάλειες. Αν την κάλεσες να πας να πάρεις το χαρτί, χρειάζεται σε περίπτωση δικαστηρίου.Αφού είσαι νέος οδηγός πρέπει να έχεις επασφάλιστρο αλλιώς αν φταίς εσύ πληρώνεις το 30% της ζημιάς εσύ (νέος είσαι για 2 χρόνια και όχι για ένα όπως πίστευα εγώ).Όλοι ξεχάσατε ότι το ABS έχει ένα αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα. Μπορείς να ελέγχεις την πορεία του αυτοκινήτου παράλληλα με το φρενάρισμα, πράγμα που δεν γίνεται αν οι τροχοι μπλοκάρουν. Εγώ νομίζω πως και με κανονικά φρένα μπορείς να φρενάρεις αποτελεσματικά ελέγχοντας το φρενάρισμα και όχι απλά πατώντας το φρένο μέχρι το πάτωμα. Ένας φίλος μου έλεγε ότι έχει ABBK (Anti Blocking By Kostas...)H μερσεντες που τσαλακώθηκε εξωτερικά, εσωτερικά έπαθε τίποτα?Για τα χάμερ, νομίζω ότι τα H2 τα είχαν αποσύρει όλα για ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Είναι κτήνη όμως! Κρίμα που δεν τρέχουν κιόλας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Απρίλιος 13, 2005 #74 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2005 Αρχική απάντηση από JiMk Μάλλον για APEX θα πάω, αναρτήσεις με αμορτισέρ, 450 μαζι με τα περαστικά και την ευθυγράμμιση. Αυτό για τους αποστάτες για ανέλυσέ το, και κάτι άλλο έχεις κανα Msn klp?Έχω οδηγήσει 2 VTS, το ένα "μαμά" 44.000χλμ άριστη κατάσταση 9500 το βρήκα και το σκέφτομαι. :flower: και ένα VTS 160ps λέει ο τύπος ότι είναι με εκκεντροφόρους, πρόγραμμα κλπ. ψιλοσαβούρα, 120.000χλμ. σασμάν διελιμένο, χειρόφρενο πέρα-δώθε και απόσβεση απο αναρτήσεις 0 δε ξέρω τι φοράει. Ελατήρια Apex αλλά με τι ανάρτηση?Bilstein Sprint είναι too much για αυτό το αμάξι προτίμησε τα μαύρα που προσφέρουν 25% μεγαλύτερη σκληρότητα από τα μαμά.Αν βάλεις 14άρες ζάντες π.χ. με φαρδύτερο λάστιχο,αυτές βρίσκουν πίσω στο θόλο,ειδικά την ώρα που στρίβεις.Εκεί λοιπόν που βιδώνουν τα μπουλόνια και μέσα από τη ζάντα μπαίνει ο αποστάτης για να σπρώξει πρός τα έξω τα ζάντα.Μη πάρεις πειραγμένο VTS με εκκεντροφόρια κτλ.σίγουρα θα είναι λιωμένο και χρέπι.Πάρε όσο πιό μαμά μπορείς από ψιλοαδιάφορο τύπο για να είσαι ΟΚ.Και 9.500 είναι πολλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMk Απρίλιος 13, 2005 Author #75 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2005 APEX ελατήρια με αναρτήσεις apex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleo8onhs Απρίλιος 13, 2005 #76 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2005 Αρχική απάντηση από GabrielΕκεί λοιπόν που βιδώνουν τα μπουλόνια και μέσα από τη ζάντα μπαίνει ο αποστάτης για να σπρώξει πρός τα έξω τα ζάντα. Αυτά είναι πατέντες που σκοτώνουν τον κόσμο...Αρχική απάντηση από JiMk APEX ελατήρια με αναρτήσεις apex. Βγάζει η apex αναρτήσεις? Μόνο ελατήρια μου φαίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Απρίλιος 14, 2005 #77 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2005 Αρχική απάντηση από bleo8onhs Αυτά είναι πατέντες που σκοτώνουν τον κόσμο...Γιατί το λές αυτό??Στο 1.1 που είχα,ήθελα να βάλω μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντα χωρίς να βρίσκει ή μέσα μεριά του λάστιχου πίσω στο θόλο και το είχα έτσι για 2 χρόνια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Αυτό δε το έκανα εγώ αλλά το κατάστημα που μου πέρασε τις ζάντες.Όλα τα καταστήματα ελαστικών και ζαντών το κάνουν.Δε μιλάμε για 10 εκατοστά,αλλά για 1εκ το πολύ πάχος.[Βγάζει η apex αναρτήσεις? Μόνο ελατήρια μου φαίνεται. Η apex βγάζει έτοιμα κιτάκια με ανάρτηση-ελατήρια.Παρόλα αυτά σου συνιστώ να μη το κάνεις πολύ σκληρό.Τα ελατήρια που έχει το kit είναι στενά ή φαρδιά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMk Απρίλιος 14, 2005 Author #78 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2005 Τα ελατήρια δεν τα είδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Απρίλιος 14, 2005 #79 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2005 group N πως θα το κανεις το 1.1???το 1.6 ειναι για group N αν δεν κανω λαθος...μεχρι 175 αλογα πανε αυτα νομιζω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Απρίλιος 14, 2005 #80 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2005 Εννοεί τελικό τύπου Gr.N και όχι ότι θα κάνει το 1.1 Gr.N... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.