bill123 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 2018 TRACK: Autodromo Di Monza CAR: Ferrari 458 GT2 TIME OF DAY: 12:00 WEATHER: CLEAR AIR TEMP: 25 C° WIND: 3χλμ WIND DIRECTION: ΒGRIP: 98% Setup: FreeTyre blankets: On Penalties : On Damage: 100% Χρόνοι: http://managerdc8.rackservice.org:50410/lapstat Πέμπτη 01/02/2018 21:00 PRACTICE: 75 λεπτά 22:15 QUALIFY: 15 λεπτά 22:30 RACE: 40 λεπτά Κυριακή 04/02/2018 19:00 PRACTICE: 75 λεπτά 20:15 QUALIFY: 15 λεπτά 20:30 RACE 1: 30 λεπτά 21:00 RACE 2: 30 λεπτά (Reversed Grid) Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές)... Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας. Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη. Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits! Κανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Helicorsa Application ή Crew Chief for Assetto Corsa Επιβάλλεται η χρήση DISCORD με Push to Talk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Ιανουάριος 29, 2018 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2018 UP Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill123 Φεβρουάριος 1, 2018 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2018 θα εχουμε καμια συμμετοχουλα σημερα να περασουμε το βραδακι διασκεδαστικα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Φεβρουάριος 2, 2018 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2018 (edited) Α ρε παίδες, δεν έχω καθόλου χρόνο αυτήν την περίοδο... Bill, δεν υπόσχομαι αλλά θα προσπαθήσω - αν τα καταφέρω όμως θα είμαι στο μηδέν από θέμα προπόνησης (για Κυριακή μιλάω). Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 2, 2018 από Aris Teidis Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Φεβρουάριος 2, 2018 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2018 Τρέξαμε με ξένους με τον Misailidi, αλλά με πέθαναν στην τράκα, έκανα λάθη κι εγώ και μετά το 30λεπτο αποσύρθηκα. Δύσκολο το Ferrari, έχει πολύ understeer και γυρνάει πολύ κώλο στο γκάζι, θέλει προσοχή. Συνήθισα απ΄το Ζ4 που πάει αρκετά πιο τρένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now